prijs kwaliteit verhoudingquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:55 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Omdat ie goedkoop was, en ik al een tijdje onderweg was toen ik daar achter kwam, en niet ff van rijschool ga veranderen
Blijkbaar kan ik wel rijden, anders zegt de examinator niet, alles ging prima, dit en dit en dit en dit ging goed, behalve je tempo op sommige momentenquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Het CBR is kut, maar lui die niet kunnen rijden en dat niet toe durven geven zijn nog tien keer erger. Rij gewoon door
als je kon rijden had je wel je rijbewijs gehad en zat je nu in de mcdrivequote:Op dinsdag 27 november 2012 15:56 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ik wel rijden, anders zegt de examinator niet, alles ging prima, dit en dit en dit en dit ging goed, behalve je tempo op sommige momenten
Je niet goed laten informeren bij een investering van een paar duizend euroquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:55 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Omdat ie goedkoop was, en ik al een tijdje onderweg was toen ik daar achter kwam, en niet ff van rijschool ga veranderen
Vind je mijn woordenschat intellectueel ja? Dank je, let eigenlijk nooit op m'n woordgebruikquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:56 schreef spierbal het volgende:
TS zakt en is dom, probeert dit te compenseren met voor zijn gedachte intellectuele woordenschat.
Dag 220 euro![]()
Als je wel kon rijden, was je wel geslaagdquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:56 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Blijkbaar kan ik wel rijden, anders zegt de examinator niet, alles ging prima, dit en dit en dit en dit ging goed, behalve je tempo op sommige momenten
Mijn rijschoolhouder had ook een extreem laag slagingpercentage maar alsnog in 1 keer geslaagdquote:
2 keer, allebei niet geleerd, hoezo?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:56 schreef Whuzz het volgende:
Meer mensen die afvragen hoe veel keer TS zijn theorie examen heeft moeten doen?
als je de 1e keer gewoon had geleerd had het je 30E gescheeldquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:58 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
2 keer, allebei niet geleerd, hoezo?
35 euro inmiddels :/quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je de 1e keer gewoon had geleerd had het je 30E gescheeld
Ah! Nu snap ik het! Je weet gewoon niet wat de borden betekenen!quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:58 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Kostte mij helemaal niks, vandaar dat ik er ook zo nonchalant mee omging. Was niet handig van mij, heb je gelijk inquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
als je de 1e keer gewoon had geleerd had het je 30E gescheeld
Ach nou ja, het woordje hypothetisch vergeleken met de rest...quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:57 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Vind je mijn woordenschat intellectueel ja? Dank je, let eigenlijk nooit op m'n woordgebruik
Dat verklaart een hoop. Ten eerste dat je gewoon lomp bent. Voor falen op je theorie is echt geen enkel excuus. Ten tweede dat je beter wel had kunnen leren, dan had je begrepen dat je fatsoenlijk door moet rijden.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:58 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Door het cbr verzonnen inflatie is een bitch jaquote:
kutgasten altijdquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Door het cbr verzonnen inflatie is een bitch ja
Ho. Dat heeft daar niets mee te maken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Ten eerste dat je gewoon lomp bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |