Maar dat willen ze volgens mij wel want het is zo leuk gezellig kletsen, over wijn praten etc.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
Ik zag wel de zee in de verte. Het lijkt me wel een beetje saai daar. Maar voor een weekje uitrusten niet slecht. Als ze maar niet bij de gasten aan tafel gaan zitten mee-eten.
Inderdaad, ik snap dat nooit. Alsof die gasten daar op zitten te wachtenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
Ik zag wel de zee in de verte. Het lijkt me wel een beetje saai daar. Maar voor een weekje uitrusten niet slecht. Als ze maar niet bij de gasten aan tafel gaan zitten mee-eten.
Mee eens, voor mij zelfs een reden op niet te boeken. Afschuwelijkquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:11 schreef Operc het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap dat nooit. Alsof die gasten daar op zitten te wachten
patatas bravasquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
In Spanje krijg je dan geen patat meestal. maar van die dikke dingen.
sommige gasten zeker welquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:11 schreef Operc het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap dat nooit. Alsof die gasten daar op zitten te wachten
Ja maar jammer van het geen Spaans spreken.. verder heb ik inderdaad ook wel het idee dat het goed gedaan is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:12 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij hebben ze het wel rete strak geregeld allemaal
Hihi homo en retequote:Op zaterdag 17 november 2012 22:12 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij hebben ze het wel rete strak geregeld allemaal
Als de mensen die erbij zitten dan nog uit de streek zelf komen en daardoor leuke en interessante dingen kunnen vertellen snap ik het misschien nog. Maar als je als Nederlander daar huurt wil je juist rust lijkt me.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Mee eens, voor mij zelfs een reden op niet te boeken. Afschuwelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |