Zo flirtte Patty Zomer van de Dolly Dots met me. Ik was veel te verlegen en verbouwereerd om toe te happen.quote:Op zondag 2 september 2012 14:16 schreef mommychaos het volgende:
Overigens heb ik een zwak voor Ruud. Hij vroeg me ooit om mn nummer in 1984, toen hij net bij Feijenoord speelde. Was net 16 en was met hele andere dingen bezig. Anders had ik nu met 2 kinderen en een vette alimentatie kunnen zitten.
Ben je nou een man of een vrouwquote:Op zondag 2 september 2012 14:16 schreef mommychaos het volgende:
Overigens heb ik een zwak voor Ruud. Hij vroeg me ooit om mn nummer in 1984, toen hij net bij Feijenoord speelde. Was net 16 en was met hele andere dingen bezig. Anders had ik nu met 2 kinderen en een vette alimentatie kunnen zitten.
Lucky u.quote:Op zondag 2 september 2012 17:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was in het stadion van HSV bij de halve finale tegen West-Duitsland.
quote:Op zondag 2 september 2012 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben je nou een man of een vrouw
Op Fok! zit de clue ook in het poppetje naast je naam en volgens dat poppetje ben je een manquote:Op zondag 2 september 2012 20:31 schreef mommychaos het volgende:
[..]De clue zit in de naam. Misschien is hij bi, maar ik zag er toen in ieder geval niet uit als een jongetje.
Ban. En die worden hier niet besproken.quote:
Dit is dus (het werk van) de levensgevaarlijke turkse zware jongen waar zelfs Holleeder bang voor is en die mokkels.nl heeft afgeperst voor maar liefst 500 euroquote:Op zaterdag 1 september 2012 10:01 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Hmmm, er is idd wel een Turkse Papa Mike maar de sportschool in kwestie is volgens mij van Mike Passenier en niet van die Turkse 'Mike'. Die heeft overigens ook een sportschool maar dan in Apeldoorn. De Turkse 'Mike' is/was ook trainer van Badr. Beetje verwarrend wel idd maar als journalist moet je dan juist checken hoe het zit toch?
Welke netwerk uitzending bedoel je?quote:Op maandag 3 september 2012 13:43 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dit is dus (het werk van) de levensgevaarlijke turkse zware jongen waar zelfs Holleeder bang voor is en die mokkels.nl heeft afgeperst voor maar liefst 500 euro![]()
Ik had die youtube en die netwerk uitzending ooit al eens gezien, dus ik had het kunnen weten.
Waar 'pappa Mike' ook aan het woord komt, zit ook in die youtube (3:20).quote:Op maandag 3 september 2012 15:21 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Welke netwerk uitzending bedoel je?
jup! en we krijgen een reportage van ruud zn fuif!quote:Op maandag 3 september 2012 18:37 schreef eskil het volgende:
Huh, medeverdachte van Badr vrij? Hoor ik net in blvd voorstukje.
Yep!quote:Op maandag 3 september 2012 18:37 schreef eskil het volgende:
Ja, ik hoorde het ook. En Ruud kreeg ook een kadootje van Gordon. Een uitnodiging voor Senstation volgend jaar. Iets met meebrengen van bokshandschoenen of zoiets.quote:Op maandag 3 september 2012 18:37 schreef eskil het volgende:
echt weer foute Gordon grap!( maar moest stiekem lachen )quote:Op maandag 3 september 2012 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het ook. En Ruud kreeg ook een kadootje van Gordon. Een uitnodiging voor Senstation volgend jaar. Iets met meebrengen van bokshandschoenen of zoiets.
Een theedoek meebrengenquote:Op maandag 3 september 2012 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het ook. En Ruud kreeg ook een kadootje van Gordon. Een uitnodiging voor Senstation volgend jaar. Iets met meebrengen van bokshandschoenen of zoiets.
Ja, die ook nog.quote:
Leuke woordspeling.quote:Op maandag 3 september 2012 19:00 schreef beequeen het volgende:
Oh, het was een uitnodiging in de boksring van Sensation voor een geslaagde avond.
Hahaha, .. en hij zei ook "en eigen theedoek meebrengen" of zoiets.quote:Op maandag 3 september 2012 19:00 schreef beequeen het volgende:
Oh, het was een uitnodiging in de boksring van Sensation voor een geslaagde avond. Gebruik van toilet op eigen risico.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |