abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119268015

[ Bericht 100% gewijzigd door JaneDoe op 16-11-2012 10:20:36 ]
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:20:59 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119268038
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:18 schreef WRH het volgende:
nu wordt het echt wel iets te veel chaos hoor.
ik begrijp er totaal niets meer van nu al die kinderen er een aandeel in blijken te hebben.
en wie is nou weer Huib, is dat ook een vriend van Badr? de vader van je kind misschien?
snap er niets van.
Nee, dat gaat om Huub van de Gouden Kooi, die deed aan corrigerend telefoonwerpen richting zijn net bevallen vrouw.

Maar ook Huub kan op de eeuwige steun van zouzou rekenen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator vrijdag 16 november 2012 @ 10:22:43 #153
184769 crew  Deisyy
pi_119268088
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat gaat om Huub van de Gouden Kooi, die deed aan corrigerend telefoonwerpen richting zijn net bevallen vrouw.

Maar ook Huub kan op de eeuwige steun van zouzou rekenen.
Maar ook Huub was lief voor zijn familie, dus een goede jongen :Y
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:39:01 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119268512
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Huub is ook wel een goeie jongen, maar dat maakt hem niet op voorhand en automatisch onschuldig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_119268618
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:22 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Huub was dan ook de leukste deelnemer in DGK.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_119268829
Ik heb geen relatie met Badr en ik heb ook geen kind met Badr, is niet eens mijn type,
hij is een vriend ,een kennis.
Huub ja ken ik goed maar ook geen relatie,ik helpt hem,ja.
Mijn kind heeft een papa dat hoef ik niet over te zeggen.
Ik huil nu 3 dagen achter meekar om de 2 kinderen,ik ben zelfs voor zenuw gevallen en ik zit hier nu met gips, ik vind het zo verschikkelijk voor deze kinderen, waarom komt de politie in Estelle huis om 19uu.er waren daar kinderen,jullie praten zoveel over de voet van Everink ,ik denkt aan deze kinderen meer.
Everink was dag 5 aan revalidatie...en een week geleden was hij aan werken in Thailand.
pi_119268914
Estelle en badr moeten idd hun ogen uit de kop schamen, dat ze die kinderen constant in zulke situaties brengen. Net zoals hij zich moet schamen dat hij moedwillig mensen in elkaar trapt.
Wat een walgelijke vent is het toch :r
Zie ZouZou is het gewoon met ons eens :D
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:54:43 #158
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119268925
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 10:51 schreef zouzou het volgende:
Ik heb geen relatie met Badr en ik heb ook geen kind met Badr, is niet eens mijn type,
Ik huil nu 3 dagen achter meekar om de 2 kinderen,ik ben zelfs voor zenuw gevallen en ik zit hier nu met gips, ik vind het zo verschikkelijk voor deze kinderen, waarom komt de politie in Estelle huis om 19uu.er waren daar kinderen,jullie praten zoveel over de voet van Everink ,ik denkt aan deze kinderen meer.
Everink was dag 5 aan revalidatie...en een week geleden was hij aan werken in Thailand.
Je maakt een rare vergelijking.
The love you take is equal to the love you make.
pi_119269027
quote:
Huh? Dag 5 aan revalidatie? Hij is al maanden aan het revalideren. Wat klets jij nou?
  Moderator vrijdag 16 november 2012 @ 11:00:05 #160
184769 crew  Deisyy
pi_119269078
quote:
Wie neemt haar dochter mee naar de rechtbank?
pi_119269131
quote:
ik snap er wederom niets van.
nu heb je opeens 2 kinderen?
of bedoel je de kinderen van Estelle? maar waarom zou je daarom al 3 dagen moeten huilen?
zou je dan niet eens professioneel gaan praten, want 3 dagen huilen om kinderen die je niet kent is best wel.. apart..
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_119269166
5 dagen naar de ongeluk,100% was hij aan revalideren dat heb ik toen gezegt ,toen waren veel commentaar.
Ik weet het ook,ik zweer nooit maar ik zeg 100% zitten bewijzen over,dat gaan jullie van horen in Januari.Ik heb toen een reactie over geschreven.
pi_119269183
quote:
Ik huil nu 3 dagen achter meekar om de 2 kinderen,ik ben zelfs voor zenuw gevallen en ik zit hier nu met gips, ik vind het zo verschikkelijk voor deze kinderen, waarom komt de politie in Estelle huis om 19uu.er waren daar kinderen,
:') Daar had Badr eerder aan moeten denken. Bv voordat hij iedereen in elkaar beukte. Of voordat hij zijn voorwaarden schond. Of voordat hij bij Estelle ging hangen.
quote:
jullie praten zoveel over de voet van Everink ,ik denkt aan deze kinderen meer.
Als ik mag kiezen: getuige zijn van een geweldloze arrestatie of mijn voet er volledig afgetrapt te krijgen, dan weet ik wel wat ik kies :')
quote:
5 dagen? En nu loopt hij weer gewoon rond? 8)7
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119269204
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:03 schreef zouzou het volgende:
5 dagen naar de ongeluk,100% was hij aan revalideren dat heb ik toen gezegt ,toen waren veel commentaar.
Ik weet het ook,ik zweer nooit maar ik zeg 100% zitten bewijzen over,dat gaan jullie van horen in Januari.Ik heb toen een reactie over geschreven.
5 uur per dag! |:(

quote:
Hoe hoog het schadebedrag is, is nog onbekend omdat nog niet duidelijk is hoe lang Everinks revalidatie nog duurt. 'Hij is momenteel vijf uur per dag bezig met revalideren', aldus de advocaat.
http://www.at5.nl/gespot/(...)evergoeding-van-hari
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119269235
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:01 schreef WRH het volgende:

[..]

ik snap er wederom niets van.
nu heb je opeens 2 kinderen?
of bedoel je de kinderen van Estelle? maar waarom zou je daarom al 3 dagen moeten huilen?
zou je dan niet eens professioneel gaan praten, want 3 dagen huilen om kinderen die je niet kent is best wel.. apart..
Ja zo ben ik ik huil tot nu toe over de 2 kinderen van Estelle, als is gebeurt in Palestina doe ik ook, omdat ik heb een hart op de goede plaats.
pi_119269254
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:05 schreef zouzou het volgende:

[..]

Ja zo ben ik ik huil tot nu toe over de 2 kinderen van Estelle, als is gebeurt in Palestina doe ik ook, omdat ik heb een hart op de goede plaats.
Maar om 8 personen die het ziekenhuis in geslagen worden huil je dan weer niet :')
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:06:32 #167
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119269261
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:03 schreef zouzou het volgende:
Niks 5 dagen na het ongeluk. Praat toch geen onzin.
pi_119269363
quote:

[..]

eh, nee, huilen om totaal onbekende kinderen waar je niets vanaf weet of over het nieuws heeft helemaal niets met je hart te maken, dat is gewoon niet gezond en daar zou ik serieus eens met iemand over gaan praten.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_119269409
Vraag maar aan de moderator ,mischien kan zij vinden mijn reactie,
heb ik het geschreven zoiets= Everink is nu naar de revalidate...raar.
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:12:48 #170
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119269435
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:11 schreef zouzou het volgende:
Probeer nou eens iets begrijpelijks te zeggen. Rustig, een zin tegelijk.
pi_119269587
Ik Begrijp maar ik ben geen debile vrouw, .
met een pen schrijf ik slechte Nederlands maar denken doe ik Perfect!!
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:18:57 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_119269605
quote:

Zegt niks over de goedheid van je hart, maar alles over de labiliteit van je geest.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 16 november 2012 @ 11:19:21 #173
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119269614
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:18 schreef zouzou het volgende:
Ik Begrijp maar ik ben geen debile vrouw, .
met een pen schrijf ik slechte Nederlands maar denken doe ik Perfect!!
Da's mooi. Op een forum posten lukt jammergenoeg niet zo best.
pi_119269641
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:18 schreef zouzou het volgende:
denken doe ik Perfect!!
:X :X :X

Moderator vrijdag 16 november 2012 @ 11:21:33 #175
184769 crew  Deisyy
pi_119269661
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 11:11 schreef zouzou het volgende:
Dat zoeken kunnen we ook zelf. Maar hier heb je het over 2 dagen....

quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:03 schreef zouzou het volgende:
Waarom afwas?(Sorry voor mijn slechte Nederlands,ik schrijf beter Frans)
als je komt in een vip-box in Arena,daar is geen bar,dat is geen discotheek of zo..
Daar zijn confortabele velour stoelen bij een lang balcon daardoor je kijkt naar de shows.
Als je besteld dan komt een serveuse,of je gaar in de loange drink halen .
Als je besteld een champagne voor 2 persoonen kreeg je een ijsemmer met een fles champagne
een witte serviette op en 2 glassen,
om stoffen ,ik zelfs weeg altijd mijn glas met de... serviette..! Dat doe ik ook in een restaurant
dat is niet raar.
Dus jullie moeten gaan naar een sky of vip-box dan kom jullie achter.
Dat is niet eerlijk om schuld geven ,wij weten niet een of Badr Hari schuldig is of niet.
Intelligente mensen doen dat niet.
En deze Evelink die eerst zegt hij weet niet meer van en achter wij horen alleen een naam: Badr Hari,
De slachtoffer weet van de anderen niet meer, e
En hij is naar 2 dagen naar een revalidatiecentrum?...?...Hij zal misschien niet meer kunnen lopen?
Je gaat naar een invalidecentrum als je been niet meer in gips en die gaan jou leren weer lopen , toch.
Ik weet dat jullie zijn dom maar goed naar denken, zo komen fouten en veel onschuldige mensen in
de gevangenis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')