die mensen zijn dan ook 85+quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:29 schreef Klonk het volgende:
en begin alvast maar te sparen voor een ouwe renault twingo, mensen die daarin rijden rijden altijd te langzaam
no way, ouwe twingo's zijn bezeten en zorgen ervoor dat iedereen gaat rijden als een oud wijf, stoel helemaal naar voren en het stuur onder de kin.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die mensen zijn dan ook 85+
zo zitten rallycoureurs ookquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
no way, ouwe twingo's zijn bezeten en zorgen ervoor dat iedereen gaat rijden als een oud wijf, stoel helemaal naar voren en het stuur onder de kin.
die rijden tenminste doorquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zo zitten rallycoureurs ook
Alleen sommige momenten, op de momenten dat het nodig was niet. overigens, iemand laten zakken omdat z'n rijgedrag wel veilig maar een beetje vervelend is, is vrij matigquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:28 schreef Klonk het volgende:
zeik niet, je reed te langzaam en das bloedirritant voor je medeweggebruikers, volgende keer beter
Slagen is alleen voor de mensen die voldoende tempo hebben.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:28 schreef koulo3000 het volgende:
Heb het gevoel dat het totaal willekeurig is wie wel en niet slaagt, terechte klacht
gozerquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:32 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Alleen sommige momenten, op de momenten dat het nodig was niet. overigens, iemand laten zakken omdat z'n rijgedrag wel veilig maar een beetje vervelend is, is vrij matig
Neuh, neem wel gewoon zelf initiatief bij alle situatiesquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:29 schreef AldoTheApache het volgende:
TS stopt voor een groen stoplicht en gaat dan discussiëren met de examinator over dat hij 'mag' doorrijden
kennelijk nietquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:33 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Neuh, neem wel gewoon zelf initiatief bij alle situaties
als ik met 200 aan kom karren en jij zit daar met 30 terwijl je 50... denk ik dat je 50 gaat. Is dus gevaarlijk want ik na jouw snelheid niet goed inschatten. Doordat jij zo langzaam gaat.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:32 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Alleen sommige momenten, op de momenten dat het nodig was niet. overigens, iemand laten zakken omdat z'n rijgedrag wel veilig maar een beetje vervelend is, is vrij matig
dan was op het momenten dat het volgens jou nodig was ook niet nodigquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:32 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Het was meer dat ik soms 40 reed waar je 50 magquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gozerals jij 60 gaat rijden waar je 80 mag heb je het gewoon echt niet begrepen
40 op de teller is 35 in het echt ... levensgevaarlijk dusquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:34 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Het was meer dat ik soms 40 reed waar je 50 mag
te voorzichtig en/of te langzaam is niet gelijk aan veilig rijden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:32 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
WAAROM DOE JE DAT DAN OOKquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:34 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Je kunt beter net iets te hard rijden dan 10km te zacht is mijn ervaringquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:34 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ach, gelukkig een bekend gevoel toch?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:27 schreef MultiBanaan het volgende:
voel me echt diep in m'n reet geneukt
verkeerslicht, en is geen stoplichtquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:29 schreef AldoTheApache het volgende:
TS stopt voor een groen stoplicht en gaat dan discussiëren met de examinator over dat hij 'mag' doorrijden
je kunt gewoon geen auto rijden en geeft de schuld aan iemand andersquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:36 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik ben er ook op gedrilld om zo zacht te rijden, want altijd als ik ook maar 1 km per uur te hard reed tijdens lessen, begon ie te mauwen
Misschien is dit dan een optie voor je:quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:34 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien is dit dan een optie voor je:
[ afbeelding ]
Als je rijdt als een incompetente zak hooi vind ik het niet meer dan terecht dat die examinator je dit op deze manier mede deelt.
afdeling terecht zakken, de teringquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:34 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:34 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Gezien er volgens jou flikkers bij het CBR zijn, zou het goed mogelijk zijn dat je inderdaad in jouw reet geneukt bent.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:27 schreef MultiBanaan het volgende:
Godverdomme, ben ik gezakt omdat ''m'n tempo op sommige momenten te laag was''. Komt ie met een heel lulverhaal waarom dat in een hypothetische situatie gevaarlijk zou zijn, hou je bek man. Dat was dus godverdomme niet het geval, voel me echt diep in m'n reet geneukt
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:39 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik had heus wel door wanneer ik mensen ophield, op die momenten reed ik gewoon lekker door.
Het lijkt bijna alsof jullie allemaal examinator neuken in je vrije tijd
je moet gewoon altijd lekker doorrijden, en niet wachten tot je (mogelijk) mensen ophoudt en dan pas gaat doorrijden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:39 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik had heus wel door wanneer ik mensen ophield, op die momenten reed ik gewoon lekker door.
dat had je dus niet door anders was je niet gezaktquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:39 schreef MultiBanaan het volgende:
Als jij zachter gaat rijden dan dat je mag dan gaat de persoon naast jou denken dat je een bord gemist hebt enzo. En daar ligt het probleem.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:39 schreef MultiBanaan het volgende:
Vrind, als ik één soort mensen verschrikkelijk vind zijn het van die klapjosti's die niet doorhebben dat ze bloedirritant zijn als ze 40 gaan rijden waar ze 50 mogen en 70 waar ze 80 mogen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:39 schreef MultiBanaan het volgende:
Te langzaam rijden is niet (!) veilig, en zolang jij denkt van wel is dat reden genoeg om je geen rijbewijs te geven.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:32 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
jij mag niet eens de straat opquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:44 schreef MultiBanaan het volgende:
Wie wil er een jullie straatrace doen tegen mij, met jullie grote mond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |