Hij is eerder veroordeelt en daarna heeft hij ook partijen gedraaid nadat hij zijn straf gekregen had, dus ik denk dat het wel meevalt.quote:Op maandag 10 september 2012 14:59 schreef GJonline het volgende:
Als ie veroordeeld wordt kan ie toch niet elk land meer binnen. Amerika valt al af volgens mij.. Japan toch ook?
Japan ook ja. Paris Hilton kwam het land ook niet binnen.quote:Op maandag 10 september 2012 14:59 schreef GJonline het volgende:
Als ie veroordeeld wordt kan ie toch niet elk land meer binnen. Amerika valt al af volgens mij.. Japan toch ook?
Omdat Hilton was gearresteerd en veroordelt in Las Vegas voor drugs,quote:Op maandag 10 september 2012 16:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Japan ook ja. Paris Hilton kwam het land ook niet binnen.
Het zou zo kunnen zijn, dat hij wel een klap gegeven heeft en gezien had dat er daarna iemand op zijn been ging staan springen totdat het voetje erbij hing.quote:Op maandag 10 september 2012 13:10 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Wat vind je er eigenlijk van dat hij eerst stelt niks met deze "laffe actie" te maken heeft en daarna wel toe heeft gegeven een klap te hebben uitgedeeld?
Ik geloof niet dat Badr Hari verkeerd beschuldigd is, maar ik denk dat niet alle zaken die lopen sterk/waterdicht zijn..
Hij had al een portier op hem afgestuurd, maar dat had niet echt het gewenste effect.quote:Er duiken verhalen op dat Badr Hari ook ooit Wesley Sneijder met zijn linkerhand zou hebben opgetild na een ruzie in een discotheek omdat beide ooit een relatie hadden met dezelfde dame (Ramona Sneijder).
Deze beveiliging beviel hem wel en toen hij hoorde dat Gullit in hetzelfde schuitje zat heeft hij met hem gebeld om hem deze tip door te geven en Gullit vond het een goede tip.quote:De ex van Wesley had kort een relatie met Badr. Wesley was bang voor Badr en liet zich daarom in Amsterdam tijdens het stappen een tijd lang vergezellen door andere free fighters om hem te beschermen.”
Er is NIETS wat het liegen rechtvaardigt. NIETS. Hij is een gore leugenaar.quote:Op maandag 10 september 2012 16:57 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het zou zo kunnen zijn, dat hij wel een klap gegeven heeft en gezien had dat er daarna iemand op zijn been ging staan springen totdat het voetje erbij hing.
Dat hij dus doelde op die laffe actie, toen hij zei dat hij er niks mee te maken had.
Hij zei ook dat als hij alleen maar langs de arena gereden was terwijl het gebeurde hij ook de schuld gehad zou hebben en dat zou de reden kunnen zijn waarom hij aanvankelijk ook de klap ontkende.
Denk je dat nou echt? Hij zei dat hij niks heeft gezien en er niks mee te maken had. En dat die theedoek voor het afwassen was. Hij was in mijn ogen dus ordinair aan het liegen en niet een BEETJE wat feiten weglaten zoals jij suggereert.quote:Op maandag 10 september 2012 16:57 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het zou zo kunnen zijn, dat hij wel een klap gegeven heeft en gezien had dat er daarna iemand op zijn been ging staan springen totdat het voetje erbij hing.
Dat hij dus doelde op die laffe actie, toen hij zei dat hij er niks mee te maken had.
Hij zei ook dat als hij alleen maar langs de arena gereden was terwijl het gebeurde hij ook de schuld gehad zou hebben en dat zou de reden kunnen zijn waarom hij aanvankelijk ook de klap ontkende.
Wie?Badrquote:Op maandag 10 september 2012 20:01 schreef ThunderBitch het volgende:
Er is NIETS wat het liegen rechtvaardigt. NIETS. Hij is een gore leugenaar.
In Frankrijk ook blijkbaarquote:Op maandag 10 september 2012 14:48 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Daarnaast is hij sommige landen immens populair, als hij in bv Japan over straat loopt veroorzaakt hij een verkeersopstopping, daar lopen fans hysterisch achter hem aan en willen hem aanraken.
Ja ik denk echt dat het zou kunnen dat hij ontkende omdat hij bang was dat hij anders automatisch aangemerkt zou worden als hoofddader.quote:Op maandag 10 september 2012 20:25 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Denk je dat nou echt? Hij zei dat hij niks heeft gezien en er niks mee te maken had. En dat die theedoek voor het afwassen was. Hij was in mijn ogen dus ordinair aan het liegen en niet een BEETJE wat feiten weglaten zoals jij suggereert.
TEAM Badr schopt been kont gatequote:Op maandag 10 september 2012 19:20 schreef Ole het volgende:
Houden we er wel rekening mee dat dit SHO is!
En schizo : goed verhaal
Nou ik kan wel wat bedenken hoorquote:Op maandag 10 september 2012 20:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er is NIETS wat het liegen rechtvaardigt. NIETS. Hij is een gore leugenaar.
Volgens mij heb ik het diegene horen zeggen dat hij het gezien had, dacht dat het die nicht was die ook dat interview met Estelle deed, het was iig in zo een roddelprogramma.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:36 schreef Leandra het volgende:
De vraag is nog maar of hij de volgende dag werkelijk een journalist naar z'n handen heeft laten kijken, terwijl ze geen foto's van de zuivere handjes hebben.
Het gesprek vond waarschijnlijk telefonisch plaats, dus dan is zo'n "kijk maar naar m'n handen" opmerking al vrij nutteloos.
Dat Santegoeds gezegd heeft dat hij het gezien heeft wil niet zeggen dat hij het ook werkelijk gezien heeft, zijn vak is dingen verzinnen.quote:Op dinsdag 11 september 2012 00:52 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het diegene horen zeggen dat hij het gezien had, dacht dat het die nicht was die ook dat interview met Estelle deed, het was iig in zo een roddelprogramma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |