https://twitter.com/chiavell/status/267369548636884992quote:Fucking mensen met hun #ikvertek die over me lullen dat ik een lastige puber ben. Ga zelf naar Suriname dan? :s
https://twitter.com/chiavell/status/267369548636884992quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:19 schreef Pino112 het volgende:
[quote]Fucking mensen met hun #ikvertek die over me lullen dat ik een lastige puber ben. Ga zelf naar Suriname dan? :s
Of gewoon iemand die Nederland gewend is en ineens tegen haar zin in Suriname zit. Ik zou er ook niet bepaald vrolijk van wordenquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja zo lastig lijkt ze niet, gewoon een typische puber
hehehe idd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:23 schreef vuvuzela het volgende:
als je auto nog niet kapot is zorgt die oprit er wel voor
Werkte hij niet al in een garage? Ik heb het beginnetje gemist.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:23 schreef vuvuzela het volgende:
hebben ze ooit een motorkap omhoog gehad?
jepquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Werkte hij niet al in een garage? Ik heb het beginnetje gemist.
Ik maak em altijd zelfquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:24 schreef Pannenkoeken het volgende:
"In de loop van volgende week"
Mag toch hopen dat ik mn auto nooit zo lang kwijt ben!
Zo kaal als een kippetjequote:Op zaterdag 10 november 2012 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Oma heeft zich geschoren voor het gebeuren
2Trustquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
Die naam van de garage ook he.. 'To Trust'
Zeker. Aardige mensen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:29 schreef Disana het volgende:
Leuke aflevering. Opnieuw mensen die je het wel gunt.
quote:Wij wonen alweer 8 maanden in zonnig Suriname. Het is heerlijk om iedere dag wakker te worden en te weten dat het een lekker warme dag wordt. Als het regent is het een heerlijke afkoeling. Met het bedrijf “2TRUST” gaat het goed. Tot nu toe is er 1 dag geweest waarop wij geen werk hadden. Een oude vriend van ons is auto handelaar en van hem krijgen wij veel opdrachten. Ook hebben een aantal mensen ons gevonden met vooral complexe problemen. De ligging van het bedrijf is niet ideaal. De klanten met de standaard opdrachten vinden het te ver. Ook het halen van onderdelen is een tijdrovende zaak en hier is het noodzakelijk om met de oude onderdelen de nieuwe te halen.
Als wij er de streep onder zetten zijn wij positief over de ontwikkeling van het bedrijf. Ook thuis gaat het goed. Audrey heeft inmiddels haar rijbewijs gehaald. Helaas duurde het 6 weken voordat zij daadwerkelijk mocht rijden. Haar zus was hier met vakantie en dat was ook direct vakantie voor ons. Chiavelli is in augustus voor 3 weken naar Nederland geweest. Kwam veel vrolijker terug. Ze heeft besloten om een jaar langer in Suriname te blijven om haar Havo diploma te behalen. Heeft voor dit schooljaar wiskunde als vak gekozen zodat ze meer mogelijkheden heeft.
D’Angelo gaat met plezier naar school. Heeft ook een nieuw vriendinnetje in de klas. Als hij ’s morgens de klas in komt straalt ze helemaal. Alle kinderen op de school kennen D’Angelo inmiddels. Hij speelt iedere dag met z’n nichtje. Ze gaan binnenkort naar zwemles. Op bepaalde gebieden is het wennen in Suriname. Wij hadden ons er op voorbereid maar toch. Wij wachten al 5 maanden op een offerte voor de stroom aansluiting van het energie bedrijf voor huis en bedrijf.
Als noodmiddel hebben wij een generator bij het bedrijf omdat de bruggen en compressor anders niet gebruikt kunnen worden. Thuis mogen bepaalde dingen nooit samen aan omdat de zekering er anders uit klapt. Op veel zaken moet , voor ons, ongebruikelijk lang gewacht worden. Op 17 oktober is mijn vader overleden. Hij had waarschijnlijk weer een tia gekregen en was in coma geraakt. De hele familie is geweest voor de begrafenis. Ik heb nog voor zijn overlijden met hem gesproken wat heel erg fijn was. Ook om er voor m’n moeder te zijn en te helpen met wat zaken regelen was fijn. Het was wel leuk om als familie weer bij elkaar te zijn. Het voelt nog steeds als een goede beslissing om te remigreren. Er zijn dingen van Nederland die wij missen maar als wij het weerbericht horen zijn wij blij om hier te zijn.
Da's dan wel weer jammer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:30 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
De ligging van het bedrijf is niet ideaal. De klanten met de standaard opdrachten vinden het te ver. Ook het halen van onderdelen is een tijdrovende zaak en hier is het noodzakelijk om met de oude onderdelen de nieuwe te halen.
Ik ben op zoek naar een slechte, maar betrouwbare monteur.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:24 schreef Little_Acorn het volgende:
Wie is er nou niet op zoek naar een goeie en betrouwbare monteur?
Drempel..? Ik dacht dat ze daar alleen nog gaten in de weg hadden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:27 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
1e drempel na 4e rijweg
Drie.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoeveel nieuwe afleveringen zijn er weer geweest?
Iemand een korte samenvatting?
quote:
quote:Zijn eigen kleine ‘Dynasty’ aan de Spaanse Costa del Sol, dat is waar stylist Remco Trap(45) al jaren van droomt. Hij is geboren om gasten in de watten te leggen en net ‘dat beetje extra te geven.’
Als hij verliefd wordt op André Been (32) is het kiezen of delen. Zijn kersverse partner mag of mee naar Spanje of Remco vertrekt alleen...
Correctie: Naturisten!quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:51 schreef vuvuzela het volgende:
"Dat beetje extra te geven."![]()
Oh noes, dit wordt nog echter als de nudisten
De ene is 48 en de ander 32 toch? Alhoewel dat bij een man/man misschien minder groot verschil is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de vader van 1 van de 2
Ze houden gewoon van lange staartenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:55 schreef Cee het volgende:
Handig, zo'n pilaar met vaas in je huis en dan een joekeloekes van een zwiepstaarthond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |