https://twitter.com/chiavell/status/267369548636884992quote:Fucking mensen met hun #ikvertek die over me lullen dat ik een lastige puber ben. Ga zelf naar Suriname dan? :s
https://twitter.com/chiavell/status/267369548636884992quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:19 schreef Pino112 het volgende:
[quote]Fucking mensen met hun #ikvertek die over me lullen dat ik een lastige puber ben. Ga zelf naar Suriname dan? :s
Of gewoon iemand die Nederland gewend is en ineens tegen haar zin in Suriname zit. Ik zou er ook niet bepaald vrolijk van wordenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja zo lastig lijkt ze niet, gewoon een typische puber
hehehe idd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:23 schreef vuvuzela het volgende:
als je auto nog niet kapot is zorgt die oprit er wel voor
Werkte hij niet al in een garage? Ik heb het beginnetje gemist.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:23 schreef vuvuzela het volgende:
hebben ze ooit een motorkap omhoog gehad?
jepquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Werkte hij niet al in een garage? Ik heb het beginnetje gemist.
Ik maak em altijd zelfquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:24 schreef Pannenkoeken het volgende:
"In de loop van volgende week"
Mag toch hopen dat ik mn auto nooit zo lang kwijt ben!
Zo kaal als een kippetjequote:Op zaterdag 10 november 2012 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Oma heeft zich geschoren voor het gebeuren
2Trustquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
Die naam van de garage ook he.. 'To Trust'
Zeker. Aardige mensen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:29 schreef Disana het volgende:
Leuke aflevering. Opnieuw mensen die je het wel gunt.
quote:Wij wonen alweer 8 maanden in zonnig Suriname. Het is heerlijk om iedere dag wakker te worden en te weten dat het een lekker warme dag wordt. Als het regent is het een heerlijke afkoeling. Met het bedrijf “2TRUST” gaat het goed. Tot nu toe is er 1 dag geweest waarop wij geen werk hadden. Een oude vriend van ons is auto handelaar en van hem krijgen wij veel opdrachten. Ook hebben een aantal mensen ons gevonden met vooral complexe problemen. De ligging van het bedrijf is niet ideaal. De klanten met de standaard opdrachten vinden het te ver. Ook het halen van onderdelen is een tijdrovende zaak en hier is het noodzakelijk om met de oude onderdelen de nieuwe te halen.
Als wij er de streep onder zetten zijn wij positief over de ontwikkeling van het bedrijf. Ook thuis gaat het goed. Audrey heeft inmiddels haar rijbewijs gehaald. Helaas duurde het 6 weken voordat zij daadwerkelijk mocht rijden. Haar zus was hier met vakantie en dat was ook direct vakantie voor ons. Chiavelli is in augustus voor 3 weken naar Nederland geweest. Kwam veel vrolijker terug. Ze heeft besloten om een jaar langer in Suriname te blijven om haar Havo diploma te behalen. Heeft voor dit schooljaar wiskunde als vak gekozen zodat ze meer mogelijkheden heeft.
D’Angelo gaat met plezier naar school. Heeft ook een nieuw vriendinnetje in de klas. Als hij ’s morgens de klas in komt straalt ze helemaal. Alle kinderen op de school kennen D’Angelo inmiddels. Hij speelt iedere dag met z’n nichtje. Ze gaan binnenkort naar zwemles. Op bepaalde gebieden is het wennen in Suriname. Wij hadden ons er op voorbereid maar toch. Wij wachten al 5 maanden op een offerte voor de stroom aansluiting van het energie bedrijf voor huis en bedrijf.
Als noodmiddel hebben wij een generator bij het bedrijf omdat de bruggen en compressor anders niet gebruikt kunnen worden. Thuis mogen bepaalde dingen nooit samen aan omdat de zekering er anders uit klapt. Op veel zaken moet , voor ons, ongebruikelijk lang gewacht worden. Op 17 oktober is mijn vader overleden. Hij had waarschijnlijk weer een tia gekregen en was in coma geraakt. De hele familie is geweest voor de begrafenis. Ik heb nog voor zijn overlijden met hem gesproken wat heel erg fijn was. Ook om er voor m’n moeder te zijn en te helpen met wat zaken regelen was fijn. Het was wel leuk om als familie weer bij elkaar te zijn. Het voelt nog steeds als een goede beslissing om te remigreren. Er zijn dingen van Nederland die wij missen maar als wij het weerbericht horen zijn wij blij om hier te zijn.
Da's dan wel weer jammer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:30 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
De ligging van het bedrijf is niet ideaal. De klanten met de standaard opdrachten vinden het te ver. Ook het halen van onderdelen is een tijdrovende zaak en hier is het noodzakelijk om met de oude onderdelen de nieuwe te halen.
Ik ben op zoek naar een slechte, maar betrouwbare monteur.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:24 schreef Little_Acorn het volgende:
Wie is er nou niet op zoek naar een goeie en betrouwbare monteur?
Drempel..? Ik dacht dat ze daar alleen nog gaten in de weg hadden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:27 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
1e drempel na 4e rijweg
Drie.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel nieuwe afleveringen zijn er weer geweest?
Iemand een korte samenvatting?
quote:
quote:Zijn eigen kleine ‘Dynasty’ aan de Spaanse Costa del Sol, dat is waar stylist Remco Trap(45) al jaren van droomt. Hij is geboren om gasten in de watten te leggen en net ‘dat beetje extra te geven.’
Als hij verliefd wordt op André Been (32) is het kiezen of delen. Zijn kersverse partner mag of mee naar Spanje of Remco vertrekt alleen...
Correctie: Naturisten!quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:51 schreef vuvuzela het volgende:
"Dat beetje extra te geven."![]()
Oh noes, dit wordt nog echter als de nudisten
De ene is 48 en de ander 32 toch? Alhoewel dat bij een man/man misschien minder groot verschil is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de vader van 1 van de 2
Ze houden gewoon van lange staartenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:55 schreef Cee het volgende:
Handig, zo'n pilaar met vaas in je huis en dan een joekeloekes van een zwiepstaarthond.
ja, da's jammer. Minder kans op drama'squote:Op zaterdag 17 november 2012 21:57 schreef Karina het volgende:
Ze hoeven denk ik in ieder geval niet echt te verbouwen. Het huis staat er al kant en klaar.
Oh er komt vast iets met vergunningen en geen Spaans spreken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja, da's jammer. Minder kans op drama's
met hun roerstickquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan kunnen ze elkaars gat krabben
Doe eens normaal.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Dan kunnen ze elkaars gat krabben
Ja voor mij wel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:55 schreef CasB het volgende:
Gezeik over servies altijd. Zolang er geen barsten in zitten maakt het toch geen fuck uit?
jenkerdquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe normaaltis een leuk stel
Het is hont.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
Eerst de hond begroeten en dan je vriend
Een hond staat meestal eerst aan je voeten te kwispelen hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
Eerst de hond begroeten en dan je vriend
Oh ik ren altijd meteen weg als er een hond in de buurt is, dus dat weet ik nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Een hond staat meestal eerst aan je voeten te kwispelen hoor.
hont?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:01 schreef Little_Acorn het volgende:
Vaak zie je dan de hont zich veel sneller aanpast dan de baasjes
Das toch het minste wat je doet als je gaat emigreren lijkt me (als je de taal niet kent)quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:03 schreef rubbereend het volgende:
Ik vraag me toch altijd af hoeveel werk het is om even een goede cursus in de taal van het land te gaan volgen als voorbereiding.
Al is het maar een half jaar even elke week een paar lessen, dan leer je genoeg om je een BEETJE verstaanbaar te kunnen maken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:03 schreef rubbereend het volgende:
Ik vraag me toch altijd af hoeveel werk het is om even een goede cursus in de taal van het land te gaan volgen als voorbereiding.
Weinig. Gewoon zo'n CD/boek halen, op je mp3speler knallen en leren maar...quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:03 schreef rubbereend het volgende:
Ben je gek! Dat is toch nergens voor nodig?!quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:03 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:04 schreef Operc het volgende:
[..]
Ben je gek! Dat is toch nergens voor nodig?!
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Ooit op vakantie, ex, bij de supermarkt, of ze burro haddenBoter bedoelde hij, maar een burro is een ezel
en, hadden ze ezels?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Ooit op vakantie, ex, bij de supermarkt, of ze burro haddenBoter bedoelde hij, maar een burro is een ezel
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
Hehe nee maar die ex was in dit geval wel de ezelquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]en toevallig was de ezel wel in de aanbieding?
van ezelinnenmelk?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vent was denk ik Hollanders gewend, want hij pakte wel de boter
inderdaad, volgens mij kun je talloze van dergelijke plekjes boekenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:08 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel heel mooi daar, maar ik vraag me af hoe gemakkelijk het is om klandizie te vinden in hun segment.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zou dat het geweest zijnVandaar mijn mooie huid
Maar dat willen ze volgens mij wel want het is zo leuk gezellig kletsen, over wijn praten etc.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
Ik zag wel de zee in de verte. Het lijkt me wel een beetje saai daar. Maar voor een weekje uitrusten niet slecht. Als ze maar niet bij de gasten aan tafel gaan zitten mee-eten.
Inderdaad, ik snap dat nooit. Alsof die gasten daar op zitten te wachtenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
Ik zag wel de zee in de verte. Het lijkt me wel een beetje saai daar. Maar voor een weekje uitrusten niet slecht. Als ze maar niet bij de gasten aan tafel gaan zitten mee-eten.
Mee eens, voor mij zelfs een reden op niet te boeken. Afschuwelijkquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:11 schreef Operc het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap dat nooit. Alsof die gasten daar op zitten te wachten
patatas bravasquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
In Spanje krijg je dan geen patat meestal. maar van die dikke dingen.
sommige gasten zeker welquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:11 schreef Operc het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap dat nooit. Alsof die gasten daar op zitten te wachten
Ja maar jammer van het geen Spaans spreken.. verder heb ik inderdaad ook wel het idee dat het goed gedaan is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:12 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij hebben ze het wel rete strak geregeld allemaal
Hihi homo en retequote:Op zaterdag 17 november 2012 22:12 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij hebben ze het wel rete strak geregeld allemaal
Als de mensen die erbij zitten dan nog uit de streek zelf komen en daardoor leuke en interessante dingen kunnen vertellen snap ik het misschien nog. Maar als je als Nederlander daar huurt wil je juist rust lijkt me.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Mee eens, voor mij zelfs een reden op niet te boeken. Afschuwelijk
Zelfdequote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
Pa heeft het niet zo op met " Westerlingen" .
En dan OOK Nog met een Amsterdammer aan komen, ik vraag me af wat hij erger vond.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:15 schreef rubbereend het volgende:
Die vader zal ook wel even hebben moeten wennen toen zijn zoon uit de kast kwam volgens mij
Ho eem!quote:
dat heeft bijna geen enkele Drent, kan ik uit eigen ervaring zeggenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
Pa heeft het niet zo op met " Westerlingen" .
Dat gevoel heb ik ook ja. Die heeft een beetje zo'n "t waait wel over" houding.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:15 schreef rubbereend het volgende:
Die vader zal ook wel even hebben moeten wennen toen zijn zoon uit de kast kwam volgens mij
Neejoh.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
Moet je die muren ook niet eerst vetvrij maken? Voor je gaat verven?
Want dat doet ie thuis ook niet, daaromquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:16 schreef snellejelle het volgende:
Waarom doet vaders geen korte broek aan?
wees blij !quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:16 schreef snellejelle het volgende:
Waarom doet vaders geen korte broek aan?
Welnee joh, gewoon erop gooien. We kijken wel of het wat isquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
Moet je die muren ook niet eerst vetvrij maken? Voor je gaat verven?
Ow heb ik hier wel gedaan, maar ik rookquote:
Ik zou het niet weten hoor. Volgens mij is het wel slim om te doen, al is het voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow heb ik hier wel gedaan, maar ik rookalhoewel, in de slaapkamer heb ik het ook gedaan en daar rook ik nooit.
da moe 't wez'n!quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Want dat doet ie thuis ook niet, daarom
zou ik als gast ook niet zo lekker vindenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:19 schreef CasB het volgende:
Hun eigen kamers, maar de gasten lopen er wel doorheen.
Echt? Dat heb ik even gemist geloof ik.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:19 schreef CasB het volgende:
Hun eigen kamers, maar de gasten lopen er wel doorheen.
Inderdaad. Lijkt op 1 van Koefnoen ofzo?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:20 schreef henkde_j het volgende:
Die oude homo heeft een bekende stem.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
Zit je net lekker op de bank een beetje te frummelen komen de gasten langslopen
Jeroen Krabbé?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:20 schreef henkde_j het volgende:
Jup, die richting zat ik ook te denkenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:21 schreef CasB het volgende:
[..]
Inderdaad. Lijkt op 1 van Koefnoen ofzo?
Waren het vorige seizoen ook van die lui die geen wc hadden voor hun gastenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
Zit je net lekker op de bank een beetje te frummelen komen de gasten langslopen
Arjan Ederveen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:20 schreef henkde_j het volgende:
Zul je zien dat de huur straks omhoog knaltquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:21 schreef Jester65 het volgende:
Wat was de huur ook alweer? 2000 of 4000 per maand?
Ja nu je het zegt jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:21 schreef CasB het volgende:
[..]
Inderdaad. Lijkt op 1 van Koefnoen ofzo?
Ja ! is waarquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:22 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Ook wel ja, en een beetje Peter R. de Vries
Ja idd, ze hebben optie tot koop maar die prijs gaat natuurlijk ook omhoogquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zul je zien dat de huur straks omhoog knalt![]()
Bedankt voor het opknappen
en ajuto beteknt helpquote:
ah, het grapje valt nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ayuda, ajuto is denk ik Catalaans.
jammerrrrrrrrrrrrrrrquote:
Leg eens uit. Daar worden grappen vaak beter vanquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:26 schreef snellejelle het volgende:
45 euro is vast een kapper met happy end.
daarom, dat gaan we dus niet doenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Leg eens uit. Daar worden grappen vaak beter van[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |