Zoenen met een rondborstige Belgische damequote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:25 schreef mommychaos het volgende:
Ha, dat deed een gehuwde man dus om half 4 's nachts bij Sensation White.
Dat lijkt me ook wel een prima reden.quote:Omdat Badr Hari een goede vriend van Gwenette is ,word hij automatisch benoemd tot een Abctje.
Zou zo maar kunnen. Een klein klapje is dan wel ok. Pootje hak(k)en gaat nog steeds wat ver.quote:
tja,quote:Op donderdag 30 augustus 2012 18:06 schreef eskil het volgende:
Stel, dat Hari veroordeelt zal gaan worden voor poging tot doodslag, wat zomaar zou kunnen. Zou Estelle nog steeds achter hem blijven staan?
Dat zal ze ook wel geweten hebben, dus waarom niet zou je denken. De enige reden die ik dan kan bedenken is dat ze niet weer zo lang alleen aan die witte keukentafel wil zitten.quote:Badr Hari staat namelijk geregistreerd als Amsterdamse Beroepscriminineel (ABC’er).
En dat is geen rondborstige Belgische.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:09 schreef MightyMightyM het volgende:
Was toch al bekend, dat hij zijn natte lap in de blonde had gehangen? Ik dacht eerst dat zij het was:
[ afbeelding ]
Maar dat is de chick van van den Berg...
Hij pakte ze gewoon allemaal die avond.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat is geen rondborstige Belgische.
Zijn schjmoel vroeg eromquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:27 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, het mag eigenlijk niet maar...
Koen ziet er eerlijk gezegd ook wel een beetje uit als iemand die je graag ergens klapjes voor zou willen geven.
Nou dat is niet helemaal onzin hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 06:26 schreef Lovechild het volgende:
Dat van dat goed ingeburgerd en accentloos amsterdams is een beetje onzin; hij is toch hier geboren?!
Gwenette heeft zich een tijdje opgeworpen als sponsor van Hari, in dat licht gezien is het ook helemaal niet zo vreemd dat hij dat toen op zijn shirt droeg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel een prima reden.
Die afkortingen van de politie ook hè, ik verbaas me er soms om hier kinderlijk éénvoudig ze zijn - maar dat zal wel de bedoeling zijn. Laten we de eerste letters van twee woorden nemen.quote:
Zij? Ziet eruit als een hij met een haakneus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:09 schreef MightyMightyM het volgende:
Was toch al bekend, dat hij zijn natte lap in de blonde had gehangen? Ik dacht eerst dat zij het was:
[ afbeelding ]
Hey, zouzou heeft een cursus Nederlands gedaan is en overgestapt naar Crimebronquote:
Dat vind ik gewoon viesquote:en voortdurend aan zijn hand likte.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:10 schreef Poeke het volgende:
[..]
Hey, zouzou heeft een cursus Nederlands gedaan is en overgestapt naar Crimebron
Nog even doorstuderen danquote:Estelle Cruijff keek charijnig.
Staan een paar grove fouten in zeg .... over papa Mike, die volgens de 'journalist' een Turk zou zijn en volgens haar zou Chantal de moeder van zijn dochter zijn. Slecht hoor, als zogenaamde journalist moet je toch echt de feiten beter checken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:58 schreef eskil het volgende:
http://allesinperspectief(...)gen-voor-maffia.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |