abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO zaterdag 8 september 2012 @ 20:28:09 #251
22592 crew  Ole
pi_116543283
quote:
Boeven zijn gek op haar! ‘Estelle, Estelle, Estelle’

Moeilijke tijden voor Estelle Cruijff. Eerst haar echtscheiding met Ruud Gullit, toen haar veelbesproken relatie met de inmiddels in de cel zittende kickbokser Badr Hari, vandaag het nieuws dat zij afziet van een beautyshow bij SBS…. Maar Estelle heeft ook nog fans. In de bajes in Nieuwegein, waar haar vriend Badr Hari zit, kijken ze namelijk uit naar de bezoekjes van Estelle…

‘Estelle. Estelle, Estelle’ klonk het zondagochtend om half negen over het praktisch verlaten parkeerterrein van de Penitiaire Inrichting Nieuwgein zoals de bajes daar heet. Reden voor de commotie van achter de tralies: Estelle Cruijff die zich naar de poort begeeft om haar Badr te bezoeken.

Voor de bajesklanten is de mooie Estelle een even mooie afleiding in het dagelijks bestaan. De luchtige kleding die estelle draagt bij haar bajesbezoekjes zullen zeker bijdragen aan haar populariteit
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_116591933
http://www.zijonline.nl/2(...)-nog-lang-niet-rond/

Momenteel geen enkele getuige noemt Badr Hari naam....
pi_116592169
http://www.crimesite.nl/nieuws/geweld/24214-badr-hari.html

Ook Jeroen van den Berg noemt Badr hari naam niet meer...
Van den Berg zegt NU dat in AIR een lange Marokkaan zoekt ruzie
en die heeft hem geslaan !!!!
  maandag 10 september 2012 @ 08:29:19 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116592203
Je hoeft geen naam te noemen om hem te omschrijven, of telt het alleen als de naam genoemd wordt?

Iemand omschrijven zonder de naam te noemen is in sommige gevallen redelijk simpel.
Als ik het hier over een user heb die Koeterwaals post dan is de kans ook groot dat het gros wel weet over wie het gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116592293
Maar Van Den Berg zegt altijd over" Badr Hari heeft hem zijn tanden geslaan etc...etc..."
Nu niet meer SPECIFIEK BADR HARI ,in de plaats is geworden:een Lange Marokkaan...?
pi_116592455
Badr Hari heeft een aangifte gedaan tegen de politie is het daarom hem laten zolang vastzitten ?
Om het te lezen Badr Hari heeft een klap met vlaak hand gegeven,meer is er niks.

Dat is over een proces over de sensationaffaire en niet een proces over Badr Hari verleden?..
Hij is in voorarrest voor Everink mishandelijk....en dat is...
Ik vind het onterecht dat Badr niet naar huis is.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2012 @ 08:59:38 #257
163650 Greys
pi_116592517
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 08:54 schreef zouzou het volgende:
Badr Hari heeft een aangifte gedaan tegen de politie is het daarom hem laten zolang vastzitten ?
Om het te lezen Badr Hari heeft een klap met vlaak hand gegeven,meer is er niks.
Dát zijn ze nou juist nog aan het onderzoeken...
En daarvoor zit ie nog vast.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116592719
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 08:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Dát zijn ze nou juist nog aan het onderzoeken...
En daarvoor zit ie nog vast.
Bedankt voor je antwoord!

Maar dat is nu bijna 2 maanden en ze weten over een man met een baard..
Ik vind toch raar, Ferhat is en blijft een verdacht en hij zit ook niet vast.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2012 @ 09:14:13 #259
163650 Greys
pi_116592736
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:13 schreef zouzou het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord!

Maar dat is nu bijna 2 maanden en ze weten over een man met een baard..
Ik vind toch raar, Ferhat is en blijft een verdacht en hij zit ook niet vast.
Ja geen idee waarom de één wel en de ander niet :)
Misschien vinden ze Hari vluchtgevaarlijk en die ander niet.
Of misschien is Hari in meer zaken verdacht dan Ferhat.
Of beiden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116595094
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 08:37 schreef zouzou het volgende:
Maar Van Den Berg zegt altijd over" Badr Hari heeft hem zijn tanden geslaan etc...etc..."
Nu niet meer SPECIFIEK BADR HARI ,in de plaats is geworden:een Lange Marokkaan...?
Jij grijpt ook alles aan om zijn onschuld aan te tonen. In het artikel van zijonline.nl staat ook dat mensen zich onveilig voelen, wat een verklaring kan zijn voor het feit dat mensen geen naam durven noemen.

En ik geef ze geen ongelijk.
  maandag 10 september 2012 @ 11:39:32 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116596157
Dat niet alleen, de politie wil ook graag omschrijvingen van personen, juist om te voorkomen dat de verkeerde beschuldigd wordt.

Ik heb wel eens moeten getuigen en daarbij de auto tot in een treure moeten omschrijven, een auto van een buurman een paar huizen verderop, dus niet dat ik die auto sowieso al niet perfect kon omschrijven door z'n aparte kleurstelling.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116596304
Even een serieuze vraag;

Wie denkt er dat Badr ook daadwerkelijk veroordeeld gaat worden? En dan ook graag de duur aangeven.

Misschien iets voor een poll? Of gaat dat te ver?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 september 2012 @ 11:52:59 #263
163650 Greys
pi_116596563
Ik denk dat het met een sisser afloopt.
Om verkeerde redenen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_116596680
Ik denk 3 maanden ( voorarrest) en 2 jaar voorwaardelijk. Plus daarna schorsing voor het leven.
pi_116597798
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 11:39 schreef Leandra het volgende:
Dat niet alleen, de politie wil ook graag omschrijvingen van personen, juist om te voorkomen dat de verkeerde beschuldigd wordt.

Ik heb wel eens moeten getuigen en daarbij de auto tot in een treure moeten omschrijven, een auto van een buurman een paar huizen verderop, dus niet dat ik die auto sowieso al niet perfect kon omschrijven door z'n aparte kleurstelling.
Niemand die denkt dat misschien Bad Hari is ..de verkeerde beschuldig is.
is dat omdat veel ruzies heeft gehad?

@GJonline,ik denk dat hij kreegt de 3 maanden voorarrest dat is zowiezo,
meer zal het niet.
pi_116598381
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 12:35 schreef zouzou het volgende:

[..]

meer zal het niet.
Nee, niemand denkt dat. Er is al veel te veel indirect bewijs wat rechtstreeks naar Badr leidt.
pi_116598701
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 12:35 schreef zouzou het volgende:

[..]

meer zal het niet.
Wat vind je er eigenlijk van dat hij eerst stelt niks met deze "laffe actie" te maken heeft en daarna wel toe heeft gegeven een klap te hebben uitgedeeld?

Ik geloof niet dat Badr Hari verkeerd beschuldigd is, maar ik denk dat niet alle zaken die lopen sterk/waterdicht zijn..
  maandag 10 september 2012 @ 13:32:44 #268
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116599333
We zijn er uit mensen, het barmeisje heeft het gedaan...

quote:
Sexy barvrouw lokt geweld uit

Hoe meer seksuele lading er in een kroeg of club hangt, des te groter is de kans op agressie onder de bezoekers. Dat concludeert de Vrije Universiteit na onderzoek, meldt De Telegraaf.

'In gelegenheden waar veel seksuele spanning heerst, bestaat een grotere kans op geweld en agressie. Barpersoneel kan hieraan bijdragen doordat schaars geklede meisjes drankjes verkopen', aldus het rapport.

Ook te luide muziek, spelletjes als poolen en darten en te weinig personeel leiden tot geruzie en gevecht. Maar hoewel de vrouwen in de kroeg of club zich beter niet te flirterig kunnen gedragen, is het wel beter om veel vrouwen aan te nemen. Meer mannelijk personeel dan vrouwelijk roept namelijk ook meer agressie op.

Portiers zijn vaak verplicht, maar vooral kleine, jonge en vijandige portiers blijken vaak agressie op te wekken.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  maandag 10 september 2012 @ 13:36:39 #269
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116599440
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 11:57 schreef GJonline het volgende:
Ik denk 3 maanden ( voorarrest) en 2 jaar voorwaardelijk. Plus daarna schorsing voor het leven.
Denk dat hij nog geen schorsing voor het leven krijgt hoor, valt nog teveel aan hem te verdienen.
  maandag 10 september 2012 @ 13:38:20 #270
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116599486
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 12:55 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee, niemand denkt dat. Er is al veel te veel indirect bewijs wat rechtstreeks naar Badr leidt.
Ik denk nog steeds dat het Reduan uit Den Haag kan zijn hoor :P
pi_116600590
Ik verdenk de klusjesman..

quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:36 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Denk dat hij nog geen schorsing voor het leven krijgt hoor, valt nog teveel aan hem te verdienen.
Heb er geen verstand van, maar kunnen die mensen die daarover beslissen geld aan hem verdienen?
  maandag 10 september 2012 @ 14:35:56 #272
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116601161
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:18 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik verdenk de klusjesman..

[..]

Heb er geen verstand van, maar kunnen die mensen die daarover beslissen geld aan hem verdienen?
Ja dat kan, zijn manager bijvoorbeeld (die overigens samen met Hari in een andere mishandelingszaak is veroordeeld) is promoter van gevechten en verdiend daaraan.
pi_116601254
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:35 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ja dat kan, zijn manager bijvoorbeeld (die overigens samen met Hari in een andere mishandelingszaak is veroordeeld) is promoter van gevechten en verdiend daaraan.
Maar die beslist toch niet of hij geschorst wordt?
  maandag 10 september 2012 @ 14:48:10 #274
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_116601518
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:38 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Maar die beslist toch niet of hij geschorst wordt?
Waar wil je hem schorsen dan, de grote organisatie waar hij voor vocht (K1) is failliet.
Hij vocht nog wel wat partijen hier en daar, ik neem aan georganiseerd door zijn manager.

Daarnaast is hij sommige landen immens populair, als hij in bv Japan over straat loopt veroorzaakt hij een verkeersopstopping, daar lopen fans hysterisch achter hem aan en willen hem aanraken.

Ik denk dat hij eerst iemand tijdens een wedstrijd 2 oren moet afbijten willen ze hem definitief afschrijven.
pi_116601696
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:48 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Waar wil je hem schorsen dan, de grote organisatie waar hij voor vocht (K1) is failliet.
Hij vocht nog wel wat partijen hier en daar, ik neem aan georganiseerd door zijn manager.

Daarnaast is hij sommige landen immens populair, als hij in bv Japan over straat loopt veroorzaakt hij een verkeersopstopping, daar lopen fans hysterisch achter hem aan en willen hem aanraken.

Ik denk dat hij eerst iemand tijdens een wedstrijd 2 oren moet afbijten willen ze hem definitief afschrijven.
Ik weet het niet maar GJonline opperde dat..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')