Dit dus.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:44 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Te langzaam rijden is niet (!) veilig, en zolang jij denkt van wel is dat reden genoeg om je geen rijbewijs te geven.
Lees eens alles voordat je reageert, ik reed dus alleen langzamer als er GEEN, ik herhaal voor de simpelen die het nog steeds niet begrepen, GEEN ander verkeer wasquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:44 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Te langzaam rijden is niet (!) veilig, en zolang jij denkt van wel is dat reden genoeg om je geen rijbewijs te geven.
Ajoh, ik ben 5 keer op geweest (quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:42 schreef AldoTheApache het volgende:
mensen die niet alles in 1x gehaald hebben mogen eigenlijk uberhaupt de weg niet op
Wie zegt dat ik de rest niet eerst gelezen heb?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:46 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Lees eens alles voordat je reageert, ik reed dus alleen langzamer als er GEEN, ik herhaal voor de simpelen die het nog steeds niet begrepen, GEEN ander verkeer was
Wel een vrouw met rijbewijs en auto!quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:46 schreef MultiBanaan het volgende:
Sowieso vrouwen die op dit topic reageren
Als je zelfs daar niet hard durft te rijden, waar dus helemaal NIEMAND op de weg is, wordt het niets met je. Geef het maar alvast op TS.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:46 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Lees eens alles voordat je reageert, ik reed dus alleen langzamer als er GEEN, ik herhaal voor de simpelen die het nog steeds niet begrepen, GEEN ander verkeer was
Waarom reed je dan langzamer?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:46 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
die rijden waarschijnlijk beter dan jijquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:46 schreef MultiBanaan het volgende:
Sowieso vrouwen die op dit topic reageren
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:28 schreef koulo3000 het volgende:
Heb het gevoel dat het totaal willekeurig is wie wel en niet slaagt, terechte klacht
Bullshit, ik slaagde in 1x ondanks dat ik wat schoonheidsfoutjes had tijdens het rijden. Te langzaam rijden is gewoon kut.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:50 schreef MultiBanaan het volgende:
Iedereen die hier keihard tegen het CBR aanschurktIedereen weet dat het CBR mensen erg makkelijk laat zakken, en als ze merken dat alles goed gaat op een ding na vooral niet even een kleine hint geven, zodat het gewoon slagen wordt, maar gewoon lekker naaien die handel
Ter vergelijking: had voor m'n afrijden nog een rijles, en de rijleraar zei: lekker bezig, als je zo ook rijdt slaag je. Oh trouwens, volgens mij gaan mensen hier er vanuit dat ik expres een lager tempo aannam, wat dus zeker niet zo isquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die rijden waarschijnlijk beter dan jij
quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:52 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ter vergelijking: had voor m'n afrijden nog een rijles, en de rijleraar zei: lekker bezig, als je zo ook rijdt slaag je. Oh trouwens, volgens mij gaan mensen hier er vanuit dat ik expres een lager tempo aannam, wat dus zeker niet zo is
Je had dus niet eens door hoe hard je reed?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:52 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ter vergelijking: had voor m'n afrijden nog een rijles, en de rijleraar zei: lekker bezig, als je zo ook rijdt slaag je. Oh trouwens, volgens mij gaan mensen hier er vanuit dat ik expres een lager tempo aannam, wat dus zeker niet zo is
Zou kunnen kloppen, aangezien zijn slagingspercentage de laagste is van de hele omgevingquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]wat had je leraar het een partij mis zeg
Je had niet door dat je te langzaam reed, ergo je keek niet op je snelheidsmeter.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:52 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
waarom zit je dan bij hem?quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:53 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zou kunnen kloppen, aangezien zijn slagingspercentage de laagste is van de hele omgeving
Nou snap ik t ook niet meerquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je had dus niet eens door hoe hard je reed?
Omdat ie goedkoop was, en ik al een tijdje onderweg was toen ik daar achter kwam, en niet ff van rijschool ga veranderenquote:
Het CBR is kut, maar lui die niet kunnen rijden en dat niet toe durven geven zijn nog tien keer ergerquote:Op dinsdag 27 november 2012 15:50 schreef MultiBanaan het volgende:
Iedereen die hier keihard tegen het CBR aanschurktIedereen weet dat het CBR mensen erg makkelijk laat zakken, en als ze merken dat alles goed gaat op een ding na vooral niet even een kleine hint geven, zodat het gewoon slagen wordt, maar gewoon lekker naaien die handel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |