Oh ik ren altijd meteen weg als er een hond in de buurt is, dus dat weet ik nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Een hond staat meestal eerst aan je voeten te kwispelen hoor.
hont?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:01 schreef Little_Acorn het volgende:
Vaak zie je dan de hont zich veel sneller aanpast dan de baasjes
Das toch het minste wat je doet als je gaat emigreren lijkt me (als je de taal niet kent)quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:03 schreef rubbereend het volgende:
Ik vraag me toch altijd af hoeveel werk het is om even een goede cursus in de taal van het land te gaan volgen als voorbereiding.
Al is het maar een half jaar even elke week een paar lessen, dan leer je genoeg om je een BEETJE verstaanbaar te kunnen maken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:03 schreef rubbereend het volgende:
Ik vraag me toch altijd af hoeveel werk het is om even een goede cursus in de taal van het land te gaan volgen als voorbereiding.
Weinig. Gewoon zo'n CD/boek halen, op je mp3speler knallen en leren maar...quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:03 schreef rubbereend het volgende:
Ben je gek! Dat is toch nergens voor nodig?!quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:03 schreef rubbereend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |