Er is wel iets met vergunningen en achterstallig onderhoud.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik heb de preview hiervan gemist, maar komen er nog wel echte ontberingen en tegenslagen? Ik wil eigenlijk een film kijken.
Pas op het einde, wanneer de burgevader zegt dat zijn neefje de camping over gaat nemen ofzo.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
Ik zie het al haute cuisine, 2 sperciebonen op je bord.
Heb zo n gevoel van nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik heb de preview hiervan gemist, maar komen er nog wel echte ontberingen en tegenslagen? Ik wil eigenlijk een film kijken.
Ga maar film kijken joh. kijk je dit later terug op ug.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:00 schreef Cee het volgende:
Ja hè.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:01 schreef Little_Acorn het volgende:
Altijd die muziek als het een Frankrijk aflevering is
meer een addertje onder het grasquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Ah daar komt al een kinkje in de kabel.
Kan eigenlijk nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:03 schreef Little_Acorn het volgende:
Hoe kan je nou een camping runnen als delen van de grond niet van jou zijn?
Le juge en movement.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat zou Rijdende Rechter zijn in het Frans
zij pachten van de gemeent. De gemeente huurt van de eigenaarquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:03 schreef Little_Acorn het volgende:
Hoe kan je nou een camping runnen als delen van de grond niet van jou zijn?
le juge qui usage la voiturequote:Op zaterdag 24 november 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, gelukkigquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kan eigenlijk nietdat is dus het addertje onder het gras
Monsieur Pêcheur.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had zo gehoopt dat ze het land onrechtmatig gebruiktenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zij pachten van de gemeent. De gemeente huurt van de eigenaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |