dat hoef ook niet ik heb nu toch de bericht zelfs geschreven en niemand heeft van begrijpen dus zeg ik gelukkig omdat ik heb het spijt in van dat ik heb het gedaan, iederen begin mij te spoten met...dat de kind van Badr is...en dat de kind van huub is....haha...Ik wil gewoon eerlijk zijn maar ....quote:
Net zoals Badr en Estellequote:Op vrijdag 16 november 2012 12:49 schreef zouzou het volgende:
[..]
dat hoef ook niet ik heb nu toch de bericht zelfs geschreven en niemand heeft van begrijpen dus zeg ik gelukkig omdat ik heb het spijt in van dat ik heb het gedaan, iederen begin mij te spoten met...dat de kind van Badr is...en dat de kind van huub is....haha...Ik wil gewoon eerlijk zijn maar ....
Nooit meer eerlijk , bij niemand,
Heeft iemand je wel eens verteld dat je een drama queen bent of komt dit echt als iets nieuws?quote:
dat heb ik het toen niet gezien,ze was lopen met haar advocaat,ik heb geen kinderen gezienquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Je huilt om de kinderen?
Die Estelle zelf vrijwillig meeneemt naar de rechtbank om ze met alles te confronteren?
Dan zal je wel een hekel aan Estelle hebben inmiddels ook.
ik ben echt geen drama queen,ik ben een posive persoon die altijd lacht,soms te...quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:57 schreef WRH het volgende:
[..]
Heeft iemand je wel eens verteld dat je een drama queen bent of komt dit echt als iets nieuws?
En eerst was je al 3 dagen aan het huilenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:02 schreef zouzou het volgende:
[..]
ik ben echt geen drama queen,ik ben een posive persoon die altijd lacht,soms te...
Maar wat beweer je nou steeds over die revalidatie van Everink?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:02 schreef zouzou het volgende:
[..]
ik ben echt geen drama queen,ik ben een posive persoon die altijd lacht,soms te...
dat was de bedoeling om de prijs te vragen,hahaha,,,quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:00 schreef Copycat het volgende:
Echt, hoe kom je erbij dat ik me ook maar een beetje voor jouw rare PR-karretje zou laten spannen?
Plus, je weet mijn uurtarief niet eens.
ja dat is waar ik was kapot van, ik ben van zenuw gevalen en zit nu in gips.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
En eerst was je al 3 dagen aan het huilen
en je huilt alleen maar, om alles?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:02 schreef zouzou het volgende:
[..]
je huilde net nog om die kinderen van Estelle?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:05 schreef zouzou het volgende:
[..]
ja dat is waar ik was kapot van, ik ben van zenuw gevalen en zit nu in gips.
Maar verder zit je mentaal prima in elkaar en sta je blij in het leven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:05 schreef zouzou het volgende:
Maar ze was er wel, die dochterquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:00 schreef zouzou het volgende:
[..]
dat heb ik het toen niet gezien,ze was lopen met haar advocaat,ik heb geen kinderen gezien
Best wel stoer dat ze niet gehuild heeft over de beenbrekende val van die zenuw, want dat lijkt me ook verdomd pijnlijk, van een zenuw vallen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:06 schreef WRH het volgende:
[..]
je huilde net nog om die kinderen van Estelle?
Echt he..![]()
zouzou: dit is waar de ophef over gaat en waarom jouw post verwijderd zou moeten worden?quote:Ik ken zijn familie van badr.Ze hebben ook in nederland gegeten bij mij. mijn vriendin die ziek is ken hun goed, beter dan mij.
mijn vriendin heeft daar 3 jaar gewont omdat vriendin daar was daar bijna geparaliseerd door haar eerste hersensbloeding ze was daar in de cliniek en Badr was daar op visite bij haar.
Ik hoop dat zij niet boos woordt nu op mij omdat ik heb het verteld,maar ik moet het omdat iederen praat zo slecht over hem, ik weet dat gaat het niks veranderden, niks, maar dat is om mijn principe,ik moet het vertelen of jullie het geloven of niet, ik voel mij nu echt beter.
dat lijkt me dan wel weer heel naar.quote:
Een zenuw in het gips.quote:
Nee, ze is van haar zenuw gevallen, nog ergerquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een zenuw in het gips.
Dat is eigenlijk stukken () erger dan wat Everink heeft.
En tevens uniek.
Idd, ik krijg al hoogtevrees als ik aan mijn zenuw denk, laat staan dat ik er op zou moeten staan, dan zou ik ook vallen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ze is van haar zenuw gevallen, nog erger
Nu nog van haar rotsvaste geloof in Badr vallen .quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ze is van haar zenuw gevallen, nog erger
Ook al zo'n geloofwaardig typequote:Op vrijdag 16 november 2012 13:29 schreef Copycat het volgende:
Is dat eigenlijk diezelfde Badrbroer die de schuld in een van die clubincidenten op zich wilde nemen? Die vervolgens die hele club niet kon beschrijven?
Is dat incl. die halfzus die in Frankrijk wereldberoemd is als tennisster, of toch basketbalspeelster of sportjournaliste?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:30 schreef barca1971 het volgende:
Vast wel, volgens mij heeft ie maar 1 broer en 2 zussen...
Is stellemans eigenlijk nog buiten gesignaleerd sinds maandag?
Dat kon hij niet door de waas voor zijn ogenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:29 schreef Copycat het volgende:
Is dat eigenlijk diezelfde Badrbroer die de schuld in een van die clubincidenten op zich wilde nemen? Die vervolgens die hele club niet kon beschrijven?
Je zit ons hier toch niet voor de gek te houden met een oude blessure he?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:05 schreef zouzou het volgende:
[..]
Dat valt nogal tegen. Want Zouzou schreef dit:quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:24 schreef schizovreemd het volgende:
Maar je hebt dus wel allemaal inside info![]()
Er staan geen comfortabele stoelen van velours, maar is ingericht als bar met wit leren stoelen.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:03 schreef zouzou het volgende:
Waarom afwas?(Sorry voor mijn slechte Nederlands,ik schrijf beter Frans)
als je komt in een vip-box in Arena,daar is geen bar,dat is geen discotheek of zo..
Daar zijn confortabele velour stoelen bij een lang balcon daardoor je kijkt naar de shows.
Er zijn natuurlijk heel veel van die boxen en die mogen naar eigen inzicht ingericht worden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:49 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat valt nogal tegen. Want Zouzou schreef dit:
[..]
Er staan geen comfortabele stoelen van velours, maar is ingericht als bar met wit leren stoelen.
[ afbeelding ]
oh wat walgelijk, alsof het ze allemaal maar overkomt en anderen hen dit aandoen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:50 schreef barca1971 het volgende:
wat vinden jullie van die mensen die op stellemans's facebook pagina dit zeggen;
Lieverd , jou mannetje wordt van alle kanten genaaid, vieze bureacratische hufters hier in Nederland, hou vol mop , ook dit overwinnen jullie, geen berg zo hoog en geen zee zo diep met echte LIEFDE over win je de zwaarste tijd, keep strong en keep faith !!! Cxxx en hou vol!!!
Ik denk echt serieus dat iedereen zich laat verblinden door scenario onvoorwaardelijke liefde,anders ga je toch niet aan alle delicten voorbij? wat is er aan de hand met die mensen?
Die foto was van de bewuste skybox die Zouzou beschreef.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:51 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk heel veel van die boxen en die mogen naar eigen inzicht ingericht worden.
Niet zeg je nog van nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Die foto was van de bewuste skybox die Zouzou beschreef.
Dat zal nog moeten blijkenquote:En zelfs al zou het kloppen. Het is gewoon flauwekul van Zouzou om te schrijven dat het een engeltje is. Het is gewoon een crimineel die de gevangenis hoort.
Dan klopt de beschrijving nog steeds niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:05 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Niet zeg je nog van niet
Dit lijkt er meer op...
[ afbeelding ]
Misschien moet ik de PR van zouzou maar gaan doen
[..]
Dat zal nog moeten blijken
Dat ze een achterban heeft die wel wat bijles zou kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:50 schreef barca1971 het volgende:
wat vinden jullie van die mensen die op stellemans's facebook pagina dit zeggen;
Lieverd , jou mannetje wordt van alle kanten genaaid, vieze bureacratische hufters hier in Nederland, hou vol mop , ook dit overwinnen jullie, geen berg zo hoog en geen zee zo diep met echte LIEFDE over win je de zwaarste tijd, keep strong en keep faith !!! Cxxx en hou vol!!!
Ik denk echt serieus dat iedereen zich laat verblinden door scenario onvoorwaardelijke liefde,anders ga je toch niet aan alle delicten voorbij? wat is er aan de hand met die mensen?
Weet ik ook niet, wel vreemd dat het allemaal zolang moet durenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:12 schreef Jappie het volgende:
Wanneer gaan ze eigenlijk die zogeheten "schouw" uitvoeren ?
Ik ben wel benieuwd eigenlijk hoe de boel er daar uitziet om een beter beeld te kunnen hebben van wat er zich heeft afgespeeld.
Ik dacht dat voorlopige hechtenis wordt uitgezeten in een huis van bewaring, wat iets anders is dan een gevangenis, maar misschien ben ik abuis dan hoor ik graag van je hoe het zitquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat blijkt al, hij zit er niet voor niets
die gaan zich pas bedenken als ze een keer een "gezellig avondje" met Badr hebben en dan per ongelijk iets zeggen of doen wat hem niet aanstaat en een corrigerend tikje krijgenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:50 schreef barca1971 het volgende:
Waarom ben je die nog niet aan het opzoeken voor me danquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:16 schreef Leandra het volgende:
Er heeft in een van de nieuwstopics een tekening gestaan van de indeling van de bewuste skybox.
En die was zeker niet zo als die van KPMG hierboven.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:27 schreef Leandra het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag; worden die beveiligers die hen hebben geholpen uit de skybox te komen nog vervolgd als hij schuldig bevonden wordt?
Want dan hebben ze, net zoals degene die de skybox huurde en zijn auto aan Badr uitleende om te kunnen vertrekken, nogal wat hulp verleend aan iemand die betrokken was bij een misdrijf.
En gezien de aard van de verwondingen kan ik me niet voorstellen dat hij geen bloedvlekken op zijn kleding had, en dat konden degenen die hem hielpen ontsnappen ook zien.
Ben sowieso benieuwd hoe ze naar huis zouden gaan? Taxi, of hadden ze daar wel een auto staan, en zo ja; waarom hebben ze die dan niet genomen?
Kennelijk had Steenbakkers zijn Lamborghini Aventador sowieso al aan Badr uitgeleend dat weekend, hij reed er die vrijdag en zaterdag al mee.quote:
Lol, ik zie nu pas dat het een auto met een Duits kenteken is, kunnen ze hem nog fijn even een navordering van de belastingdienst sturenquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:44 schreef barca1971 het volgende:
Het was het weekend dat Badr rond reed met die Aventador, lekker opvallend door de PC
hoezo attention seeker, ga lekker de snelweg op i.p.v met die pak op die pokke stukjes te rijden
Ja klopt, en dus niet specifiek uitgeleend om te ontsnappen/vertrekken zoals je stelde.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk had Steenbakkers zijn Lamboghini Aventador sowieso al aan Badr uitgeleend dat weekend, hij reed er die vrijdag en zaterdag al mee.
Ik denk dat steenbakkers daar niet zo mee zit hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lol, ik zie nu pas dat het een auto met een Duits kenteken is, kunnen ze hem nog fijn even een navordering van de belastingdienst sturen
Ik krijg de tekst er helaas niet goed op omdat Privé net een maatje groter is qua formaat.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zou je de rest van t artikel ook kunnen inscannen? #durft te vragen
In het begin was alleen maar bekend dat hij met de geleende auto van Steenbakkers was vertrokken, dat hij die al 2 dagen geleend had is dan niet de eerste conclusie.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ja klopt, en dus niet specifiek uitgeleend om te ontsnappen/vertrekken zoals je stelde.
Ze zijn per taxi vertrokken uit de arena, dus ik denk dat hij de Lamborghini van Steenbakkers gewoon daar voor hem hebben achtergelaten.
Badr was de bestuurder toch? Dan is het hem verboden om in een auto met een buitenlands kenteken te rijden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:51 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik denk dat steenbakkers daar niet zo mee zit hoor
Bij wie was dat bekend danquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het begin was alleen maar bekend dat hij met de geleende auto van Steenbakkers was vertrokken, dat hij die al 2 dagen geleend had is dan niet de eerste conclusie.
Op een of andere manier kwam die geleende auto in het verhaal, maar ze lijken idd per taxi te zijn vertrokken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:55 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Bij wie was dat bekend dan
Het is al vanaf het begin vrij duidelijk geweest dat ze per taxi vertrokken?
Klopt. Leuke wegenbelasting en bpm vordering voor Badr op een auto van die prijscategoriequote:Op vrijdag 16 november 2012 15:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Badr was de bestuurder toch? Dan is het hem verboden om in een auto met een buitenlands kenteken te rijden.
Steenbakkers bedrijf zit in Boxtel, dus niets vreemds als hij in Duitsland woont en dus wel met een Duits kenteken mag rijden.
Het gros van de prijsverhoging bovenop de nettoprijs is de CO2-heffingquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Klopt. Leuke wegenbelasting en bpm vordering voor Badr op een auto van die prijscategorie
Wat sneu, zeg, dit.......quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:18 schreef barca1971 het volgende:
Die auto kwam in beeld omdat hij en estelle er zo opzichtig mee door amsterdam reden, vrijdags al toen ze op de cornelis schuyt ermee zijn gespot, toen ze ook met willem holleeder kletsten.
http://ishootpeople.nl/?map=797
see for yourself
quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Klopt. Leuke wegenbelasting en bpm vordering voor Badr op een auto van die prijscategorie
quote:Als u met een auto, bestelauto of motor met een buitenlands kenteken voor een korte periode gebruikmaakt van de Nederlandse weg, kunt u een vrijstelling van bpm en mrb krijgen.
Echt he, ik zou in zo een aftands boodschappenkarretje nog niet dood gevonden willen wordenquote:
als jij een auto huurt in frankrijk ,je neemt de auto mee naar Nederland kan maar niet langer dan 15 dagen bij de douane krijg jij een vrijstelling .quote:
Nee, als je een auto leent van buitenlandse kennissen dan maakt het niet uit of de eigenaar erbij zit, als je geen ontheffing hebt aangevraagd dan mag je er niet mee rijden en krijg je een na-heffing.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:24 schreef zouzou het volgende:
[..]
als jij een auto huurt in frankrijk ,je neemt de auto mee naar Nederland kan maar niet langer dan 15 dagen bij de douane krijg jij een vrijstelling .
In nederland als jij leent een buitenlands auto moet de eigenaar bij ,in de auto of jij moet een goedkeuring van de de belasting vragen
de zwaarts auto hier boven is van Badr,.
Dat heeft met de ontduiking van BPM te maken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:24 schreef zouzou het volgende:
[..]
als jij een auto huurt in frankrijk ,je neemt de auto mee naar Nederland kan maar niet langer dan 15 dagen bij de douane krijg jij een vrijstelling .
In nederland als jij leent een buitenlands auto moet de eigenaar bij ,in de auto of jij moet een goedkeuring van de de belasting vragen
de zwaarts auto hier boven is van Badr,.
Dat bedoelde ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:24 schreef zouzou het volgende:
[..]
waarom de politie niet gebeld heeft om te zeggen tegen Badr dat hij moet naar buiten komen, dat is de huis van Estelle ze heeft niks gedaan, ze magen daar niet binnen komen. Hebben ze een toesteming van de rechter om binnen te komen? estelle is niet een verdachte,in de huis binnen komen is fout zekker met een kind van 8 en een andere kind van 13, om 19.30 savond.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:24 schreef MightyMightyM het volgende:
Beste zouzou, wiens schuld is het eigenlijk volgens jou dat Joelle en Maxim geconfronteerd worden met een arrestatieteam?
Kutcrimineeltjes stelen toch gewoon een autoquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat heeft met de ontduiking van BPM te maken.
Bijkomstig voordeel is dat die kutcrimineeltjes dan niet met geleende auto's uit buurlanden hier maanden anoniem kunnen rondrijden en vanalles kunnen uitvreten.
Dat is dan wel een vrijstelling die aangevraagd moet worden....en eerlijk gezegd lijkt het me stug dat dat gebeurd is.quote:
Dus Steenbakkers wilde Badr (waar hij net sponsor van was geworden) doelbewust framen ofzoquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dan wel een vrijstelling die aangevraagd moet worden....en eerlijk gezegd lijkt het me stug dat dat gebeurd is.
8 en 13?? Nou, het is wel duidelijk dat je ze goed kent.... wow.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:33 schreef zouzou het volgende:
[..]
waarom de politie niet gebeld heeft om te zeggen tegen Badr dat hij moet naar buiten komen, dat is de huis van Estelle ze heeft niks gedaan, ze magen daar niet binnen komen. Hebben ze een toesteming van de rechter om binnen te komen? estelle is niet een verdachte,in de huis binnen komen is fout zekker met een kind van 8 en een andere kind van 13, om 19.30 savond.
Dat weet ik niet, misschien is hij wel net zo arrogant als Badr en denkt hij dat de regels ook niet voor hem gelden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:35 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dus Steenbakkers wilde Badr (waar hij net sponsor van was geworden) doelbewust framen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |