hoppa inflatie, tientje erop volgend jaarquote:Op zondag 18 november 2012 09:07 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Tuurlijk: http://www.laperladefrigiliana.com/
SCHANDE!quote:Op zondag 18 november 2012 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoppa inflatie, tientje erop volgend jaar
Maar een vakantiehuis wordt 40 euro goedkoper..quote:Op zondag 18 november 2012 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoppa inflatie, tientje erop volgend jaar
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:11 schreef Fred_B het volgende:
Ik zou er zelf echter niet aan moeten denken om ergens te verblijven, waar de eigenaren zo opdringerig aanwezig zijn.
quote:
Deze hond was net zo opdringerig als zijn baas...quote:Op zondag 18 november 2012 16:14 schreef Mylene het volgende:
Die hond was ook bijtgraag aan de mouw van het vest van de vrouw. Ik hou ook niet van honden.
quote:Op zondag 18 november 2012 16:14 schreef Mylene het volgende:
Die hond was ook bijtgraag aan de mouw van het vest van de vrouw. Ik hou ook niet van honden.
de camping loopt niet goed genoeg, maar de originele eigenaren kunnen het toch niet aan met z' n tweeën? En dan blijkt er opeens gedoe met de vergunning...volgens mij worden de vd Valkjes er ingeluisdquote:Op zaterdag 24 november 2012 16:04 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
De Franse droom van Valentijn en Yvonne
Valentijn en Yvonne gaan op bezoek bij twee vrienden die in de Franse Alpen een camping en een chalet runnen. Ze besluiten alles achter zich te laten en hen te helpen.
Valentijn is lid van de horecafamilie Van der Valk maar ziet zijn toekomst niet in een van de familiehotels. Samen met zijn vrouw Yvonne reed hij op de fiets de wereld rond om een nieuwe woonplaats te zoeken. Pas op de terugweg vonden ze deze plek, in de Franse Alpen. Vrienden van het stel runnen in de Alpen een camping en chalet, maar kunnen het met z'n tweeën niet aan. Ze zijn daarom dringend op zoek naar zakenpartners.
Bergdorpje
Yvonne en Valentijn gaan op hun voorstel tot samenwerking in en vestigen zich in het kleine bergdorpje. Makkelijk gaat het allemaal niet. De camping loopt niet goed genoeg en met het contract met de gemeente kunnen ze nog maar een seizoen draaien. Mag de camping na de zomer nog blijven bestaan? En lukt het ze om samen met hun vrienden een succes te maken van de camping en het chalet? Vinden de reislustige Yvonne en Valentijn uiteindelijk hier hun thuis?
Yepquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:50 schreef Specularium het volgende:
Van der Valk had toch altijd een kers op de appelmoes?
als hij verstand van horeca had, had hij wel hotel in tietsjerkstradeel gekregenquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
Ben benieuwd. Dat hij vd Valk heeft hoeft hoop ik niet te zeggen dat hij er verstand van heeft, horeca en zo.
Vraag me af wat ze in Frankrijk daar van vinden.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:50 schreef Specularium het volgende:
Van der Valk had toch altijd een kers op de appelmoes?
Was een truukje ofzo om te kijken of de appelmoes onaangetast was na het eten, konden ze het nog een keer voorschotelen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Vraag me af wat ze in Frankrijk daar van vinden.
Zijn ze een stel dan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is dat helemaal niet gezegd hoor.
Een ger.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:53 schreef Karina het volgende:
Goed zo, achterstallig onderhoud![]()
Een wat?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:54 schreef Cee het volgende:
Ah, wat ik al verwachtte, kakkerts die de hippie uit willen hangen.
Kakkerts fietsen niet naar Tailand.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:54 schreef Cee het volgende:
Ah, wat ik al verwachtte, kakkerts die de hippie uit willen hangen.
Zo primitief is het nou ook weer niet, ik zag 2 laptops liggen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:55 schreef CasB het volgende:
Op zich lijkt me dat wel wat, zo primitief wonen.
Precies.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo primitief is het nou ook weer niet, ik zag 2 laptops liggen.
Executive Hippies.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:56 schreef Pino112 het volgende:
Geld hebben ze iig wel gezien de twee MBP's.
Zul je wel snel van genezen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:55 schreef CasB het volgende:
Op zich lijkt me dat wel wat, zo primitief wonen.
quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het niet leuk in Friesland?
Die hebben ze opgegeten, lekker primitief. Met appelmoes.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
Ja wat doen die VIncent en Illonka eigenlijk? Die zijn tot nu toe spoorloos.
Ah, een mooie taak voor Derk Bolt dus.quote:Op zaterdag 24 november 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
Ja wat doen die VIncent en Illonka eigenlijk? Die zijn tot nu toe spoorloos.
Ze zijn gevonden inmiddelsquote:Op zaterdag 24 november 2012 21:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, een mooie taak voor Derk Bolt dus.
Er is wel iets met vergunningen en achterstallig onderhoud.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik heb de preview hiervan gemist, maar komen er nog wel echte ontberingen en tegenslagen? Ik wil eigenlijk een film kijken.
Pas op het einde, wanneer de burgevader zegt dat zijn neefje de camping over gaat nemen ofzo.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
Ik zie het al haute cuisine, 2 sperciebonen op je bord.
Heb zo n gevoel van nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik heb de preview hiervan gemist, maar komen er nog wel echte ontberingen en tegenslagen? Ik wil eigenlijk een film kijken.
Ga maar film kijken joh. kijk je dit later terug op ug.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:00 schreef Cee het volgende:
Ja hè.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:01 schreef Little_Acorn het volgende:
Altijd die muziek als het een Frankrijk aflevering is
meer een addertje onder het grasquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
Ah daar komt al een kinkje in de kabel.
Kan eigenlijk nietquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:03 schreef Little_Acorn het volgende:
Hoe kan je nou een camping runnen als delen van de grond niet van jou zijn?
Le juge en movement.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat zou Rijdende Rechter zijn in het Frans
zij pachten van de gemeent. De gemeente huurt van de eigenaarquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:03 schreef Little_Acorn het volgende:
Hoe kan je nou een camping runnen als delen van de grond niet van jou zijn?
le juge qui usage la voiturequote:Op zaterdag 24 november 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, gelukkigquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kan eigenlijk nietdat is dus het addertje onder het gras
Monsieur Pêcheur.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had zo gehoopt dat ze het land onrechtmatig gebruiktenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zij pachten van de gemeent. De gemeente huurt van de eigenaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |