Volgens mij heeft hij dat al gedaan, bij het interview vorige week zag ze er niet uit.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:20 schreef MightyMightyM het volgende:
We zullen aan haar maquillage zien of en hoe Leco wraak neemt.
Zij blijft Badr steunen, ze heeft voor hem veel risicos genomen, zelfs liegen..tegen de OM,quote:Op woensdag 5 september 2012 14:13 schreef GJonline het volgende:
[..]
Volgens mij is ze er dom genoeg voor.
Nou, meestal is het moederinstinct nog wel een tikkie sterker dan het neukieneukinstinct. Maar ik geef toe, bij Estelle weet je het nietquote:Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef zouzou het volgende:
[..]
Zij blijft Badr steunen, ze heeft voor hem veel risicos genomen, zelfs liegen..tegen de OM,
zij heeft iedereen in de steek gelaten om Badr Hari..etc....en gaat ze achter hem niet als hij moet ergens weg???..
Nou, je stelt het nu wel erg cru. En Wilders is (nog) niet aan de macht hoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef zouzou het volgende:
[..]
Zij blijft Badr steunen, ze heeft voor hem veel risicos genomen, zelfs liegen..tegen de OM,
zij heeft iedereen in de steek gelaten om Badr Hari..etc....en gaat ze achter hem niet als hij moet ergens weg???..
Verliefdheid gaat er vanzelf een keertje af en kinderen zitten in je hart. Je laatste regel snap ik niet helemaal...quote:Op woensdag 5 september 2012 14:30 schreef zouzou het volgende:
[..]
Maar waar zou hij weg moeten dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:35 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ik schrijf als hij moet ERGENS weg.
en niet hij moet weg...
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:43 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Maar waar zou hij weg moeten dan?
Misschien Badr gaat naar Marokko,daar heeft hij een villa en een bedrijf.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:38 schreef GJonline het volgende:
[..]
Verliefdheid gaat er vanzelf een keertje af en kinderen zitten in je hart. Je laatste regel snap ik niet helemaal...
Hij heeft al een kindje en het lijkt er niet op dat hij daar veel verantwoordelijkheid voor wil nemen.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:57 schreef GJonline het volgende:
Badr krijg toch zelf ook een kindje, hoe lost hij dat dan op? Die wil hij dan toch ook zien..
En jij denkt dat Estelle dan met hem mee gaat en dat Gullit het prima vindt dat zijn kinderen dan ook naar Marokko vertrekken?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:53 schreef zouzou het volgende:
[..]
[..]
Misschien Badr gaat naar Marokko,daar heeft hij een villa en een bedrijf.
Er zijn mensen die hem willen hebben voor boksers trainen of.....
Hallo! Badr heeft wel een zwembad dat groter is dan Ruuds huis!quote:Op woensdag 5 september 2012 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij denkt dat Estelle dan met hem mee gaat en dat Gullit het prima vindt dat zijn kinderen dan ook naar Marokko vertrekken?
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:22 schreef mommychaos het volgende:
Ze heeft een gebroken neus hart nagel?
Oud nieuws dus.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:47 schreef Cynix ® het volgende:
Haar programma bij SBS gaat niet door. Dat wisten we toch al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |