Als de mensen die erbij zitten dan nog uit de streek zelf komen en daardoor leuke en interessante dingen kunnen vertellen snap ik het misschien nog. Maar als je als Nederlander daar huurt wil je juist rust lijkt me.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Mee eens, voor mij zelfs een reden op niet te boeken. Afschuwelijk
Zelfdequote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
Pa heeft het niet zo op met " Westerlingen" .
En dan OOK Nog met een Amsterdammer aan komen, ik vraag me af wat hij erger vond.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:15 schreef rubbereend het volgende:
Die vader zal ook wel even hebben moeten wennen toen zijn zoon uit de kast kwam volgens mij
Ho eem!quote:
dat heeft bijna geen enkele Drent, kan ik uit eigen ervaring zeggenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
Pa heeft het niet zo op met " Westerlingen" .
Dat gevoel heb ik ook ja. Die heeft een beetje zo'n "t waait wel over" houding.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:15 schreef rubbereend het volgende:
Die vader zal ook wel even hebben moeten wennen toen zijn zoon uit de kast kwam volgens mij
Neejoh.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
Moet je die muren ook niet eerst vetvrij maken? Voor je gaat verven?
Want dat doet ie thuis ook niet, daaromquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:16 schreef snellejelle het volgende:
Waarom doet vaders geen korte broek aan?
wees blij !quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:16 schreef snellejelle het volgende:
Waarom doet vaders geen korte broek aan?
Welnee joh, gewoon erop gooien. We kijken wel of het wat isquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
Moet je die muren ook niet eerst vetvrij maken? Voor je gaat verven?
Ow heb ik hier wel gedaan, maar ik rookquote:
Ik zou het niet weten hoor. Volgens mij is het wel slim om te doen, al is het voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow heb ik hier wel gedaan, maar ik rookalhoewel, in de slaapkamer heb ik het ook gedaan en daar rook ik nooit.
da moe 't wez'n!quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Want dat doet ie thuis ook niet, daarom
zou ik als gast ook niet zo lekker vindenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:19 schreef CasB het volgende:
Hun eigen kamers, maar de gasten lopen er wel doorheen.
Echt? Dat heb ik even gemist geloof ik.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:19 schreef CasB het volgende:
Hun eigen kamers, maar de gasten lopen er wel doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |