quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:27 schreef MultiBanaan het volgende:
Godverdomme, ben ik gezakt omdat ''m'n tempo op sommige momenten te laag was''. Komt ie met een heel lulverhaal waarom dat in een hypothetische situatie gevaarlijk zou zijn, hou je bek man. Dat was dus godverdomme niet het geval, voel me echt diep in m'n reet geneukt
Schiet die man dood met 9 mm laser jongen en verhuis naar het buitenland no fuck was giving that day.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:27 schreef MultiBanaan het volgende:
Godverdomme, ben ik gezakt omdat ''m'n tempo op sommige momenten te laag was''. Komt ie met een heel lulverhaal waarom dat in een hypothetische situatie gevaarlijk zou zijn, hou je bek man. Dat was dus godverdomme niet het geval, voel me echt diep in m'n reet geneukt
Je bedoelt van je eigen cognitieve vermogens?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:34 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik weet in ieder geval weer wat meer over het cognitieve vermogen van de gemiddelde FOK!ker, ik ga nu niet meer naar dit topic kijken, want ik heb wel wat beters te doen.
Daarom moet je ook je rij instructeur neuken/pijpenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een bekende van mijn ouders is rij-instructeur. Hij vertelde eens op een verjaardagsfeest dat er inderdaad maar een bepaald percentage mag slagen. Weliswaar had hij toen de nodige drank op, maar drank doet soms ook de waarheid vertellen. En eigenlijk bevestigde hij wat we allemaal al wisten. Maar ja, het CBR he. Monopoliepositie dus wie doet je iets.
Vooral jij als mod hebt een vrij matige wedstrijd gespeeld vandaagquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je bedoelt van je eigen cognitieve vermogens?
Ik zou zeggen, koop een spiegel en kijk er eens goed in
Oh vergeet niet die plaat voor je kop weg te halen, anders zie je nog niets
nu heb ik het ook al gedaanquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:42 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Vooral jij als mod hebt een vrij matige wedstrijd gespeeld vandaag
Volgens mij heb ik nergens ontkent dat het mijn eigen verdiensten was dat ben gezakt en het zelf ergens toegeven, dus is het vrij jammer als er dan nog dit soort posts langs komen
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
nu heb ik het ook al gedaan
maarreh..... alleen al de TT van dit topic ontkracht wat je zegt
Deze post van vogeltjesdans bevestigt het weer, het zijn toch flikkers, dat staat er toch gewoon geheel los van? Verder gewoon kwestie van juist interpreterenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Een bekende van mijn ouders is rij-instructeur. Hij vertelde eens op een verjaardagsfeest dat er inderdaad maar een bepaald percentage mag slagen. Weliswaar had hij toen de nodige drank op, maar drank doet soms ook de waarheid vertellen. En eigenlijk bevestigde hij wat we allemaal al wisten. Maar ja, het CBR he. Monopoliepositie dus wie doet je iets.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
Je bedoelt van je eigen cognitieve vermogens?
Ik zou zeggen, koop een spiegel en kijk er eens goed in
Oh vergeet niet die plaat voor je kop weg te halen, anders zie je nog niets
waarde hechten aan wat vogeltjesdans in KLB allemaal roept is hetzelfde als geloven dat Rutte zijn verkiezingsbeloften nog na gaat komenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:45 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
[..]
Deze post van vogeltjesdans bevestigt het weer, het zijn toch flikkers, dat staat er toch gewoon geheel los van? Verder gewoon kwestie van juist interpreteren
Even denken hoor, hoe zou ik het als examinator interpreteren als iemand 40 km/u rijdt in plaats van 50?quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:45 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
[..]
Deze post van vogeltjesdans bevestigt het weer, het zijn toch flikkers, dat staat er toch gewoon geheel los van? Verder gewoon kwestie van juist interpreteren
Zeer terecht dat je niet bent geslaagd. Zulke mensen zijn er al teveel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:34 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Het was meer dat ik soms 40 reed waar je 50 mag
Flikkers of niet, dat wil niet zeggen dat jij onterecht gezakt bent, en dat is in het beginsel wel je klacht.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:45 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
[..]
Doe niet zo simpel, je weet niet eens waar je het over hebt. Een rij-instructeur met 30 jaar ervaring denk ik daarentegen wel.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
waarde hechten aan wat vogeltjesdans in KLB allemaal roept is hetzelfde als geloven dat Rutte zijn verkiezingsbeloften nog na gaat komen
maar nice try
OP aangepastquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:56 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Flikkers of niet, dat wil niet zeggen dat jij onterecht gezakt bent, en dat is in het beginsel wel je klacht.
Zie hiervoor je eigen OP: Godverdomme, ben ik gezakt omdat ''m'n tempo op sommige momenten te laag was''. Komt ie met een heel lulverhaal waarom dat in een hypothetische situatie gevaarlijk zou zijn, hou je bek man. Dat was dus godverdomme niet het geval, voel me echt diep in m'n reet geneukt.
oeh ik geloof dat ik een gevoelige snaar heb geraaktquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Doe niet zo simpel, je weet niet eens waar je het over hebt. Een rij-instructeur met 30 jaar ervaring denk ik daarentegen wel.
nee hoor, kan niet genoeg gebeuren, soms is de waarheid hardquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:42 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Vooral jij als mod hebt een vrij matige wedstrijd gespeeld vandaag
Volgens mij heb ik nergens ontkent dat het mijn eigen verdiensten was dat ben gezakt en het zelf ergens toegeven, dus is het vrij jammer als er dan nog dit soort posts langs komen
dan creeer je een minder gevaarlijke situatie voor inhalers omdat ze minder gas hoeven te gevenquote:Op dinsdag 27 november 2012 18:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Even denken hoor, hoe zou ik het als examinator interpreteren als iemand 40 km/u rijdt in plaats van 50?
Geloven doe je maar in de kerk. Ik zeg alleen wat ik heb gehoord van die man.quote:Op dinsdag 27 november 2012 19:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh ik geloof dat ik een gevoelige snaar heb geraakt
Ik heb tenminste een vriendinquote:Over simpel doen gesproken, na topic nr zoveel van jouw hand over je gedrag jegens vrouwen () rest mij enkelt te zeggen: ga jij nou maar zorgen dat je je beter gedraagt naar vrouwen, mss dat je 'vriendin' dan weer eens met je wil neuken
Geloven doe ik niet, ook niets TRU-erigs en BNW-erigs, anders dan jijquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Geloven doe je maar in de kerk. Ik zeg alleen wat ik heb gehoord van die man.
[..]
Ik heb tenminste een vriendinVoel je je soms persoonlijk geraakt door mijn topics? Zo nee, wat boeit het je dan; zo ja, je moeder
Enige gepaste reactie:quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Geloven doe ik niet, ook niets TRU-erigs en BNW-erigs, anders dan jij.
Ik vind het wel vermakelijk, de triestheid die er van afspringt en vervolgens je hopeloze om je heen gesla met je 'ik heb tenminste een vriendin'.
As if
Oh en m'n moeder is een lijk onder de grond, al de nodige jaren. Je necrofiele neigingen vier je maar bot op je eigen ouders.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |