Ik was meteen weg geweest, ik ben als de dood voor hondenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:28 schreef Little_Acorn het volgende:
Moet je als gast ook maar zin in hebben, zo'n hont
Fijn inderdaad...quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:28 schreef Little_Acorn het volgende:
Moet je als gast ook maar zin in hebben, zo'n hont
Even tranquilo doen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:28 schreef CasB het volgende:
Lekker hip, die spaanse woordjes tussendoor.
Waarom?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:28 schreef rubbereend het volgende:
badjasjes voor bij het ontbijt? Trek gewoon kleren aan
Jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:29 schreef henkde_j het volgende:
Nu weet ik het. Die stem lijkt op het paarsebroekentypetje van Koefnoen
Da's toch Paul Groot?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:29 schreef henkde_j het volgende:
Nu weet ik het. Die stem lijkt op het paarsebroekentypetje van Koefnoen
daarom is Domien ook zo vervelend.... onder anderequote:Op zaterdag 17 november 2012 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, Domien zegt ook steeds 'mijn meisje'..
Ik ook, laat me met rust! Maargoed, die kans bestaat als je een B&B boektquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
Ik zou echt de kriebels krijgen van al dat gedoe de hele tijd.
Die niet-kale..quote:
Mijn stoeltje is nog niet gedraaid.quote:
nickos en simonos.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:34 schreef Specularium het volgende:
Nick en Simon op de achtergrond.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:35 schreef CasB het volgende:
Nou, mijn vakantie zou het niet zijn...
Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:36 schreef rubbereend het volgende:
omg BZV heeft ruzie met DWDD dus nu gaan ze naar Ivo?
als je drie weken in één B&B boekt zit er iets anders foutquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:37 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Je zal daar per ongeluk 3 weken boeken zeg...
Oh, dat is niet de bedoeling?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je drie weken in één B&B boekt zit er iets anders fout
ahahah haten op hondenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:10 schreef RonnieHansen het volgende:
Als ik ergens onpasselijk van wordt dan is het wel van honden. Dat vindt ik vieze beesten. Moet er niet aan denken dat ik ergens m'n vakantie vier waar ze zo'n smerig beest hebben, bah.
Nee, inderdaad. De basis is goed. Alleen de omgang met gasten is nogal awkwardquote:Op zondag 18 november 2012 00:19 schreef golfer het volgende:
Een hond van een ander zou ik ook niet in een vakantiehuis om mij heen willen hebben.
Dat valt me sowieso op aan alle 'ik Vertrek' afleveringen... ik ben daar ook absoluut geen fan van.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:11 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben toevallig in september in die buurt op vakantie geweest, en het is een schitterende omgeving. Met zo'n mooi complex moeten ze er wel in slagen om gasten te trekken.
Ik zou er zelf echter niet aan moeten denken om ergens te verblijven, waar de eigenaren zo opdringerig aanwezig zijn.
Tuurlijk: http://www.laperladefrigiliana.com/quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoorde steeds een echo
Is er een linkje naar hun Bie en Bie?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Ze zullen wel gewoon gays trekken,
Dankquote:Op zondag 18 november 2012 09:07 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Tuurlijk: http://www.laperladefrigiliana.com/
hoppa inflatie, tientje erop volgend jaarquote:Op zondag 18 november 2012 09:07 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Tuurlijk: http://www.laperladefrigiliana.com/
SCHANDE!quote:Op zondag 18 november 2012 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoppa inflatie, tientje erop volgend jaar
Maar een vakantiehuis wordt 40 euro goedkoper..quote:Op zondag 18 november 2012 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoppa inflatie, tientje erop volgend jaar
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:11 schreef Fred_B het volgende:
Ik zou er zelf echter niet aan moeten denken om ergens te verblijven, waar de eigenaren zo opdringerig aanwezig zijn.
quote:
Deze hond was net zo opdringerig als zijn baas...quote:Op zondag 18 november 2012 16:14 schreef Mylene het volgende:
Die hond was ook bijtgraag aan de mouw van het vest van de vrouw. Ik hou ook niet van honden.
quote:Op zondag 18 november 2012 16:14 schreef Mylene het volgende:
Die hond was ook bijtgraag aan de mouw van het vest van de vrouw. Ik hou ook niet van honden.
de camping loopt niet goed genoeg, maar de originele eigenaren kunnen het toch niet aan met z' n tweeën? En dan blijkt er opeens gedoe met de vergunning...volgens mij worden de vd Valkjes er ingeluisdquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:04 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
De Franse droom van Valentijn en Yvonne
Valentijn en Yvonne gaan op bezoek bij twee vrienden die in de Franse Alpen een camping en een chalet runnen. Ze besluiten alles achter zich te laten en hen te helpen.
Valentijn is lid van de horecafamilie Van der Valk maar ziet zijn toekomst niet in een van de familiehotels. Samen met zijn vrouw Yvonne reed hij op de fiets de wereld rond om een nieuwe woonplaats te zoeken. Pas op de terugweg vonden ze deze plek, in de Franse Alpen. Vrienden van het stel runnen in de Alpen een camping en chalet, maar kunnen het met z'n tweeën niet aan. Ze zijn daarom dringend op zoek naar zakenpartners.
Bergdorpje
Yvonne en Valentijn gaan op hun voorstel tot samenwerking in en vestigen zich in het kleine bergdorpje. Makkelijk gaat het allemaal niet. De camping loopt niet goed genoeg en met het contract met de gemeente kunnen ze nog maar een seizoen draaien. Mag de camping na de zomer nog blijven bestaan? En lukt het ze om samen met hun vrienden een succes te maken van de camping en het chalet? Vinden de reislustige Yvonne en Valentijn uiteindelijk hier hun thuis?
Yepquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:50 schreef Specularium het volgende:
Van der Valk had toch altijd een kers op de appelmoes?
als hij verstand van horeca had, had hij wel hotel in tietsjerkstradeel gekregenquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
Ben benieuwd. Dat hij vd Valk heeft hoeft hoop ik niet te zeggen dat hij er verstand van heeft, horeca en zo.
Vraag me af wat ze in Frankrijk daar van vinden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:50 schreef Specularium het volgende:
Van der Valk had toch altijd een kers op de appelmoes?
Was een truukje ofzo om te kijken of de appelmoes onaangetast was na het eten, konden ze het nog een keer voorschotelen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Vraag me af wat ze in Frankrijk daar van vinden.
Zijn ze een stel dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is dat helemaal niet gezegd hoor.
Een ger.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:53 schreef Karina het volgende:
Goed zo, achterstallig onderhoud![]()
Een wat?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:54 schreef Cee het volgende:
Ah, wat ik al verwachtte, kakkerts die de hippie uit willen hangen.
Kakkerts fietsen niet naar Tailand.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:54 schreef Cee het volgende:
Ah, wat ik al verwachtte, kakkerts die de hippie uit willen hangen.
Zo primitief is het nou ook weer niet, ik zag 2 laptops liggen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:55 schreef CasB het volgende:
Op zich lijkt me dat wel wat, zo primitief wonen.
Precies.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo primitief is het nou ook weer niet, ik zag 2 laptops liggen.
Executive Hippies.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:56 schreef Pino112 het volgende:
Geld hebben ze iig wel gezien de twee MBP's.
Zul je wel snel van genezen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:55 schreef CasB het volgende:
Op zich lijkt me dat wel wat, zo primitief wonen.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het niet leuk in Friesland?
Die hebben ze opgegeten, lekker primitief. Met appelmoes.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
Ja wat doen die VIncent en Illonka eigenlijk? Die zijn tot nu toe spoorloos.
Ah, een mooie taak voor Derk Bolt dus.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
Ja wat doen die VIncent en Illonka eigenlijk? Die zijn tot nu toe spoorloos.
Ze zijn gevonden inmiddelsquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, een mooie taak voor Derk Bolt dus.
Er is wel iets met vergunningen en achterstallig onderhoud.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik heb de preview hiervan gemist, maar komen er nog wel echte ontberingen en tegenslagen? Ik wil eigenlijk een film kijken.
Pas op het einde, wanneer de burgevader zegt dat zijn neefje de camping over gaat nemen ofzo.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
Ik zie het al haute cuisine, 2 sperciebonen op je bord.
Heb zo n gevoel van nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik heb de preview hiervan gemist, maar komen er nog wel echte ontberingen en tegenslagen? Ik wil eigenlijk een film kijken.
Ga maar film kijken joh. kijk je dit later terug op ug.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:00 schreef Cee het volgende:
Ja hè.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:01 schreef Little_Acorn het volgende:
Altijd die muziek als het een Frankrijk aflevering is
meer een addertje onder het grasquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Ah daar komt al een kinkje in de kabel.
Kan eigenlijk nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:03 schreef Little_Acorn het volgende:
Hoe kan je nou een camping runnen als delen van de grond niet van jou zijn?
Le juge en movement.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat zou Rijdende Rechter zijn in het Frans
zij pachten van de gemeent. De gemeente huurt van de eigenaarquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:03 schreef Little_Acorn het volgende:
Hoe kan je nou een camping runnen als delen van de grond niet van jou zijn?
le juge qui usage la voiturequote:Op zaterdag 24 november 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, gelukkigquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kan eigenlijk nietdat is dus het addertje onder het gras
Monsieur Pêcheur.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had zo gehoopt dat ze het land onrechtmatig gebruiktenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zij pachten van de gemeent. De gemeente huurt van de eigenaar
"helaas"quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:05 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Ik had zo gehoopt dat ze het land onrechtmatig gebruikten
Dat willen ze wel ja. Lijkt me wat langquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hebben ze zich nu voor 18 jaar vastgelegd ?
Dat willen ze maar de gemeente wil dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hebben ze zich nu voor 18 jaar vastgelegd ?
Lijkt mij ook zeg, als het niet lukt, kun je nog jaren huur gaan betalenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat willen ze wel ja. Lijkt me wat lang.
Ik moet er niet aan denken ...quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat willen ze wel ja. Lijkt me wat lang.
Mhhjah, Van de Valk dus dat zal geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt mij ook zeg, als het niet lukt, kun je nog jaren huur gaan betalen
ditoquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:08 schreef Pino112 het volgende:
Geef mij die sneeuw hier in Nederland.
Die zullen het wel druk hebben met hun gasten op de andere twee verdiepingen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
Dat andere stel doet inderdaad volgens mij niet zo veel. Die zitten lekker in hun chaletje.
Oh ja natuurlijk. Die hebben zelf gasten.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zullen het wel druk hebben met hun gasten op de andere twee verdiepingen.
maar of je dat tempo 18 jaar kan volhouden???quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:12 schreef Little_Acorn het volgende:
Ze hebben wel veel energie, dat moet ik ze nageven!
Doen wel meer campings, is wel handig idd jaquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
Wel luxe, dat ze je brood komen brengen.
idd, het zijn geen luilakkenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:12 schreef Little_Acorn het volgende:
Ze hebben wel veel energie, dat moet ik ze nageven!
Oh ik houd niet van kamperen, op zijn zachts gezegdquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doen wel meer campings, is wel handig idd ja.
Misschien zit daar in de bergen nog wel ergens een doping-kantoortjequote:Op zaterdag 24 november 2012 22:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar of je dat tempo 18 jaar kan volhouden???
Waarom laten ze de bakker niet bezorgen? Ze zijn een goede klant denk Ikquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
Wel luxe, dat ze je brood komen brengen.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:15 schreef marcodej het volgende:
Saai zeg. Heb nog geen enkel moment van leedvermaak gehad.
mwa.. ik heb zo'n idee dat dat grietje het maar niks vind al doet ze een goeiequote:Op zaterdag 24 november 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
Tot nu toe gaat het te goed eigenlijk
Krozantjesquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:16 schreef computergirl het volgende:
Hebben we ze al frans horen spreken?
Heb jaren niet gekeken omdat het te vaak fout gaat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:14 schreef Karina het volgende:
Tot nu toe gaat het te goed eigenlijk
Dat is juist reden om wél te kijken!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:17 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Heb jaren niet gekeken omdat het te vaak fout gaat.
Dat is de kracht van het programma manquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:17 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Heb jaren niet gekeken omdat het te vaak fout gaat.
Heb dan medelijden met ze.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:17 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Dat is juist reden om wél te kijken!
Ze roepen het vaak over zichzelf af. Slechte voorbereiding enzo,quote:
Precies en altijd hetzelfde rijtje, de taal niet spreken, geen horeca-ervaring, vergunningen niet rond, noem maar op.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:20 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Ze roepen het vaak over zichzelf af. Slechte voorbereiding enzo,
Ja grote mond dat daar alles beter in dan in NL dat je daar echt wat kunt als je wil, dat de overheid je hier alleen maar tegenhoudt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:20 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Ze roepen het vaak over zichzelf af. Slechte voorbereiding enzo,
Toch nog wel wat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Zo te zien spreekt hij dus geen Frans, maar die andere wel.
Wel!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Hij spreekt iig beter Frans dan die Zeeuwen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ze daar nog eens grote problemen mee kunnen krijgenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Petit peu![]()
Ingewikkelde constructie wel, met de grond.
Maar voor een tent is het dan toch veel te koud?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:27 schreef snellejelle het volgende:
Als je daar zit, moet je juist leven van de winter. Je kunt fantastsich skiën in PSV
dat klopt. Maar voor het chalet kun je in de winter goed veel vangenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar voor een tent is het dan toch veel te koud?
Zij past zich aan hem aan heb ik het idee, ook met dat fietsgebeurenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb het idee dat dat grietje ieder moment in huilen uit kan barsten![]()
kweetooknietwaarom![]()
Ik neem aan dat eventuele nieuwe eigenaren dat contract overnemen?quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:31 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Zij past zich aan hem aan heb ik het idee, ook met dat fietsgebeuren
Ja ok, maar je gaat toch maar even voor 15 jaar een contract aan!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik neem aan dat eventuele nieuwe eigenaren dat contract overnemen?
ja hoor, kan gewoon over naar nieuwe beheerders.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik neem aan dat eventuele nieuwe eigenaren dat contract overnemen?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:32 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
15 jaar in een plaggenhut met -25
Zou niet weten waarom ze dat doen...camping levert juist veel op voor de middenstand.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:32 schreef Wilskracht het volgende:
Gemeenteraad kan nog dwars liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |