Daar had ik maandagavond last van. Vooral kuiten en tricepsquote:Op woensdag 21 november 2012 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet niet, ik weet wel dat al m'n spieren pijn doen, behalve die in m'n linker been.
Dat klopt. Maar ik zou je er niet op aanspreken als je dat wel had gedaanquote:Op woensdag 21 november 2012 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een geblesseerde knie. Mij zie je dat ook niet doen.
Dan hang je op...quote:Op woensdag 21 november 2012 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
Jezus, ik word zowat doof van me pa die aan het telefoneren is
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk bij zo'n draadloze telefoon.
Maar ik doe dat niet omdat ik weet hoe het wel moetquote:Op woensdag 21 november 2012 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik zou je er niet op aanspreken als je dat wel had gedaan
Ik weet ook wel hoe het moet hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik doe dat niet omdat ik weet hoe het wel moet.
Doe het dan.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet ook wel hoe het moet hoor.
Laadstation maakt een geluidje als je de telefoon erin zet, dat valt opquote:Op woensdag 21 november 2012 12:34 schreef Samzz het volgende:
Stekkers uit de laders van de telefoon trekken.
quote:Op woensdag 21 november 2012 12:37 schreef Samzz het volgende:
Stekkers eruit nadat je de telefoon erop hebt gezet.
Dan maar last hebben van je papaquote:Op woensdag 21 november 2012 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan gaat de telefoon, pakt hij hem op, zet hij hem weer terug en piept hij niet
Hehe. Succes, laat je niet mee slepen hèquote:Op woensdag 21 november 2012 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan maar last hebben van je papa. Ik ga eventjes een luchtje scheppen. Kan Sjaak meteen een plasje doen.
Die zijn er alweer uit, moet tot 14:00 wachten voor m'n volgende opdracht..quote:Op woensdag 21 november 2012 12:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
kinderen lekker in de bus laten zitten terwijl je gaat eten?
of heb je ze alweer gedropt?
Bak yoghurt met banaan en cruesliquote:
Ik liet 'm los lopenquote:Op woensdag 21 november 2012 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe. Succes, laat je niet mee slepen hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:
quote:
quote:
Dat is toch geen lunch, dat is een tussendoortjequote:Op woensdag 21 november 2012 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bak yoghurt met banaan en cruesli![]()
Mja, dan kon ik gewoon blijven staan en kon hij iig zijn plasje doenquote:
Voor mij welquote:Op woensdag 21 november 2012 12:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch geen lunch, dat is een tussendoortje
Ohja, dieetgedoe enzoquote:
Is gewoon lunch, hoorquote:Op woensdag 21 november 2012 12:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is toch geen lunch, dat is een tussendoortje
Arm kereltje heeft het vast koudquote:Op woensdag 21 november 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen hondje, ik heb een molletje.
Dat is waar. En jou kennende heb je hem goed afgericht, dus dan zit dat wel goedquote:Op woensdag 21 november 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dan kon ik gewoon blijven staan en kon hij iig zijn plasje doen.
Ahwquote:Op woensdag 21 november 2012 13:01 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen hondje, ik heb een molletje.
Kan ik me niet voorstellen, het is hier 19 gradenquote:Op woensdag 21 november 2012 13:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Arm kereltje heeft het vast koud
I know, maar ik probeerde aan te geven dat ik iets meer naar binnen werk qua hoeveelheidquote:
Ja, hij luistert keurigquote:Op woensdag 21 november 2012 13:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is waar. En jou kennende heb je hem goed afgericht, dus dan zit dat wel goed
Gisteren was het volgens mij 25 graden op mijn kamerquote:Op woensdag 21 november 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, het is hier 19 graden.
Maar je komt net van buiten met 'm toch?quote:Op woensdag 21 november 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, het is hier 19 graden.
Nou ja, een liter yoghurt met drie bananen en een bak cruesli is best veulquote:Op woensdag 21 november 2012 13:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I know, maar ik probeerde aan te geven dat ik iets meer naar binnen werk qua hoeveelheid
Dat welquote:Op woensdag 21 november 2012 13:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar je komt net van buiten met 'm toch?
Jij zou een typisch voorbeeld van een trucker zijnquote:Op woensdag 21 november 2012 12:56 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik neem haast elke dag een broodje bal met mayo als lunch bij een Avia tankstation
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |