ohjah joh en waarom dan wel?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je zaterdag geslaagd bent kun jij ook nog niet rijden, maar misschien komt het nog wel...
omdat je nu alleen maar in staat wordt geacht om je met een auto op een veilige manier door het verkeer te begeven.quote:
wil jij aub niet zo snel je conclusies trekken? ik rij al jaren auto.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
omdat je nu alleen maar in staat wordt geacht om je met een auto op een veilige manier door het verkeer te begeven.
kunnen rijden leer je pas met het opdoen van rijervaring, en die rijervaring heb je nog niet.
je stelt net dat je zaterdag je rijbewijs hebt gehaald. Dus tenzij dat voor een ander voertuig is dan de auto heb je die rijervaring opgedaan op een illegale manier?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:02 schreef TheDocter het volgende:
[..]
wil jij aub niet zo snel je conclusies trekken? ik rij al jaren auto.
ja. niet doorvertellen hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
je stelt net dat je zaterdag je rijbewijs hebt gehaald. Dus tenzij dat voor een ander voertuig is dan de auto heb je die rijervaring opgedaan op een illegale manier?
Flinke jongen hoor. Maar of je lult uit je nek of je had geen kennis van de verkeersregels, want ik neem aan dat als jij heel stoer op je 16e al auto reed, dat je niet van te voren een theorieboekje ook maar hebt doorgelezen?quote:
Dan mag je God op zijn blote knietjes bedanken dat je niemand hebt doodgereden.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:02 schreef TheDocter het volgende:
[..]
wil jij aub niet zo snel je conclusies trekken? ik rij al jaren auto.
jongeman, nogmaals, trek niet zo snel je conclusies. Op m'n 16e had ik mijn auto theorie al.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]