dat hoef ook niet ik heb nu toch de bericht zelfs geschreven en niemand heeft van begrijpen dus zeg ik gelukkig omdat ik heb het spijt in van dat ik heb het gedaan, iederen begin mij te spoten met...dat de kind van Badr is...en dat de kind van huub is....haha...Ik wil gewoon eerlijk zijn maar ....quote:
Net zoals Badr en Estellequote:Op vrijdag 16 november 2012 12:49 schreef zouzou het volgende:
[..]
dat hoef ook niet ik heb nu toch de bericht zelfs geschreven en niemand heeft van begrijpen dus zeg ik gelukkig omdat ik heb het spijt in van dat ik heb het gedaan, iederen begin mij te spoten met...dat de kind van Badr is...en dat de kind van huub is....haha...Ik wil gewoon eerlijk zijn maar ....
Nooit meer eerlijk , bij niemand,
Heeft iemand je wel eens verteld dat je een drama queen bent of komt dit echt als iets nieuws?quote:
dat heb ik het toen niet gezien,ze was lopen met haar advocaat,ik heb geen kinderen gezienquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Je huilt om de kinderen?
Die Estelle zelf vrijwillig meeneemt naar de rechtbank om ze met alles te confronteren?
Dan zal je wel een hekel aan Estelle hebben inmiddels ook.
ik ben echt geen drama queen,ik ben een posive persoon die altijd lacht,soms te...quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:57 schreef WRH het volgende:
[..]
Heeft iemand je wel eens verteld dat je een drama queen bent of komt dit echt als iets nieuws?
En eerst was je al 3 dagen aan het huilenquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:02 schreef zouzou het volgende:
[..]
ik ben echt geen drama queen,ik ben een posive persoon die altijd lacht,soms te...
Maar wat beweer je nou steeds over die revalidatie van Everink?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:02 schreef zouzou het volgende:
[..]
ik ben echt geen drama queen,ik ben een posive persoon die altijd lacht,soms te...
dat was de bedoeling om de prijs te vragen,hahaha,,,quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:00 schreef Copycat het volgende:
Echt, hoe kom je erbij dat ik me ook maar een beetje voor jouw rare PR-karretje zou laten spannen?
Plus, je weet mijn uurtarief niet eens.
ja dat is waar ik was kapot van, ik ben van zenuw gevalen en zit nu in gips.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
En eerst was je al 3 dagen aan het huilen
en je huilt alleen maar, om alles?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:02 schreef zouzou het volgende:
[..]
je huilde net nog om die kinderen van Estelle?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:05 schreef zouzou het volgende:
[..]
ja dat is waar ik was kapot van, ik ben van zenuw gevalen en zit nu in gips.
Maar verder zit je mentaal prima in elkaar en sta je blij in het leven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:05 schreef zouzou het volgende:
ja dat is waar ik was kapot van, ik ben van zenuw gevalen en zit nu in gips.
Maar ze was er wel, die dochterquote:Op vrijdag 16 november 2012 13:00 schreef zouzou het volgende:
[..]
dat heb ik het toen niet gezien,ze was lopen met haar advocaat,ik heb geen kinderen gezien
Best wel stoer dat ze niet gehuild heeft over de beenbrekende val van die zenuw, want dat lijkt me ook verdomd pijnlijk, van een zenuw vallen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:06 schreef WRH het volgende:
[..]
je huilde net nog om die kinderen van Estelle?
Echt he..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |