Ze kennen elkaar in elk geval alquote:Op woensdag 5 september 2012 23:19 schreef Ole het volgende:
Ik zag net Holleeder. Misschien is hij wat voor haar!
Niks nieuws onder de zon toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 10:59 schreef barca71 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)47151&type=1&theater
Ik vind het ronduit stuitend (!!!) dat meneer Hari hier gewoon staat te chillen in Marbella, wetende dat hij iemand half invalide heeft geschopt en zich daarvoor moet gaan verantwoorden. Blijkbaar is hij zo gewetenloos dat hij onbekommerd eerst nog op vakantie kan. Goeie keuze van je estelle!
Tjeemig zeg we zijn inmiddels 6 weken verderquote:Op donderdag 6 september 2012 11:43 schreef barca71 het volgende:
@ static. maakt toch niet uit wie ik ben? @ haaibaaike, hij zit ook vast, maar dit was nét voor hij zich op 25 juli heeft gemeld. Toen ze lekker de halve maand julie aan het vakantie vieren waren. Hij ziet er niet uit alsof hij zich veel zorgen maakt, toch dat gevoel ongenaakbaar te zijn. Estelle zei toch dat ze 'het huis in Spanje niet uit waren geweest' uh uh..trapt nl nog in deze madam?
Aha ik kan het ook niet allemaal bijhouden ..maar bedankt voor je antwoord..quote:Op donderdag 6 september 2012 11:43 schreef barca71 het volgende:
@ static. maakt toch niet uit wie ik ben? @ haaibaaike, hij zit ook vast, maar dit was nét voor hij zich op 25 juli heeft gemeld. Toen ze lekker de halve maand julie aan het vakantie vieren waren. Hij ziet er niet uit alsof hij zich veel zorgen maakt, toch dat gevoel ongenaakbaar te zijn. Estelle zei toch dat ze 'het huis in Spanje niet uit waren geweest' uh uh..trapt nl nog in deze madam?
een flinke klodder mosterd na de maaltijdquote:Op donderdag 6 september 2012 10:59 schreef barca71 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)47151&type=1&theater
Ik vind het ronduit stuitend (!!!) dat meneer Hari hier gewoon staat te chillen in Marbella, wetende dat hij iemand half invalide heeft geschopt en zich daarvoor moet gaan verantwoorden. Blijkbaar is hij zo gewetenloos dat hij onbekommerd eerst nog op vakantie kan. Goeie keuze van je estelle!
Estelle liegt nooit!quote:Op vrijdag 7 september 2012 15:45 schreef Leandra het volgende:
Ik vraag of trouwens af of Estelle haar "ze waren niet aan het kaarten" verhaaltje bedacht heeft na het zien van die foto's...
Bweehehehequote:Op vrijdag 7 september 2012 15:44 schreef Leandra het volgende:
In de Privé van deze week excuses van Privé over de foto's in combinatie met de tekst en de koppen in het artikel 2 weken geleden waarin de suggestie werd gewekt dat de dame op de foto's met Ruud op Ibiza een meer dan vriendschappelijke verhouding met Ruud zou onderhouden.
Dat is onjuist en mevrouw acht het artikel grievend jegens haar en haar partner en tevens zeer schadelijk voor haar eer, goede naam en persoonlijke levenssfeer.
Zij en haar man behoren al jaren tot de vriendenkring van Gullit.
Nee idd ze zou prinses moeten wordenquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:45 schreef barca71 het volgende:
Is er eigenlijk iemand rouwig om het SBS6 programma wat niet doorgaat? Zou Estelle het niet durven nu ze weet dat ze de hoon van NL over zich heen krijgt of zou ze gewoon geen 'tijd' hebben?Ik zou mijn hoofd iig nooit meer op tv durven vertonen als ik zou weten wat heel het land van me vindt en wetende dat ik nou niet bepaald een voorbeeldfunctie ben aangezien ik ondanks álle bewijzen tegen, toch vierkant achter een crimineel zou blijven staan...zo iemand verdient natuurlijk ook geen flink betaalde baan bij de tv
gaat de oplage nog meer omhoog!quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:19 schreef Cynix ® het volgende:
Om toch een zakcentje te verdienen kan ze misschien columns gaan schrijven voor de Nieuwe Revu?
Dacht ze niet dat ze dat al was dan? Ik dacht dat ze daarom zo zuchtte. Het leven van een prinses gaat niet altijd over rozen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:54 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nee idd ze zou prinses moeten worden
Haar inkomsten zullen waarschijnlijk niet door het OM geconfisqueerd worden...quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:19 schreef Cynix ® het volgende:
Om toch een zakcentje te verdienen kan ze misschien columns gaan schrijven voor de Nieuwe Revu?
of de Vriendin!quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:19 schreef Cynix ® het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |