Ah op die fiets. Ja dat is wel grappig inderdaad. Dat soort kutcrimineeltjes moeten KEI en KEIHARD aangepakt worden. Maar het gevorderde vuile soort dat wordt door dezelfde mensen die dit roepen aanbeden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:33 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Kutcrimineeltjes stelen toch gewoon een auto
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:40 schreef Staal het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Ja dat is wel grappig inderdaad. Dat soort kutcrimineeltjes moeten KEI en KEIHARD aangepakt worden. Maar het gevorderde vuile soort dat wordt door dezelfde mensen die dit roepen aanbeden.
Holleeder wordt ook doodleuk op straat aangesproken door mensen die graag met de BNC-er op de foto willen.
Jij bent dus ook zo'n debiel.
Het maakt in NL niet uit of de eigenaar erbij zit, als je als inwoner van NL in een auto met een buitenlands kenteken rijdt dan ben je BPM-plichtig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:37 schreef zouzou het volgende:
[..]
Is een registratie in BPM, aub ik doe niet anders, ik heb vaak mensen laten rijden in mijn buitenlands auto.
Nu niet meer ik heb een Nederlands ketenken. De huurder heeft een registrate in Duitsland, dus hij moet bij ...Badr of makkelijk een goedkeuring halen.
Als u met een auto, bestelauto of motor met een buitenlands kenteken voor een korte periode gebruikmaakt van de Nederlandse weg, kunt u een vrijstelling van bpm en mrb krijgen. Dit geldt voor motorrijtuigen die u in het buitenland heeft gehuurd, geleend of geleased.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt in NL niet uit of de eigenaar erbij zit, als je als inwoner van NL in een auto met een buitenlands kenteken rijdt dan ben je BPM-plichtig.
De uitzonderingen daarop zijn wanneer een ontheffing is aangevraagd en wanneer het om een huurauto gaat (waarbij ook nog regels gelden).
En jij concludeert op welke grond dat het een huurauto zou zijn?
Als je een auto van een kennis leent dan is het niet automatisch een huurauto.
En jij gaat er vanuit dat Badr die vrijstelling aangevraagd heeft?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:43 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Als u met een auto, bestelauto of motor met een buitenlands kenteken voor een korte periode gebruikmaakt van de Nederlandse weg, kunt u een vrijstelling van bpm en mrb krijgen. Dit geldt voor motorrijtuigen die u in het buitenland heeft gehuurd, geleend of geleased.
best knap voor iemand die de woorden horeca en getuige niet begrijpt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jij gaat er vanuit dat Badr die vrijstelling aangevraagd heeft?
Ja, dat weten wij al jaren, maar zou "inside information" zou kennelijk niet, die denkt dat ze 8 en 13 zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:47 schreef WRH het volgende:
even weggeplukt van www.voornamelijk.nl
De zes kinderen van Ruud Gullit
19-7-2012 · 9 COMMENTS
in NEDERLANDSE CELEBS
Met de aanstaande scheiding van Ruud Gullit en zijn vrouw Estelle Cruijff komen ook hun kinderen regelmatig beeld.
Het nichtje van Johan Cruijff heeft twee kinderen met Gullit: dochter Joëlle (1997) en zoon Maxime (2001).
Ken jij niet gewoon een reactie geven zonder mij een pijl te stekken, normaal mensen doen normaal als ze vragen iets anders praat ik niet meer mee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:44 schreef MightyMightyM het volgende:
Maxim zit in groep 8 zouzou, dus die is denk ik zo'n jaar of 11, 12 en Joelle 16. Ik vond de arrestatie er niet erg heftig uitzien en moet zelfs bekennen dat ik de reactie van Badr wel geestig vond. Maar hoe zie jij het dan voor je? Moet de politie voortaan bellen en even overleggen wanneer het uitkomt, het liefst onder schooltijd en dan niet tussen de middag omdat het gezin dan een bammetje eet aan de witte keukentafel? Ik ben overigens bang dat die kinderen al genoeg hebben meegemaakt waardoor ze van zo'n arrestatie niet eens wakker liggen.
Ik denk dat het best zo kan zijn dat Steenbakkers dit geregeld heeft voordat hij hem aan Badr uitleende omdat hij Badr waarmee hij net een sponsorcontact heeft getekend niet in de problemen wil brengenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jij gaat er vanuit dat Badr die vrijstelling aangevraagd heeft?
Dankjewel, 15 dus, my bad. In ieder geval niet een leeftijd waarop het mij verantwoord lijkt om door oma Jadranka meegenomen te worden door de rechtbank. Ben in ieder geval blij dat zouzou aan de kinderen denkt, al lijkt ze de verantwoordelijkheid voor de dingen die hen overkomen in een andere hoek zoekt dan ik...quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:47 schreef WRH het volgende:
even weggeplukt van www.voornamelijk.nl
De zes kinderen van Ruud Gullit
19-7-2012 · 9 COMMENTS
in NEDERLANDSE CELEBS
Met de aanstaande scheiding van Ruud Gullit en zijn vrouw Estelle Cruijff komen ook hun kinderen regelmatig beeld.
Het nichtje van Johan Cruijff heeft twee kinderen met Gullit: dochter Joëlle (1997) en zoon Maxime (2001).
gaan jullie ook over dat zeuren, ik ken de kinderen niet ,ik ken estelle ook niet, ik weet wat il weet van iemand anders die weet alles, wij praten niet over de leeftijd van dit of dat, maar ze blijven nog kinderen...15 politie binnen zonder toestemming van de rechter, dat moeten niet bij mij te proberen...zekker als je geen verdacht bent,dan hebben een probleem.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat weten wij al jaren, maar zou "inside information" zou kennelijk niet, die denkt dat ze 8 en 13 zijn.
hoe weet je zo zeker dat de politie geen toestemming had?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:56 schreef zouzou het volgende:
[..]
gaan jullie ook over dat zeuren, ik ken de kinderen niet ,ik ken estelle ook niet, ik weet wat il weet van iemand anders die weet alles, wij praten niet over de leeftijd van dit of dat, maar ze blijven nog kinderen...15 politie binnen zonder toestemming van de rechter, dat moeten niet bij mij te proberen...zekker als je geen verdacht bent,dan hebben een probleem.
Maar hij is wél verdachte, dus wat klets je nou?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:56 schreef zouzou het volgende:
[..]
gaan jullie ook over dat zeuren, ik ken de kinderen niet ,ik ken estelle ook niet, ik weet wat il weet van iemand anders die weet alles, wij praten niet over de leeftijd van dit of dat, maar ze blijven nog kinderen...15 politie binnen zonder toestemming van de rechter, dat moeten niet bij mij te proberen...zekker als je geen verdacht bent,dan hebben een probleem.
Saai hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar hij is wél verdachte, dus wat klets je nou?
Bij mij komt oom agent ook principieel niet binnen. Daarom trap ik ook geen enkels van mensen af, zullen we maar zeggen.
Zo is dat, die hele Estelle is niet zo interessantquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:56 schreef zouzou het volgende:
[..]
Dit soort inside info vind ik veel interessanterquote:Hij doe veel voor de goede doel voor de armen in Marokko.
Hij heeft geopende in Oujda een weeshuis,
Hij heeft betald de hypoheek voor zijn ouders in Nederland, in Marokko een vakantie huis gekocht .
Als iemand moet iets hebben kreegt hij direct.
Estelle, waar ze naar binnen zijn gegaan is geen verdachte toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar hij is wél verdachte, dus wat klets je nou?
Bij mij komt oom agent ook principieel niet binnen. Daarom trap ik ook geen enkels van mensen af, zullen we maar zeggen.
Nee precies. Al die maffiagasten zijn ook altijd poeslief voor hun moeder.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:01 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Zo is dat, die hele Estelle is niet zo interessant
[..]
Dit soort inside info vind ik veel interessanter
Dan lijkt het opeens niet zo een psychopaat die crimineel en arrogant is
Ik heb de stellige indruk dat dit adres is doorgegeven als zijn verblijfplaats, het is niet alsof hij even op visite was of zo. Daarnaast kan er altijd een machtiging zijn geweest om binnen te treden, ik heb daar geen zicht op. In elk geval zat er even tussen het overtreden van de voorwaarden en het oppakken van Hari, dus ga er maar vanuit dat aan de vormvoorschriften is voldaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:02 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Estelle, waar ze naar binnen zijn gegaan is geen verdachte toch?
Ik stel een redelijk normale en oprechte vraag. Je reageert tamelijk defensief terwijl ik je niet aanval en helemaal niks tegen jou persoonlijk heb.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:50 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ken jij niet gewoon een reactie geven zonder mij een pijl te stekken, normaal mensen doen normaal als ze vragen iets anders praat ik niet meer mee.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee precies. Al die maffiagasten zijn ook altijd poeslief voor hun moeder.
quote:Hij doe veel voor de goede doel voor de armen in Marokko.
Hij heeft geopende in Oujda een weeshuis
wat begrijp je niet aan een bevel tot aanhouden van de rechter, duidelijk genoeg toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:56 schreef zouzou het volgende:
[..]
Altijd handig, een weeshuis, voor het geval de corrigerende tik iets té goed werkt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:08 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hij doe veel voor de goede doel voor de armen in Marokko.
Ik denk dat ze door vd Heuvel getipt zijn dat ze even naar shownieuws moesten kijkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb de stellige indruk dat dit adres is doorgegeven als zijn verblijfplaats,
wat ben je dan, jij zal komen met een wappen om Badr te schieten en dan zeg jij het in een Forum....====quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee precies. Al die maffiagasten zijn ook altijd poeslief voor hun moeder.
En dan ondertussen de een na de ander met betonnen schoenen in de rivier flikkeren.
hahaha...dat is de probleem jullie weten niet eens hoe het zit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan een bevel tot aanhouden van de rechter, duidelijk genoeg toch?
daarnaast vraagt de politie altijd aan de bewoner van een huis of ze mogen binnenkomen voordat ze dat doen.. estelle zal deze dus ook gewoon gegeven hebben
Jij weet wel hoe het zit?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:16 schreef zouzou het volgende:
[..]
hahaha...dat is de probleem jullie weten niet eens hoe het zit.
De rechter was er niet dat was de idee van de OM...Ze zijn gekomen om 19.30...kinderen zullen naar bed.Ik hoop dat Estelle doet iets..
Wat wou ze doen dan, janken dat haar kinderen hier niet aan blootgesteld mogen worden? Dat verliest ze alleen al omdat haar dochter mee was naar de rechtbank. Over goede moeder zijn gesprokenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:16 schreef zouzou het volgende:
[..]
De rechter was er niet dat was de idee van de OM...Ze zijn gekomen om 19.30...kinderen zullen naar bed.Ik hoop dat Estelle doet iets..
Helaas lijkt ook hier de kwantiteit niet altijd met kwaliteit gepaard te gaan. Succes met het doorworstelen van je achterstand.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Nummertje 29 al ..Gaat hard deze topic's
Dat zullen er een hoop gaan doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:12 schreef zouzou het volgende:
[..]
wat ben je dan, jij zal komen met een wappen om Badr te schieten en dan zeg jij het in een Forum....====
Liefquote:
Een aangifte tegen de politie.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe het zit?
En wat hoop je dat Estelle doet?
Een uitstapje naar de rechtbank omdat hun nieuwe pappa waar ze het goed mee kunnen vinden moet verschijnen bij de rechtbank en eventueel op vrije voeten kan komen is natuurlijk wel van andere orde van blootstelling dan een heel politieteam in je huis die hem weer komen ophalen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat wou ze doen dan, janken dat haar kinderen hier niet aan blootgesteld mogen worden? Dat verliest ze alleen al omdat haar dochter mee was naar de rechtbank. Over goede moeder zijn gesproken
Ja, het zag er ook echt dramatisch uit. Sluipschutters op de daken. Badr werd geboeid met een zak over zijn hoofd afgevoerd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:23 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Een uitstapje naar de rechtbank omdat hun nieuwe pappa waar ze het goed mee kunnen vinden moet verschijnen bij de rechtbamk en eventueel op vrije voeten kan komen is natuurlijk wel van andere orde van blootstelling dan een heel politieteam in je huis die hem weer komen ophalen.
Dat was te danken aan het feit dat Badr zelf iig zijn hoofd koel hield; wat dat betreft pleit dat dus eik tegen al die mensen die beweren dat het zo'n heethoofd is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, het zag er ook echt dramatisch uit. Sluipschutters op de daken. Badr werd geboeid met een zak over zijn hoofd afgevoerd.
Is het niet zo dat het OM kan verzoeken om tot arrestatie over te gaan en de rechtercommisaris beslist?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:16 schreef zouzou het volgende:
[..]
15 kinderen komen binnen, om 19.30... = is dat niet dramatisch dat is over kinderen en hier niet over Badr of Estelle, ik vind het verschikkelijk?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het zag er ook echt dramatisch uit. Sluipschutters op de daken. Badr werd geboeid met een zak over zijn hoofd afgevoerd.
Ik bedoel 15 politie die komen binnen....quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef zouzou het volgende:
[..]
15 kinderen komen binnen, om 19.30... = is dat niet dramatisch dat is over kinderen en hier niet over Badr of Estelle, ik vind het verschikkelijk?
Artikel 54quote:
Ja maar, ja maar, wat moeten wij danquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:18 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik hoop ook dat Estelle iets doet. Stoppen met dat gejenk, getuigen en zich als een verantwoordelijke moeder gedragen.
Dat hij in deze situatie zijn hoofd koel hield en zelfs humoristisch reageerde, wil niet zeggen dat hij in andere situaties geen heethoofd kan zijn. Wat hij gelukkig wel weet van zichzelf.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat was te danken aan het feit dat Badr zelf iig zijn hoofd koel hield; wat dat betreft pleit dat dus eik tegen al die mensen die beweren dat het zo'n heethoofd is.
Nu overdrijf je het is geen gevaarlijke psychopaat waarbij dat nodig isquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welk weeshuis?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:01 schreef schizovreemd het volgende:
Hij heeft betald de hypoheek voor zijn ouders in Nederland, in Marokko een vakantie huis gekocht .
Met 15 kinderen zijn ze hem komen halen??quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef zouzou het volgende:
[..]
15 kinderen komen binnen, om 19.30... = is dat niet dramatisch dat is over kinderen en hier niet over Badr of Estelle, ik vind het verschikkelijk?
Ik denk een door Evert bedacht weeshuis.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Welk weeshuis?
Ik kan maar één weeshuis vinden Oujda en dat is deze.
http://www.daarelatfaal.nl/
Natuurlijk is dat triest voor die kinderen, maar dat is niet door toedoen van justitie, maar is enkel en alleen het gevolg van het gedrag van Badr en Estelle.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef zouzou het volgende:
[..]
Als je iets post doe het dan goed...quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Welk weeshuis?Ik kan maar één weeshuis vinden Oujda en dat is deze.http://www.daarelatfaal.nl/
Senario 321 !quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:37 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik denk een door Evert bedacht weeshuis.
Het weeshuis van de hitsquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:37 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dappere kinderen, voor Badr zingen dat zijn moeder een dikzak is..quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met 15 kinderen zijn ze hem komen halen??
En St. Maarten was net geweest.... je verwacht het dan ook niet meer hè.
Zouzou, kun jij er als maatje niet even voor zorgen dat Badr hier komt posten? Hij spreekt wat beter Nederlands en dan kan hij zelf even e.e.a. uitleggen. En dan graag ook hoe het zit met dat appartement dat hij in de fik heeft gestoken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ik bedoel 15 politie die komen binnen....
Ja oké dat is een stichting, ik kan wel lezen hoor, maar op die website staan plaatjesquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als je iets post doe het dan goed...
1e page na openen van het door jouw geplaatste linkje zegt immers dit:
De stichting is opgericht door Ilham Kheinette. Nadat ze in maart 2005 een bezoek bracht aan een weeshuis in Oujda, keerde zij terug naar Nederland met de absolute wil iets te gaan betekenen voor de kansarme kinderen daar.
Als ik op "weeshuis Oujda" google dan kom ik behalve op het weeshuis dat Fann net linkte alleen maar op posts van zouzou op FOK! tegen waarin dat gezegd wordt....quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:37 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Je post impliceerde dat je linkje verwees naar het ENIGE weeshuis wat in Oujda te vinden was.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Een heel normale vraag toch?
Nee hoor, ik zei dat ik maar één weeshuis kon vindenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je post impliceerde dat je linkje verwees naar het ENIGE weeshuis wat in Oujda te vinden was.
Daarom was en blijft mijn vraag:quote:Ik kan maar één weeshuis vinden
Ik kan maar één weeshuis vinden Oujda en dat is deze.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zei dat ik maar één weeshuis kon vinden
[..]
Daarom was en blijft mijn vraag:
Welk Weeshuis?
nee zouzou post duidelijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kan maar één weeshuis vinden Oujda en dat is deze.
En vervolgens plaatste je alleen het linkje.
Dus of je excuus en 3 weesgegroetjes of je moet leren om wat duidelijker te posten.
Zouzou heeft een excuus die is buitenlands..wat is jouw excuus ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee zouzou post duidelijk![]()
Ik wil gewoon weten welk weeshuis, zo'n moeilijke vraag is dat niet, maar blijkbaar vindt zouzou
dat wel want ik krijg geen antwoord
Ik ben blondquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zouzou heeft een excuus die is buitenlands..wat is jouw excuus ?
Het lijkt me ook niet verstandig, want voor je het weet gaan de haters stappen ondernemen om de arme kinderen uit de handen van Badr te reddenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten welk weeshuis, zo'n moeilijke vraag is dat niet, maar blijkbaar vindt zouzou
Die is aan het werk, met gips en alquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is Everink nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is aan het werk, met gips en al
Matig verweer, maar aangezien het vrijdagavond patatavond is laat ik het er bij zitten en ga nu over op belangrijker zakenquote:
Zolang Badr in een staatshotel zit hebben die kinderen sowieso niets te vrezen...quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:52 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet verstandig, want voor je het weet gaan de haters stappen ondernemen om de arme kinderen uit de handen van Badr te redden
Weet je wat ik denk?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:52 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet verstandig, want voor je het weet gaan de haters stappen ondernemen om de arme kinderen uit de handen van Badr te redden
Nou, ik vind het nogal wat om te beweren dat hij een weeshuis heeft geopend en danquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Matig verweer, maar aangezien het vrijdagavond patatavond is laat ik het er bij zitten en ga nu over op belangrijker zaken
kom maar, dat ga ik nooit doen, het is of ik geef het aan telegraaf, nooit....quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja oké dat is een stichting, ik kan wel lezen hoor, maar op die website staan plaatjes
ik neem aan van weeskinderen, mijn vraag aan zouzou is dus gewoon ''Welk Weeshuis?''
Een heel normale vraag toch?
Google levert ook echt alleen maar de bewering van zouzou op als je op badr weeshuis zoektquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou, ik vind het nogal wat om te beweren dat hij een weeshuis heeft geopend en dan
niet de naam van het weeshuis kunnen noemen.
Hoeveel rotzooi moeten we nog lezen van die zouzou?
Ze was toch gevallenquote:
Zouzou dom wicht ! Dat is reclame voor Badr !quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:58 schreef zouzou het volgende:
[..]
kom maar, dat ga ik nooit doen, het is of ik geef het aan telegraaf, nooit....
Oh, dus eigenlijk was het een geheim dat hij een weeshuis geopend heeft.... dat heb je dan mooi verraden met je posts op FOK!, daar zal hij niet blij mee zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:58 schreef zouzou het volgende:
[..]
kom maar, dat ga ik nooit doen, het is of ik geef het aan telegraaf, nooit....
HORECAAAAAAquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Matig verweer, maar aangezien het vrijdagavond patatavond is laat ik het er bij zitten en ga nu over op belangrijker zaken
Ja ik zag hetquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Google levert ook echt alleen maar de bewering van zouzou op als je op badr weeshuis zoekt
Zo ernstig dat ze kennelijk niet aan het werk kan, want een restaurant hebben en vrijdag om 19.00 uur niets beters te doen hebben dan op een forum in een ander land posten klopt niet.quote:
of in Partyquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]O
Ja ik zag hetstraks staat het nog in de krant
Zouzou mag blij zijn dat ze haar restaurant in NL niet meer heeft, stel dat Badr even langs had willen komen, dan was het nu haar schuld dat hij vastzit.quote:
ze woont toch in NL?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo ernstig dat ze kennelijk niet aan het werk kan, want een restaurant hebben en vrijdag om 19.00 uur niets beters te doen hebben dan op een forum in een ander land posten klopt niet.
Ze woont gewoon in Nederland hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo ernstig dat ze kennelijk niet aan het werk kan, want een restaurant hebben en vrijdag om 19.00 uur niets beters te doen hebben dan op een forum in een ander land posten klopt niet.
Nee nee, al een paar jaar niet meer, sinds haar scheiding van de man met wie om de hoek woonde van het restaurant waar Badr en Estelle een broodje gegeten hebben....quote:
Een weeshuis kreegt altijd de naam, ze gaan niet de naam Hari geven. ik heb laatste gezegt zijn echt naam is El/houari, hij is ook geen Maarkaanse van afkomst...en dat weet jullie het ook niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik zag hetstraks staat het nog in de krant
Heb je daar een bron van, want mijn laatste info was een restaurant in Groningenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee nee, al een paar jaar niet meer, sinds haar scheiding van de man met wie om de hoek woonde van het restaurant waar Badr en Estelle een broodje gegeten hebben....
Nu woont ze weer gewoon in Frankrijk.
Tenzij een klooncheck een andere locatie aangeeft natuurlijk
heb ik dan verkeerd begrepen. Jij bent de expert inmiddels!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Pas was het nog noord-Frankrijk.
Hahahahaquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:07 schreef Staal het volgende:
Ze woonde toch in een hotel in Marokko?
Jij blijft tenminste ontopicquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:05 schreef zouzou het volgende:
[..]
Een weeshuis kreegt altijd de naam, ze gaan niet de naam Hari geven. ik heb laatste gezegt zijn echt naam is El/houari, hij is ook geen Maarkaanse van afkomst...en dat weet jullie het ook niet.
Ah, dus het weeshuis heet El/houari?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:05 schreef zouzou het volgende:
[..]
Een weeshuis kreegt altijd de naam, ze gaan niet de naam Hari geven. ik heb laatste gezegt zijn echt naam is El/houari, hij is ook geen Maarkaanse van afkomst...en dat weet jullie het ook niet.
Ga jij maar even uitzoeken welke nationaliteit Badr eigenlijk heeft.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Jij blijft tenminste ontopic
Voor mij is het gewoon een Amsterdammer, voor de rest interesseert me dat niet zo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga jij maar even uitzoeken welke nationaliteit Badr eigenlijk heeft.
en welk weeshuis meneer El/houari heeft geopend !quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze woont in Frankrijk met een Nederlands kenteken blijkbaar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef mootie het volgende:
Zouzou gaf eerder aan dat ze een Nederlands kenteken heeft, dat zou toch betekenen dat ze in Nl woont?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:55 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ik weet wat u denkt en ook wat alle anderen hier denken , alles wat in de leven van Badr is walgelijk, mensen die hem steunen zijn ook walgelijk,zijn vriendin is walgelijk ,zijn sport is walgelijk,zijn advocaat is walgelijk , Badr is walgelijk!
In WNS topic heeft u zelf reageren dat als jij in de buurt komt ergens tegen Badr zal jij hem vermoorden, je wil hem met een wapens schieten , dat was Ryan die schokt van en zegt: Ik loop niet met een wapens...
En dat heb jij een paar keer het aangegeven!! Is dat meer normaal dan de ruzies van Badr??
wil jij zo graag beindigen ....in de gevangenis? voor Badr een man die jij niet eens kent? Raar.
Een paar jaar geleden waren ook toen mensen die hebben mij gepeste om Huub die was ook van alles,dat allemaal omdat samen met mijn vriendin hebben wij cadeaux gestuurd omdat wij hem ziellig vinden! Naar deze verschrikkelijk periode ben ik weg,bijna 3 jaar, ik ben terug om Badr Hari,
en om mijn kind te kunnen met hem beter Nederlandse te pratten,hij is 7 jaar.
Wat ik zeg hier is waar(mensen hier geloven niks| Ik wilt aan CC het vertellen over Badr Hari maar iedere keer doe ik het niet omdat gebeuren dingen die verstoppen mij,
Waarom CC omdat ik weet dat ze heeft grote mond,,,zij laat zien dat ze harde is, maar ze is recht door zee ,ik weet dat ze heeft ook een goede hart
dat weet ik toen in de tijd van Bommie, tijd van 2 reallity series................===
Daarom CC.Over Badr Hari;
Dus ik ken goed Badr Hari, zijn broer lees hier en weet dat ik niet lieg niet, dat is geen leugen,
ik weet wat jullie allemaal zegen dat hij druk,psychopath,leugenaar,gek etc...
Maar nee, echt niet,,,,hij is er niet,dom maar hij is te lief....hahaha
Hij is een verlegen man, hij wil nooit maar nooit interwieuws doen,behalve da laatste jaar... in zijn heel leven 4 of 5 intervieuws.
Hij was een goede student , hij hou van dansen maar in de nijgtht clubs durft hij niet,hij is de man die wil alles betalen ,hij is niet gierig,hij is elegante,en te rustig...haha echt waar hij is rustig hij praat niet zoveel. Maar kom niet aan zijn familie, zijn familie is alles voor hem.
Hij is door zijn vader streng opgevoed,als hij komt thuis hij kuss de handen van zijn moeder en vader en gaat hij direct naar zijn kamer,hij moet met zijn 7 jaar op sportschool gaan,iedere dag,omdat kinderen slaan,pesten hem,deze sportschool was ook streng,zijn vader betaald ook als was niet genoeg geld om te eten. Met 15 jaar was zijn eerste match.
badr hari is te invloedbaar..`influence,hij luisteren teveel als iemand zegt wat...
Hij kan nooit nee zegen, dat is echt zijn grote probleem
hij is ook intelligent maar ook naive hij is niet bijdehand, slim is hij niet ,hij ken geen .trucs maken ...etc...
hij is recht op zee, dardoor heeft hij gegeven dat hij een klap gegeven ook als hij weet dat zal voor problemen voor estelle geven,ik weet waarom in het begin heeft hij gezegt dat hij heeft niemand mishandeld.
Hij heeft nooit zoveel vrienden gehad tot de laatste jaren,maar geen echte vrienden
Zijn physiek; jullie moeten hem zien complet met alles,klopt hij heeft iets, direct mag jij hem, hij heeft lieve ogen,zijn gezicht is niet speciaal maar de complete silhouette is mooie,hij heeft een mooie loop.
hij drinkt niet, toen ik was in regency hotel die nu heet hotel Casablanca in de centrum vn Casablanca, ook de paar neven drinken niet maar ik en de ex vriendin ...ja.
hij is tegen alle drugs,maar dat ken ik het zien ,de boddybulding doen dat,hun spieren zijn opgeblasen als ballonen, badr niet hij heeft narurelle lange spieren,hij is gezond,hij traint iedere keer, naar een nederlandse match gaat hij direct naar kenitra,hij zit altijd in kenitra, meer dan in nederland.
In regency daar waren buikdanseressen hij komt niet eens bij, maar de neven ja. hij kijkt en geniet, om 5 uur smorgen zijn ze weg, ik woon daar in het hotel,ik wil betalen hij wil het niet,ik heb toen zijn telefnr,van de anderen ook,dat was 2 jaar geleden,ik weet niet eens wie hij was, maar deze avond heeft hij mij vertelt, veel gesproken veel,hij was niet arrogante,absoluut niet.ik heb contact met hem en zijn vrindin, ik was uitnogigd in Kenitra,in marrakech...maar ik heb Estelle nooit gezien.Ik ken zijn familie van badr.Ze hebben ook in nederland gegeten bij mij. mijn vriendin die ziek is ken hun goed, beter dan mij.
mijn vriendin heeft daar 3 jaar gewont omdat vriendin daar was daar bijna geparaliseerd door haar eerste hersensbloeding ze was daar in de cliniek en Badr was daar op visite bij haar.
Ik hoop dat zij niet boos woordt nu op mij omdat ik heb het verteld,maar ik moet het omdat iederen praat zo slecht over hem, ik weet dat gaat het niks veranderden, niks, maar dat is om mijn principe,ik moet het vertelen of jullie het geloven of niet, ik voel mij nu echt beter.
een paar mensen in Fok die het weten, ik heb ook verteld dat de avond van de politie de kinderen waren huilen en roepen aub laat jullie Badr tot morgen...hij heeft niks gedaannn de kleine kind was huilen en zijn zus was foto nemen omdat ze wil bewijzen of die gaan badr slaan,maar de politie heeft niks geslaan en ze hebben hem mee genomen met zijn vrij handen,niet vast of zo.
dat allemaal heb ik het verteld tegen een paar fokkers ,dat was voor de krant heeft iets van gezegt dus ook over
de mensen die gekomen de andere dag...getuigen waren ...maar estelle en iederen weet het toen niet , wat met everink gebeurt is weet ik het niet omdat ik heb met badr niet gesproken
hier,ik bedank deze persoon van fok dat ze heeft niks over gezegt. ze heeft ook gezien een email van een belangrijk persoon in badr leven,ik wil toen proeven dat ik de waarheid verteld. bedankt ,klasse.
Ze had het over ''de afkomst'' mijn man is ook een Amsterdammer maar hij isquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:14 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Voor mij is het gewoon een Amsterdammer, voor de rest interesseert me dat niet zo.
Die lap ga ik niet lezen, maar ze verbleef daar lijkt me. Gezien het gebrekkig taal gebruik. Nu niet meerquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Ze woont in Frankrijk met een Nederlands kenteken blijkbaar.
Dat ze in een hotel zou wonen had ik uit deze wirwar trouwens. Maar dat was dus twee jaar geleden.
[..]
Waar komt zijn vader dan vandaan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:16 schreef zouzou het volgende:
Voor Leandra, ik woon in ND, sinds mijn scheiding ben ik daar weg, niet in bar moustache maar in de buur van. Badr vader is geemigreerd in Marokko,hij komt niet van Marrokko.
Nee ze gaf aan dat ze geen NL kenteken meer heeft....quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef mootie het volgende:
Zouzou gaf eerder aan dat ze een Nederlands kenteken heeft, dat zou toch betekenen dat ze in Nl woont?
Of wacht, als je er vanuitgaat dat het geen krom NL is dan staat er idd dat ze een NL kenteken heeft, en ontbreekt alleen de komma.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:37 schreef zouzou het volgende:
[..]
Is een registratie in BPM, aub ik doe niet anders, ik heb vaak mensen laten rijden in mijn buitenlands auto.
Nu niet meer ik heb een Nederlands ketenken. De huurder heeft een registrate in Duitsland, dus hij moet bij ...Badr of makkelijk een goedkeuring halen.
Waar woon je nou? In NL waar je sinds je scheiding weg bent??quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:16 schreef zouzou het volgende:
Voor Leandra, ik woon in ND, sinds mijn scheiding ben ik daar weg, niet in bar moustache maar in de buur van. Badr vader is geemigreerd in Marokko,hij komt niet van Marrokko.
Dat zegt ze toch, ze heeft een man en kind. En een restaurant in Grunquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar woon je nou? In NL waar je sinds je scheiding weg bent??
Ze mogen Wikipedia dan wel even bijwerkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:19 schreef Leandra het volgende:
Oh zie je wel... Badrs vader komt niet van Marokko, en ik dacht al toen ik dat hotel-verhaal las, klinkt een beetje Thalitha van Zon....
Ah, dit is inderdaad op 2 manier uit te leggen. Voor mij staat er dat ze wel een nl kenteken heeft, maar voor hetzelfde geld staat er het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:37 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ja, dat dus.... en met dat kromme NL wat ze schrijft.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah, dit is inderdaad op 2 manier uit te leggen. Voor mij staat er dat ze wel een nl kenteken heeft, maar voor hetzelfde geld staat er het tegenovergestelde.
En dat is kennelijk een issue onder de Marokkanen geweest. Tot dat Badr Elhouari bekend werd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:16 schreef zouzou het volgende:
Dat is inderdaad een openbaring. En tamelijk relevant, aangezien de blinde haat jegens Hari vooral gevoed wordt door discriminatie en jaloezie. Ask Leon. Terwijl het dus niet eens een kutmarokkaan is!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah, dus het weeshuis heet El/houari?
En Badr Hari heeft géén Marokkaanse afkomst?
Jeetje... dat is nieuws voor mij !
Ik dacht al meteen toen ik zijn foto zag, dat is een KUTchineesquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:24 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een openbaring. En tamelijk relevant, aangezien de blinde haat jegens Hari vooral gevoed wordt door discriminatie en jaloezie. Ask Leon. Terwijl het dus niet eens een kutmarokkaan is!
Het is een Nederlander. 100% een Nederlander van half Marokkaanse afkomst maar toen hij bekend werd ineens 100% Marokkaans.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:24 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een openbaring. En tamelijk relevant, aangezien de blinde haat jegens Hari vooral gevoed wordt door discriminatie en jaloezie. Ask Leon. Terwijl het dus niet eens een kutmarokkaan is!
Sorry maar ik ga niet zoeken in haar commentsquote:
Volgens sommige Marokkanen wel en volgens sommige Marokkanen niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:28 schreef barca1971 het volgende:
Hoezo half marokkaans? Dat klopt toch niet
Persoonlijke gegevens van BADR HARI OFFICAL FAN PAGEquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:28 schreef barca1971 het volgende:
Hoezo half marokkaans? Dat klopt toch niet
hij is Nederlands-Marokkaans, zijn vader was zelfs in Marokko geemigreerd.van een andere landquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef mootie het volgende:
[..]
welk land? welk weeshuis enquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:33 schreef zouzou het volgende:
[..]
hij is Nederlands-Marokkaans, zijn vader was zelfs in Marokko geemigreerd.van een andere land
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik dacht al meteen toen ik zijn foto zag, dat is een KUTchinees
Omg zeg ik iets verkeerdquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:21 schreef MightyMightyM het volgende:
Helaas lijkt ook hier de kwantiteit niet altijd met kwaliteit gepaard te gaan. Succes met het doorworstelen van je achterstand.
Nou je weet de aandacht wel vast te houden. Ik zocht op een uitspraak van je en belande even zo vrolijk weer op FOK! Je bent al zeker vanaf begin augustus bezig met Badr goed te praten. Maar met nauwelijks meer info dan op de Franse sites te vinden zijn. Maar dat is toeval zeker.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:41 schreef zouzou het volgende:
Waarom vragen jullie veel...hahaha! wil iemand mij hand vragen of zo...ik wil niet trouwen,
jullie moeten praten over BADR HARI en niet over Zouzou.
Ik vind het al heel wat dat jij Franse sites weet je vinden die al die blaat ondersteunen, want we hebben tig keer om linkjes gevraagd, maar er kwam nooit iets.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Nou je weet de aandacht wel vast te houden. Ik zocht op een uitspraak van je en belande even zo vrolijk weer op FOK! Je bent al zeker vanaf begin augustus bezig met Badr goed te praten. Maar met nauwelijks meer info dan op de Franse sites te vinden zijn. Maar dat is toeval zeker.
Ik heb vaak gezegt in veel kranten is verboden om iets te copieren ,jij moet eerst abonnerd worden, in Frankrijk jij kan copy maken van porno en zekker niet van regionale kranten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat jij Franse sites weet je vinden die al die blaat ondersteunen, want we hebben tig keer om linkjes gevraagd, maar er kwam nooit iets.
Joh vele linkjes, dat je het niet kan/wil lezen is een ander verhaalquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat jij Franse sites weet je vinden die al die blaat ondersteunen, want we hebben tig keer om linkjes gevraagd, maar er kwam nooit iets.
Een porno van Copycat zou meer kijkers trekken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:55 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ik heb vaak gezegt in veel kranten is verboden om iets te copieren ,jij moet eerst abonnerd worden, in Frankrijk jij kan copy maken van porno en zekker niet van regionale kranten.
Een pornootje kun je wel copuleren, maar een artikeltje uit de regionale krant niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:59 schreef Leandra het volgende:
Abo nerd.... dat lijkt me wel wat
Maar wat staat er nou in godsnaam? Je kunt in Frankrijk porno kopiëren en zeker niet van regionale kranten?
Ik doe pas twee topics mee he. Ga natuurlijk niet al haar posts lezen. Ik zoek nog liever naar een cursus om braille te leren. Een weeshuis is in ieder geval niet te vinden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou zou me niet zo druk maken, en afwachtenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik doe pas twee topics mee he. Ga natuurlijk niet al haar posts lezen. Ik zoek nog liever naar een cursus om braille te leren. Een weeshuis is in ieder geval niet te vinden.
Al hoewel dat best aannemelijk is hoor. Tuurlijk zal die man best wel eens iets aardigs doen.
Wat ik eigenlijk irritanter vind is dat zouzou alles naar haar hand weet te zetten met non argumentatie.
Laten we wel zijn, wat kan mij dat fucking weeshuis schelen?
Ik zie Zouzou nergens in gaan op de daden van Badrtje. Wat ze post is feitelijk niets anders dan jullie moeten je bek houden over Badr want ik ken hem en en jullie kennen hem niet.
Ja, ammehoela. Ze heeft hem wrs. 2 keer ontmoet via haar vriendin en de rest staat op internet.
En het zal wel lastig voor haar te rijmen zijn. Ze heeft hem natuurlijk als een charmante en voor haar aantrekkelijke man ontmoet en kan wrs. niet geloven dat hij tot dit soort dingen in staat is.
Mijn 2 centen.
Zouzou is in ieder geval geen bron. En als ik Badr was zou ik helemaal niet zo blij zijn met haar infantiele posten. (Dan heb ik het over de inhoud en niet over het gebrekkig Nederlands.)
Precies,ik ben mee eens.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik doe pas twee topics mee he. Ga natuurlijk niet al haar posts lezen. Ik zoek nog liever naar een cursus om braille te leren. Een weeshuis is in ieder geval niet te vinden.
Al hoewel dat best aannemelijk is hoor. Tuurlijk zal die man best wel eens iets aardigs doen.
Wat ik eigenlijk irritanter vind is dat zouzou alles naar haar hand weet te zetten met non argumentatie.
Laten we wel zijn, wat kan mij dat fucking weeshuis schelen?
Ik zie Zouzou nergens in gaan op de daden van Badrtje. Wat ze post is feitelijk niets anders dan jullie moeten je bek houden over Badr want ik ken hem en en jullie kennen hem niet.
Ja, ammehoela. Ze heeft hem wrs. 2 keer ontmoet via haar vriendin en de rest staat op internet.
En het zal wel lastig voor haar te rijmen zijn. Ze heeft hem natuurlijk als een charmante en voor haar aantrekkelijke man ontmoet en kan wrs. niet geloven dat hij tot dit soort dingen in staat is.
Mijn 2 centen.
Zouzou is in ieder geval geen bron. En als ik Badr was zou ik helemaal niet zo blij zijn met haar infantiele posten. (Dan heb ik het over de inhoud en niet over het gebrekkig Nederlands.)
WTF?quote:
Een verkeerde quote lijkt me. Het is ook lastigquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Gespleten persoonlijkheid misschien
Wrs. niet verder gekomen dan de herkenning in de eerste alinea. Die man zal vast wel eens iets aardigs doen. Anders kan ik het niet verklaren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Gespleten persoonlijkheid misschien
Als je nog 2 centen extra had, wie zou je dan wel als bron aanwijzen alhier?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:03 schreef Staal het volgende:
Mijn 2 centen. Zouzou is in ieder geval geen bron.
Niemand. Maar niemand pretendeert hier dan ook meer te weten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als je nog 2 centen extra had, wie zou je dan wel als bron aanwijzen alhier?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Niemand. Maar niemand pretendeert hier dan ook meer te weten.
Aaaaahhh, okay dan heb ik de afgelopen 50 + topics niet goed opgelet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat is nou precies waar het om draait Staal. De waarheid ligt niet echt bovenop. We wachten afquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:32 schreef Staal het volgende:
[..]
GMTAquote:
De Qoute is redelijk belangrijk, Jort is een zeikerd die wel een een face slap mag hebbenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:48 schreef Jappie het volgende:
Verbaast me niets dat deze beelden nu verschijnen gezien het grote enthousiasme waarmee Jort Kelder zijn mening over deze zaak de laatste weken her en der laat "doorsijpelen". Ook hij zet inmiddels alle middelen in die hem ter beschikking staan.
Die yves berokkend hem alleen maar schadequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:53 schreef utrecht1970 het volgende:
Kamp badr hari heeft zich anders ook goed gemobiliseerd met es en yg
Datzelfde zou je je af kunnen vragen over ES overigens,quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:57 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Die yves berokkend hem alleen maar schade
Heeft hem geadviseerd dat hij interviews moet doen waarin hij op en en eerlijk is, waardoor nu 'iedereen' denkt dat het een psychopaat is.
Heeft hem waarschijnlijk in contact gebracht met Steenbakkers die hem uitnodigde op sensation.
Heeft Badr met zijn vriendjes bezocht waardoor hij weer vast kwam te zitten
Ik vraag me hevig af of Yves wel in team Badr zit
Ik zat me suf te denken waar ES voor stondquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Datzelfde zou je je af kunnen vragen over ES overigens,
Zijn artikelen sloegen verschrikkelijk de plank mis.
Het lekken van zijn scenario mails
Het interview met Estelle
Evert Santegoedsquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:01 schreef schizovreemd het volgende:
Ik zat me suf te denken waar ES voor stond
Ja ik had hem doorquote:
Ik ga nog even wat research doen...so longquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:03 schreef schizovreemd het volgende:
We zijn wat op het spoor, wat ik je brom
Ja ik ga nog even in mijn slaapkamer wat extra posters van Badr ophangenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ga nog even wat research doen...so long
Na die paardenkop in zijn bed heeft hij zijn handen er vanaf getrokken. Yves redt het wel zonder Estellequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:57 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Die yves berokkend hem alleen maar schade
Heeft hem geadviseerd dat hij interviews moet doen waarin hij op en en eerlijk is, waardoor nu 'iedereen' denkt dat het een psychopaat is.
Heeft hem waarschijnlijk in contact gebracht met Steenbakkers die hem uitnodigde op sensation.
Heeft Badr met zijn vriendjes bezocht waardoor hij weer vast kwam te zitten
Ik vraag me hevig af of Yves wel in team Badr zit
Dan wordt Team Badr wel heel klein, gelukkig heeft hij jullie nogquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Datzelfde zou je je af kunnen vragen over ES overigens,
Zijn artikelen sloegen verschrikkelijk de plank mis.
Het lekken van zijn scenario mails
Het interview met Estelle
Die kwamen met een lampion langs, en poef zat hij weer vastquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:13 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoe zijn die lui bij badr of estelle terecht gekomen, hoe kennen ze hen, yves , evert , kusters
Evert woonde volgens mij in dezelfde flat waar Estelle woonde toen ze de eerste keer zwanger van Ruud was.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:13 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoe zijn die lui bij badr of estelle terecht gekomen, hoe kennen ze hen, yves , evert , kusters
Ja precies, dus Evert kwam met een bloemetje langs en hop de ME stond er bij. Kut gast die Evertquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Evert woonde volgens mij in dezelfde flat waar Estelle woonde toen ze de eerste keer zwanger van Ruud was.
Kuster en Yves zijn waarschijnlijk gewoon BN-entourage, ons kent ons, en mevrouw Gullit kent iedereen.
Dat stond gister ook al in het topic. Ik zag de uitzending gister maar vond hem ook maar zo'n typisch rijkeluiskneusjequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Er is weer ''nieuws''
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ma-Jort-Kelder.dhtml
Slachtoffer Badr Hari duikt op in tv-programma Jort Kelder
16-11-12 - 11:44
[ afbeelding ]
Koen Everink, de zakenman die door kickbokser Badr Hari werd afgeranseld op Sensation White,
dook gisteravond plotseling op in het tv-programma Hoe Heurt Het Eigenlijk?
De opnames vonden plaats op de pre-party van het feest afgelopen juli
De AVRO hield de beelden (vanaf 21:00 minuten) onder de pet tot gisteravond. In het item bezoekt
presentator Jort Kelder een veilingavond, die plaatsvindt in het huis van Sensation-oprichter Duncan
Stutterheim.
Jort ontmoet daar Koen Everink, die met een paar vrienden geld wil ophalen voor Dance4Life, het
goede doel dat Sensation steunt.
de beelden: http://cookies.publiekeom(...).nl/?crrand=91273320
De zakenman wil die avond een auto weggeven voor de veiling.
Ook biedt hij mee op exclusieve tickets voor de show van Victoria's Secret, aangeboden door
niemand minder dan Doutzen Kroes zelf. Uiteindelijk biedt Koen 25.000 euro en wint hij de tickets.
De mishandeling van Koen van Everink werd afgelopen augustus groot nieuws.
Badr Hari zou hem in een skybox tijdens het feest in korte tijd flink hebben toegetakeld en blijvend
letsel hebben toegebracht.
Ja het is een hetze tegen de arme Badr Hari. Hij die gediscrimineerd wordtquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:48 schreef Jappie het volgende:
Verbaast me niets dat deze beelden nu verschijnen gezien het grote enthousiasme waarmee Jort Kelder zijn mening over deze zaak de laatste weken her en der laat "doorsijpelen". Ook hij zet inmiddels alle middelen in die hem ter beschikking staan.
Rijkeluiskneusje ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:37 schreef alors het volgende:
[..]
Dat stond gister ook al in het topic. Ik zag de uitzending gister maar vond hem ook maar zo'n typisch rijkeluiskneusjeHij zal vorige week ook wel niet naar de VS show zijn geweest als het nog zo ernstig met hem gesteld is.
http://glamora.ma/2012/11/leon_gaat_badrboek_schrijven.htmlquote:Leon gaat Badr boek schrijven
Aha, daar komt eindelijk de aap uit de mouw. Leon de Winter zet zich al maanden ogenschijnlijk geheel belangeloos in voor de gevallen kickbokser Badr Hari. Of nu ja, belangeloos, De Winter is een maatje van Badr's blutte zaakwaarnemer Yves Gijrath, maar voor zover we weten, wordt hij er verder niet voor betaald (net als Evert Santegoeds, trouwens). Volgens Leon is het dus allemaal niet de schuld van Hari. Wel van de media. Van Koen Everink zelf. En van de maatschappij. Maar dus niet van Badr, want dat is een lieverd. Enfin, gisterenavond was ome Leon aanwezig bij Prozafestival Het Grote Gebeuren om op het podium aan de tand gevoeld te worden door Elsbeth Etty. Dat leverde, naast de bevestiging dat De Winter een pedante zak is, nog een nieuwtje op, vandaag opgetikt door literair weblog TZUM. Nadat de schrijver beweerde absoluut zeker te weten dat Badr onschuldig was, ontspon zich de volgende conversatie:
Etty: ?Hoe weet je dat zo zeker??
De Winter: ?Ik heb me in de zaak verdiept en ik weet precies hoe het zit!?
Etty: ?Dan kun je ons dat uitleggen.?
De Winter: ?Maar dat doe ik niet.?
Etty: ?Waarom niet??
De Winter: ?Daar zit nog een boek in.?
Juistem. Er komt dus wellicht een boek over het hele gebeuren. Daarin gaat Leon precies vertellen hoe het allemaal zit en dat wat Badr overkwam best lijkt op zijn akkefietje met zijn vouwfiets, ook beschreven in een column. Wij stellen ons een soort hedendaagse Romeo & Juliet voor, met Estelle in de perfecte rol van kwijnende vrouw. Gefeliciteerd vast met je AKO-nominatie, hoor, Leon.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:29 schreef Leandra het volgende:
Ik gok dat het er op neerkomt dat Badr zich ernstig bedreigd voelde door Everink en dat het pure zelfverdediging was.
Wellicht een gevalletje noodweerexces, maar daar zal het volgens Leon wel bij blijven
Wordt een dun boekje dan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:29 schreef Leandra het volgende:
Ik gok dat het er op neerkomt dat Badr zich ernstig bedreigd voelde door Everink en dat het pure zelfverdediging was.
Wellicht een gevalletje noodweerexces, maar daar zal het volgens Leon wel bij blijven
Hij heeft anders wel tientallen fans over de hele wereld hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor.
Leon hoort de kassa al rinkelen
True, truequote:Op zaterdag 17 november 2012 14:28 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel tientallen fans over de hele wereld hoor
Mwah, de psyche van de succesvolle sporter die de vrouw van een zeer geliefde andere sporter aan de haak heeft geslagen, en dan die nieuw geld patser die in de buurt van zijn vriendin komt....quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:28 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Wordt een dun boekje dan.
Nee ik denk dat Leon het hele complot uitvoerig uit de (thee)doeken gaat doen
Denk dat dit 100% in de roos is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, de psyche van de succesvolle sporter die de vrouw van een zeer geliefde andere sporter aan de haak heeft geslagen, en dan die nieuw-geld patser die in de buurt van zijn vriendin komt....
Ik zie daar een behoorlijke bedreiging richting de sporter die een beperkte verdienperiode heeft.
Die sporter weet als geen ander dat die nieuw geld patser ook zonder zijn lijf kan verdienen, wat de sporter niet kan, en de vrouw van de succesvolle voetballer weet als geen ander hoe hard het inkomen van een sporter naar beneden gaat als de sportcarrière beeindigd wordt.
Ik snap het wel, Badr voelde zich verschrikkelijk bedreigd door dat kleine, dikke, rijke mannetje, en omdat Leon zelf ook een klein, dik mannetje is, maar qua rijkdom niet in de buurt kan komen van Everink heeft hij ook bij voorbaat al een schurfthekel aan Everink.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat dit 100% in de roos is.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:38 schreef Leandra het volgende:
Ik snap het wel, Badr voelde zich verschrikkelijk bedreigd door dat kleine, dikke, rijke mannetje, en omdat Leon zelf ook een klein, dik mannetje is, maar qua rijkdom niet in de buurt kan komen van Everink heeft hij ook bij voorbaat al een schurfthekel aan Everink.
Nee, Leon weet wel dat hij en minder sterk is dan Badr, en minder geld heeft.... dan zit je per definitie in een verlies-verlies situatie.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
![]()
In ieder geval geen Alfa-mannetje, maar een B-mannetje die daarom niet bang hoef te zijn dat hij dan
krijgt van Badr.
Ja, alleen valt het inhoudelijk een beetje stil.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Nummertje 29 al ..Gaat hard deze topic's
Ja kloptquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:32 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, alleen valt het inhoudelijk een beetje stil.
Ja was leukquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:30 schreef Duderinnetje het volgende:
Hari de Musical nu bij Paul de Leeuw. Waarschijnlijk nog wel te zien op UG.
kicken op agressie?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:56 schreef barca1971 het volgende:
Volgens mij kijken ze allemaal tegen Badr op...Evert, Yves, Leon..
middelbare uitgezakte mannen die vol bewondering zijn over het afgetrainde lichaam van Badr, zijn agressie, hoe het hem gelukt is om van een minderheid zich op te werken naar wat hij nu is, heeft Estelle aan de haak geslagen...zij kicken hierop, denk dat ze stiekum een obsessie voor Badr hebben..Net zoals er vrouwen zijn die zich altijd opwerpen tot een moederfiguur, hebben zij 'project Badr'
Ja uiteindelijk wel, maar ondertussen heeft hij haar wel na jaren huwelijk van een wereldberoemde voetballer gekaapt....quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:19 schreef Cynix ® het volgende:
'Estelle aan de haak slaan' is toch alleen maar een kostenpost?
Hypocriet mannetjequote:Jort Kelder: 'Koen Everink wilde uitzending'
Van onze redactie
AMSTERDAM -
Jort Kelder heeft het interview met Koen Everink in het AVRO-programma 'Hoe heurt het eigenlijk?' uitgezonden nadat de mishandelde miljonair hier zelf op aandrong.
Jort interviewde Koen enkele uren voordat hij ernstig werd mishandeld op een pre-party van Sensation White waar geld op werd gehaald voor het goede doel Dance4Life.
Tijdens het feestje 'kocht' de miljonair topmodel Doutzen Kroes voor 25 duizend euro. Hij was daarmee de 'held van de avond', schrijft de AVRO-presentator op zijn website. "Everink uit het item snijden was geen optie, hij domineerde de avond. Dan hadden we de hele veiling niet kunnen uitzenden."
Toen de opnames klaar waren vertrokken alle feestgangers naar de Arena. "De rest van het verhaal is bekend. Hari & friends konden zich niet beheersen", schrijft Jort, die Koen na de mishandeling meerdere malen sprak.
"Everink vertelde mij een en andermaal: geen bezwaar tegen uitzending, integendeel. 'Ik wil juist dat het wordt uitgezonden. Die avond was belangrijk voor Dance4Life,'" aldus de miljonair volgens Jort. "Onnodig om te zeggen dat als Everink bezwaar zou hebben gemaakt tegen de uitzending de AVRO geen moment zou twijfelen en niet zou uitzenden".
Het leek bij Jort, enkele uren voor de mishandeling, nog wel mee te vallen met zijn intoxicatie, dus hij moet waarschijnlijk vlot daarna die 12 baco's naar binnen hebben gegooidquote:Everink: ´Ik heb niemand uitgedaagd´
“Ik was in de ArenA niet dronken of stoned en heb niemand uitgedaagd.” Dat zegt zakenman Koen Everink in De Telegraaf van zaterdag over de mishandeling in juli waarvan kickbokser Badr Hariwordt verdacht. Eenmalig doet Everink zijn verhaal, want hij wil geen bekende Nederlander worden, verklaart hij in het interview.
Ja, waarschijnlijk wel. Terecht dus dat-ie bijna dood geschopt is.quote:Op zondag 18 november 2012 02:56 schreef schizovreemd het volgende:
Het leek bij Jort, enkele uren voor de mishandeling, nog wel mee te vallen met zijn intoxicatie, dus hij moet waarschijnlijk vlot daarna die 12 baco's naar binnen hebben gegooid
Vergeet niet dat hij het ook nog in zijn botte kop heeft gehaald om Doutzen te kopenquote:Op zondag 18 november 2012 08:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel. Terecht dus dat-ie bijna dood geschopt is.
Ik vond hem in dat filmpje al druk en opgefokt doen.quote:Op zondag 18 november 2012 02:56 schreef schizovreemd het volgende:
Het leek bij Jort, enkele uren voor de mishandeling, nog wel mee te vallen met zijn intoxicatie, dus hij moet waarschijnlijk vlot daarna die 12 baco's naar binnen hebben gegooid
Ik heb geen 50 ruggen liggen, maar voor een paar tientjes wil ik wel een avondje met haar uit. Zelfs nuchter.quote:Op zondag 18 november 2012 09:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal hij vast niet nuchter hebben gedaan.
Veel van zijn landgenoten (en andere fans) lijken niet te begrijpen dat in Nederland geweld in het openbaar wél strafbaar is en als je onder bepaalde voorwaarden tijdelijk vrij bent, je hier wél aan die voorwaarden moet houden. Ik proef toch weer de discriminatie-ondertoon bij de huilers.quote:Oké, hij rijdt een mooie Mercedes E63 AMG en heeft villa's waar je benauwd van wordt in Marokko, maar de mensen die hem zo afzeiken hebben jachten in Monaco en misschien wel drie McLarens op de oprit staan.
Aaah, ons kent ons.quote:Yehya Kaddouri, zelf ex-delinquent en auteur van een boek over het leven in de (jeugd-)gevangenis.
Ik begin steeds meer te zien in een oude theorie van schizo dat Koen een ordinaire vrouwenhandelaar is. Eerst Elizah verkopen, dan Doutzen kopen. Verder is zouzou verdacht stil, waardoor ik me niet aan de indruk kan onttrekken dat Leon haar heeft voorgedragen als co-writer van zijn nieuwe literaire parel.quote:Op zondag 18 november 2012 08:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij het ook nog in zijn botte kop heeft gehaald om Doutzen te kopen
Dat is geen blamage, dat is een hetze, snap dat danquote:Op zondag 18 november 2012 11:57 schreef barca1971 het volgende:
Denk je dat ze dta nu nog durft, nu er al zoveel over haar heen is gekomen na de 1ste keer en nu weer de blamage dat Badr weer vast zit, plus het feit dat heel nl valt over het feit dat ze maar blijft zwijgen?
In een nieuw intervieuw met Evert gelooft in ieder geval niemand en een intervieuw met een onafhankelijk iemand durft ze écht niet aan, want dan komen de vragen waar iedereen een antwoord op wil en niet dat gekwijl over hoe lief Badr wel niet is..
En hoe slecht Ruud wel niet is! Waardoor het moet lijken of Badr alleen meer het stoutste jongetje van de klas is.quote:Op zondag 18 november 2012 11:57 schreef barca1971 het volgende:
Denk je dat ze dta nu nog durft, nu er al zoveel over haar heen is gekomen na de 1ste keer en nu weer de blamage dat Badr weer vast zit, plus het feit dat heel nl valt over het feit dat ze maar blijft zwijgen?
In een nieuw intervieuw met Evert gelooft in ieder geval niemand en een intervieuw met een onafhankelijk iemand durft ze écht niet aan, want dan komen de vragen waar iedereen een antwoord op wil en niet dat gekwijl over hoe lief Badr wel niet is..
ohja, dat was ik vergeten. ze was natuurlijk fantastisch in het zonder gesproken tekst bordjes omdraaien, ik neem aan dat ze daar een geweldig zware training of cursus voor gevolgd heeft toen.quote:Op zondag 18 november 2012 13:43 schreef Copycat het volgende:
Leontine Borsato had natuurlijk al een 'televisiecarrière' voordat ze Marco had.
True, ik denk ook niet dat ze mevrouw Borsato zou zijn geworden als ze niet al bekend, en dus op visite bij haar goede vriendin Vanessa Con was, toen Marco daar ook een vorkje kwam meeprikken.quote:Op zondag 18 november 2012 13:43 schreef Copycat het volgende:
Leontine Borsato had natuurlijk al een 'televisiecarrière' voordat ze Marco had.
Hallo, vergeet haar acteercarrière niet hè.... ze deed als kind al mee aan de zevensprongquote:Op zondag 18 november 2012 13:50 schreef WRH het volgende:
[..]
ohja, dat was ik vergeten. ze was natuurlijk fantastisch in het zonder gesproken tekst bordjes omdraaien, ik neem aan dat ze daar een geweldig zware training of cursus voor gevolgd heeft toen.
Voor ze Marco ontmoette speelde ze ook in diverse series (bijv. Vrouwenvleugel).quote:Op zondag 18 november 2012 13:50 schreef WRH het volgende:
[..]
ohja, dat was ik vergeten. ze was natuurlijk fantastisch in het zonder gesproken tekst bordjes omdraaien, ik neem aan dat ze daar een geweldig zware training of cursus voor gevolgd heeft toen.
quote:Op zondag 18 november 2012 09:23 schreef eskil het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-Een-volksheld.dhtml
Het ging ineens over Marco en Leontien !quote:
Ik heb sterk de indruk dat het hier meer zegt over de auteur dan over z'n lezers.quote:Op zondag 18 november 2012 14:51 schreef MightyMightyM het volgende:
Het is altijd zo makkelijk om kritiek als jaloezie af te doen...
Dat denk ik ook. Veel van die Badr-fanaten focussen zich in hun lofzang nogal op uiterlijk vertoon en materiele zaken. Alsof dat voor iedereen topprioriteiten zijn in het leven.quote:Op zondag 18 november 2012 14:52 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik heb sterk de indruk dat het hier meer zegt over de auteur dan over z'n lezers.
''een parel voor de samenleving'' is het !quote:Op zondag 18 november 2012 14:51 schreef MightyMightyM het volgende:
Niet laf? Met zijn capaciteiten mensen in elkaar rammen? Het is altijd zo makkelijk om kritiek als jaloezie af te doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg ik helemaal nietquote:Op zondag 18 november 2012 08:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel. Terecht dus dat-ie bijna dood geschopt is.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:27 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, het mag eigenlijk niet maar...
Koen ziet er eerlijk gezegd ook wel een beetje uit als iemand die je graag ergens klapjes voor zou willen geven.
quote:Op zondag 18 november 2012 15:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
''een parel voor de samenleving'' is het !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:In dat stuk had ik geschreven dat Badr een parel voor de samenleving kon zijn - dat kon werd door de media weggemoffeld.Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
quote:Parel
Badr is een schitterende sportman – helaas één met een aantal zwaktes. Daaraan moet hij nu ‘werken’. Hij kan een parel voor de samenleving worden. Maar hem straffen met een gevangenisstraf die zijn loopbaan kapot maakt, is hetzelfde als levenslang.
Hij heeft gelijk toch of niet dan?quote:Op zondag 18 november 2012 15:25 schreef Leandra het volgende:
De complete alinea dan maar, uit het originele stuk, anders krijgen we daar weer 3 topics gezeik over:
[..]
Op zich wel; een succesvolle Marokkaan kan uitstekend als rolmodel dienen, maar dat zit er nu gewoonweg niet meer in.quote:Op zondag 18 november 2012 15:27 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk toch of niet dan?
Ik had het over het wegmoffelenquote:Op zondag 18 november 2012 15:31 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Op zich wel; een succesvolle Marokkaan kan uitstekend als rolmodel dienen, maar dat zit er nu gewoonweg niet meer in.
Nee, wat mij betreft had hij gelijk gehad als hij had gezegd dat "Badr een parel voor de samenleving had kunnen zijn", maar zijn kans daarop heeft hij IMHO al minimaal 9 keer verspeeld.quote:Op zondag 18 november 2012 15:27 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nou Nee, Nee en nog eens Nee !quote:Op zondag 18 november 2012 15:27 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
écht hoor, waar haalt die vent het vandaanquote:Hij is simpelweg te mooi en te verleidelijk voor vrouwen –
Leon de Winter gaat volkomen voorbij aan alle akkefietjes die vooraf gingen aan de mishandelingquote:Op zondag 18 november 2012 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, wat mij betreft had hij gelijk gehad als hij had gezegd dat "Badr een parel voor de samenleving had kunnen zijn", maar zijn kans daarop heeft hij IMHO al minimaal 9 keer verspeeld.
Hij kan het iig niet meer worden, zeker niet na deze "corrigerende tik" omdat een ander iets beledigends gezegd zou hebben over zijn vriendin.
Jij zegt dat het het (volgens de winter) een parel voor de samenleving is en haalt een stuk uit het AD aan waarin staatquote:Op zondag 18 november 2012 15:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou Nee, Nee en nog eens Nee !
Er lijkt toch iets weggemoffeld te zijn idd.quote:Leon de Winter: 'Badr Hari is parel voor de samenleving'
Noem het maar akkefietjes; een stalen plaat in je bakkes, huis in de hens en gebit eruit geslagen;)quote:Op zondag 18 november 2012 15:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Leon de Winter gaat volkomen voorbij aan alle akkefietjes die vooraf gingen aan de mishandeling
van Koen Everink.
Daar heb je gelijk in, de rest is Bull Shit !quote:Op zondag 18 november 2012 15:40 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Jij zegt dat het het (volgens de winter) een parel voor de samenleving is en haalt een stuk uit het AD aan waarin staat
[..]
Er lijkt toch iets weggemoffeld te zijn idd.
Zie je wel het is een (media)hetzequote:Op zondag 18 november 2012 15:37 schreef MightyMightyM het volgende:
Sorry schizo. Ja je hebt gelijk; veel mensen hebben van de mogelijkheid "kan zijn" een feit gemaakt.
ach jah...quote:Op zondag 18 november 2012 15:40 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Noem het maar akkefietjes; een stalen plaat in je bakkes, huis in de hens en gebit eruit geslagen;)
Acht aanklachten verzonnen door de media.quote:Op zondag 18 november 2012 15:41 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Zie je wel het is een (media)hetze
Allemaal eigen schuld.quote:Op zondag 18 november 2012 15:40 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Noem het maar akkefietjes; een stalen plaat in je bakkes, huis in de hens en gebit eruit geslagen;)
Hij is tenslotte HET alphamannetje.quote:Op zondag 18 november 2012 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemaal eigen schuld.
Hadden ze maar niet in de space van deze 'parel' moeten komen.
Hij nam wel een sterretje in Estelle.quote:Op zondag 18 november 2012 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemaal eigen schuld.
Hadden ze maar niet in de space van deze 'parel' moeten komen.
Ja, waar dat idee vandaan komt dat vrouwen dat opwinden vinden?quote:Op zondag 18 november 2012 18:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Meeste vrouwen van boven de 18 en een opleiding hoger dan VMBO houden totaal niet van een vriend die de hele tijd vechtpartijen aangaat, dus die adoratie zal ook wel meevallen.
Zij heeft hem niet verlaten, hij ontdekte dat ze vreemdging en blies de boel opquote:Op zondag 18 november 2012 20:13 schreef barca1971 het volgende:
Ik kwam die foto tegen van rond die tijd dat Estelle het dus al met Badr hield maar nog gewoon met Ruud op vakantie ging..ook een beetje raar dat ze op 1 juni nog met een hoop bombarie de Talkies werd gelanceerd met haar op de cover, en een intervieuw over dat ze bijn a12,5 jaar getrouwd waren en bla bla bla...dan snap ik niet dat je dat ook niet intrekt als je al weet dat je op het punt staat om je man te verlaten. Beetje raar dat er dan een blad in de winkel komt terwijl het hele land in rep en roer is om de scheiding van de eeuw, waarin estelle nog gewoon praat alsof ze bij Ruud is. Dat vind ik ook een beetje hypocriet..
Soufian Asafiatiquote:Op zondag 18 november 2012 20:07 schreef barca1971 het volgende:
weten jullie wie dit is?
http://www.fotosmulders.n(...)tart=&search=estelle
Uiteindelijk zou het natuurlijk een keer uit moeten komen. Ik kan me niet voorstellen dat Badr haar met Ruud had willen delen als het wat serieuzer zou worden.quote:Op zondag 18 november 2012 20:18 schreef barca1971 het volgende:
Zou het spel dan gewoon doorgegaan zijn denk je als Ruud er niet achter was gekomen?
Dat komt omdat Leo een vuige aap is.quote:Op zondag 18 november 2012 15:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Leon de Winter gaat volkomen voorbij aan alle akkefietjes die vooraf gingen aan de mishandeling
van Koen Everink.
Als (als!) ik een verhouding zou hebben met Badr Hari, zou ik dat doodzwijgen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:45 schreef Leandra het volgende:
Mwah, met de reputatie van Badr weet ik ook niet of ik wel degene zou willen zijn die dat openbaar maakte....
quote:Op maandag 19 november 2012 09:10 schreef mommychaos het volgende:
Bij Paul de Leeuw zaterdagavond: Badr de musical
http://www.nederland1.nl/gemist/46612
Vanaf 56.45 Hilarisch.![]()
Ge-wel-dig!!!!quote:Op maandag 19 november 2012 09:10 schreef mommychaos het volgende:
Bij Paul de Leeuw zaterdagavond: Badr de musical
http://www.nederland1.nl/gemist/46612
Vanaf 56.45 Hilarisch.![]()
dit dus.quote:Op zondag 18 november 2012 18:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Meeste vrouwen van boven de 18 en een opleiding hoger dan VMBO houden totaal niet van een vriend die de hele tijd vechtpartijen aangaat, dus die adoratie zal ook wel meevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |