Ik was meteen weg geweest, ik ben als de dood voor hondenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:28 schreef Little_Acorn het volgende:
Moet je als gast ook maar zin in hebben, zo'n hont
Fijn inderdaad...quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:28 schreef Little_Acorn het volgende:
Moet je als gast ook maar zin in hebben, zo'n hont
Even tranquilo doen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:28 schreef CasB het volgende:
Lekker hip, die spaanse woordjes tussendoor.
Waarom?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:28 schreef rubbereend het volgende:
badjasjes voor bij het ontbijt? Trek gewoon kleren aan
Jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:29 schreef henkde_j het volgende:
Nu weet ik het. Die stem lijkt op het paarsebroekentypetje van Koefnoen
Da's toch Paul Groot?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:29 schreef henkde_j het volgende:
Nu weet ik het. Die stem lijkt op het paarsebroekentypetje van Koefnoen
daarom is Domien ook zo vervelend.... onder anderequote:Op zaterdag 17 november 2012 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, Domien zegt ook steeds 'mijn meisje'..
Ik ook, laat me met rust! Maargoed, die kans bestaat als je een B&B boektquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
Ik zou echt de kriebels krijgen van al dat gedoe de hele tijd.
Die niet-kale..quote:
Mijn stoeltje is nog niet gedraaid.quote:
nickos en simonos.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:34 schreef Specularium het volgende:
Nick en Simon op de achtergrond.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:35 schreef CasB het volgende:
Nou, mijn vakantie zou het niet zijn...
Nu je het zegt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:36 schreef rubbereend het volgende:
omg BZV heeft ruzie met DWDD dus nu gaan ze naar Ivo?
als je drie weken in één B&B boekt zit er iets anders foutquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:37 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Je zal daar per ongeluk 3 weken boeken zeg...
Oh, dat is niet de bedoeling?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je drie weken in één B&B boekt zit er iets anders fout
ahahah haten op hondenquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:10 schreef RonnieHansen het volgende:
Als ik ergens onpasselijk van wordt dan is het wel van honden. Dat vindt ik vieze beesten. Moet er niet aan denken dat ik ergens m'n vakantie vier waar ze zo'n smerig beest hebben, bah.
Nee, inderdaad. De basis is goed. Alleen de omgang met gasten is nogal awkwardquote:Op zondag 18 november 2012 00:19 schreef golfer het volgende:
Een hond van een ander zou ik ook niet in een vakantiehuis om mij heen willen hebben.
Dat valt me sowieso op aan alle 'ik Vertrek' afleveringen... ik ben daar ook absoluut geen fan van.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:11 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben toevallig in september in die buurt op vakantie geweest, en het is een schitterende omgeving. Met zo'n mooi complex moeten ze er wel in slagen om gasten te trekken.
Ik zou er zelf echter niet aan moeten denken om ergens te verblijven, waar de eigenaren zo opdringerig aanwezig zijn.
Tuurlijk: http://www.laperladefrigiliana.com/quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoorde steeds een echo
Is er een linkje naar hun Bie en Bie?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Ze zullen wel gewoon gays trekken,
Dankquote:Op zondag 18 november 2012 09:07 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Tuurlijk: http://www.laperladefrigiliana.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |