abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116601932
Als ie veroordeeld wordt kan ie toch niet elk land meer binnen. Amerika valt al af volgens mij.. Japan toch ook?
  maandag 10 september 2012 @ 15:06:05 #277
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116602144
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 14:59 schreef GJonline het volgende:
Als ie veroordeeld wordt kan ie toch niet elk land meer binnen. Amerika valt al af volgens mij.. Japan toch ook?
Hij is eerder veroordeelt en daarna heeft hij ook partijen gedraaid nadat hij zijn straf gekregen had, dus ik denk dat het wel meevalt.

Amerika is misschien een ander verhaal, daar houden ze niet zo van tikkende tijdbommen van islamitische origine ;)
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_116602296
:)
pi_116602792
hij was in 2006 veroordeelt samen met zijn manager,deze jaar heeft hij 3 maanden gewonen in Amerika.
Amerika is verboden voor terroristen,extremisten of foute politici etc......
maar banales ruzies , iemand slaan en veroordeelt worden op reis naar Amerika kan,
maar eerst voor je gaat op reis wordt je gecontroleerd via ambassade/politie etc..
pi_116604157
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 14:59 schreef GJonline het volgende:
Japan ook ja. Paris Hilton kwam het land ook niet binnen.
pi_116605432
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:00 schreef Mylene het volgende:

[..]

Japan ook ja. Paris Hilton kwam het land ook niet binnen.
Omdat Hilton was gearresteerd en veroordelt in Las Vegas voor drugs,
naar haar trip in Japan zal zij een taakstraf uitvoeren.
Als je heeft een taakstraf die je zal nog doen ,wordt je bij meer landen niet geaccepteerd.
  maandag 10 september 2012 @ 16:57:43 #282
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116606780
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:10 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Wat vind je er eigenlijk van dat hij eerst stelt niks met deze "laffe actie" te maken heeft en daarna wel toe heeft gegeven een klap te hebben uitgedeeld?

Ik geloof niet dat Badr Hari verkeerd beschuldigd is, maar ik denk dat niet alle zaken die lopen sterk/waterdicht zijn..
Het zou zo kunnen zijn, dat hij wel een klap gegeven heeft en gezien had dat er daarna iemand op zijn been ging staan springen totdat het voetje erbij hing.
Dat hij dus doelde op die laffe actie, toen hij zei dat hij er niks mee te maken had.

Hij zei ook dat als hij alleen maar langs de arena gereden was terwijl het gebeurde hij ook de schuld gehad zou hebben en dat zou de reden kunnen zijn waarom hij aanvankelijk ook de klap ontkende.
  maandag 10 september 2012 @ 16:59:27 #283
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116606863
Ik dacht eerder al dat Gullit er achter zat, maar nu denk ik dat Sneijder de aanstichter is.
Sneijder kent Badr ook uit de relationele sfeer
quote:
Er duiken verhalen op dat Badr Hari ook ooit Wesley Sneijder met zijn linkerhand zou hebben opgetild na een ruzie in een discotheek omdat beide ooit een relatie hadden met dezelfde dame (Ramona Sneijder).
Hij had al een portier op hem afgestuurd, maar dat had niet echt het gewenste effect.
http://www.zijonline.nl/2(...)lingszaak-badr-hari/
Hij was zo bang voor Badr dat hij zich tijdens het uitgaan in Amsterdam liet omringen met andere grote vechters.
quote:
De ex van Wesley had kort een relatie met Badr. Wesley was bang voor Badr en liet zich daarom in Amsterdam tijdens het stappen een tijd lang vergezellen door andere free fighters om hem te beschermen.”
Deze beveiliging beviel hem wel en toen hij hoorde dat Gullit in hetzelfde schuitje zat heeft hij met hem gebeld om hem deze tip door te geven en Gullit vond het een goede tip.

Tijdens het telefoongesprek waren ze aan het filosoferen over hoe ze van Badr af konden komen.
Ze konden niemand vinden die hem in elkaar kon slaan, toen bedachten ze het plan om iemand in elkaar te laten slaan en Badr de schuld in de schoenen te schuiven.
Gullit vroeg of Sneijder iemand wist voor de job, die zei dat van de Vaart kamper was en dit soort contacten makkelijk kon regelen en zo geschiedde...

Van de Vaart met Ferhat Y. (AKA de geweldsdivisie van het oranje-legioen).

[ Bericht 0% gewijzigd door schizovreemd op 10-09-2012 17:33:57 ]
  Moderator / Miss SHO maandag 10 september 2012 @ 19:20:27 #284
22592 crew  Ole
pi_116612760
Houden we er wel rekening mee dat dit SHO is!
En schizo : goed verhaal :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 10 september 2012 @ 19:26:17 #285
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_116613068
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:20 schreef Ole het volgende:

Het is wel een goed verhaal, maar toch word het zo niet beter :%
  maandag 10 september 2012 @ 20:01:51 #286
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_116615097
quote:
6s.gif Op maandag 10 september 2012 16:57 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Het zou zo kunnen zijn, dat hij wel een klap gegeven heeft en gezien had dat er daarna iemand op zijn been ging staan springen totdat het voetje erbij hing.
Dat hij dus doelde op die laffe actie, toen hij zei dat hij er niks mee te maken had.

Hij zei ook dat als hij alleen maar langs de arena gereden was terwijl het gebeurde hij ook de schuld gehad zou hebben en dat zou de reden kunnen zijn waarom hij aanvankelijk ook de klap ontkende.
Er is NIETS wat het liegen rechtvaardigt. NIETS. Hij is een gore leugenaar.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_116616632
quote:
6s.gif Op maandag 10 september 2012 16:57 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Denk je dat nou echt? Hij zei dat hij niks heeft gezien en er niks mee te maken had. En dat die theedoek voor het afwassen was. Hij was in mijn ogen dus ordinair aan het liegen en niet een BEETJE wat feiten weglaten zoals jij suggereert.
  maandag 10 september 2012 @ 20:48:38 #288
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_116618077
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:01 schreef ThunderBitch het volgende:

Wie?Badr
pi_116618483
Schizo :D _O-
pi_116618749
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:48 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Daarnaast is hij sommige landen immens populair, als hij in bv Japan over straat loopt veroorzaakt hij een verkeersopstopping, daar lopen fans hysterisch achter hem aan en willen hem aanraken.

In Frankrijk ook blijkbaar :+
  dinsdag 11 september 2012 @ 00:23:18 #291
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116630719
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 20:25 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Denk je dat nou echt? Hij zei dat hij niks heeft gezien en er niks mee te maken had. En dat die theedoek voor het afwassen was. Hij was in mijn ogen dus ordinair aan het liegen en niet een BEETJE wat feiten weglaten zoals jij suggereert.
Ja ik denk echt dat het zou kunnen dat hij ontkende omdat hij bang was dat hij anders automatisch aangemerkt zou worden als hoofddader.
Dus dat hij gelogen heeft dat lijkt aan de hand van zijn uitspraken vast te staan (en ik gaf daar een mogelijke verklaring voor), daarna heeft hij bekend en heeft via zijn advocaat laten weten dat hij alleen geslagen heeft en niet verantwoordelijk is voor andere verwondingen, dat dit een leugen is staat allerminst vast.
Volgens mijn bron is Ferhat daar de hoofdverdachte van.
En die theedoek kan ook voor het afwassen geweest zijn, hij stond immers achter de bar toen het barmeisje er niet was.
Dat verhaal dat hij een theedoek om zijn arm had gewikkeld komt volgens mij ook van Ferhat, lijkt me niet echt een objectieve getuige.
Hari heeft een dag later zijn handen laten zien aan een journalist, met de woorden zien ze eruit alsof ik gisteren nog gevochten heb.
Er was niets aan zijn handen te zien zei de journalist, het lijkt me dus sterk dat hij die avond daarvoor een wond had opgelopen waarbij het noodzakelijk was een doek om zijn hand te wikkelen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 00:25:34 #292
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116630796
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 19:20 schreef Ole het volgende:
Houden we er wel rekening mee dat dit SHO is!
TEAM Badr schopt been kont gate w/

Zouzou is mijn Sancho Panza :+
  dinsdag 11 september 2012 @ 00:36:26 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116631150
De vraag is nog maar of hij de volgende dag werkelijk een journalist naar z'n handen heeft laten kijken, terwijl ze geen foto's van de zuivere handjes hebben.

Het gesprek vond waarschijnlijk telefonisch plaats, dus dan is zo'n "kijk maar naar m'n handen" opmerking al vrij nutteloos.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 11 september 2012 @ 00:49:09 #294
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116631469
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 20:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nou ik kan wel wat bedenken hoor :9

De hoofdredacteur van bekende bladen die doorgaans de handel en wandel van de zwaarste criminelen belichten, zou over dossiers beschikken mbt de strafrechtelijke betrokkenheid van Hari bij zedenzaken maar berricht hier tot op heden niet over.
Strafrechtelijke betrokkenheid bij verschillende zedenzaken klinkt niet als een paar dubieuze foto's die per ongeluk op een harddisk terrechtkomen.
Ik zie ik in Badr ook niet zo snel een kindermisbruiker (de enige keer dat hij wel veroordeeld is, was dat juist omdat hij opkwam voor een kind).

Is het wel toeval dat er veel (nieuw geld)miljonair tussen de vermeende slachtoffers zitten?
Van die patjepeeërs die van decadente feestjes houden waar niks te gek is, omdat ze denken dat met geld alles te koop is...
Is Badr misschien een soort netwerk van roze balletten op het spoor en hebben er een paar hun verdiende loon gehad?
Dat zou de strafrechterlijke betrokkenheid bij zedenzaken ook kunnen inhouden en dan is Badr Hari dus de ware held in deze _O_
  dinsdag 11 september 2012 @ 00:51:26 #295
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116631510
Zouzou eat your heart out :P
  dinsdag 11 september 2012 @ 00:52:51 #296
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116631546
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 00:36 schreef Leandra het volgende:
De vraag is nog maar of hij de volgende dag werkelijk een journalist naar z'n handen heeft laten kijken, terwijl ze geen foto's van de zuivere handjes hebben.

Het gesprek vond waarschijnlijk telefonisch plaats, dus dan is zo'n "kijk maar naar m'n handen" opmerking al vrij nutteloos.
Volgens mij heb ik het diegene horen zeggen dat hij het gezien had, dacht dat het die nicht was die ook dat interview met Estelle deed, het was iig in zo een roddelprogramma.
  dinsdag 11 september 2012 @ 00:54:00 #297
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116631567
Zo jammer dat ik mijn ware bronnen niet kan prijs geven hier :%
  dinsdag 11 september 2012 @ 08:41:51 #298
383766 barca71
happy go lucky
pi_116633827
Oh vertel schizo, hoe komt het dat jij het een en ander weet? ken jij badr zelf ook?
  dinsdag 11 september 2012 @ 09:06:08 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116634265
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 00:52 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik het diegene horen zeggen dat hij het gezien had, dacht dat het die nicht was die ook dat interview met Estelle deed, het was iig in zo een roddelprogramma.
Dat Santegoeds gezegd heeft dat hij het gezien heeft wil niet zeggen dat hij het ook werkelijk gezien heeft, zijn vak is dingen verzinnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 11 september 2012 @ 09:10:41 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116634331
En WTF? Een netwerk van roze balletten op het spoor en verdiende loon?
Wat zijn roze balletten en Badr is eigenlijk Batman?
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')