quote:
quote:
quote:
Dat is toch geen lunch, dat is een tussendoortjequote:Op woensdag 21 november 2012 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bak yoghurt met banaan en cruesli![]()
Mja, dan kon ik gewoon blijven staan en kon hij iig zijn plasje doenquote:
Voor mij welquote:Op woensdag 21 november 2012 12:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch geen lunch, dat is een tussendoortje
Ohja, dieetgedoe enzoquote:
Is gewoon lunch, hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 12:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch geen lunch, dat is een tussendoortje
Arm kereltje heeft het vast koudquote:Op woensdag 21 november 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen hondje, ik heb een molletje.
Dat is waar. En jou kennende heb je hem goed afgericht, dus dan zit dat wel goedquote:Op woensdag 21 november 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dan kon ik gewoon blijven staan en kon hij iig zijn plasje doen.
Ahwquote:Op woensdag 21 november 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen hondje, ik heb een molletje.
Kan ik me niet voorstellen, het is hier 19 gradenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Arm kereltje heeft het vast koud
I know, maar ik probeerde aan te geven dat ik iets meer naar binnen werk qua hoeveelheidquote:
Ja, hij luistert keurigquote:Op woensdag 21 november 2012 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is waar. En jou kennende heb je hem goed afgericht, dus dan zit dat wel goed
Gisteren was het volgens mij 25 graden op mijn kamerquote:Op woensdag 21 november 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, het is hier 19 graden.
Maar je komt net van buiten met 'm toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, het is hier 19 graden.
Nou ja, een liter yoghurt met drie bananen en een bak cruesli is best veulquote:Op woensdag 21 november 2012 13:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I know, maar ik probeerde aan te geven dat ik iets meer naar binnen werk qua hoeveelheid
Dat welquote:Op woensdag 21 november 2012 13:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar je komt net van buiten met 'm toch?
Jij zou een typisch voorbeeld van een trucker zijnquote:Op woensdag 21 november 2012 12:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik neem haast elke dag een broodje bal met mayo als lunch bij een Avia tankstation
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |