SPOILER: Winterefteling - Januari?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boterkoekkoffiepannenkoekenbiergamesextettenslaapmeet 19/20 of 26/27 januari - HoornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - ??? - NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Er is interesse in een Serious Request meet in Enschede!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tally op 21-11-2012 09:20:20 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Zie TT.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:14 schreef ErwinRommel het volgende:
@ El Matador, wat brengt jou hierheen dan?The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Ik ben half pindaquote:Op woensdag 21 november 2012 09:16 schreef arachide. het volgende:
Ik ben geen van beide
De Indische in mij is verdrietig.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Je hebt een Franse naam...quote:Op woensdag 21 november 2012 09:16 schreef arachide. het volgende:
Ik ben geen van beide
De Indische in mij is verdrietig.
Ben jij Indisch?
The only limit is your own imagination
Zo ken je me weer.quote:
Half Hagenees, half latino
Mata, kun jij mij in het lijstje van de Serious request meet erbij mikken met ovb?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Doe snel ff die toro in je UI terugzettenquote:
Truequote:Op woensdag 21 november 2012 09:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt een Franse naam...
Ben jij Indisch?
Ik ben Indisch ja, voor de helft.#TeamMiley![]()
Dit is Chinees voor me, sorry.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mata, kun jij mij in het lijstje van de Serious request meet erbij mikken met ovb?The only limit is your own imagination
Ik had een betere, maar 10 fokking kb... ooit komt er wel es wat nieuws.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe snel ff die toro in je UI terugzettenThe only limit is your own imagination
Gewoon nee zeggen.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit is Chinees voor me, sorry.#TeamMiley![]()
Aangepastquote:Op woensdag 21 november 2012 09:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mata, kun jij mij in het lijstje van de Serious request meet erbij mikken met ovb?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Soto Ajamquote:Op woensdag 21 november 2012 09:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
True
Ik ben Indisch ja, voor de helft.
Ik heb in 33 jaar mijn eerste Francaise gezoend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Soto Ajam![]()
Goed plan voor vanavond, thanks Matador
quote:Op woensdag 21 november 2012 09:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Soto Ajam
Ik heb in 33 jaar mijn eerste Francaise gezoend.
NomnomnomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb gister sajor boontjes gegeten
#TeamMiley![]()
Die moest ik opzoeken, maar oh la la...quote:Op woensdag 21 november 2012 09:19 schreef arachide. het volgende:
Ik heb wel billen alsof ik fucking Nicki Minaj ben
Graag gedaan.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Soto Ajam![]()
Goed plan voor vanavond, thanks Matador
Op pasta na het gerecht wat ik het meest gegeten heb in mijn leven...
Den Haag -> Indisch -> ma die goed kon koken -> beetje meekijken en zelf doen
Leugens.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:19 schreef arachide. het volgende:
Ik heb wel billen alsof ik fucking Nicki Minaj benDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Omnomnomnom...quote:Op woensdag 21 november 2012 09:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nomnomnomik heb gister sajor boontjes gegeten
Zo heb ik ook Indisch leren koken, van mijn moeke en mijn omaquote:Op woensdag 21 november 2012 09:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Op pasta na het gerecht wat ik het meest gegeten heb in mijn leven...
Den Haag -> Indisch -> ma die goed kon koken -> beetje meekijken en zelf doen
Laat me in die waan, Jofu...quote:The only limit is your own imagination
Daar zitten dan wel weer implantaten in.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die moest ik opzoeken, maar oh la la...
[ afbeelding ]#TeamMiley![]()
Thanks, normaal doet een TS niet zo lastig hier, maarja, Mata he..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Het is Chinees voor hemquote:Op woensdag 21 november 2012 09:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Thanks, normaal doet een TS niet zo lastig hier, maarja, Mata he..
In Medellin ook.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:25 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar zitten dan wel weer implantaten in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Oh ze heeft wel een goede kont hoor, maar niet teveel..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Je kan veel zeggen, maar ik heb een goed stel heupen en billen. Stiekem ben ik daar wel trots op.quote:#TeamMiley![]()
Goeie kont is goed. Maar dan moet ze wel een beetje kunnen dansen, anders wordt het lastig.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ze heeft wel een goede kont hoor, maar niet teveel..The only limit is your own imagination
Mochten wij ooit dansen, zal ik je een eerlijk oordeel geven.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen, maar ik heb een goed stel heupen en billen. Stiekem ben ik daar wel trots op.The only limit is your own imagination
Daarom, jij weet het...quote:
Colombiaanse kunnen ook errug ok zijn...
Ik durf niet te dansen.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie kont is goed. Maar dan moet ze wel een beetje kunnen dansen, anders wordt het lastig.#TeamMiley![]()
nadeel van Braziliaanse dames, meer en meer willen ze implantaten voor hun tetten. Dat vind ik jammer.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom, jij weet het...
Colombiaanse kunnen ook errug ok zijn...
Dan zie je ronde neptetten.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ik leer het je.quote:The only limit is your own imagination
Nog niet met Braziliaanse meegemaakt...quote:Op woensdag 21 november 2012 09:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
nadeel van Braziliaanse dames, meer en meer willen ze implantaten voor hun tetten. Dat vind ik jammer.
Dan zie je ronde neptetten.
Ik begon het jaar met een Japans-Braziliaanse (erg mooi) en eindig het jaar, 62 vluchten later, met een Cubaanse...
1 Mexicaanse actrice met neptieten gehad, verder nooit. Maar nee, liever natural
Pics or you have teabags...quote:The only limit is your own imagination
![]()
Rioquote:
Vrijdagavond
Lapa
Forro is makkelijk. Net als vallenato.The only limit is your own imagination
Mijn ex, die wilde er niet aan, maar soms mis ik hun temperament wel.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog niet met Braziliaanse meegemaakt...
Ik begon het jaar met een Japans-Braziliaanse (erg mooi) en eindig het jaar, 62 vluchten later, met een Cubaanse...
1 Mexicaanse actrice met neptieten gehad, verder nooit. Maar nee, liever naturalVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Vergeet je rollator niet.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Sertaneja mis ik ook wel:quote:Op woensdag 21 november 2012 09:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rio
Vrijdagavond
Lapa
Forro is makkelijk. Net als vallenato.
Waarom ben je teruggegaan dan??quote:Op woensdag 21 november 2012 09:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mijn ex, die wilde er niet aan, maar soms mis ik hun temperament wel.
Ik kom in heel Latijns-Amerika, dus ik niet...
Brazilliaansen zijn wel fokking easy. De Colombiaansen moet je nog wat moeite voor doen... Maar dan zijn ze zo sweet... "mi amor, mi cielo, mi vida, cariño, hermoso, baby..."
Mooi om mee te maken en jij kent het.
Braziliaanse zijn voor ons westerlingen idd redelijk easy, echter, je moet je afvragen wat daar achter zitquote:Op woensdag 21 november 2012 09:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom ben je teruggegaan dan??
Ik kom in heel Latijns-Amerika, dus ik niet...
Brazilliaansen zijn wel fokking easy. De Colombiaansen moet je nog wat moeite voor doen... Maar dan zijn ze zo sweet... "mi amor, mi cielo, mi vida, cariño, hermoso, baby..."
Mooi om mee te maken en jij kent het.
Ken verhalen van Nederlanders, die in een val getrapt zijn, er financieel zijn uitgebuit, met beloftes dit en dat.
Maar goed, mijn ex was niet zo, gelukkig, en 7 gelukkige jaren met haar gehad.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
MOK kinderen?quote:Op woensdag 21 november 2012 09:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
MOK kinderen, mijn ochtend wordt er door verneuktVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Ohhh, ze zijn je bus aan het slopenquote:Op woensdag 21 november 2012 09:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
MOK kinderen, mijn ochtend wordt er door verneukt
Hahaha, ja ok. Als je als naieve westerling daarheen gaat...quote:Op woensdag 21 november 2012 09:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Braziliaanse zijn voor ons westerlingen idd redelijk easy, echter, je moet je afvragen wat daar achter zit
Ken verhalen van Nederlanders, die in een val getrapt zijn, er financieel zijn uitgebuit, met beloftes dit en dat.
Maar goed, mijn ex was niet zo, gelukkig, en 7 gelukkige jaren met haar gehad.
Ik heb niet heel veel Braziliaansen gehad, maar wat ik heb meegemaakt was nog ergere sletterij dan in Nederland, zonder financiele bijbedoelingen (geen hoeren). Tuurlijk, het komt veel voor, maar ik heb het geluk gehad dat niet mee te maken.
Maar het is een gelebber van jewelste. Meer dan Colombia en zelfs meer dan het extreem sletterige () Nederland.
Dat nog net niet, maar op tijd bij de bus zijn is heel moeilijk voor ze schijnt.. Daardoor kom ik in de knoei met m'n rij en rusttijden..quote:Op woensdag 21 november 2012 09:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh, ze zijn je bus aan het slopenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Naieve Nederlanders iddquote:Op woensdag 21 november 2012 09:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hahaha, ja ok. Als je als naieve westerling daarheen gaat...
Ik heb niet heel veel Braziliaansen gehad, maar wat ik heb meegemaakt was nog ergere sletterij dan in Nederland, zonder financiele bijbedoelingen (geen hoeren). Tuurlijk, het komt veel voor, maar ik heb het geluk gehad dat niet mee te maken.
Maar het is een gelebber van jewelste. Meer dan Colombia en zelfs meer dan het extreem sletterige () Nederland.
Genoeg ontmoet, en berooid ware ze![]()
De Braziliaanse dames zijn sluw hoor, mede door hun familie.
Je moet bij hen echt beide voeten aan de grond houden en je niet laten verleiden tot.....je weet wel.
Zelfs een Nederlander gesproken die door de Policia Federal werd opgepakt, omdat hij er in geluisd zou zijn om criminele activiteiten te doen.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
De bindingsangst en pilhysterie treden in...quote:Op woensdag 21 november 2012 09:53 schreef arachide. het volgende:
Over 5 dagen heb ik een jaar een relatie. Ohmy.
Tijd is tijd, gewoon op tijd rijden, zijn ze te laat, dan kunnen ze lopenquote:Op woensdag 21 november 2012 09:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar op tijd bij de bus zijn is heel moeilijk voor ze schijnt.. Daardoor kom ik in de knoei met m'n rij en rusttijden..
Zo zou ik echt zijn
Tijd voor een nieuwequote:Op woensdag 21 november 2012 09:53 schreef arachide. het volgende:
Over 5 dagen heb ik een jaar een relatie. Ohmy.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Valt mee, het is gewoon snel gegaanquote:Op woensdag 21 november 2012 09:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De bindingsangst en pilhysterie treden in...
#TeamMiley![]()
Hehe, ik heb 44 landen gezien en weet heus wel wat er gaande is. De prepagos eruit filteren gaat ook prima.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Naieve Nederlanders idd
Genoeg ontmoet, en berooid ware ze![]()
De Braziliaanse dames zijn sluw hoor, mede door hun familie.
Je moet bij hen echt beide voeten aan de grond houden en je niet laten verleiden tot.....je weet wel.
Zelfs een Nederlander gesproken die door de Policia Federal werd opgepakt, omdat hij er in geluisd zou zijn om criminele activiteiten te doen.
Slechts goede ervaringen in Rio. Die Japans-Braziliaanse Paulista schoonheid was in Amsterdam..
Nee, want dan krijg je telefoontjes en gezeik, gewoon wachten dus..quote:Op woensdag 21 november 2012 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tijd is tijd, gewoon op tijd rijden, zijn ze te laat, dan kunnen ze lopen
Zo zou ik echt zijnDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
"het is alsof ik je gisteren leerde kennen..."quote:Op woensdag 21 november 2012 09:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Valt mee, het is gewoon snel gegaan
de quote, walgelijk in de ogen van een single en heel begrijpelijk in de ogen van de verliefde relatie...
In Colombia ben ik nooit geweest ken het land enkel van tanja whehehequote:Op woensdag 21 november 2012 09:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, ik heb 44 landen gezien en weet heus wel wat er gaande is. De prepagos eruit filteren gaat ook prima.
Slechts goede ervaringen in Rio. Die Japans-Braziliaanse Paulista schoonheid was in Amsterdam..
Maar is het daar nog steeds zo corrupt?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Het is meer alsof we al jaaaaaren een stel zijn. Ik ben godverdomme 18 en ga mijn studententijd als "bezet" tegemoet.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"het is alsof ik je gisteren leerde kennen..."
de quote, walgelijk in de ogen van een single en heel begrijpelijk in de ogen van de verliefde relatie...![]()
ik vind het prachtig allemaal.
#TeamMiley![]()
Nee.quote:Op woensdag 21 november 2012 09:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In Colombia ben ik nooit geweest ken het land enkel van tanja whehehe
Maar is het daar nog steeds zo corrupt?
Ik kijk van 8000 km naar Europa en zie een geinstitutionaliseerde corrupte bende waar we allemaal achter staan "want we stemmen", en ik schaam me.
Hier wil men, tuurlijk, langzaam en mañana, maar dat werkt beide kanten op...
Het is nu 4:00 en moet morgen werken. Dat is normaal hier.
Vorige week op het congres aan de Caribbean; strandfeestje van het congres, daarna met ~35 man bij mij in de bungalow door en de president van het congres (klant en vriend van me) kwam met de lunch binnenkachelen...En dat is geaccepteerd...
dudequote:Op woensdag 21 november 2012 10:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, deze net besteld
[ afbeelding ]![]()
![]()
Blijf nooit bij de eerste (of tweede) hangen...quote:Op woensdag 21 november 2012 10:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is meer alsof we al jaaaaaren een stel zijn. Ik ben godverdomme 18 en ga mijn studententijd als "bezet" tegemoet.![]()
ik vind het prachtig allemaal.
Ontdek zoveel mogelijk in je studententijd. Je hebt tijd, als je werkt heb je misschien geld, maar weinig tijd...
De EU is kut, maar goed, we moeten het er maar mee doen.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee.
Ik kijk van 8000 km naar Europa en zie een geinstitutionaliseerde corrupte bende waar we allemaal achter staan "want we stemmen", en ik schaam me.
Hier wil men, tuurlijk, langzaam en mañana, maar dat werkt beide kanten op...
Het is nu 4:00 en moet morgen werken. Dat is normaal hier.
Vorige week op het congres aan de Caribbean; strandfeestje van het congres, daarna met ~35 man bij mij in de bungalow door en de president van het congres (klant en vriend van me) kwam met de lunch binnenkachelen...En dat is geaccepteerd...
Net als de Brazilianen zouden Nederlanders de Jeitinho Brasileiro moeten toepassen, voor hun eigen goeddunken.
Aagehouden door de Policia Militar? ik had standaard een 50 reais biljet achter mijn rijbewijs. Voor hen die dat wilden konden ze me dan door laten gaan, was ik goedkoper uit.
Het scheelt, hij is de 4e.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Blijf nooit bij de eerste (of tweede) hangen...
Ontdek zoveel mogelijk in je studententijd. Je hebt tijd, als je werkt heb je misschien geld, maar weinig tijd...#TeamMiley![]()
Zo werkt het hier idd.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De EU is kut, maar goed, we moeten het er maar mee doen.
Net als de Brazilianen zouden Nederlanders de Jeitinho Brasileiro moeten toepassen, voor hun eigen goeddunken.
Aagehouden door de Policia Militar? ik had standaard een 50 reais biljet achter mijn rijbewijs. Voor hen die dat wilden konden ze me dan door laten gaan, was ik goedkoper uit.
Mijn coke-verhaal met Duitse maat is bekend hier.
Geen idee, net wakker.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Al weer wat beter dan gisteren?
Bloedheet, maar dat is niet zo gek als je dik aangekleed in bed ligt met de kachel aan
Vanmorgen om 5 uur had ik het ijskoud namelijkWaarom?quote:![]()
![]()
En waarom zou je je "gore slettenleven" opgeven voor deze? Is hij werkelijk de ware? Houd een open mind tijdens je studie waar je als persoon pas echt zal groeien...quote:
Ik zit bij de eerste, ik blijf bij de eerste, en waarschijnlijk ga ik m'n AOWtje delen met m'n eerste.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En waarom zou je je "gore slettenleven" opgeven voor deze? Is hij werkelijk de ware? Houd een open mind tijdens je studie waar je als persoon pas echt zal groeien...
NIEUW: Foto's!![]()
Je ondertitel zegt genoeg.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zit bij de eerste, ik blijf bij de eerste, en waarschijnlijk ga ik m'n AOWtje delen met m'n eerste.
En dan is het prima.
Je vierde op je 18e de ware klinkt bijster onlogisch...
Mijn eerste begon eens over samenwonen en baby's, dat vond ik toch niet zo tofHeeft daarna ook niet lang meer geduurd, maar dat had een andere reden
![]()
![]()
Jouw onderschriftquote:Op woensdag 21 november 2012 10:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je ondertitel zegt genoeg.
En dan is het prima.
Je vierde op je 18e de ware klinkt bijster onlogisch...![]()
![]()
Omdat ik niet meer van sletten hou. Dat deed ik voor hij in beeld kwam al niet meer. Bovendien is sletten niet zaligmakend of heilig.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En waarom zou je je "gore slettenleven" opgeven voor deze? Is hij werkelijk de ware? Houd een open mind tijdens je studie waar je als persoon pas echt zal groeien...#TeamMiley![]()
Graciasquote:
En ze gelden nog steeds.
Hey man, hoe is het?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef MeneerLogica het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik denk ik laat mezelf hier weer is zien![]()
![]()
Gezelligquote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef MeneerLogica het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik denk ik laat mezelf hier weer is zien
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gracias
En ze gelden nog steeds.![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef MeneerLogica het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik denk ik laat mezelf hier weer is zienmogguh
Sletten is imo ook heel wat anders dan gewoon genieten van het vrijgezellenleven, maar goedquote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer van sletten hou. Dat deed ik voor hij in beeld kwam al niet meer. Bovendien is sletten niet zaligmakend of heilig.![]()
![]()
Kom op, die nieuwsgierige kant zit in je. Voor de meest dynamische groeiperiode van je leven zeggen dat dat niet meer voorkomt is als denken dat Patty Brard geen oude zwans meer zou zuigen...quote:Op woensdag 21 november 2012 10:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer van sletten hou. Dat deed ik voor hij in beeld kwam al niet meer. Bovendien is sletten niet zaligmakend of heilig.
Wees eerlijk, je bent avontuurlijk, nieuwsgierig, redelijk naief en zoekt bevestiging. Dat vind je niet op je 18e, geloof me.
Klinkt vermoeiendquote:Op woensdag 21 november 2012 10:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
HeyJa wel goed hoor, erg druk en veel stress helaas maar ik hou me staande. Met u?
Ik zit nu voor de derde dag ziek thuis, maar verder gaat het wel prima
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sletten is imo ook heel wat anders dan gewoon genieten van het vrijgezellenleven, maar goedWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Er zit wel een verschil in een echte slet zijn en genieten van het vrijgezellen/studentenleven héquote:Op woensdag 21 november 2012 10:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom op, die nieuwsgierige kant zit in je. Voor de meest dynamische groeiperiode van je leven zeggen dat dat niet meer voorkomt is als denken dat Patty Brard geen oude zwans meer zou zuigen...
Wees eerlijk, je bent avontuurlijk, nieuwsgierig, redelijk naief en zoekt bevestiging. Dat vind je niet op je 18e, geloof me.![]()
![]()
Hmm dat is minder, griep?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt vermoeiendIk zit nu voor de derde dag ziek thuis, maar verder gaat het wel prima
![]()
Nee.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil in een echte slet zijn en genieten van het vrijgezellen/studentenleven héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Weet je hoeveel er in het bedrijfsleven geslet wordt??quote:Op woensdag 21 november 2012 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil in een echte slet zijn en genieten van het vrijgezellen/studentenleven hé
Zeker op de Zuidas...The only limit is your own imagination
wait whut?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet je hoeveel er in het bedrijfsleven geslet wordt??
Zeker op de Zuidas...
quote:Op woensdag 21 november 2012 10:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak dat de kat wijs. Dus jij hebt liever een vrouw die elke dag iemand anders heeft geneukt, dan iemand die een scharrel heeft (of niet) ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks!quote:![]()
Zuidas ?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Weet je hoeveel er in het bedrijfsleven geslet wordt??
Zeker op de Zuidas...![]()
Ach ja, we kunnen niet allemaal zo'n latino-hunk als jou zijn natuurlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 10:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je ondertitel zegt genoeg.
En dan is het prima.
Je vierde op je 18e de ware klinkt bijster onlogisch...
Sletten is gewoon "niet moeilijk doen over seks en daar een -hopelijk veilige- leuke ervaring uit opdoen"...quote:Op woensdag 21 november 2012 10:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs. Dus jij hebt liever een vrouw die elke dag iemand anders heeft geneukt, dan iemand die een scharrel heeft (of niet) ?
Dat stopt niet op je 18e. Zeker niet als studente.The only limit is your own imagination
Dat hoeft ook niet.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ach ja, we kunnen niet allemaal zo'n latino-hunk als jou zijn natuurlijk
Jullie nerds zorgen dat ik een betere baan heb
Ik doe eigenlijk ook niet echt moeilijk over sexquote:Op woensdag 21 november 2012 10:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sletten is gewoon "niet moeilijk doen over seks en daar een -hopelijk veilige- leuke ervaring uit opdoen"...
Dat stopt niet op je 18e. Zeker niet als studente.maar vind mezelf nou niet echt een slet
Dan heb jij blijkbaar een hele andere betekenis van een slet zijn.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sletten is gewoon "niet moeilijk doen over seks en daar een -hopelijk veilige- leuke ervaring uit opdoen"...
Dat stopt niet op je 18e. Zeker niet als studente.![]()
Even een aparte vraag uit een ander topic meegenomen:
Als een kerel hem niet omhoog krijgt, wiens schuld is het dan? Van de kerel, of van de vrouw, die dan niet lekker genoeg is?
En als een vrouw niet nat is, wiens schuld is het in dat geval?![]()
Ligt eraan. Het kan gewoon een keer voorkomen. Maar als het iedere keer is, dan vind hij haar niet opwindend genoeg, of er is iets mis.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:26 schreef Murdera het volgende:
Als een kerel hem niet omhoog krijgt, wiens schuld is het dan? Van de kerel, of van de vrouw, die dan niet lekker genoeg is?
En als een vrouw niet nat is, wiens schuld is het in dat geval?
Zelfde geldt voor de vrouw.![]()
alcoholquote:Op woensdag 21 november 2012 10:26 schreef Murdera het volgende:
En als een vrouw niet nat is, wiens schuld is het in dat geval?
Ik weet niet wat je baan is, maar kan me heel slecht inbeelden dat ik daar enige invloed op heb.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet.
Jullie nerds zorgen dat ik een betere baan hebNIEUW: Foto's!![]()
Sex en schuld zijn in een dwangloze situatie onverenigbaar.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:26 schreef Murdera het volgende:
En als een vrouw niet nat is, wiens schuld is het in dat geval?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
lucky bastardquote:Op woensdag 21 november 2012 10:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit is mijn ervaring
quote:
Ik hoor vaak "hij kreeg hem niet eens omhoog, wat een sukkel" en ook "hij kreeg me niet eens nat, wat een sukkel". maar dat is raar.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sex en schuld zijn in een dwangloze situatie onverenigbaar.Oei, mooie post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nerds, in het algemeen.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je baan is, maar kan me heel slecht inbeelden dat ik daar enige invloed op heb.
Ik ben verantwoordelijk voor de exploratiesoftware in Latijns-Amerika. Genoeg te doen, maar ook genoeg te genieten. Dankzij de nerds die goeie software bouwen...
Dank jequote:
Seks moet mooi zijn, maar hoeft niet altijd te "lukken"...
Ah, op die fietsquote:Op woensdag 21 november 2012 10:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nerds, in het algemeen.
Ik ben verantwoordelijk voor de exploratiesoftware in Latijns-Amerika. Genoeg te doen, maar ook genoeg te genieten. Dankzij de nerds die goeie software bouwen...
aangeschoten kan t nog, maar als je echt dronken bent is het godsonmogelijkquote:Op woensdag 21 november 2012 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al heb ik nooit echt dronken seks gehad, alleen aangeschotenWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Geen idee. De combinatie is de laatste tijd meestal aangeschoten + stonedquote:Op woensdag 21 november 2012 10:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aangeschoten kan t nog, maar als je echt dronken bent is het godsonmogelijk![]()
![]()
Stoned SEX (SC)...quote:Op woensdag 21 november 2012 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. De combinatie is de laatste tijd meestal aangeschoten + stoned
![]()
Onzin!!quote:
Ook met alcohol krijg ik mijn jonge heer gewoon omhoog
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank je
Seks moet mooi zijn, maar hoeft niet altijd te "lukken"...
De keren dat ik het niet meer kon door een overdaad aan drugs waren het altijd nog wel heerlijke nachten.![]()
![]()
http://blog.zeemp.com/the(...)f-toderici-nicoleta/quote:Op woensdag 21 november 2012 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een idee wie dit is?
[ afbeelding ]NIEUW: Foto's!![]()
Dank jequote:Op woensdag 21 november 2012 10:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://blog.zeemp.com/the(...)f-toderici-nicoleta/![]()
![]()
mooie ogen heeft ze welquote:Op woensdag 21 november 2012 10:42 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand een idee wie dit is?
[ afbeelding ]Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
valt mee bij mij opzich lukt het nog welquote:Op woensdag 21 november 2012 10:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aangeschoten kan t nog, maar als je echt dronken bent is het godsonmogelijkLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Hoe kan ik zoiets Googlen als ik geen naam zie staanquote:Op woensdag 21 november 2012 10:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
np, volgende keer zelf ff googlen heZekerquote:Die sproetjesquote:![]()
![]()
Dacht je dat ik wist hoe ze heet dan?quote:Op woensdag 21 november 2012 10:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kan ik zoiets Googlen als ik geen naam zie staan
[..]
Zeker
[..]
Die sproetjes
Ik moest ook googlen hoor
Maar in dit geval was het het waard. Mooie meid idd.NIEUW: Foto's!![]()
Ik ben slecht in dingen Googlen als ik er niks van weetquote:Op woensdag 21 november 2012 10:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dacht je dat ik wist hoe ze heet dan?
Ik moest ook googlen hoor
Maar in dit geval was het het waard. Mooie meid idd.![]()
![]()
ach dat heeft ook wel watquote:
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
In uw PMquote:Op woensdag 21 november 2012 10:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben slecht in dingen Googlen als ik er niks van weet
Ik wist wel dat tinyeye bestond, maar daar denk ik nu pas aan. Volgens mij is dat dezelfde werkingquote:Op woensdag 21 november 2012 10:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, zijn er meer die dat niet weten![]()
![]()
Sowieso er vanuit gaan dat ik nooit geslet heb.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sletten is imo ook heel wat anders dan gewoon genieten van het vrijgezellenleven, maar goed
#TeamMiley![]()
Deels, TinyEye is wel beperkter. Zoekt echt specifiek die foto of een deel ervan.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist wel dat tinyeye bestond, maar daar denk ik nu pas aan. Volgens mij is dat dezelfde werking
In het geval van mensen heb ik het idee dat google er ook nog gezichtsherkenning overheen gooit en zoekt op hetzelfde gezicht. En foto's die erop lijken maar niet hetzelfde zijn.
Daarbij heb ik iets meer vertrouwen in de zoek-capaciteiten van google dan van tinyeye
dan gooi ik hem hier ook nog ff neer:quote:quote:-Pak de URL van de bron-foto
-ga naar www.google.nl
-klik op de tab "afbeeldingen"
-klik op het camera-icoon IN het zoekveld.
-plak de url van de bron-foto in de popup die dan ontstaat.
google gaat dan specifiek op zoek naar die foto.
Soms heb je geluk, en vind je veel hits, zoals met deze foto.
En soms kom je amper iets nuttigs tegen.
Maar zo kan je iig zoeken a.d.h.v. een afbeelding.NIEUW: Foto's!![]()
Daar kan ik niet over oordelen hèquote:Op woensdag 21 november 2012 11:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Sowieso er vanuit gaan dat ik nooit geslet heb..
Hmm, klopt wat je zegt, heb het even getest. TinyEye zoekt inderdaad naar de specifieke foto, en Google lijkt een soort van gezichtsherkenning te hebben, inderdaadquote:Op woensdag 21 november 2012 11:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Deels, TinyEye is wel beperkter. Zoekt echt specifiek die foto of een deel ervan.
In het geval van mensen heb ik het idee dat google er ook nog gezichtsherkenning overheen gooit en zoekt op hetzelfde gezicht. En foto's die erop lijken maar niet hetzelfde zijn.
Daarbij heb ik iets meer vertrouwen in de zoek-capaciteiten van google dan van tinyeye![]()
![]()
Mag ook wel, ze hebben daar een tijd terug een compleet bedrijf voor overgekocht.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen hè.
[..]
Hmm, klopt wat je zegt, heb het even getest. TinyEye zoekt inderdaad naar de specifieke foto, en Google lijkt een soort van gezichtsherkenning te hebben, inderdaad
In Google Picasa kun je ook gezichten aanmerken en een naam geven. Dan gaat ie daarna al je foto's langs en tagged iedereen die die herkent. En nog behoorlijk goed ookNIEUW: Foto's!![]()
Oh, dat wist ik niet eens. Maar ik houd me daar dan ook niet echt mee bezig.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mag ook wel, ze hebben daar een tijd terug een compleet bedrijf voor overgekocht.
In Google Picasa kun je ook gezichten aanmerken en een naam geven. Dan gaat ie daarna al je foto's langs en tagged iedereen die die herkent. En nog behoorlijk goed ook
Klopt ja, dat was me al opgevallen. Maar ik wist niet dat hij dan al die foto's langs gaat.![]()
iedereen is tegenwoordig wel te tracken op internetquote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik heel makkelijkquote:Op woensdag 21 november 2012 11:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
iedereen is tegenwoordig wel te tracken op internetAls je mijn naam en woonplaats weet althans.
![]()
quote:goeiemorgen
Det Som En Gang Var
Volgens mij wel, ik kreeg iig een lijstje met personen. En de nummers achter de persoon gingen wel eens omhoog zonder dat ik aangaf wie het wasquote:Op woensdag 21 november 2012 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet eens. Maar ik houd me daar dan ook niet echt mee bezig.
Klopt ja, dat was me al opgevallen. Maar ik wist niet dat hij dan al die foto's langs gaat.Is het ook. Maar ja "if they offer you the service for free, you are not the customer, you're the product being sold".quote:
En ondertussen blijft google alles verzamelen wat ze kunnenNIEUW: Foto's!![]()
es kijken hoe dat bij mij zitquote:Op woensdag 21 november 2012 11:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heel makkelijkAls je mijn naam en woonplaats weet althans.
Det Som En Gang Var
Geen idee, ik gebruik het gewoon nietquote:Op woensdag 21 november 2012 11:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik kreeg iig een lijstje met personen. En de nummers achter de persoon gingen wel eens omhoog zonder dat ik aangaf wie het was![]()
![]()
zo te zien alleen facebook een krantenartikel en youtube
dat valt nog wel meeLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
ik heb mezelf gegoogled met mijn voor en achternaamquote:Op woensdag 21 november 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
Voornaam + woonplaats doet hij niet zoveel, dat scheelt
valt me nog mee wat er te vinden is over mijLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
ey sletjequote:Op woensdag 21 november 2012 11:09 schreef Vinniiee het volgende:
Voornaam + woonplaats doet hij niet zoveel, dat scheelt
Volledige naam doet hij wel veel![]()
![]()
Ik alleen om m'n foto's op m'n website te krijgenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik het gewoon niet
-editten in lightroom, dan exporteren.
-dan met picasa uploaden naar m'n google-webspace
-en m'n website leest vervolgens m'n picasa albums uit
scheelt mij een heel hoop bandbreedte bij m'n hoster omdat al m'n foto's bij google staan.NIEUW: Foto's!![]()
Mijn eerste twee hits met voor en achternaam zijn spreekbeurten die mijn pa ooit online heeft gezetquote:Op woensdag 21 november 2012 11:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb mezelf gegoogled met mijn voor en achternaam
valt me nog mee wat er te vinden is over mijWat mot je?quote:![]()
![]()
Ik heb geslet en ik heb nu nog steeds vrijheid. Maar wat verwacht je dat ik nu doe? Het uitmaken en de wereld ga ontdekken? Single zijn is helemaal niet zo fun als je net zoals ik uitgaan liever niet doet. Ik ben sneller moe door mijn pfeiffer, voel me niet op mijn gemak, de muziek staat me te hard en ik drink vrij weinig vanwege mijn dieet. Dus voor mij is genieten niet all that.quote:Op woensdag 21 november 2012 10:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom op, die nieuwsgierige kant zit in je. Voor de meest dynamische groeiperiode van je leven zeggen dat dat niet meer voorkomt is als denken dat Patty Brard geen oude zwans meer zou zuigen...
Wees eerlijk, je bent avontuurlijk, nieuwsgierig, redelijk naief en zoekt bevestiging. Dat vind je niet op je 18e, geloof me.
Ik geniet van de liefde, vluchtig of niet.#TeamMiley![]()
Jij gebruikt gewoon het programma zelf ? Dat is handig voor jou, aangezien je ze met een camera schiet. Ik upload ze gewoon gelijk vanaf mijn telefoon naar de online picasaquote:Op woensdag 21 november 2012 11:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik alleen om m'n foto's op m'n website te krijgen
-editten in lightroom, dan exporteren.
-dan met picasa uploaden naar m'n google-webspace
-en m'n website leest vervolgens m'n picasa albums uit
scheelt mij een heel hoop bandbreedte bij m'n hoster omdat al m'n foto's bij google staan.![]()
![]()
eerste hit:
youtube
google+
runkeeper
schoolbank
dan een duitse link waarmee ik gelinkt wordt met Myraela (alleen haar echte naam en google+)
Getglue
picasa
etc etc
boeiend
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2012 11:14:52 ]![]()
knuffenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn eerste twee hits met voor en achternaam zijn spreekbeurten die mijn pa ooit online heeft gezet
[..]
Wat mot je?![]()
![]()
![]()
whehehee ik krijg facebook en youtube als eerstequote:Op woensdag 21 november 2012 11:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn eerste twee hits met voor en achternaam zijn spreekbeurten die mijn pa ooit online heeft gezet
[..]
Wat mot je?Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Niet eens Facebook?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
eerste hit:
youtube
google+
runkeeper
schoolbank
dan een duitse link waarmee ik gelinkt wordt met Myraela hier op fok![]()
Getglue
picasa
etc etc
boeiendOkequote:![]()
![]()
![]()
Ja, mijn foto's gaan eerst door lightroom vanwegen de camera jaquote:Op woensdag 21 november 2012 11:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij gebruikt gewoon het programma zelf ? Dat is handig voor jou, aangezien je ze met een camera schiet. Ik upload ze gewoon gelijk vanaf mijn telefoon naar de online picasa![]()
Zou niet meer zonder kunnen. Mijn telefoon (htc dhd) foto's zijn niet publiceer-waardig.
Hehequote:Op woensdag 21 november 2012 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oja als eerste hit
las ik over heenMijn foto's ook niet hoor, maar soms moet je even wat op de foto zetten en dan maakt de kwaliteit even niet uitquote:Op woensdag 21 november 2012 11:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, mijn foto's gaan eerst door lightroom vanwegen de camera ja![]()
Zou niet meer zonder kunnen. Mijn telefoon (htc dhd) foto's zijn niet publiceer-waardig.
![]()
![]()
quote:
-m'n werk
-wat foto's (waaronder een hilarische van hitler, maar goed...)
-youtube
-f1.nl
-f1.nl
-f1.nl
-f1.nl
-schoolbankNIEUW: Foto's!![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik kom wel erg veel links tegen over mijzelf![]()
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8![]()
![]()
Hehe. Die foto ga ik even opzoekenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
-m'n werk
-wat foto's (waaronder een hilarische van hitler, maar goed...)
-youtube
-f1.nl
-f1.nl
-f1.nl
-f1.nl
-schoolbank![]()
![]()
whehheequote:Op woensdag 21 november 2012 11:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik kom wel erg veel links tegen over mijzelf![]()
https://www.google.nl/sea(...)ceid=chrome&ie=UTF-8Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Snorremansquote:
ow wacht niet die foto
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2012 11:20:54 ]![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snorremans
ow wacht niet die foto
Nee niet die.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snorremans
ow wacht niet die foto![]()
![]()
Serieus dus ff nuquote:
https://www.google.nl/sea(...)+huibers&gs_l=serp.3..35i39l2j0j0i30.7294.9825.0.10058.12.12.0.0.0.0.219.1050.8j3j1.12.0...0.0...1c.1.bC0jZgAkBu0&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=c7ed5b4842544bf0&bpcl=38897761&biw=1600&bih=785Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Die link gaat het niet doen. Oke toch welquote:Op woensdag 21 november 2012 11:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Serieus dus ff nu
https://www.google.nl/sea(...)+huibers&gs_l=serp.3..35i39l2j0j0i30.7294.9825.0.10058.12.12.0.0.0.0.219.1050.8j3j1.12.0...0.0...1c.1.bC0jZgAkBu0&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=c7ed5b4842544bf0&bpcl=38897761&biw=1600&bih=785
Ik geloof er niks van dat jij zo heet![]()
![]()
quote:whehehe
Det Som En Gang Var
Toch wel hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die link gaat het niet doen. Oke toch wel
Ik geloof er niks van dat jij zo heet
Zie ook maar contact op onze webshop
Staat mijn naam gewoon erbij.
ik krijg een errorquote:Op woensdag 21 november 2012 11:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die link gaat het niet doen. Oke toch wel
Ik geloof er niks van dat jij zo heetLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Ik keek net bij je Twitterquote:Op woensdag 21 november 2012 11:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch wel hoor
Zie ook maar contact op onze webshop
Staat mijn naam gewoon erbij.
[ afbeelding ]
Hehe![]()
![]()
Ik kom al 2 jaar niet meer op twitterquote:Op woensdag 21 november 2012 11:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik keek net bij je Twitter
Hehe
Dat maakt niet uit, daar staat je naam welquote:Op woensdag 21 november 2012 11:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kom al 2 jaar niet meer op twitter![]()
![]()
Misschien stom om hier te vragen.
Ik weet niet hoe ik iets in excel doe.
Ik wil doen:
=A2
=A8
=A14
en dat doortrekken.
Maar dan komt hij met A5, A11, A17...![]()
fixedquote:Op woensdag 21 november 2012 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
Tip: laat je telefoon niet op een bordje met kruimels vallen die op je been staat te balancerenNIEUW: Foto's!![]()
Ik dacht dat ik het wist, maar ik kreeg hetzelfde als jij.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:26 schreef Nixx- het volgende:
Misschien stom om hier te vragen.
Ik weet niet hoe ik iets in excel doe.
Ik wil doen:
=A2
=A8
=A14
en dat doortrekken.
Maar dan komt hij met A5, A11, A17...![]()
Hier ook.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij doet hij het gewoon.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Toppiequote:Op woensdag 21 november 2012 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het gaat als stukken beter. Ik zit al 1,5 uur op een stoel zonder het koud te krijgen
Doe je voorzichtig onder de douche?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het gaat als stukken beter. Ik zit al 1,5 uur op een stoel zonder het koud te krijgen![]()
Wel nog steeds koorts, maar het wordt minder.quote:
Maandagavond: 39,4
Dinsdagochtend: 38,1
Dinsdagavond: 38,4
Vanmorgen: 38,1Komt goedquote:Op woensdag 21 november 2012 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig onder de douche?![]()
![]()
Ik merk wel verschil in hoe ik me voel. Althans maandag tov dinsdag. En zeker nu.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
s'avonds is de koorts altijd hoger dan sochtends![]()
Mijn knie doet 's avonds ook meer pijn dan 's ochtends. Komt door de rust van de afgelopen nacht denk ik.quote:Op woensdag 21 november 2012 11:35 schreef LovelyLady het volgende:
s'avonds is de koorts altijd hoger dan sochtends“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Heb je nog kunnen douchen eigenlijk?quote:Op woensdag 21 november 2012 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn knie doet 's avonds ook meer pijn dan 's ochtends. Komt door de rust van de afgelopen nacht denk ik.
Waardeloos is het wel.. je kan geen kant op![]()
![]()
Mijn boner is in de ochtend als ik wakker word altijd stijf. Meerdere mensen daar last van?Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
Nee nooit eigenlijkquote:Op woensdag 21 november 2012 11:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn boner is in de ochtend als ik wakker word altijd stijf. Meerdere mensen daar last van?![]()
Ja, gisterenquote:Op woensdag 21 november 2012 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je nog kunnen douchen eigenlijk?
Waardeloos is het wel.. je kan geen kant op. Lekker, hoor.
En nu lig ik weer op de bank.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Toch maar eens naar de huisarts gaan. Ik heb het elke dag.quote:
Anna dus, leuke serveerster bij een restaurantje waar ok straks langs komquote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
kinderen lekker in de bus laten zitten terwijl je gaat eten?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Anna dus, leuke serveerster bij een restaurantje waar ok straks langs kom
of heb je ze alweer gedropt?NIEUW: Foto's!![]()
Ik ga denk ik een broodje met kaas in de magnetron doen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:16 schreef Samzz het volgende:
Ik ga denk ik een broodje met kaas in de magnetron doen.
![]()
![]()
witte bolNIEUW: Foto's!![]()
Witte bolletjes met kaas.
Ik ben benieuwd hoeveel calorieen ik verbrand, zweet me steeds de tyfus na een retourtje naar de wc, naar de keuken of wat dan ook.
Makkelijk manier van afvallenquote:Op woensdag 21 november 2012 12:26 schreef Samzz het volgende:
Witte bolletjes met kaas.
Ik ben benieuwd hoeveel calorieen ik verbrand, zweet me steeds de tyfus na een retourtje naar de wc, naar de keuken of wat dan ook.
![]()
![]()
Weet niet, ik weet wel dat al m'n spieren pijn doen, behalve die in m'n linker beenquote:.
Ik heb een geblesseerde knie. Mij zie je dat ook niet doenquote:Op woensdag 21 november 2012 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ja. Ik ben ziek, ik mag dat..
Daar had ik maandagavond last van. Vooral kuiten en tricepsquote:Op woensdag 21 november 2012 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet niet, ik weet wel dat al m'n spieren pijn doen, behalve die in m'n linker been.
.
![]()
Dat klopt. Maar ik zou je er niet op aanspreken als je dat wel had gedaanquote:Op woensdag 21 november 2012 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een geblesseerde knie. Mij zie je dat ook niet doen.
![]()
![]()
Dan hang je op...quote:Op woensdag 21 november 2012 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
Jezus, ik word zowat doof van me pa die aan het telefoneren is
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk bij zo'n draadloze telefoon.
Maar ik doe dat niet omdat ik weet hoe het wel moetquote:Op woensdag 21 november 2012 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik zou je er niet op aanspreken als je dat wel had gedaan.
Ik weet ook wel hoe het moet hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik doe dat niet omdat ik weet hoe het wel moet.
.
![]()
Stekkers uit de laders van de telefoon trekken.
Doe het dan.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet ook wel hoe het moet hoor.
Laadstation maakt een geluidje als je de telefoon erin zet, dat valt opquote:Op woensdag 21 november 2012 12:34 schreef Samzz het volgende:
Stekkers uit de laders van de telefoon trekken.
.
![]()
Stekkers eruit nadat je de telefoon erop hebt gezet.
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:37 schreef Samzz het volgende:
Stekkers eruit nadat je de telefoon erop hebt gezet.
Dan gaat de telefoon, pakt hij hem op, zet hij hem weer terug en piept hij niet![]()
![]()
Dan maar last hebben van je papaquote:Op woensdag 21 november 2012 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan gaat de telefoon, pakt hij hem op, zet hij hem weer terug en piept hij niet. Ik ga eventjes een luchtje scheppen. Kan Sjaak meteen een plasje doen.
Hehe. Succes, laat je niet mee slepen hèquote:Op woensdag 21 november 2012 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan maar last hebben van je papa. Ik ga eventjes een luchtje scheppen. Kan Sjaak meteen een plasje doen.
![]()
![]()
Die zijn er alweer uit, moet tot 14:00 wachten voor m'n volgende opdracht..quote:Op woensdag 21 november 2012 12:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
kinderen lekker in de bus laten zitten terwijl je gaat eten?
of heb je ze alweer gedropt?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ey bitcheeees![]()
!!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Bak yoghurt met banaan en cruesliquote:![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2012 12:49:18 ]![]()
Ik liet 'm los lopenquote:Op woensdag 21 november 2012 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe. Succes, laat je niet mee slepen hè.
En trots dat ik ben
Zitten nog 3 meldingen die helaas nog niet zijn verwerkt.
Maar die zijn ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.![]()
quote:quote:quote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Dat is toch geen lunch, dat is een tussendoortjequote:Op woensdag 21 november 2012 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bak yoghurt met banaan en cruesli![]()
Ik neem haast elke dag een broodje bal met mayo als lunch bij een Avia tankstation
Mja, dan kon ik gewoon blijven staan en kon hij iig zijn plasje doenquote:.
Voor mij welquote:Op woensdag 21 november 2012 12:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch geen lunch, dat is een tussendoortje![]()
![]()
Ohja, dieetgedoe enzoquote:
Nouja, ik moet wel stevig eten, ben pas half 8 klaar ongeveer..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Is gewoon lunch, hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 12:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch geen lunch, dat is een tussendoortje.
Arm kereltje heeft het vast koudquote:Op woensdag 21 november 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen hondje, ik heb een molletje.
Dat is waar. En jou kennende heb je hem goed afgericht, dus dan zit dat wel goedquote:Op woensdag 21 november 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dan kon ik gewoon blijven staan en kon hij iig zijn plasje doen.
![]()
![]()
Ahwquote:Op woensdag 21 november 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen hondje, ik heb een molletje.
![]()
![]()
Kan ik me niet voorstellen, het is hier 19 gradenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Arm kereltje heeft het vast koud.
I know, maar ik probeerde aan te geven dat ik iets meer naar binnen werk qua hoeveelheidquote:
Ja, hij luistert keurigquote:Op woensdag 21 november 2012 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is waar. En jou kennende heb je hem goed afgericht, dus dan zit dat wel goed.
Gisteren was het volgens mij 25 graden op mijn kamerquote:Op woensdag 21 november 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, het is hier 19 graden.
![]()
![]()
Maar je komt net van buiten met 'm toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, het is hier 19 graden.
Nou ja, een liter yoghurt met drie bananen en een bak cruesli is best veulquote:Op woensdag 21 november 2012 13:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I know, maar ik probeerde aan te geven dat ik iets meer naar binnen werk qua hoeveelheid.
Dat welquote:Op woensdag 21 november 2012 13:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar je komt net van buiten met 'm toch?. Maar hij heeft geen last van de kou, hoor
. Hij ligt nu heerlijk te slapen op een kussen, met een kussen over zich heen.
Hij heeft zich zelf ingegraven.
Jij zou een typisch voorbeeld van een trucker zijnquote:Op woensdag 21 november 2012 12:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik neem haast elke dag een broodje bal met mayo als lunch bij een Avia tankstation
Ik word daar altijd flink vol vanquote:Op woensdag 21 november 2012 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
Een bordje erwtensoep is nou ook niet heel veel..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: