Ik vind het ook verschrikkelijk voor deze kinderen. Dat hun moeder een relatie heeft met iemand die doodsschoppen kan verkopen als je verkeerd naar hem kijkt en dat zij ze aan hem blootstelt. Verschrikkelijk, gevaarlijk ook nog, echt. Maar suggereer je nou dat je criminelen vrij moet laten rondlopen omdat het zielig is voor de kinderen van hun zoveelste scharrel? Ik denk dat de gevangenissen dan aardig leeg zouden zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:51 schreef zouzou het volgende:
Ik heb geen relatie met Badr en ik heb ook geen kind met Badr, is niet eens mijn type,
hij is een vriend ,een kennis.
Huub ja ken ik goed maar ook geen relatie,ik helpt hem,ja.
Mijn kind heeft een papa dat hoef ik niet over te zeggen.
Ik huil nu 3 dagen achter meekar om de 2 kinderen,ik ben zelfs voor zenuw gevallen en ik zit hier nu met gips, ik vind het zo verschikkelijk voor deze kinderen, waarom komt de politie in Estelle huis om 19uu.er waren daar kinderen,jullie praten zoveel over de voet van Everink ,ik denkt aan deze kinderen meer.
Everink was dag 5 aan revalidatie...en een week geleden was hij aan werken in Thailand.
heb jij nu jouw wapen ,jij zal bard vermoorden ,gisteren waren veel getuigen voor wat jij zegt.quote:
quote:
Ik bedoel Badr,quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:26 schreef zouzou het volgende:
[..]
heb jij nu jouw wapen ,jij zal bard vermoorden ,gisteren waren veel getuigen voor wat jij zegt.
Ik heb een Leopard 2 tank.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:26 schreef zouzou het volgende:
[..]
heb jij nu jouw wapen ,jij zal bard vermoorden ,gisteren waren veel getuigen voor wat jij zegt.
quote:
vooral zouzou (als je er doorheen kunt worstelen) is een pareltje, zelden zoveel chaos in 1 posting gezien.quote:
Staat hier nu eigenlijk dat je wel liegt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Dus ik ken goed Badr Hari, zijn broer lees hier en weet dat ik niet lieg niet, dat is geen leugen,
Ik heb er helemaal blosjes vanquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat hier nu eigenlijk dat je wel liegt?
Verder snap ik niet zo goed waarom je je geraaskal aan mij moet richten. Mij overtuig je niet van Badr's onschuld, al helemaal niet als er geen touw aan je relaas is vast te knopen. Beter ga je beginnen met een taalcursus in je stad. Is ook beter voor de Nederlandse communicatie met je kind. Straks gaat je zoontje het park checken, op beeldjes trappen en alles en iedereen door bushokjes tiefen.
Moet je ook niet willen.
Oh ja ... ik las dat geraaskal in een quote ...quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb er helemaal blosjes van, maar ik neem aan dat je relaas voor zouzou bedoeld is, niet voor mij
Je huilt om de kinderen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:05 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ja zo ben ik ik huil tot nu toe over de 2 kinderen van Estelle, als is gebeurt in Palestina doe ik ook, omdat ik heb een hart op de goede plaats.
Dat jij daar om huilt, betekent nog niet dat jij het hart op de goede plaats hebt ziten noch hoeft dat de oorzaak te zijn van het huilenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:05 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ja zo ben ik ik huil tot nu toe over de 2 kinderen van Estelle, als is gebeurt in Palestina doe ik ook, omdat ik heb een hart op de goede plaats.
Ik wil niemand overtuigen,dat moet Ficq doen bij de rechter, ik heb gezegt dat ik wil zolang aan CC een pM sturen om het te vertelen dat ik ken Badr,dat jij kan het door het vertelen aan de users.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat hier nu eigenlijk dat je wel liegt?
Verder snap ik niet zo goed waarom je je geraaskal aan mij moet richten. Mij overtuig je niet van Badr's onschuld, al helemaal niet als er geen touw aan je relaas is vast te knopen. Beter ga je beginnen met een taalcursus in je stad. Is ook beter voor de Nederlandse communicatie met je kind. Straks gaat je zoontje het park checken, op beeldjes trappen en alles en iedereen door bushokjes tiefen.
Moet je ook niet willen.
waarom zou ze? dat doe je lekker zelf, of niet natuurlijk maar zadel een ander niet op met het communiceren van je eigen rotzooi.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:38 schreef zouzou het volgende:
[..]
ik heb gezegt dat ik wil zolang aan CC een pM sturen om het te vertelen dat ik ken Badr,dat jij kan het door het vertelen aan de users.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:19 schreef Copycat het volgende:
Straks gaat je zoontje het park checken, op beeldjes trappen en alles en iedereen door bushokjes tiefen.
Moet je ook niet willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |