De vraag is of ze uberhaupt denktquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Godzijdank weet ik NIET hoe zij denkt...Of wat ze denkt.
"niet vergeten te ademen, niet vergeten te ademen, niet vergeten te ademen..."quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zal iets denken, maar het zal ongeveer zo zijnik ben zo in de war
Wacht maar tot Estelle met een andere man wordt gesignaleerdquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:57 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind deze [gate] niet zo leuk meer.
Estelle is dom, Moskofiets is saai en Badr zit voorlopig nog wel even in voorarrest.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Wacht maar tot Estelle met een andere maneen blauw oog wordt gesignaleerd
Nee, als mensen hier gaan keuvelen over GTST en kappersbezoekjes, kun je wel concluderen dat de klad in de gate zitquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:57 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind deze [gate] niet zo leuk meer.
Estelle is dom, Moskofiets is saai en Badr zit voorlopig nog wel even in voorarrest.
Wacht maar tot er meer boven water komt over de vermeende zedenzaken waar Badr bij betrokken zou zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:17 schreef Ole het volgende:
[..]
Wacht maar tot Estelle met een andere man wordt gesignaleerd
Nee, maar wel iemand anders als hij een zeepje laat vallen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:06 schreef eskil het volgende:
. Zou Estelle nog steeds achter hem blijven staan?
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:18 schreef static het volgende:
[..]
Nee, maar wel iemand anders als hij een zeepje laat vallen.
Ik denk dat het iets te maken heeft met beeldvorming.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 17:00 schreef Cynix ® het volgende:
Dat filmpje is toch nep?
Woorden als 'respectvol' vind ik niet bij hem passen.
weinig geboren Amsterdammers van buitenlandse afkomst spreken accentloos nederlands, ga maar eens naar een willekeurige VMBO hier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 06:26 schreef Lovechild het volgende:
Dat van dat goed ingeburgerd en accentloos amsterdams is een beetje onzin; hij is toch hier geboren?!
Je bedoelt: weinig geboren Amsterdammers spreken accentloos Nederlands.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 08:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
weinig geboren Amsterdammers van buitenlandse afkomst spreken accentloos nederlands, ga maar eens naar een willekeurige VMBO hier.
Maar dat is geen Nederlands.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:43 schreef Cynix ® het volgende:
Maar die spreken toch wel accentloos Amsterdams?
quote:TEAM ABC :BADR HARI GAAT ERAAN!
26 augustus 2012
By crimebron
1
Je hebt een groot probleem als het team ABC je moet hebben.Het lijkt een kansloze zaak om je onder het juk uit te werpen van de agenten.
ABC volgt je dag en nacht en mocht je voertuigen op je naam hebben dan word je continu aan de kant gezet en anderzijds lastiggevallen.
Je werkzaamheden worden je onmogelijk gemaakt,dus als je een legale zaak hebt dan zal het team er alles aan doen dat je zonder werk komt te zitten.
Wij hebben veel voorbeelden van zaken waarbij er zogenaamd anonieme berichten bij werkgevers binnenkwamen omdat team ABC er wel voor zorgt dat je geen inkomsten meer hebt.
Een kwalijke zaak,ook de misgunners van team ABC proberen de sponsors van Badr af te laten haken.
Iets wat ze aardig lukt en wat het uiteindelijke doel lijkt van het mediaoffensief.
Vechtpartijtjes in het nachtleven zijn eerder regel dan uitzondering .
Koen Everink viel Estelle lastig en rande haar aan ,terwijl hij onder de coke en pillen zat.
Elke man zou er wat tegen hebben gedaan,zijn liefje beschermen tegen een volledig wappie zijnde bal.
Reden van het offensief van team ABC.
Omdat Badr Hari een goede vriend van Gwenette is ,word hij automatisch benoemd tot een Abctje.
Team ABC – De Dienst Regionale Recherche (DRR) Zware Criminaliteit van de politie Amsterdam/Amstelland heeft een speciale afdeling voor Amsterdamse Beroepscriminelen (ABC-ers).
De Dienst Regionale Recherche Amsterdam/Amstelland – Bureau Zware Criminaliteit heeft sinds enkele jaren een speciale afdeling voor Amsterdamse Beroeps Criminelen (ABC).Het zogenaamde ABC Team.
De politie en het Openbaar Ministerie hebben gezamenlijk een procedurebeschrijving opgesteld. Aan de hand van de hierin genoemde criteria wordt een lijst van Amsterdamse Beroepscriminelen, de zogenaamde ABC-ers, samengesteld. In onderling overleg wordt bepaald hoeveel en welke ABC-ers in bij daderregie worden genomen en welke passende activiteiten ten uitvoer kunnen worden gebracht.
Dadergerichte aanpak
Het gaat om een dadergerichte aanpak van de politie. Dit houdt in dat de politie zich richt op de persoon, de dader, in plaats van op het strafbare feit. Team ABC maakt persoonsdossiers op voor deze personen waarin alles wordt bijgehouden. Zo krijgt de politie een duidelijk beeld van deze daders en zijn/haar omgeving en relaties.
Wetenschappelijke studies tonen aan dat een relatief groot deel van de criminaliteit (60-65%) wordt gepleegd door relatief weinig daders (10-15%). Deze delinquenten worden stelselmatige daders of beroepscriminelen genoemd. Een gerichte aanpak van deze daders kan een belangrijke bijdrage leveren aan de afname van de totale criminaliteit. Met dit gegeven heeft de politie een specifiek beleid geformuleerd.
In het geval van Amsterdamse Beroepscriminelen (ABC-ers) is er meestal (nog) helemaal geen verdenking tegen de desbetreffende persoon. De geregistreerde ABC-ers zijn wel eerder veroordeeld of verdacht geweest van ernstige strafbare feiten. Maar op dat moment is die persoon geen dader en zelfs geen verdachte van een strafbaar feit. Maar ze worden wel stelselmatig geobserveerd en gecontroleerd.
Verkeerscontroles
Team ABC organiseerd sinds enige jaren verkeerscontroles gericht tegen Amsterdamse Beroepscriminelen. Het lijken reguliere politieacties maar speciale rechercheurs richten zich daarbij puur op het natrekken en onderzoeken van Amsterdamse Beroepscriminelen. Ze worden bijgestaan door opsporingsambtenaren in binnen- en buitenland. De verkeerscontroles worden helemaal exclusief voor die groep opgezet. Bijvoorbeeld bij sleutelplaatsen waarvan uit onderzoek of via informatie bekend is geworden dat ABC-ers er afspraken maken.
De rechercheurs vragen niet alleen naar legitimatie en autopapieren maar onderzoeken ook ‘op basis van vrijwilligheid’ de auto en ‘proberen een gesprek met medepassagiers aan te knopen’. Ze staan in contact met andere rechercheurs die vele registers kunnen raadplegen. De acties leveren aanhoudingen op voor het bezit van wapens, drugs of grote geldbedragen, plus inzicht in de criminelen, in het gezelschap waarin zij verkeren en in de voertuigen waarin ze zich verplaatsen. Ook op dit moment zijn deze personen (ABC-ers) geen daders of verdachten van strafbare feiten. De enige reden voor deze controle is dat deze personen geregistreerd staan als ABC-er en dat de recherche denkt dat deze personen zich op gegeven moment gaan bezighouden met ernstige strafbare feiten.
De Wallen
Van de momenteel 173 geregistreerde ABC’ers (Amsterdamse Beroepscriminelen) hebben er 103 ‘een relatie’ met de Wallen in Amsterdam. Ruim de helft (57) heeft zich in de afgelopen 2,5 jaar beziggehouden met professionele misdaad. Dit volgens het 300 pagina’s Emergo rapport. Dat is samengesteld door het Emergo Onderzoeksteam dat bestond uit politie, Gemeente Amsterdam, Openbaar Ministerie, Ministerie van Jusitie en belastingdienst. Opvallend aan het rapport is dat er zeer veel Hells Angels in genoemd worden.
Vechtsport Gala’s
Het ABC-team van de Dienst Regionale Recherche volgt al geruime tijd de vechtsportgala’s in Amsterdam en de organisatie ervan. Deze vechtsportgala’s vinden voornamelijk plaats in de Arena, Passagiers Terminal en Sporthallen Zuid. Op basis hiervan is een bestuurlijke rapportage opgesteld door de politie. Naar aanleiding van deze bestuurlijke rapportage kwam er een Spoedvoordracht voor de collegevergadering van B & W (Burgemeester en Wethouders).
Uit een ander rapport heeft, volgens de onderzoekers, de meerderheid van het aan de VIP tafels een strafblad. Ook zouden sommige organisatoren van vechtsportgala’s criminele antecedenten hebben. Tijdens de vechtsportgala’s zouden volgens de recherche ‘beroepscriminelen netwerken’. Zo zaten Dino Soerel en Donald Groen aan de VIP-tafel van de Amsterdamse Hell’s Angels. De door de recherche als Amsterdamse Beroepscrimineel (ABC-er) geregistreerde Gwennette Martha is ook eens gecontroleerd na afloop van een vechtgala. Martha reed in een BMW X5 met een cataloguswaarde van 128.900 euro. Hij droeg een horloge van ongeveer 20.000 euro en had 7.000 euro contant bij zich. Voor de recherche was dat een reden meteen een onderozek te beginnen tegen Martha.
De politie controleerde de VIPs van het vechtgala United Glory in de Passagiers Terminal aan de Piet Heinkade in Amsterdam. Twintig leden van de Molukse motorclub Satudarah maken hun entree als de kickbokswedstrijden al begonnen zijn. Zij ontmoeten op het vipdek een Finse delegatie van motorclub de Rogues uit Finland. De recherche heeft belangstelling voor de Rogues en Satudarah. De leider van de Finse motorclub is een voortvluchtige veroordeelde drugshandelaar. Een Arrestatieteam (AT) had hem eerder die vanavond onderweg naar het vechtsportgala willen arresteren maar hij heeft de Passagiersterminal weten binnen te komen via de busgarage.
Het Observatieteam (OT)van de recherche heeft Finnen onder observatie. Uiteindelijk wordt de voortvluchtige in de binnenstad gearresteerd door het AT. Op de Nieuwezijds Voorburgwal voor het politiebureau.
Wat er nog meer gebeurde :
Tegen Badr Hari liep vanaf 31 mei 2012 een strafrechtelijk onderzoek onder de naam ’13Rabak’. Het is een onderzoek naar een incident in de nacht van 12 mei in de Amsterdamse club Jimmy Woo.
Hari zou daar een kopstoot hebben gegeven en een glas stukgeslagen op het hoofd van een man. Het onderzoek wordt gedaan doo rechercheurs van de afdeling Zware Criminaliteit (ZwaCri).
Badr Hari staat namelijk geregistreerd als Amsterdamse Beroepscriminineel (ABC’er).
Hari wordt inmiddels vervolgd voor zes mishandelingen. Misdaadverslaggever John van den Heuvel neemt in De Telegraaf het politiedossier in de Sensation-zaak tegen Badr Hari door.
Daarin staan details die nog niet eerder te lezen waren. Zakenman Koen Everink was de fatale nacht eigenlijk te gast in de koninklijke lounge van de Arena maar was rond drie uur met ‘een van boven opvallend volumineus vormgegeven dame’ even ‘gezellig’ een kijkje gaan nemen in skybox 233 van de Brabantse transportondernemer en kickboksfan Peter Steenbakkers.
Bij het barretje van de skybox staat Everink even te zoenen met de opvallende Belgische. Op dat moment bevindt zich in de box volgens getuigen ‘een groep hoogblonde dames met grote borsten en gespierde sportschooltypes.’
Meerdere getuigen verklaren over ‘drugsgebruik’ door de aanwezigen, aldus De Telegraaf. De Belgische zegt dat ze Koen Everink daar aan Estelle Cruijff heeft voorgesteld, maar dat er geen gesprek tussen de twee is geweest.
Na het zoenen ziet de Belgische dame Koen Everink naar de wc gaan en dat ‘vier mannen plaatsnemen voor de wc-deur. Het ging om Badr Hari, een man met tattoos en twee onbekenden.’ Als Koen Everink het toilet uitkomt, ziet ze hoe hij in elkaar wordt geslagen.
Het barmeisje van skybox 233 zegt dat ze de ruimte rond drie uur ‘s nachts even had verlaten omdat er problemen waren met de koelkast. ‘Toen ik terugkwam stond Badr Hari achter de bar. Ik vroeg hem of ik het weer moest overnemen. Hij lachte en sloeg amicaal een arm om mijn schouder. Ik zag en voelde dat hij me naar de uitgang van de skybox geleidde.’
‘Ik red het wel vijf minuten alleen’, zei hij me. Ik kon nog net een blikje Red Bull van de bar grissen en werd er vervolgens uitgezet.’
De Belgische: ‘Ik zag hoe hij met een bebloed gezicht de box werd uitgeduwd en liep ook naar buiten. Toen ik zag hoe opgezwollen Koen was, ben ik weer naar binnen gegaan om een handdoek met ijs te vullen.’
‘Aan de andere kant van de bar zag ik Badr Hari staan. Zijn hand en halve onderarm waren in een handdoek gewikkeld. Ik ben met de ambulance meegegaan naar het ziekenhuis.’
Steenbakkers heeft vooraf een volledige gastenlijst moeten inleveren. Een bewakingscamera op de gang heeft alles wat de box in- en uitging opgenomen. Verder zijn er veel getuigen die alles hebben gezien en voluit spreken.
Estelle Cruijff moet op een bank enkele meters van de mishandeling hebben zitten toegekijken. Het bevreemdt daarom dat zij aanvankelijk in een verklaring van zes kantjes zegt niets te hebben gemerkt, ook niet van bloed op het spierwitte shirt van Hari, dat anderen wel hebben gezien.
Getuigen vertellen dat Badr Hari wegliep met Cruijff en voortdurend aan zijn hand likte. Estelle Cruijff keek ‘charijnig’.
Eerder deed de advocaat van Badr Hari aangifte over schending ambtsgeheim naar aanleiding van geheime politie-informatie over de zaak waarover De Telegraaf beschikte. Volgens de advocaat heeft John van den Heuvel een ‘directe lijn’ met het onderzoeksteam.
Ook een lezing.quote:Koen Everink viel Estelle lastig en rande haar aan ,terwijl hij onder de coke en pillen zat.
Zoenen met een rondborstige Belgische damequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:25 schreef mommychaos het volgende:
Ha, dat deed een gehuwde man dus om half 4 's nachts bij Sensation White.
Dat lijkt me ook wel een prima reden.quote:Omdat Badr Hari een goede vriend van Gwenette is ,word hij automatisch benoemd tot een Abctje.
Zou zo maar kunnen. Een klein klapje is dan wel ok. Pootje hak(k)en gaat nog steeds wat ver.quote:
tja,quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:06 schreef eskil het volgende:
Stel, dat Hari veroordeelt zal gaan worden voor poging tot doodslag, wat zomaar zou kunnen. Zou Estelle nog steeds achter hem blijven staan?
Dat zal ze ook wel geweten hebben, dus waarom niet zou je denken. De enige reden die ik dan kan bedenken is dat ze niet weer zo lang alleen aan die witte keukentafel wil zitten.quote:Badr Hari staat namelijk geregistreerd als Amsterdamse Beroepscriminineel (ABC’er).
En dat is geen rondborstige Belgische.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:09 schreef MightyMightyM het volgende:
Was toch al bekend, dat hij zijn natte lap in de blonde had gehangen? Ik dacht eerst dat zij het was:
[ afbeelding ]
Maar dat is de chick van van den Berg...
Hij pakte ze gewoon allemaal die avond.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat is geen rondborstige Belgische.
Zijn schjmoel vroeg eromquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:27 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, het mag eigenlijk niet maar...
Koen ziet er eerlijk gezegd ook wel een beetje uit als iemand die je graag ergens klapjes voor zou willen geven.
Nou dat is niet helemaal onzin hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 06:26 schreef Lovechild het volgende:
Dat van dat goed ingeburgerd en accentloos amsterdams is een beetje onzin; hij is toch hier geboren?!
Gwenette heeft zich een tijdje opgeworpen als sponsor van Hari, in dat licht gezien is het ook helemaal niet zo vreemd dat hij dat toen op zijn shirt droeg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel een prima reden.
Die afkortingen van de politie ook hè, ik verbaas me er soms om hier kinderlijk éénvoudig ze zijn - maar dat zal wel de bedoeling zijn. Laten we de eerste letters van twee woorden nemen.quote:
Zij? Ziet eruit als een hij met een haakneus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:09 schreef MightyMightyM het volgende:
Was toch al bekend, dat hij zijn natte lap in de blonde had gehangen? Ik dacht eerst dat zij het was:
[ afbeelding ]
Hey, zouzou heeft een cursus Nederlands gedaan is en overgestapt naar Crimebronquote:
Dat vind ik gewoon viesquote:en voortdurend aan zijn hand likte.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:10 schreef Poeke het volgende:
[..]
Hey, zouzou heeft een cursus Nederlands gedaan is en overgestapt naar Crimebron
Nog even doorstuderen danquote:Estelle Cruijff keek charijnig.
Staan een paar grove fouten in zeg .... over papa Mike, die volgens de 'journalist' een Turk zou zijn en volgens haar zou Chantal de moeder van zijn dochter zijn. Slecht hoor, als zogenaamde journalist moet je toch echt de feiten beter checken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:58 schreef eskil het volgende:
http://allesinperspectief(...)gen-voor-maffia.html
Zag ik ook al, van die papa Mike wist ik dan weer niet!quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:11 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Staan een paar grove fouten in zeg .... over papa Mike, die volgens de 'journalist' een Turk zou zijn en volgens haar zou Chantal de moeder van zijn dochter zijn. Slecht hoor, als zogenaamde journalist moet je toch echt de feiten beter checken.
Hmmm, er is idd wel een Turkse Papa Mike maar de sportschool in kwestie is volgens mij van Mike Passenier en niet van die Turkse 'Mike'. Die heeft overigens ook een sportschool maar dan in Apeldoorn. De Turkse 'Mike' is/was ook trainer van Badr. Beetje verwarrend wel idd maar als journalist moet je dan juist checken hoe het zit toch?quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:47 schreef eskil het volgende:
[..]
Zag ik ook al, van die papa Mike wist ik dan weer niet!
Ik lees net dat Privé hetzelfde denkt, als wat ik dacht.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders. Voor de rest heeft ze geen grammetje vet aan haar lijf
http://www.nu.nl/achterkl(...)ero-uitgemolken.htmlquote:Roddelbladen: Estelle’s ontboezeming en Martin Morero uitgemolken
AMSTERDAM - De nieuwe ‘stootbumpers’ van Glennis Grace, Jaap en Bo wordt Jaap en Kim, Volendams verraad deel twee, Martin Morero uitgemolken en Barbie blij met ‘mini-me’. Kortom: lees mee in Party, Privé, Story en Weekend van deze week.
Cadeautje voor Glennis
Zangeres Glennis Grace vierde haar verjaardagsfeestje. De zangeres huurde de Harbour Club af en nodigde 150 gasten uit. Zelf kwam ze in een strakke roze jurk in een limousine aangereden. Privé speculeert dat de zangeres zichzelf eens lekker had getrakteerd. Het decolleté leek aanmerkelijk voller en dus denkt het blad dat Glennis een borstvergroting heeft genomen.'Stootbumpers' grappen ze.
het is ook nooit goed met de haargrens hier in SHO he!quote:Op zaterdag 1 september 2012 09:10 schreef erik666 het volgende:
Ik vind dat Estelle een lelijk voorhoofd heeft. Haar haargrens begint al bijna halverwege haar voorhoofd.
Elke keer als ik een foto zie van haar valt me dat op.
Is nou niet bepaald een site om serieus te nemen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:35 schreef zouzou het volgende:
http://www.wtf.nl/spotlig(...)_campaign=achterklap
voor Ruud Gullit 50 jaar verjaardag,vind ik deze verhaal smakeloos en respectloos!
Ik heb net geprobeerd, bij Badr Hari bij reageren zitten veel reclames, dus ik kan niet typen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:36 schreef Cynix ® het volgende:
Geen idee, maar dat gekloot gaan we niet hier naartoe verplaatsen.
Vanaf nú gaat het over Ruud, Estelle of Badr Hari.
De rest wordt verwijderd.
klopt dat je daar niet kan posten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 14:41 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ik heb net geprobeerd, bij Badr Hari bij reageren zitten veel reclames, dus ik kan niet typen.
Dat hij ooit getrained zou zijn door een turkse 'mike' is mij niks van bekend?quote:Op zaterdag 1 september 2012 10:01 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Hmmm, er is idd wel een Turkse Papa Mike maar de sportschool in kwestie is volgens mij van Mike Passenier en niet van die Turkse 'Mike'. Die heeft overigens ook een sportschool maar dan in Apeldoorn. De Turkse 'Mike' is/was ook trainer van Badr. Beetje verwarrend wel idd maar als journalist moet je dan juist checken hoe het zit toch?
quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:53 schreef zouzou het volgende:
http://www.zijonline.nl/2(...)jna-naakt-op-straat/
Estelle Cruijff smeet blondine met wie zij Ruud betrapte bijna naakt op straat.
quote:Estelle Cruijff smeet blondine met wie zij Ruud betrapte bijna naakt op straat
Ruud Gullit is vandaag 50 jaar geworden foto Cloozup
Ruud Gullit viert vandaag in Londen zijn 50ste verjaardag. Van zijn manager kreeg hij golfspullen en van zijn ex Estelle het ware verhaal over zijn vreemdgaande aard. Vertelde Estelle al op tv dat zij Ruud in haar eigen woonkamer betrapte met een andere vrouw terwijl zij seks hadden, de echte waarheid is nog bizarder… Estelle joeg die vrouw, die ook nog eens een vriendin van haar was, bijna bloot naar buiten en smeet haar tegen het hek van haar villa in het sjieke Amsterdam Zuid.
In weekblad Privé vertelt Estelle Cruijff de details van de dag dat zij in haar eigen huis haar man naakte Ruud Gullit aantrof met een even naakte blondine.
Estelle zegt in het weekblad: “Wanneer ik een pak van hem op een hangertje hing of naar de stomerij bracht, vielen er altijd wel een paar condooms op de grond. Goddank, dacht ik dan. Hij gebruikt in elk geval condooms. Een hele dag op de golfbaan? lk heb al eerder gezegd: ik weet niet eens meer of zijn golftas wel uit de auto was geweest. Maar het ergste gebeurde twee jaargeleden. lk reisde met onze twee kinderen uit lbiza naar Saint-Tropez, naar het verjaardagsfeestje van JAN DES BOUVRIE. Lk zou daar nog twee dagen blijven, maar eigenlijk was het mooi geweest. Mijn zoon wilde naar huis, en ik ook wel. Geen vlucht te krijgen, maar iemand raadde me die snelle trein aan, via Parijs. Een paar keer probeerde ik Ruud te bellen om te zeggen dat ik eraan kwam, maar die was onbereikbaar. Ja, achteraf snapte ik dat…”
Dan: “lk stak – links een kind, rechts een kind – de sleutel in het slot van de voordeur en toen gebeurde het. Complete paniek ontstond er daar binnen. Ruud als een razende, bloot, in de hal. Een blond ding dat langs me heen in een handdoek naar buiten vluchtte. Een vrouw die op dat tijdstip NIET in mijn huis hoorde, in die staat. Daar waren ze lekker bezig, op de bank in mijn woonkamer, tussen de foto’s van mijn kinderen… En, nee, ze zaten niet te kaarten!
Een vrouw die ik een paar seconden later, nadat ik haar achterna vloog en tegen het tuinhek had gesmeten pas herkende als een vriendin van ons. Een vrouw met wie ik op vakantie was geweest, die vaak bij me thuis was, die ik mijn kinderen toe vertrouwde… Maar die me belazerde, met mijn eigen man.”
En hij gaat nog niet naar huis, nog lange niet. nog lange niet....quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:24 schreef Cynix ® het volgende:
Zekers! En: Badr is nog lang niet jarig.
quote:Estelle Cruijff smeet blondine met wie zij Ruud betrapte bijna naakt op straat.
Een vrouw die ik een paar seconden later, nadat ik haar achterna vloog en tegen het tuinhek had gesmeten pas herkende als een vriendin van ons.
En dan kiest ze er toch voor bij hem te blijven.quote:
Natuurlijk!quote:
Als hij slim is doet hij dat niet, wat kan hij hier nou wijzer van worden....kan ik me niet voorstellen.quote:
Maar jij leest hier toch ook mee?quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:45 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als hij slim is doet hij dat niet, wat kan hij hier nou wijzer van worden....kan ik me niet voorstellen.
Soms...heel somsquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar jij leest hier toch ook mee?
http://www.datauniversal.nl/backtobasics//quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:27 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat hij ooit getrained zou zijn door een turkse 'mike' is mij niks van bekend?
Hij is begonnen bij Mohammed Ait Hassou bij 'Sitan Gym'.
Daarna is hij naar Thom Harinck gegaan (Chakuriki)
Toen gebroken met Harinck en overgestapt naar it's showtime en een paar maanden getrained bij mejiro gym (André Mannaart?)
Toen weer even terug bij Thom Harinck en daarna inderdaad naar Mike Passenier (Mike's Gym).
Waarschijnlijk voor de kids, daardoor gevangen in haar eigen eigen huwelijk, stockholmsyndroom enzo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En dan kiest ze er toch voor bij hem te blijven.
Aah ok, ik zat te denken aan kickbokstrainers, maar dat is dus de pillenman krachttrainer die hem de laatste jaren zo heeft laten groeien.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:51 schreef proud_mami het volgende:
[..]
http://www.datauniversal.nl/backtobasics//
Gullit zei dat ie nu eindelijk tijd kon vrijmaken voor zijn kinderen. Ze lijkt me dus niet echt een kindervriend.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:55 schreef Cynix ® het volgende:
Ach wel ja, die kinderen zijn een bijkomstigheid. Daar laat ze echt haar misstappen niet van afhangen, hoor.
alsof hij maar een seconde wakker zou liggen van wat hier gezegd wordtquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:50 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Soms...heel somsMaar ik ben Ruud Gullit niet he.
Mij raakt deze toestand niet, maar dat zal bij Ruud Gullit wel anders zijn.
Die ligt er niet wakker vanquote:Op zaterdag 1 september 2012 23:46 schreef Ole het volgende:
alsof hij maar een seconde wakker zou liggen van wat hier gezegd wordt
Wat bedoel je precies. Dan kan ik met voorbeelden komen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:48 schreef Ole het volgende:
Tong, kom er even in als vbl kenner! Ruud heeft als speler en coach wel erger meegemaakt toch?
Ja die Cruijff-wijven schijnen echte loeders te zijn he.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Estelle blijft met modder smijten, alsof ze niet genoeg ellende heeft. Hoop dat Ruud niet reageert, lijkt me het beste.
Het vervelende is echter, als Estelle loopt te liegen dan moet hij op zijn tong bijten en niet reageren, lijkt me toch wel moeilijk.
Estelle is een opportunist. Ze bleef ondanks alles gebruik maken van Ruud, totdat er een ander gegadigde langskwam. Toen was het ineens mis.
En zeggen dat ze om de kinderen gebleven is, pffffff, ze stort zich ook in een turbulente relatie, ondanks de kinderen. Mevrouw denkt alleen aan zichzelf.
whehequote:Op zondag 2 september 2012 00:13 schreef tong80 het volgende:
-knip+
Hij mocht als jonge prof van Feijenoord niet met de andere spelers onder de douche, omdat zijn lul steeds in het doucheputje hing.
Geen idee. Ik heb het nu over Estellepel.quote:Op zondag 2 september 2012 00:15 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja die Cruijff-wijven schijnen echte loeders te zijn he.
Nog een mazzel dat ze elkaar in '88 nog niet konden anders hadden we die ook op onze buik kunnen schrijven
1988 zal ik nooooooooooit vergeten.quote:Op zondag 2 september 2012 00:13 schreef tong80 het volgende:
Begin jaren 90 werd ie op een zijspoor gezet door Milan. Hij nam revange bij Sampdoria en Milan kocht hem terug.
In 1985 miste ie het WK op 5 minuten.
In 83 miste ie het EK doordat Spanje Malta had omgekocht.
In 1990 werd het WK een fiasco doordat de door Gullit voorgestelde Cruijff geen bondscoach werd maar Leo Beenhakker.
In het boek over Gullit geschreven door zijn eerste echtgenote kon men lezen dat ie nooit zin in sex had en als ze het wel deden hij niks presteerde.
Gullit werd bij Milan overvleugeld door de later aangekochte van Basten.
Gullit werd als Amsterdamse jeugdspeler over het hoofd gezien door Ajax en moest beginnen bij het kleine FC Haarlem.
Dick Advocaat wisselde Gullit op Wembley tegen Engeland. Gullit dacht dat zijn tijd geweest was en bedankte voor het WK-94 in Amerika. 20 jaar later bekende hij dat dat de grootste fout van zijn leven is geweest.
De vader van Gullit verdween op zeer jonge leeftijd uit zijn leven. Hij was één van de vele kinderen van die rokkenjager. Uit eerbied voor zijn moeder nam ie haar naam aan. En niet Dil, de achternaam van zijn vader.
Hij mocht als jonge prof van Feijenoord niet met de andere spelers onder de douche, omdat zijn lul steeds in het doucheputje hing.
Nee nee nee!quote:
Je wilt niet weten hoeveel rijke stinkerds ik door mn handen heb laten glippen. Mislukte golddigger, me.quote:Op zondag 2 september 2012 15:44 schreef Cynix ® het volgende:
En je bent nu een chaotische moeder zónder geld?
Ik was in het stadion van HSV bij de halve finale tegen West-Duitsland.quote:Op zondag 2 september 2012 13:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
1988 zal ik nooooooooooit vergeten.
Zo flirtte Patty Zomer van de Dolly Dots met me. Ik was veel te verlegen en verbouwereerd om toe te happen.quote:Op zondag 2 september 2012 14:16 schreef mommychaos het volgende:
Overigens heb ik een zwak voor Ruud. Hij vroeg me ooit om mn nummer in 1984, toen hij net bij Feijenoord speelde. Was net 16 en was met hele andere dingen bezig. Anders had ik nu met 2 kinderen en een vette alimentatie kunnen zitten.
Ben je nou een man of een vrouwquote:Op zondag 2 september 2012 14:16 schreef mommychaos het volgende:
Overigens heb ik een zwak voor Ruud. Hij vroeg me ooit om mn nummer in 1984, toen hij net bij Feijenoord speelde. Was net 16 en was met hele andere dingen bezig. Anders had ik nu met 2 kinderen en een vette alimentatie kunnen zitten.
Lucky u.quote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was in het stadion van HSV bij de halve finale tegen West-Duitsland.
quote:Op zondag 2 september 2012 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben je nou een man of een vrouw
Op Fok! zit de clue ook in het poppetje naast je naam en volgens dat poppetje ben je een manquote:Op zondag 2 september 2012 20:31 schreef mommychaos het volgende:
[..]De clue zit in de naam. Misschien is hij bi, maar ik zag er toen in ieder geval niet uit als een jongetje.
Ban. En die worden hier niet besproken.quote:
Dit is dus (het werk van) de levensgevaarlijke turkse zware jongen waar zelfs Holleeder bang voor is en die mokkels.nl heeft afgeperst voor maar liefst 500 euroquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:01 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Hmmm, er is idd wel een Turkse Papa Mike maar de sportschool in kwestie is volgens mij van Mike Passenier en niet van die Turkse 'Mike'. Die heeft overigens ook een sportschool maar dan in Apeldoorn. De Turkse 'Mike' is/was ook trainer van Badr. Beetje verwarrend wel idd maar als journalist moet je dan juist checken hoe het zit toch?
Welke netwerk uitzending bedoel je?quote:Op maandag 3 september 2012 13:43 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dit is dus (het werk van) de levensgevaarlijke turkse zware jongen waar zelfs Holleeder bang voor is en die mokkels.nl heeft afgeperst voor maar liefst 500 euro![]()
Ik had die youtube en die netwerk uitzending ooit al eens gezien, dus ik had het kunnen weten.
Waar 'pappa Mike' ook aan het woord komt, zit ook in die youtube (3:20).quote:Op maandag 3 september 2012 15:21 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Welke netwerk uitzending bedoel je?
jup! en we krijgen een reportage van ruud zn fuif!quote:Op maandag 3 september 2012 18:37 schreef eskil het volgende:
Huh, medeverdachte van Badr vrij? Hoor ik net in blvd voorstukje.
Yep!quote:Op maandag 3 september 2012 18:37 schreef eskil het volgende:
Ja, ik hoorde het ook. En Ruud kreeg ook een kadootje van Gordon. Een uitnodiging voor Senstation volgend jaar. Iets met meebrengen van bokshandschoenen of zoiets.quote:Op maandag 3 september 2012 18:37 schreef eskil het volgende:
echt weer foute Gordon grap!( maar moest stiekem lachen )quote:Op maandag 3 september 2012 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het ook. En Ruud kreeg ook een kadootje van Gordon. Een uitnodiging voor Senstation volgend jaar. Iets met meebrengen van bokshandschoenen of zoiets.
Een theedoek meebrengenquote:Op maandag 3 september 2012 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het ook. En Ruud kreeg ook een kadootje van Gordon. Een uitnodiging voor Senstation volgend jaar. Iets met meebrengen van bokshandschoenen of zoiets.
Ja, die ook nog.quote:
Leuke woordspeling.quote:Op maandag 3 september 2012 19:00 schreef beequeen het volgende:
Oh, het was een uitnodiging in de boksring van Sensation voor een geslaagde avond.
Hahaha, .. en hij zei ook "en eigen theedoek meebrengen" of zoiets.quote:Op maandag 3 september 2012 19:00 schreef beequeen het volgende:
Oh, het was een uitnodiging in de boksring van Sensation voor een geslaagde avond. Gebruik van toilet op eigen risico.
Oeps, schreef nu ook.quote:
Ik trap er bijna in.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:10 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Zoiets bedenken moet echt een kick geven.
ja maar ja maar.. Alleen vlakke hand tochquote:Op maandag 3 september 2012 19:02 schreef beequeen het volgende:
Ferhat Y komt dus morgen vrij, volgens JvdH. Dat zou kunnen betekenen dat de schuld nu alleen bij Badr ligt. Y blijft wel verdachte.
Misschien heeft ze dat topje wel van Badr gekregen en wil ze niets anders meer aanquote:Op dinsdag 4 september 2012 08:45 schreef Leandra het volgende:
Er zat iig een flink stuk acteerwerk in want de coverfoto op een van de bladen toont een hele ander Estelle, en weer in datzelfde oranje topje als tijdens het interview en het gevangenisbezoek, en Estelle lijkt me niet iemand die dagen in hetzelfde topje loopt.
Jawel, maar het uitgangspunt is dat je een strafzaak in vrijheid mag afwachten. Doordat doorgaans alleen zeer ernstige zaken in de media komen (Robert M. Volkert v/d G.) lijkt dat misschien anders. Een zwaar vermoeden van schuld is wel een voorwaarde voor een lang voorarrest, maar het mag nooit de reden zijn.quote:
Ik ben een leek hoor, maar is dat wel een gegronde reden? Dat is dan toch bij heel veel zaken toepasbaar? En ze kunnen ook tijdens het bezoekuur verhalen op elkaar afstemmen..quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:15 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Jawel, maar het uitgangspunt is dat je een strafzaak in vrijheid mag afwachten. Doordat doorgaans alleen zeer ernstige zaken in de media komen (Robert M. Volkert v/d G.) lijkt dat misschien anders. Een zwaar vermoeden van schuld is wel een voorwaarde voor een lang voorarrest, maar het mag nooit de reden zijn.
In dit geval zou het kunnen zijn dat Hari nog niet vrijgelaten is omdat Estelle nog niet gehoord is. De rechter kan oordelen dat er een gevaar bestaat dat Estelle haar verklaring op die van Hari af zal stemmen.
Het is toch een beetje tegenstrijdig wat je hier zegt?quote:Op maandag 3 september 2012 19:02 schreef beequeen het volgende:
Ferhat Y komt dus morgen vrij, volgens JvdH. Dat zou kunnen betekenen dat de schuld nu alleen bij Badr ligt. Y blijft wel verdachte.
Ja, dat is een gegronde reden. Staat in artikeltje 67a lid 2 sub 4 van het Wetboek van Strafvordering:quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:18 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik ben een leek hoor, maar is dat wel een gegronde reden? Dat is dan toch bij heel veel zaken toepasbaar? En ze kunnen ook tijdens het bezoekuur verhalen op elkaar afstemmen..
Het is bij redelijk veel zaken toepasbaar, maar als je iedereen gehoord hebt, valt die reden in ieder geval weg. En je kunt natuurlijk niet expres het horen van getuigen en medeverdachten rekken om zo de hechtenis te verlengen.quote:<knip> indien de voorlopige hechtenis in redelijkheid noodzakelijk is voor het, anders dan door verklaringen van de verdachte, aan de dag brengen van de waarheid.
bron: http://www.crimesite.nl/c(...)/24276-bewaking.htmlquote:maandag 03 september 2012 07:28
Direct afloop van de mishandeling in de skybox van de Arena tijdens Sensation White op 8 juli waren er zes mannen en twee vrouwen in de skybox aanwezig, onder hen twee mannen die bloedvlekken hadden op hun witte shirts. Dat zegt een steward van een beveiligingsbedrijf, die in de bewuste nacht in de Arena in de buurt van de skybox aan het werk was, in een verklaring tegenover de politie. Crimesite heeft deze en andere verklaringen ingezien.
Het moet voor de politie mogelijk zijn om met beelden van bewakingscamera's en dit soort getuigenverklaringen een vrij nauwkeurige reconstructie van de omstandigheden te maken.
Maar conclusies trekken over de precieze toedracht van de mishandeling - en wie welke klappen of trappen uitdeelde - zal nog een heel gepuzzel zijn. Alleen in de gang buiten de skyboxen hangen camera's. De boven aangehaalde beveiliger zegt bijvoorbeeld geen van de door hem getelde acht mensen in de box te hebben herkend.
Een andere beveiliger zegt te hebben gezien dat Badr Hari 'een bloedvlek op de linkerkant van zijn buik had'. Een andere steward spreekt over meerdere bloedsporen. De aanwezigheid van bloedsporen op zijn kleding is misschien een verzwarende omstandigheid, maar zegt op zichzelf nog niets over de inbreng van Hari in de mishandeling.
Daar staat tegenover dat Everink zelf wel een aantal mensen noemt die sloegen en schopten.
Een beveiliger beschrijft het vertrek van Badr Hari en Estelle Cruijff. Hij zegt Estelle te kennen als 'vrolijk' en 'aardig' maar dit keer was ze 'gespannen' en 'groette ze hem niet'. Badr liep achter haar aan en zei nog snel gedag. 'Ze maakten een gehaaste indruk'. Ze toonden zich niet als 'standaard bezoekers' die rustig weggaan, aldus deze getuige.
Uit de stukken blijkt dat de mishandeling moet hebben plaatsgehad tussen 03.00 en 03.15. Om 03.15 zit Koen Everink buiten de skybox op de gang. Op dat moment komen een man en een vrouw de box uit en praten korte tijd met hem. Voordat Estelle Cruijff en Badr Hari de Arena samen verlaten spreekt Cruijff alleen nog een paar minuten met de genoemde man en vrouw. Die twee laatsten keren dan terug naar het niveau van de skyboxen.
bron: http://crimesite.nl/nieuw(...)r-hari-getuigen.htmlquote:maandag 03 september 2012 11:38
Koen Everink, de man die op 8 juli is mishandeld in een skybox tijdens het feest Sensation White, heeft in zijn tweede verklaring mogelijke motieven genoemd voor de mishandeling. Dat blijkt uit stukken uit het onderzoeksdossier die Crimesite in heeft kunnen zien. Na de eerste verklaring van Everink was deze door zijn verwondingen nog niet in staat te ondertekenen.
Everink vertelt in die eerste verklaring dat hij zich herinnert rond 03.00 de Skybox van de Rotterdamse zakenman Peter Steenbakkers te hebben betreden en tot aan het moment van de mishandeling ongeveer 10 minuten in de box is geweest. Aan de bar heeft hij Estelle Cruijff nog een hand gegeven, en hij besluit de verklaring dat hij Estelle misschien geen hand had moeten geven. Hij zegt geen enkele aanleiding te hebben gegeven voor de mishandeling en er 'zeker' van te zijn dat Badr Hari bij de mishandeling aanwezig was.
In zijn tweede verklaring zegt hij aan de bar te hebben staan praten met een vrouw die met Estelle aan de bar aan het praten was. Badr Hari kwam er op zeker moment bijstaan en ging daarna op de bank zitten naast Estelle Cruijff. Everink zegt te hebben gezoend met de vrouw. Toen hij naar het toilet liep zag hij een man zitten die 'heel nors keek' en dat er een 'neger' met een lange vlecht vlakbij de wc stond. Er kwamen plotseling veel mensen binnen. Op het moment dat hij klaar was en de deur wilde openen ging deze moeilijk open. Dan is hij een stukje van zijn herinnering kwijt.
Toen hij bijkwam lag hij tegen de muur aan. Badr Hari stond rechts voor hem stond en een andere man recht voor hem. Links van hem stond een man 'met gel in zijn haar'. Vervolgens zag hij 'de draaiende vuist' van Hari op zich afkomen. Hij dacht op dat moment: 'zo voelt een klap van een profbokser'. Hij hoorde meerdere mensen roepen 'opkankeren uit onze box'. Hij kreeg een klap 'van links' maar weet niet wie er sloeg. Hij zegt ook niet te weten wie zijn enkel heeft gebroken. Wel zegt hij dat Badr Hari hem een schop heeft gegeven. Hij weet ook niet wie hem heeft opgepakt en naar buiten gegooid heeft.
Everink zegt dat het motief zou kunnen zijn dat iemand 'tegen Badr heeft gezegd dat hij een vriendje is van Jeroen van den Berg, en dat er problemen zijn geweest bij Club Air.' [Jeroen van den Berg is mede-eigenaar van Club Air in Amsterdam en heeft ook aangifte gedaan van een mishandeling door Badr Hari]. Een ander motief zou kunnen zijn één van de daders boos was omdat Everink had gezoend met de vrouw aan de bar.
Dit klopt niet. Ik heb in het andere topic ook een deel van die verklaring uitgetypt. Everink verklaart dat:quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:34 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
bron: http://www.crimesite.nl/c(...)/24276-bewaking.html
"In zijn tweede verklaring zegt hij aan de bar te hebben staan praten met een vrouw die met Estelle aan de bar aan het praten was. Badr Hari kwam er op zeker moment bijstaan en ging daarna op de bank zitten naast Estelle Cruijff."
Uit de lengte van het witmaken (dat niet toevallig verschilt) maak ik op dat Everink met [persoon A] aan het zoenen was, hij Badr Hari in de skybox zag staan, dat hij zag dat Hari met [persoon B] aan het praten was (hierbij merk ik op dat Everink [Persoon B] blijkbaar kent want hij noemt die persoon bij naam) en dat Hari (misschien door een opmerking van die persoon B] op enig moment met zijn vuist in zijn hand is gaan slaan.quote:- hij met _______ aan de bar stond en hij een baco dronk en met _____ zoende
- Badr ook opeens in de skybox was
- Badr met ____ stond te praten
- Badr op een moment met zijn vuist in zijn handpalm sloeg (1 keer)
- Badr met Estelle op de bank is gaan zitten
Het zou kunnen hoor, maar hij verklaart zelf dat hij, toen het gebeurde niet in de box was.quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:08 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Hoewel het zeer losse speculatie is, zou het bij persoon B best kunnen gaan om Peter Steenbakkers, een bekende van beiden.
Wat ik verder opmerkelijk vind is dat hij verklaart dat Everink een vriend van hem is die hij hartstikke goed kent.quote:‘Ik was net met Yves Gijrath en Eric Kuster meegelopen naar hun box. Dus ik heb niks gezien nee. Daarom is het heel vervelend dat ik nu wel word meegetrokken. Ik heb er toch part noch deel aan als er een vechtpartij ontstaat?’, reageert Peter Steenbakkers'.
quote:'Koen weet natuurlijk zelf dondersgoed wat er is gebeurd.'
Het ene sluit het andere niet uit. Het kan [extreme speculatie alert] bijvoorbeeld zo zijn dat Steenbakkers zegt tegen Hari 'kijk dat is een vriend van die knuppel van Club Air", waarna Badr in zijn handen slaat en zegt 'die ga ik zo even een paar tikken geven dan'. Omdat Steenbakkers niet betrokken wil zijn bij een dergelijk incident, loopt hij daarna even de box uit.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:15 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het zou kunnen hoor, maar hij verklaart zelf dat hij, toen het gebeurde niet in de box was.
Crimesite heeft het berichtje inmiddels ook aangepast en de fout hersteld, merk ik even op. Er staat nu:quote:Op dinsdag 4 september 2012 10:08 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Dit klopt niet. Ik heb in het andere topic ook een deel van die verklaring uitgetypt. Everink verklaart dat:
quote:In zijn tweede verklaring zegt hij aan de bar te hebben staan praten met een vrouw die met Estelle aan de bar aan het praten was. Badr Hari stond op zeker moment ook in de buurt en ging daarna op de bank zitten naast Estelle Cruijff.
Het is sowieso al apart waarmee deze twee allemaal weg komen...quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
En dat ze ermee weg komt is het ergste.
Ik denk dat de mensen bij de recherche er ook enorm tegenop zienquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:21 schreef Greys het volgende:
Estelle is dus wel 'mentaal in staat' om heur hele hebben en houwen op tv uit de doeken te doen, al zuchtend en steunend, maar niet om te worden verhoord?
Kortom, alle dirt over je ex met heel Nederland delen is geen punt, maar verhoren over je huidige liefde lukt effe niet? Benieuwd hoe vaak ze daarvoor heeft moeten zuchten, voor dat uitstel.
En vergeet niet dat ze daarna gewoon 2 weken op vakantie zijn gegaan. Te maf voor woorden.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:25 schreef Greys het volgende:
Het is sowieso al apart waarmee deze twee allemaal weg komen...
Hari die zelf even zijn kleren naar het politiestation brengen the morning after. (Kortom, kan prima een ander setje kleding zijn geweest).
Estelle die een valse verklaring aflegt en zegt 'binnenkort nog wel een keer een goede verklaring af te komen leggen'. En nu weer uitstel voor het verhoor, want boohoo-zucht-steun.
Pakken wat je pakken kanquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
En vergeet niet dat ze daarna gewoon 2 weken op vakantie zijn gegaan. Te maf voor woorden.
Ervan uitgaande dat hij wist wat er boven zijn hoofd hing, wel ja.quote:
Welnee, er was nog niks aan de hand voor Badr. Héél normaal. Dat ze hem in de gaten hielden weet ik niet. Zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat hij wist wat er boven zijn hoofd hing, wel ja.
Maar vanuit de politie is het meer dan belachelijk, imo.
Sorry.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:16 schreef Cynix ® het volgende:
Zit je wel in het goeie forum? Dit is [SHO].
quote:Kickbokser Badr Hari heeft de handdoek in de ring gegooid. Hij heeft zich afgemeld voor zijn K1-gevecht op 14 oktober in Japan. Had Badr Hari in Japen gewonnen dan zou hij zich plaatsen voor de K1-finale. De winnaar van die finale krijgt maar liefst een miljoen dollar.
Bron
Nou, je bent welkom hoor.quote:
Ja, áls hij de finale zou halen. Weet je hoe zo'n toernooi eruit ziet?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Karina het volgende:
Estelle zal wel balen, 1 miljoen als hij had gewonnen:
[..]
Ik weet er niet zoveel van (het K1 gebeuren), maar ik begrijp dat hij best goed is toch?quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:54 schreef static het volgende:
[..]
Ja, áls hij de finale zou halen. Weet je hoe zo'n toernooi eruit ziet?
Nederlanders behoren tot de beste kick-boxers ter wereld en staan steevast in alle (grote) finales. Zelfs de buitenlandse toppers komen in ons kikkerlandje trainen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:04 schreef Karina het volgende:
Hij heeft (of had) in ieder geval KANS op 1 miljoen, nu dus niet meer. De Nederlanders doen het goed zie ik trouwens.
Maar dat is meer iets voor SPT denk ik
De enige die ik ken ik Otti Roethof, omdat hij bij mij in de buurt woonde en hij deed dacht ik alleen karate. Maar ik had wel vaker gehoord dat veel Nederlanders hier goed in zijn. Vraag me af hoe dat komt eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:51 schreef static het volgende:
[..]
Nederlanders behoren tot de beste kick-boxers ter wereld en staan steevast in alle (grote) finales. Zelfs de buitenlandse toppers komen in ons kikkerlandje trainen.
'Dutch style' wordt het ook wel genoemd.
stellemans bepaalde niet zelf wanneer ze die verklaring zou moeten afleggen, daarvoor krijg je een oproep van de rechter-commissarisquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is sowieso al apart waarmee deze twee allemaal weg komen...
Hari die zelf even zijn kleren naar het politiestation brengen the morning after. (Kortom, kan prima een ander setje kleding zijn geweest). Estelle die een valse verklaring aflegt en zegt 'binnenkort nog wel een keer een goede verklaring af te komen leggen'. En nu weer uitstel voor het verhoor, want boohoo-zucht-steun.
Daar gaat toch al je vertrouwen in het Nederlandse rechtssysteem op deze manier?
Nou ja, dat was al niet zo hoog...
Enneh:quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:16 schreef Cynix ® het volgende:
Zit je wel in het goeie forum? Dit is [SHO].
Ze kunnen het beste alles opnemen, de zuchten en steunen eruit filteren en dan fast forward.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen bij de recherche er ook enorm tegenop zien
Nou ja, door haar mentale gesteldheid bepaalt zij nu wel dat ze nu nog even echt geen verklaring kan afleggen, de tere deerne.quote:Op woensdag 5 september 2012 06:55 schreef JaneDoe het volgende:
stellemans bepaalde niet zelf wanneer ze die verklaring zou moeten afleggen, daarvoor krijg je een oproep van de rechter-commissaris
kennelijk was ze/mosco zeer overtuigend, anders was hij er niet in mee gegaan... vraag me wel af precies de reden was en hoe ze het hebben weten te onderbouwen.. weet dat het namelijk niet zo makkelijk gaatquote:Op woensdag 5 september 2012 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, door haar mentale gesteldheid bepaalt zij nu wel dat ze nu nog even echt geen verklaring kan afleggen, de tere deerne.
Ja, netjes, correct, on topic en bij voorkeur enigszins leesbaar mag hier ook. En dat geldt voor iedereen.quote:Op woensdag 5 september 2012 06:58 schreef zouzou het volgende:
Zo een vraag heb ik ook gekregen,als iemand reageerd neetjes en corect mag toch overaal?
Instek juridisch of niet?................
Ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kennelijk was ze/mosco zeer overtuigend, anders was hij er niet in mee gegaan... vraag me wel af precies de reden was en hoe ze het hebben weten te onderbouwen.. weet dat het namelijk niet zo makkelijk gaat
Zichzelf nog meer uithongeren en een dagje geen make-up en Uitstelle krijgt haar zin blijkbaar.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
kennelijk was ze/mosco zeer overtuigend, anders was hij er niet in mee gegaan... vraag me wel af precies de reden was en hoe ze het hebben weten te onderbouwen.. weet dat het namelijk niet zo makkelijk gaat
Maar zo bracht ze het welquote:Op woensdag 5 september 2012 06:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
stellemans bepaalde niet zelf wanneer ze die verklaring zou moeten afleggen, daarvoor krijg je een oproep van de rechter-commissaris
quote:wo 05 sep 2012, 11:59
Estelle Gullit ziet af van SBS-programma van onze redactie
Dit bevestigt een woordvoerder van SBS aan De Telegraaf. "Estelle heeft zich voorlopig teruggetrokken uit het programma. We hebben respect voor haar beslissing. Wat dragen de sterren is voorlopig op de lange baan geschoven, maar misschien wordt het in 2013 nog opgepakt."
Voor Leco zal de beslissing van Estelle geen grote gevolgen hebben. "Leco is in Showieuws de lifestyledeskundige en op dit moment worden er gesprekken gevoerd over nieuwe formats."
In juni liet Estelle ook haar deelname in Ranking The Stars verstek gaan
Ja het is moeilijk om uit de wir war van verklaringen iets op te maken, want vaak spreken ze zichzelf al tegen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:37 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit. Het kan [extreme speculatie alert] bijvoorbeeld zo zijn dat Steenbakkers zegt tegen Hari 'kijk dat is een vriend van die knuppel van Club Air", waarna Badr in zijn handen slaat en zegt 'die ga ik zo even een paar tikken geven dan'. Omdat Steenbakkers niet betrokken wil zijn bij een dergelijk incident, loopt hij daarna even de box uit.
Die bovenste verklaring van Steenbakkers is ook een klein beetje raar trouwens. Hij zegt dat hij "net" weg is gegaan, met onder meer Eric Kuster, om met die Kuster en Yves Gijrath naar hun box te gaan. Badr Hari heeft daarentegen gezegd dat Eric Kuster al om 2:00 uur de box had verlaten om Duncan Stutterheim (de organisator van Sensation) gedag te zeggen.
Nu is het zo dat het eerste verhaal van Hari totaal niet klopt, maar waarom zou hij ook over zoiets liegen?
Een laatste punt dat een opmerkelijk is aan de verklaring van Steenbakkers is dat hij in zijn telefonische politieverklaring op zondag 8 juli heeft gezegd dat hij tijdens het incident op het veld van de Arena stond. Ook dat lijkt moeilijk te rijmen met de quote van Steenbakkers die jij aanhaalt.
Wat overigens sterk vóór Steenbakker spreekt, is het feit dat Everink waarschijnlijk (door het witmaken van namen is dat niet zeker) verklaard heeft dat hij de persoon die vooraf met Hari aan het praten was, toen hij versuft en aangeslagen op de gang zat, door een kier in de deur aan de bar van de skybox zag.
Volgens mij kan vluchtgevaar ook een reden zijn?quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:18 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
En misschien spelen de andere zaken ook wel een rol in de verlenging van het voorarrest van Badr.
Hij heeft wel veel partijen gewonnen, tel daarbij de startgelden en de sponsorcontracten op....quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:35 schreef Karina het volgende:
Estelle zal wel balen, 1 miljoen als hij had gewonnen:
[..]
Hij heeft in het kickboxen van alle toppers uit alle windstreken gewonnen, dus je kan wel stellen dat hij de beste kickboxer ter wereld is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet er niet zoveel van (het K1 gebeuren), maar ik begrijp dat hij best goed is toch?
Pure onzin. Veel grotere kampioenen en betere vechters.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:45 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
dus je kan wel stellen dat hij de beste kickboxer ter wereld is.
ging t maar zo makkelijk!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zichzelf nog meer uithongeren en een dagje geen make-up en Uitstelle krijgt haar zin blijkbaar.
Nee, dat is niet het geval. Everink kende Ferhat Y. namelijk niet. In diezelfde getuigenverklaring duidt Everink Ferhat Y. continu aan als "de man van foto 1".quote:Op woensdag 5 september 2012 12:30 schreef schizovreemd het volgende:
Ik denk dat het Ferhat was die met Hari stond te praten, hij hoorde een beetje bij de entourage van Hari en heeft samen met hem voor sensation een restaurant bezocht.
Dat kan inderdaad, maar dat zal hier niet snel de enige of voornaamste reden zijn.quote:Volgens mij kan vluchtgevaar ook een reden zijn?
De Quote is uitgegaan van verkeerde gegevens.quote:De quote schat hem op 5 miljoen.
Er valt weinig te likken aangezien hij in de lik zit.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:33 schreef zouzou het volgende:
Raar dat Estelle Gullit trekt zich terug uit het nieuwe lifestyleprogramma,
en Badr Hari meldt zich af voor miljoenengevecht.....
Gaan ze immigreren? Dat likt op.
Hari emigreren? Vanuit de bak? Proest.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:33 schreef zouzou het volgende:
Raar dat Estelle Gullit trekt zich terug uit het nieuwe lifestyleprogramma,
en Badr Hari meldt zich af voor miljoenengevecht.....
Gaan ze immigreren? Dat likt op.
Of heeft SBS, door alle heisa, de deal zelf afgezegd.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:35 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat Estelle nu ook niet bepaald het beste gezicht is voor een zender. Hoe je het ook wendt of keert heeft deze hele zaak en de manier waarop ze ermee is omgegaan, haar imago geen goed gedaan.
Zou me niets verbazen.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:43 schreef mootie het volgende:
Of heeft SBS, door alle heisa, de deal zelf afgezegd.
Ik las in een van de bladen dat Estelle niet zo grappig was als ze dachten dat ze zou zijn en niet bitchy genoeg over een hoop mensen omdat ze ze persoonlijk kende.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:35 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat Estelle nu ook niet bepaald het beste gezicht is voor een zender. Hoe je het ook wendt of keert heeft deze hele zaak en de manier waarop ze ermee is omgegaan, haar imago geen goed gedaan.
Voor deze gate is het leuker als het Badr-gebeuren de oorzaak isquote:Op woensdag 5 september 2012 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las in een van de bladen dat Estelle niet zo grappig was als ze dachten dat ze zou zijn en niet bitchy genoeg over een hoop mensen omdat ze ze persoonlijk kende.
Maw: waarschijnlijk heeft SBS zich een flop bespaard door het programma te annuleren.En Badr heeft gewoon afgezegd omdat z'n voorarrest begin augustus met 90 dagen verlengd was en hij dus (al even afgezien van het gebrek aan trainingsfaciliteiten) pas begin november op vrije voeten komt, en dan is het nog maar de vraag of hij dan het land uitmag, dus in oktober zeker niet.
Is het inmiddels tot je doorgedrongen dat hij NU vastzit?quote:Op woensdag 5 september 2012 13:58 schreef zouzou het volgende:
Ik denk dat ze weten meer dan ons allemaal,
het lijkt op of ze bezig zijn met een project,
ze praten er over hun toekomst of ze gaan het samen delen.
Misschien.... naar de gevangenis.
Oh nou dan blijf ik bij de theorie dat Gullit heeft laten doorschemeren dat hij het wel leuk zou vinden als badr vast kwam te zitten om Estelle dwars te zitten en zijn kinderen uit zijn invloedsfeer te houden.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:08 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Nee, dat is niet het geval. Everink kende Ferhat Y. namelijk niet. In diezelfde getuigenverklaring duidt Everink Ferhat Y. continu aan als "de man van foto 1".
Voor SBS is het ook makkelijker als ze Estelle kunnen afzeggen door het op het Badr-gebeuren te schuivenquote:Op woensdag 5 september 2012 14:02 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Voor deze gate is het leuker als het Badr-gebeuren de oorzaak is
Wie is er volgens jou beter dan hem dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pure onzin. Veel grotere kampioenen en betere vechters.
Legt de lat alleen maar naast elkaar wat betreft titels. En zijn wedstrijd in de MMA ook nog verloren.
Dat is met co-ouderschap sowieso vrij lastig, en buiten NL helemaal.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zie haar met die kinderen niet zo snel verkassen eik.
Volgens mij is ze er dom genoeg voor.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is met co-ouderschap sowieso vrij lastig, en buiten NL helemaal.
Ik denk niet dat Ruud dat zomaar laat gebeuren en ik betwijfel of Estelle haar kinderen achter zou laten om met Badr mee te gaan.
Volgens mij heeft hij dat al gedaan, bij het interview vorige week zag ze er niet uit.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:20 schreef MightyMightyM het volgende:
We zullen aan haar maquillage zien of en hoe Leco wraak neemt.
Zij blijft Badr steunen, ze heeft voor hem veel risicos genomen, zelfs liegen..tegen de OM,quote:Op woensdag 5 september 2012 14:13 schreef GJonline het volgende:
[..]
Volgens mij is ze er dom genoeg voor.
Nou, meestal is het moederinstinct nog wel een tikkie sterker dan het neukieneukinstinct. Maar ik geef toe, bij Estelle weet je het nietquote:Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef zouzou het volgende:
[..]
Zij blijft Badr steunen, ze heeft voor hem veel risicos genomen, zelfs liegen..tegen de OM,
zij heeft iedereen in de steek gelaten om Badr Hari..etc....en gaat ze achter hem niet als hij moet ergens weg???..
Nou, je stelt het nu wel erg cru. En Wilders is (nog) niet aan de macht hoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef zouzou het volgende:
[..]
Zij blijft Badr steunen, ze heeft voor hem veel risicos genomen, zelfs liegen..tegen de OM,
zij heeft iedereen in de steek gelaten om Badr Hari..etc....en gaat ze achter hem niet als hij moet ergens weg???..
Verliefdheid gaat er vanzelf een keertje af en kinderen zitten in je hart. Je laatste regel snap ik niet helemaal...quote:Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef zouzou het volgende:
[..]
Maar waar zou hij weg moeten dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:35 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ik schrijf als hij moet ERGENS weg.
en niet hij moet weg...
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:43 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Maar waar zou hij weg moeten dan?
Misschien Badr gaat naar Marokko,daar heeft hij een villa en een bedrijf.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:38 schreef GJonline het volgende:
[..]
Verliefdheid gaat er vanzelf een keertje af en kinderen zitten in je hart. Je laatste regel snap ik niet helemaal...
Hij heeft al een kindje en het lijkt er niet op dat hij daar veel verantwoordelijkheid voor wil nemen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:57 schreef GJonline het volgende:
Badr krijg toch zelf ook een kindje, hoe lost hij dat dan op? Die wil hij dan toch ook zien..
En jij denkt dat Estelle dan met hem mee gaat en dat Gullit het prima vindt dat zijn kinderen dan ook naar Marokko vertrekken?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:53 schreef zouzou het volgende:
[..]
[..]
Misschien Badr gaat naar Marokko,daar heeft hij een villa en een bedrijf.
Er zijn mensen die hem willen hebben voor boksers trainen of.....
Hallo! Badr heeft wel een zwembad dat groter is dan Ruuds huis!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij denkt dat Estelle dan met hem mee gaat en dat Gullit het prima vindt dat zijn kinderen dan ook naar Marokko vertrekken?
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:22 schreef mommychaos het volgende:
Ze heeft een gebroken neus hart nagel?
Oud nieuws dus.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:47 schreef Cynix ® het volgende:
Haar programma bij SBS gaat niet door. Dat wisten we toch al?
Ze kennen elkaar in elk geval alquote:Op woensdag 5 september 2012 23:19 schreef Ole het volgende:
Ik zag net Holleeder. Misschien is hij wat voor haar!
Niks nieuws onder de zon toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 10:59 schreef barca71 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)47151&type=1&theater
Ik vind het ronduit stuitend (!!!) dat meneer Hari hier gewoon staat te chillen in Marbella, wetende dat hij iemand half invalide heeft geschopt en zich daarvoor moet gaan verantwoorden. Blijkbaar is hij zo gewetenloos dat hij onbekommerd eerst nog op vakantie kan. Goeie keuze van je estelle!
Tjeemig zeg we zijn inmiddels 6 weken verderquote:Op donderdag 6 september 2012 11:43 schreef barca71 het volgende:
@ static. maakt toch niet uit wie ik ben? @ haaibaaike, hij zit ook vast, maar dit was nét voor hij zich op 25 juli heeft gemeld. Toen ze lekker de halve maand julie aan het vakantie vieren waren. Hij ziet er niet uit alsof hij zich veel zorgen maakt, toch dat gevoel ongenaakbaar te zijn. Estelle zei toch dat ze 'het huis in Spanje niet uit waren geweest' uh uh..trapt nl nog in deze madam?
Aha ik kan het ook niet allemaal bijhouden ..maar bedankt voor je antwoord..quote:Op donderdag 6 september 2012 11:43 schreef barca71 het volgende:
@ static. maakt toch niet uit wie ik ben? @ haaibaaike, hij zit ook vast, maar dit was nét voor hij zich op 25 juli heeft gemeld. Toen ze lekker de halve maand julie aan het vakantie vieren waren. Hij ziet er niet uit alsof hij zich veel zorgen maakt, toch dat gevoel ongenaakbaar te zijn. Estelle zei toch dat ze 'het huis in Spanje niet uit waren geweest' uh uh..trapt nl nog in deze madam?
een flinke klodder mosterd na de maaltijdquote:Op donderdag 6 september 2012 10:59 schreef barca71 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)47151&type=1&theater
Ik vind het ronduit stuitend (!!!) dat meneer Hari hier gewoon staat te chillen in Marbella, wetende dat hij iemand half invalide heeft geschopt en zich daarvoor moet gaan verantwoorden. Blijkbaar is hij zo gewetenloos dat hij onbekommerd eerst nog op vakantie kan. Goeie keuze van je estelle!
Estelle liegt nooit!quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:45 schreef Leandra het volgende:
Ik vraag of trouwens af of Estelle haar "ze waren niet aan het kaarten" verhaaltje bedacht heeft na het zien van die foto's...
Bweehehehequote:Op vrijdag 7 september 2012 15:44 schreef Leandra het volgende:
In de Privé van deze week excuses van Privé over de foto's in combinatie met de tekst en de koppen in het artikel 2 weken geleden waarin de suggestie werd gewekt dat de dame op de foto's met Ruud op Ibiza een meer dan vriendschappelijke verhouding met Ruud zou onderhouden.
Dat is onjuist en mevrouw acht het artikel grievend jegens haar en haar partner en tevens zeer schadelijk voor haar eer, goede naam en persoonlijke levenssfeer.
Zij en haar man behoren al jaren tot de vriendenkring van Gullit.
Nee idd ze zou prinses moeten wordenquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:45 schreef barca71 het volgende:
Is er eigenlijk iemand rouwig om het SBS6 programma wat niet doorgaat? Zou Estelle het niet durven nu ze weet dat ze de hoon van NL over zich heen krijgt of zou ze gewoon geen 'tijd' hebben?Ik zou mijn hoofd iig nooit meer op tv durven vertonen als ik zou weten wat heel het land van me vindt en wetende dat ik nou niet bepaald een voorbeeldfunctie ben aangezien ik ondanks álle bewijzen tegen, toch vierkant achter een crimineel zou blijven staan...zo iemand verdient natuurlijk ook geen flink betaalde baan bij de tv
gaat de oplage nog meer omhoog!quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:19 schreef Cynix ® het volgende:
Om toch een zakcentje te verdienen kan ze misschien columns gaan schrijven voor de Nieuwe Revu?
Dacht ze niet dat ze dat al was dan? Ik dacht dat ze daarom zo zuchtte. Het leven van een prinses gaat niet altijd over rozen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:54 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nee idd ze zou prinses moeten worden
Haar inkomsten zullen waarschijnlijk niet door het OM geconfisqueerd worden...quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:19 schreef Cynix ® het volgende:
Om toch een zakcentje te verdienen kan ze misschien columns gaan schrijven voor de Nieuwe Revu?
of de Vriendin!quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:19 schreef Cynix ® het volgende:
quote:Boeven zijn gek op haar! ‘Estelle, Estelle, Estelle’
Moeilijke tijden voor Estelle Cruijff. Eerst haar echtscheiding met Ruud Gullit, toen haar veelbesproken relatie met de inmiddels in de cel zittende kickbokser Badr Hari, vandaag het nieuws dat zij afziet van een beautyshow bij SBS…. Maar Estelle heeft ook nog fans. In de bajes in Nieuwegein, waar haar vriend Badr Hari zit, kijken ze namelijk uit naar de bezoekjes van Estelle…
‘Estelle. Estelle, Estelle’ klonk het zondagochtend om half negen over het praktisch verlaten parkeerterrein van de Penitiaire Inrichting Nieuwgein zoals de bajes daar heet. Reden voor de commotie van achter de tralies: Estelle Cruijff die zich naar de poort begeeft om haar Badr te bezoeken.
Voor de bajesklanten is de mooie Estelle een even mooie afleiding in het dagelijks bestaan. De luchtige kleding die estelle draagt bij haar bajesbezoekjes zullen zeker bijdragen aan haar populariteit
Dát zijn ze nou juist nog aan het onderzoeken...quote:Op maandag 10 september 2012 08:54 schreef zouzou het volgende:
Badr Hari heeft een aangifte gedaan tegen de politie is het daarom hem laten zolang vastzitten ?
Om het te lezen Badr Hari heeft een klap met vlaak hand gegeven,meer is er niks.
Bedankt voor je antwoord!quote:Op maandag 10 september 2012 08:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát zijn ze nou juist nog aan het onderzoeken...
En daarvoor zit ie nog vast.
Ja geen idee waarom de één wel en de ander nietquote:Op maandag 10 september 2012 09:13 schreef zouzou het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord!
Maar dat is nu bijna 2 maanden en ze weten over een man met een baard..
Ik vind toch raar, Ferhat is en blijft een verdacht en hij zit ook niet vast.
Jij grijpt ook alles aan om zijn onschuld aan te tonen. In het artikel van zijonline.nl staat ook dat mensen zich onveilig voelen, wat een verklaring kan zijn voor het feit dat mensen geen naam durven noemen.quote:Op maandag 10 september 2012 08:37 schreef zouzou het volgende:
Maar Van Den Berg zegt altijd over" Badr Hari heeft hem zijn tanden geslaan etc...etc..."
Nu niet meer SPECIFIEK BADR HARI ,in de plaats is geworden:een Lange Marokkaan...?
Niemand die denkt dat misschien Bad Hari is ..de verkeerde beschuldig is.quote:Op maandag 10 september 2012 11:39 schreef Leandra het volgende:
Dat niet alleen, de politie wil ook graag omschrijvingen van personen, juist om te voorkomen dat de verkeerde beschuldigd wordt.
Ik heb wel eens moeten getuigen en daarbij de auto tot in een treure moeten omschrijven, een auto van een buurman een paar huizen verderop, dus niet dat ik die auto sowieso al niet perfect kon omschrijven door z'n aparte kleurstelling.
Nee, niemand denkt dat. Er is al veel te veel indirect bewijs wat rechtstreeks naar Badr leidt.quote:Op maandag 10 september 2012 12:35 schreef zouzou het volgende:
[..]
Niemand die denkt dat misschien Bad Hari is ..de verkeerde beschuldig is.
is dat omdat veel ruzies heeft gehad?
@GJonline,ik denk dat hij kreegt de 3 maanden voorarrest dat is zowiezo,
meer zal het niet.
Wat vind je er eigenlijk van dat hij eerst stelt niks met deze "laffe actie" te maken heeft en daarna wel toe heeft gegeven een klap te hebben uitgedeeld?quote:Op maandag 10 september 2012 12:35 schreef zouzou het volgende:
[..]
Niemand die denkt dat misschien Bad Hari is ..de verkeerde beschuldig is.
is dat omdat veel ruzies heeft gehad?
@GJonline,ik denk dat hij kreegt de 3 maanden voorarrest dat is zowiezo,
meer zal het niet.
quote:Sexy barvrouw lokt geweld uit
Hoe meer seksuele lading er in een kroeg of club hangt, des te groter is de kans op agressie onder de bezoekers. Dat concludeert de Vrije Universiteit na onderzoek, meldt De Telegraaf.
'In gelegenheden waar veel seksuele spanning heerst, bestaat een grotere kans op geweld en agressie. Barpersoneel kan hieraan bijdragen doordat schaars geklede meisjes drankjes verkopen', aldus het rapport.
Ook te luide muziek, spelletjes als poolen en darten en te weinig personeel leiden tot geruzie en gevecht. Maar hoewel de vrouwen in de kroeg of club zich beter niet te flirterig kunnen gedragen, is het wel beter om veel vrouwen aan te nemen. Meer mannelijk personeel dan vrouwelijk roept namelijk ook meer agressie op.
Portiers zijn vaak verplicht, maar vooral kleine, jonge en vijandige portiers blijken vaak agressie op te wekken.
Denk dat hij nog geen schorsing voor het leven krijgt hoor, valt nog teveel aan hem te verdienen.quote:Op maandag 10 september 2012 11:57 schreef GJonline het volgende:
Ik denk 3 maanden ( voorarrest) en 2 jaar voorwaardelijk. Plus daarna schorsing voor het leven.
Ik denk nog steeds dat het Reduan uit Den Haag kan zijn hoorquote:Op maandag 10 september 2012 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, niemand denkt dat. Er is al veel te veel indirect bewijs wat rechtstreeks naar Badr leidt.
Heb er geen verstand van, maar kunnen die mensen die daarover beslissen geld aan hem verdienen?quote:Op maandag 10 september 2012 13:36 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Denk dat hij nog geen schorsing voor het leven krijgt hoor, valt nog teveel aan hem te verdienen.
Ja dat kan, zijn manager bijvoorbeeld (die overigens samen met Hari in een andere mishandelingszaak is veroordeeld) is promoter van gevechten en verdiend daaraan.quote:Op maandag 10 september 2012 14:18 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik verdenk de klusjesman..
[..]
Heb er geen verstand van, maar kunnen die mensen die daarover beslissen geld aan hem verdienen?
Maar die beslist toch niet of hij geschorst wordt?quote:Op maandag 10 september 2012 14:35 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja dat kan, zijn manager bijvoorbeeld (die overigens samen met Hari in een andere mishandelingszaak is veroordeeld) is promoter van gevechten en verdiend daaraan.
Waar wil je hem schorsen dan, de grote organisatie waar hij voor vocht (K1) is failliet.quote:Op maandag 10 september 2012 14:38 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Maar die beslist toch niet of hij geschorst wordt?
Ik weet het niet maar GJonline opperde dat..quote:Op maandag 10 september 2012 14:48 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Waar wil je hem schorsen dan, de grote organisatie waar hij voor vocht (K1) is failliet.
Hij vocht nog wel wat partijen hier en daar, ik neem aan georganiseerd door zijn manager.
Daarnaast is hij sommige landen immens populair, als hij in bv Japan over straat loopt veroorzaakt hij een verkeersopstopping, daar lopen fans hysterisch achter hem aan en willen hem aanraken.
Ik denk dat hij eerst iemand tijdens een wedstrijd 2 oren moet afbijten willen ze hem definitief afschrijven.
Hij is eerder veroordeelt en daarna heeft hij ook partijen gedraaid nadat hij zijn straf gekregen had, dus ik denk dat het wel meevalt.quote:Op maandag 10 september 2012 14:59 schreef GJonline het volgende:
Als ie veroordeeld wordt kan ie toch niet elk land meer binnen. Amerika valt al af volgens mij.. Japan toch ook?
Japan ook ja. Paris Hilton kwam het land ook niet binnen.quote:Op maandag 10 september 2012 14:59 schreef GJonline het volgende:
Als ie veroordeeld wordt kan ie toch niet elk land meer binnen. Amerika valt al af volgens mij.. Japan toch ook?
Omdat Hilton was gearresteerd en veroordelt in Las Vegas voor drugs,quote:Op maandag 10 september 2012 16:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Japan ook ja. Paris Hilton kwam het land ook niet binnen.
Het zou zo kunnen zijn, dat hij wel een klap gegeven heeft en gezien had dat er daarna iemand op zijn been ging staan springen totdat het voetje erbij hing.quote:Op maandag 10 september 2012 13:10 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Wat vind je er eigenlijk van dat hij eerst stelt niks met deze "laffe actie" te maken heeft en daarna wel toe heeft gegeven een klap te hebben uitgedeeld?
Ik geloof niet dat Badr Hari verkeerd beschuldigd is, maar ik denk dat niet alle zaken die lopen sterk/waterdicht zijn..
Hij had al een portier op hem afgestuurd, maar dat had niet echt het gewenste effect.quote:Er duiken verhalen op dat Badr Hari ook ooit Wesley Sneijder met zijn linkerhand zou hebben opgetild na een ruzie in een discotheek omdat beide ooit een relatie hadden met dezelfde dame (Ramona Sneijder).
Deze beveiliging beviel hem wel en toen hij hoorde dat Gullit in hetzelfde schuitje zat heeft hij met hem gebeld om hem deze tip door te geven en Gullit vond het een goede tip.quote:De ex van Wesley had kort een relatie met Badr. Wesley was bang voor Badr en liet zich daarom in Amsterdam tijdens het stappen een tijd lang vergezellen door andere free fighters om hem te beschermen.”
Er is NIETS wat het liegen rechtvaardigt. NIETS. Hij is een gore leugenaar.quote:Op maandag 10 september 2012 16:57 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het zou zo kunnen zijn, dat hij wel een klap gegeven heeft en gezien had dat er daarna iemand op zijn been ging staan springen totdat het voetje erbij hing.
Dat hij dus doelde op die laffe actie, toen hij zei dat hij er niks mee te maken had.
Hij zei ook dat als hij alleen maar langs de arena gereden was terwijl het gebeurde hij ook de schuld gehad zou hebben en dat zou de reden kunnen zijn waarom hij aanvankelijk ook de klap ontkende.
Denk je dat nou echt? Hij zei dat hij niks heeft gezien en er niks mee te maken had. En dat die theedoek voor het afwassen was. Hij was in mijn ogen dus ordinair aan het liegen en niet een BEETJE wat feiten weglaten zoals jij suggereert.quote:Op maandag 10 september 2012 16:57 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het zou zo kunnen zijn, dat hij wel een klap gegeven heeft en gezien had dat er daarna iemand op zijn been ging staan springen totdat het voetje erbij hing.
Dat hij dus doelde op die laffe actie, toen hij zei dat hij er niks mee te maken had.
Hij zei ook dat als hij alleen maar langs de arena gereden was terwijl het gebeurde hij ook de schuld gehad zou hebben en dat zou de reden kunnen zijn waarom hij aanvankelijk ook de klap ontkende.
Wie?Badrquote:Op maandag 10 september 2012 20:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Er is NIETS wat het liegen rechtvaardigt. NIETS. Hij is een gore leugenaar.
In Frankrijk ook blijkbaarquote:Op maandag 10 september 2012 14:48 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Daarnaast is hij sommige landen immens populair, als hij in bv Japan over straat loopt veroorzaakt hij een verkeersopstopping, daar lopen fans hysterisch achter hem aan en willen hem aanraken.
Ja ik denk echt dat het zou kunnen dat hij ontkende omdat hij bang was dat hij anders automatisch aangemerkt zou worden als hoofddader.quote:Op maandag 10 september 2012 20:25 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Denk je dat nou echt? Hij zei dat hij niks heeft gezien en er niks mee te maken had. En dat die theedoek voor het afwassen was. Hij was in mijn ogen dus ordinair aan het liegen en niet een BEETJE wat feiten weglaten zoals jij suggereert.
TEAM Badr schopt been kont gatequote:Op maandag 10 september 2012 19:20 schreef Ole het volgende:
Houden we er wel rekening mee dat dit SHO is!
En schizo : goed verhaal
Nou ik kan wel wat bedenken hoorquote:Op maandag 10 september 2012 20:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er is NIETS wat het liegen rechtvaardigt. NIETS. Hij is een gore leugenaar.
Volgens mij heb ik het diegene horen zeggen dat hij het gezien had, dacht dat het die nicht was die ook dat interview met Estelle deed, het was iig in zo een roddelprogramma.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:36 schreef Leandra het volgende:
De vraag is nog maar of hij de volgende dag werkelijk een journalist naar z'n handen heeft laten kijken, terwijl ze geen foto's van de zuivere handjes hebben.
Het gesprek vond waarschijnlijk telefonisch plaats, dus dan is zo'n "kijk maar naar m'n handen" opmerking al vrij nutteloos.
Dat Santegoeds gezegd heeft dat hij het gezien heeft wil niet zeggen dat hij het ook werkelijk gezien heeft, zijn vak is dingen verzinnen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:52 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het diegene horen zeggen dat hij het gezien had, dacht dat het die nicht was die ook dat interview met Estelle deed, het was iig in zo een roddelprogramma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |