Toch nog wel wat.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Zo te zien spreekt hij dus geen Frans, maar die andere wel.
Wel!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Hij spreekt iig beter Frans dan die Zeeuwen.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ze daar nog eens grote problemen mee kunnen krijgenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Petit peu![]()
Ingewikkelde constructie wel, met de grond.
Maar voor een tent is het dan toch veel te koud?quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:27 schreef snellejelle het volgende:
Als je daar zit, moet je juist leven van de winter. Je kunt fantastsich skiën in PSV
dat klopt. Maar voor het chalet kun je in de winter goed veel vangenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar voor een tent is het dan toch veel te koud?
Zij past zich aan hem aan heb ik het idee, ook met dat fietsgebeurenquote:Op zaterdag 24 november 2012 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb het idee dat dat grietje ieder moment in huilen uit kan barsten![]()
kweetooknietwaarom![]()
Ik neem aan dat eventuele nieuwe eigenaren dat contract overnemen?quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:31 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Zij past zich aan hem aan heb ik het idee, ook met dat fietsgebeuren
Ja ok, maar je gaat toch maar even voor 15 jaar een contract aan!quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik neem aan dat eventuele nieuwe eigenaren dat contract overnemen?
ja hoor, kan gewoon over naar nieuwe beheerders.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik neem aan dat eventuele nieuwe eigenaren dat contract overnemen?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:32 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
15 jaar in een plaggenhut met -25
Zou niet weten waarom ze dat doen...camping levert juist veel op voor de middenstand.quote:Op zaterdag 24 november 2012 22:32 schreef Wilskracht het volgende:
Gemeenteraad kan nog dwars liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |