abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 28 november 2012 @ 09:31:37 #251
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_119701592
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:25 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

Dat was bij mij helemaal geen probleem. Je weet gewoon dat je sommige bochten niet met 60 km/u kan nemen en hoe hard je moet rijden zie je aan de bocht zelf. Weten != inzicht.
Dat is geen weten, malloot, dat is inzicht. Als je d bocht voor het eerst ziet en je denkt dat je snelheid X moet aanhouden om m veilig door te komen dan WEET je dat niet, want je hebt die bocht nooit eerder genomen. Dat is inzicht hebben in. Als je op diezelfde bocht aan komt vliegen met 130km/u en je crasht dan heb je dus een gebrek aan inzicht.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_119701623
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is geen weten, malloot, dat is inzicht. Als je d bocht voor het eerst ziet en je denkt dat je snelheid X moet aanhouden om m veilig door te komen dan WEET je dat niet, want je hebt die bocht nooit eerder genomen. Dat is inzicht hebben in. Als je op diezelfde bocht aan komt vliegen met 130km/u en je crasht dan heb je dus een gebrek aan inzicht.
Eens! Auto rijden en verkeersinzicht hebben zijn 2 verschillende dingen. Dus je kan tijdens het lessen best goed auto rijden (wellicht), maar dat betekent niet dat het vereiste inzicht ook aanwezig is. Vandaar dat de meeste mensen ook op verkeersinzicht tijdens hun examen zakken.
pi_119701708
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het gaat niet om specifieke bochten. Het gaat om het soort bocht. Een scherp bochtje in Groningen is hetzelfde als een even scherp bochtje in Maastricht.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  Moderator woensdag 28 november 2012 @ 09:46:23 #254
16180 crew  CoolGuy
pi_119701849
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:38 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het gaat niet om specifieke bochten. Het gaat om het soort bocht. Een scherp bochtje in Groningen is hetzelfde als een even scherp bochtje in Maastricht.
Jij bent echt zeldzaam dom. Dus een scherp bochtje is per definitie gelijk aan een willekeurig ander scherp bochtje? Is ook mooi, crash je, hulpdiensten erbij, "ja maar ja maar in Groningen was ook een 'scherp bochtje' en daar lukte 't wel!"

8)7 Als jij de eerste keer door dat scherpe bochtje in Groningen gaat dan maakt het niet uit hoevaak je al door het bochtje in Maastricht bent gereden, je kent die bocht in Groningen niet en dus WEET je daar niks over. Dus je overziet de situatie voor zover je dat kunt en past daar je snelheid op aan. Dat is inzicht, malloot. Daarna WEET je het ja, voor DIE bocht, maar als je daar voor het eerst komt weet je niks.
  woensdag 28 november 2012 @ 09:52:12 #255
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_119701976
Geen enkele bocht is hetzelfde. Naja vast wel een paar ergens want het is een grote wereld maar je moet gewoon naar de weg kijken. Is het bij het vriespunt, regent het, is het glad, sneeuwt het, heeft het een negatieve wegverkanting, waait het hard, hoe is je bandenprofiel, wat is het gewicht van je auto, waar is het zwaartepunt

Van die mensen die routes precies op dezelfde manier moeten rijden kunnen beter helemaal niet rijden :')
Mijn nieuwe ondertitel
pi_119702066
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:38 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee.
pi_119702099
Het is een welles-nietes spelletje geworden en daarom kap ik nu met reageren in dit topic.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  Moderator woensdag 28 november 2012 @ 09:59:05 #258
16180 crew  CoolGuy
pi_119702122
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:58 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is een welles-nietes spelletje geworden en daarom kap ik nu met reageren in dit topic.
Nee, het is een discussie gebaseerd op argumenten. Maar dat jij kapt met reageren verbaasd me niks. Zodra jij geen gelijk krijgt vlucht jij altijd weg, en blijf je altijd vinden dat jij toch gelijk hebt. Als je geen tegengas kunt verdragen ja, dan snap ik 't een en ander wel ja :')
pi_119702153
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, het is een discussie gebaseerd op argumenten. Maar dat jij kapt met reageren verbaasd me niks. Zodra jij geen gelijk krijgt vlucht jij altijd weg, en blijf je altijd vinden dat jij toch gelijk hebt. Als je geen tegengas kunt verdragen ja, dan snap ik 't een en ander wel ja :')
Schelden en gewoon nee zeggen != argumenten.
  Moderator woensdag 28 november 2012 @ 10:03:04 #260
16180 crew  CoolGuy
pi_119702213
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:00 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

uitleggen waarom de ene bocht nooit gelijk is aa nde andere bocht = uitleg. Waarom dat inzicht is en niet weten, is ook uitleg.

Jij kunt het gewoon op argumenten niet halen. Ik snap wel waarom jij gepest wordt. Wat jij doet als jij geen gelijk krijgt is met je vingers in je oren roepen dat je toch gelijk hebt en daarna lalalalalalalalalala.

Als je dit soort uitspraken doet irl en vervolgens ook op deze manier weg vlucht uit een discussiedan maak je jezelf wel een enorm makkelijk target. Dat doe je toch echt zelf. Zelfde als hier. Het is een discussie waar mensen het niet met je eens zijn, en dan ga je het eerst gooien op welles nietes en daarna als die vlieger niet op gaat ergens anders op.

Je hebt gewoon geen gelijk, deal with it.
  woensdag 28 november 2012 @ 10:04:30 #261
389188 lfcjimm
Memento Vivere
pi_119702237
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 15:36 schreef AldoTheApache het volgende:
TS die wordt bij zijn volgende tentamen geflitst omdat wij allemaal zeggen dat hij harder moet rijden _O-

haalt hij het weer niet _O-
hahah _O-
DeMooy
pi_119702266
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:00 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee is nee. De waarheid is hard.
pi_119702280
Inderdaad. De waarheid is hard.
pi_119702323
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:06 schreef Comp_Lex het volgende:
Inderdaad. De waarheid is hard.
Mooi. Even je eigen tunnelvisie bijstellen naar het feit dat je wel degelijk inzicht nodig hebt om een bocht te nemen en we zijn klaar hier.
pi_119702341
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mooi. Even je eigen tunnelvisie bijstellen naar het feit dat je wel degelijk inzicht nodig hebt om een bocht te nemen en we zijn klaar hier.
:')
pi_119702371
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:08 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

:')
Iets met argumenten enzo toch? Dat was toch je eigen opmerking van nog geen 3 posts geleden?
pi_119702408
quote:
10s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Iets met argumenten enzo toch? Dat was toch je eigen opmerking van nog geen 3 posts geleden?
Hier heb je er één: Ik ben niets verplicht.
pi_119702453
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:11 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat klopt. Ren maar weer weg.
pi_119702460
Deed ik in het begin van mijn rijlessen, te langzaam rijden... Naarmate je meer ervaring hebt en meer vertrouwen in jezelf krijgt, zal het beter gaan.
  Moderator woensdag 28 november 2012 @ 10:14:06 #270
16180 crew  CoolGuy
pi_119702462
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:11 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Wat een gigantisch zwaktebod is dit zeg. Zelf hoog van de toren blazen over argumenten en dan als t tegen je gebruikt wordt dan kom je niet over de brug met argumenten.

Doe je dit irl ook zo ja? Want ik snap heel erg goed waarom jij gepest wordt. Lekker vol blijven houden dat het altijd aan anderen ligt, maar dit is toch echt een heel goed voorbeeld waarom jij keer op keer gepest wordt. Dit soort dingen lokt dat uit.
pi_119702503
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat een gigantisch zwaktebod is dit zeg. Zelf hoog van de toren blazen over argumenten en dan als t tegen je gebruikt wordt dan kom je niet over de brug met argumenten.

Doe je dit irl ook zo ja? Want ik snap heel erg goed waarom jij gepest wordt. Lekker vol blijven houden dat het altijd aan anderen ligt, maar dit is toch echt een heel goed voorbeeld waarom jij keer op keer gepest wordt. Dit soort dingen lokt dat uit.
Ik maak hier geen "Comp_Lex"-topic van, dus ik trek me terug.
  Moderator woensdag 28 november 2012 @ 10:17:36 #272
16180 crew  CoolGuy
pi_119702539
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:15 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik maak hier geen "Comp_Lex"-topic van, dus ik trek me terug.
Dat zei je net ook, maar toch bleef je, overigens zonder argumenten over de discussie waar het over ging in te brengen. Verder dan dat alle scherpe bochtjes hetzelfde zijn kwam je niet.

Lastig he, mensen die het niet met je eens zijn.
pi_119703311
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 00:48 schreef LethalNinja het volgende: Fuckers, ze strijken weer flink veel geld op door dat examen en dan daarna weer rijlessen moeten volgen.
Waarom zou je weer rijlessen moeten volgen, je kan het toch?
pi_119703429
hahaha ik moest zaterdag afrijden en gewoon dik geslaagd, jij kan gewoon net rijden man, lekker voor je. pak je fiets maar uit de schuur

haha
pi_119703572
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:51 schreef TheDocter het volgende:
hahaha ik moest zaterdag afrijden en gewoon dik geslaagd, jij kan gewoon net rijden man, lekker voor je. pak je fiets maar uit de schuur

haha
Als je zaterdag geslaagd bent kun jij ook nog niet rijden, maar misschien komt het nog wel...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')