ohjah joh en waarom dan wel?quote:Op woensdag 28 november 2012 10:56 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als je zaterdag geslaagd bent kun jij ook nog niet rijden, maar misschien komt het nog wel...
omdat je nu alleen maar in staat wordt geacht om je met een auto op een veilige manier door het verkeer te begeven.quote:
wil jij aub niet zo snel je conclusies trekken? ik rij al jaren auto.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
omdat je nu alleen maar in staat wordt geacht om je met een auto op een veilige manier door het verkeer te begeven.
kunnen rijden leer je pas met het opdoen van rijervaring, en die rijervaring heb je nog niet.
je stelt net dat je zaterdag je rijbewijs hebt gehaald. Dus tenzij dat voor een ander voertuig is dan de auto heb je die rijervaring opgedaan op een illegale manier?quote:Op woensdag 28 november 2012 11:02 schreef TheDocter het volgende:
[..]
wil jij aub niet zo snel je conclusies trekken? ik rij al jaren auto.
ja. niet doorvertellen hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
je stelt net dat je zaterdag je rijbewijs hebt gehaald. Dus tenzij dat voor een ander voertuig is dan de auto heb je die rijervaring opgedaan op een illegale manier?
Flinke jongen hoor. Maar of je lult uit je nek of je had geen kennis van de verkeersregels, want ik neem aan dat als jij heel stoer op je 16e al auto reed, dat je niet van te voren een theorieboekje ook maar hebt doorgelezen?quote:
Dan mag je God op zijn blote knietjes bedanken dat je niemand hebt doodgereden.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:02 schreef TheDocter het volgende:
[..]
wil jij aub niet zo snel je conclusies trekken? ik rij al jaren auto.
jongeman, nogmaals, trek niet zo snel je conclusies. Op m'n 16e had ik mijn auto theorie al.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Flinke jongen hoor. Maar of je lult uit je nek of je had geen kennis van de verkeersregels, want ik neem aan dat als jij heel stoer op je 16e al auto reed, dat je niet van te voren een theorieboekje ook maar hebt doorgelezen?
ja al gedaanquote:Op woensdag 28 november 2012 11:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan mag je God op zijn blote knietjes bedanken dat je niemand hebt doodgereden.
Dan woon je niet in Nederland, of toen niet in ieder geval. Want, als je op je 16e je theorie al had, en je hebt nu al 'jaren' rijervaring (das dus minimaal 2) en je hebt afgelopen zaterdag pas je rijbewijs gehaald, dan zit er dus minimaal 2 jaar tussen het halen van je theorie en je praktijk. Zolang is je theorie niet geldig, dus, dan zit je in een ander land.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:08 schreef TheDocter het volgende:
[..]
jongeman, nogmaals, trek niet zo snel je conclusies. Op m'n 16e had ik mijn auto theorie al.
Dit. Bovendien mag je in Nederland pas sinds 1 november 2011 je theorie (auto) halen op je zestiende door de invoering van 2todrive, hij praat dus gewoon poep.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef CoolGuy het volgende:
Dan woon je niet in Nederland, of toen niet in ieder geval. Want, als je op je 16e je theorie al had, en je hebt nu al 'jaren' rijervaring (das dus minimaal 2) en je hebt afgelopen zaterdag pas je rijbewijs gehaald, dan zit er dus minimaal 2 jaar tussen het halen van je theorie en je praktijk. Zolang is je theorie niet geldig, dus, dan zit je in een ander land.
En het dan raar vinden dat je zakt. Ook al rijdt je liever met één hand aan het stuur, als je niet even twintig minuutjes met twee handen aan het stuur kan rijden verdien je het om te zakken. Ook die snelheid, je hebt toch een snelheidsmeter? Je weet toch hoe hard je ergens mag? Hoe lastig is het om die twee dingen gelijk te stellenquote:Op woensdag 28 november 2012 01:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Examen is gewoon zo fake als 't maar kan zijn, je bent meer met rijden zoals de examinator dat wilt dan zoals je veilig en vlot door het verkeer kan. Ik rijd bv al beter met één hand aan 't stuur, zit ik meer ontspannen en dan kijk ik juist beter om mij heen. Bij een examen is dat al een minpunt. Zelfstandig rijden betekent volledig zelfstandig kunnen bepalen hoe snel je wilt en wanneer. Bij examens denk je toch snel van "oh shit, zal wel weer te snel zijn of toch te langzaaam????" en dit soort dingen hebben veel meer mensen.
Beter zou 't zijn als je een examen wel of niet zou krijgen op basis van bijvoorbeeld een aantal rijlessen, als 't gemiddelde daarvan goed genoeg is gewoon dat papiertje geven
Je ondertitel vat je reactie goed samen, je zit echt op een andere frequentie namelijk. Ik heb nu 5,5 + jaar internationale rijervaring. Van de Franse alpen tot een week in Engeland.. Kan je wel met allemaal aannames komen maar daarmee haal je alleen maar je eigen geloofwaardigheid onderuit. Misschien doe je er goed aan om mijn vorige reactie nog eens goed door te nemen voor je jezelf weer belachelijk maaktquote:Op woensdag 28 november 2012 20:07 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En het dan raar vinden dat je zakt. Ook al rijdt je liever met één hand aan het stuur, als je niet even twintig minuutjes met twee handen aan het stuur kan rijden verdien je het om te zakken. Ook die snelheid, je hebt toch een snelheidsmeter? Je weet toch hoe hard je ergens mag? Hoe lastig is het om die twee dingen gelijk te stellen? Echt, als je dat al niet kan, verdien je het om te zakken.
Schijnbaar begrijp jij niet dat je tijdens je examen twintig minuten (twintig minuten maar!) gewoon alles goed moet doen, alleen om te laten zien dat je het kan. Als jij dan daarna besluit om niet meer zo te rijden, is dat je eigen verantwoordelijkheid. Ik rij ook echt niet meer zoals mij aangeleerd is tijdens de lessen, maar ik kán het wel. Zo lang je dat niet kan, verdien jij je rijbewijs niet.
Sterker nog, elke bocht is elke dag weer anders.quote:
Hij maakt zich niet belachelijk, jij heeft gelijk, zeker wat betreft het rijexamen.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:21 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Je ondertitel vat je reactie goed samen, je zit echt op een andere frequentie namelijk. Ik heb nu 5,5 + jaar internationale rijervaring. Van de Franse alpen tot een week in Engeland.. Kan je wel met allemaal aannames komen maar daarmee haal je alleen maar je eigen geloofwaardigheid onderuit. Misschien doe je er goed aan om mijn vorige reactie nog eens goed door te nemen voor je jezelf weer belachelijk maakt
Haha jij woont in Engeland!quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:09 schreef jagga het volgende:
rukkers zoals jij moeten begrijpen dat langzaam (of iig een stuk langzamer dan toegestaan) bij sommige mensen het bloed onder de nagels vandaan haalt.
Niets dan pure intense haat die ik zorgvuldig koester, heb ik voor mensen die net aan 50 gaan rijden waar je 60 mag, met als gevolg dat ik in wil halen, maar die langzame rukkers rijden vaak ook nog eens midden op de weg, waardoor je ze nagenoeg aan de kant moet duwen om erlangs te gaan.
Ja ik geef subtiel aan dat ik er dan langs wil. Daarna iets minder subtiel. nog niks? dan effe snel een seintje. Nog niks? toeteren en erlangs drukken.
nja wat ik je mee wil geven is dat, zo langzaam rijden, agressie oproept bij mede weggebruikers. Evenals links rijden. daar is maar 1 oplossing voor. Indien mogelijk uiteraard, er gewoon rechts langs
met als gevolg dat ze dan inzien: HEJ! HAALT RECHTS IN!!! oh nee, ik ben een linksrijder... en gaan dan ineens netjes naar links
Precies, en nu opgekankert
kut ik bedoel natuurlijk rechtsquote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Haha jij woont in Engeland!
dan heb je wel wat te klagen over rijgedrag jaquote:Op woensdag 28 november 2012 21:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Haha jij woont in Engeland!
Het meest kutte van rijden in Engeland vond ik wel het nemen van rotondes. Moest ik alles in spiegelbeeld doenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan heb je wel wat te klagen over rijgedrag ja
in azie hebben ook veel landen het links rijden, ik durf daar ook gewoon niet te rijdenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het meest kutte van rijden in Engeland vond ik wel het nemen van rotondes. Moest ik alles in spiegelbeeld doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop