abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119243117

De Gate:

Estelle en Ruud gaan na een huwelijk van 12 jaar en 2 kinderen uit elkaar. Ruud is dit inmiddels wel gewend want hij heeft nog 2 andere ex-vrouwen die ieder ook twee kinderen van hem hebben. De reden waarom ze volgens Estelle uit elkaar gaan is omdat Ruud er (via zijn golftas) nogal wat neukertjes op na zou hebben gehouden. Een van zijn laatste veroveringen zou een dame uit de horecawereld zijn.

Volgens Ruud is echter de de bom gebarsten nadat hij afluisterapparatuur in hun huis heeft geplaatst en zo vernam dat Estelle vreemd ging met Badr Hari waar ze verliefd op is, zelfs misschien zwanger van is. Natuurlijk waren de moeder en zus van Estelle waren op de hoogte van de affaire van Estelle.

Estelle en Badr vertrokken stiekem naar Marokko terwijl Estelle tegen Ruud had gezegd dat ze met Leco van Zadelhoff naar Ibiza zou zijn. Om haar te betrappen heeft Ruud zich verscholen achter een vuilcontainer op Schiphol en zag Estelle terugkomen uit Marokko waarbij zijn vermoedens bevestigd zijn dat ze inderdaad vreemd ging.

Badr Hari had zelf voor/tijdens Estelle ook al een relatie met Daphne. Zij is een maand geleden bevallen is van zijn kind en moest via de media moest vernemen dat haar relatie met Badr voorbij is. Volgens Badr begrijpt Daphne echter "dat zoiets kan gebeuren" (ahum)

Even gingen de geruchten dat Estelle vreemd zou zijn gegaan met Rafael van de Vaart wat deze gate zou hebben veroorzaakt maar het blijkt vooralsnog Badr te zijn. Volgens andere berichten is Rafael wel degelijk vreemdgegaan maar met niemand minder dan Nicky Plessen die een kind heeft met Ruben Bontekoe en zou een scheiding van Rafael en Sylvie op handen zijn.

UPDATE 27-7-2012

Inmiddels zijn we een paar weken verder en is er een staakt het vuren tussen Estelle en Ruud en zijn ze in de rechtbank bezig met de scheiding rond te maken.

Estelle is dol verliefd op haar Badjas Harrie en iedereen mag het weten! (roddelbladen, kranten etc) Als liefdesuitje zijn ze bijvoorbeeld als VIP naar Sensation White gegaan waar Badr, al spelend met het haar van Estelle, vermoedelijk een gast uit een andere sky-box permanent invalide heeft geschopt. Gelukkig lazen we de volgende dag in de krant dat hij er niets mee te maken had, hij had alleen maar wat glazen afgedroogd met een theedoek. Voor de zekerheid zijn ze na de vechtpartij toch maar via het balkon vertrokken voordat de beveiliging er was.

Volgens Badr "overwint hun liefde alles" De vraag is of Estelle nog steeds zo blij is met haar 'vechtmachine' aangezien, na een heerlijke -geplande- vakantie naar het buitenland, Badr moest gaan onderhandelen met de Nederlandse justitie over zijn terugkomst naar Nederland. Er waren inmiddels wat aangiftes tegen hem binnengekomen en hij wilde liever zelf naar het politiebureau komen in plaats van een bezoekje van een arrestatieteam af te wachten.

Inmiddels zit Badr al een paar daagjes vast, en volgens de geruchten mag hij zijn bezoek aan de cel met nog 14 dagen verlengen.

Het wachten is op een reactie van Estelle , het is al 2 weken erg stil vanuit haar kant.

Ruud daarintegen heeft het prima naar zijn zin als vrijgezel. Eindelijk mag hij met al zijn kinderen op vakantie en heeft wellicht een nieuwe mysterieuze blonde vrouw aan de haak geslagen.

Update 07-08-2012

Het voorarrest van Badr is met 3 maanden verlengd.

The story continues!

De hoofdrolspelers:

......... Columbo Ruud Gul lid..................................Extelle...............................................Badjas Harrie...............

De bijrollen:

Koen Everink (slachtoffer skybox)

De kinderen van Ruud

De vrouw die voor nieuwe scharrel van Ruud gezien werd.

Ruud heeft opnieuw liefde gevonden bij de Mexicaanse Margaritha.

De boosdoeners:

De Golftas

De Vuilcontainer

De vermeende afluisterapparatuur van Ruud

De Skybox

De theedoek

--------

Inmiddels zijn er al wat leuke plaatjes verschenen over deze gate:

En via FB

NIEUWNIEUWNIEUWNIEUW!!!! NU IN DE WINKEL!!!

De schoenen/gympen van Badr (die hij had ingeleverd bij de politie).

Restaurant Bar Moustache die een broodjeszaak werd omdat Badr en Estelle er 12-11-12 een broodje aten:

Na 3 dwaze dagen was het feest abrupt ten einde. Badr wordt opgepakt. Estelle in zak en as. :O
Pownews journalist: "Badr, wat doe je?". Badr: "Ik heb een broodje gegeten". :|W

Hij hoort er nu ook bij. Yves-Gijrath, de zaakwaarnemer van Badr (die nu vooral zijn eigen zaken probeert te beheren), die onlangs nog probeerde Badr schoon te praten (in P&W). Nu ook de media opgezocht omdat hij het zo erg vindt dat Badr weer opgepakt is.
:+

Tijdlijn:

Eind 2011: Badr & Estelle komen elkaar wel eens tegen in de hotspots in A'dam maar spreken elkaar niet.
Oktober 2011: Ontmoeting Badr & Estelle.
December 2011: Badr deelt klappen uit in Cooldown.
Februari 2012: Estelle interviewt Badr voor Beau Monde, bijna direct daarna gaat hij naar Amerika. Ze skypen omdat hij het artikel nog mag nalezen, meer niet.
3 April 2012: Badr komt terug uit Amerika ivm aanbod K1. Diezelfde avond komen Estelle en Badr elkaar tegen op het gala voor het Emma Kinderziekenhuis. De gevoelens beginnen op te borrelen.
Half mei 2012 (?): Daphne, de ex van Badr, bevalt.
18 mei 2012: Badr mishandelt een bezoeker van club Jimmy Woo, in de Korte Leidsedwarsstraat, vanwege een ruzie tussen broertje en 'negers'.
27 mei 2012: Badr vecht een K1 wedstrijd in Madrid, Estelle gaat mee.
2 juni 2012: Geruchten dat Estelle vreemd is gegaan met Rafaël van der Vaart!
Juni 2012: Aktie in de tent, volgorde is niet helemaal duidelijk. Er wordt afluisterapparatuur geplaatst in het huis van de Gullitjes. De witte keukentafel is getuige van een slecht-nieuws gesprek.
Juni 2012: Estelle en Badr gaan op vakantie naar Marrakesh en Ruud zit bij terugkomst in of achter een container op Schiphol.
Juni 2012: Ruud stelt een persverklaring op over de op handen zijnde scheiding.
12 juni 2012: Media melden scheiding Ruud & Estelle.
15 juni 2012: Interview in Telegraaf. Badr heeft nog nóóit iemand mishandeld! Estelle had het hem zelf gevraagd.
20 juni 2012 : Bekendmaking afluisteren Ruud (maar wanneer dat dan was...)
7 juli 2012: Koen Everink in elkaar gerost op Sensation.
8 juli 2012: Estelle had mee zullen doen aan ''Ranking the Stars'', ze ziet er van af.
8 juli 2012: Badr vist zijn witte kleding uit de wasmand en brengt die zelf naar de politie. Want zo is-ie.
25 juli 2012: Na een welverdiende vakantie meldt Badr zich 'vrijwillig' bij de politie. Estelle gaat opnieuw op vakantie, ditmaal naar Ibiza met haar kinderen.
8 augustus 2012: Estelle krijgt voorlopig de kinderen toegewezen, de villa in Amsterdam en 15.000 euro per maand.
20 augustus 2012: Column Leon de Winter over alpha mannetjes en mannelijke pikorde.
22 augustus 2012: Derde verdachte opgepakt.
22 augustus 2012: Estelle laat weten Badr voorlopig trouw te blijven.
23 augustus 2012: Badr en Ferhat Y geven elkaar de schuld van de mishandeling.
24 augustus 2012: Estelle maakt bekend dat Bram Moszkowicz haar nieuwe advocaat is.
27 augustus 2012: SBS zendt het grote Privé-interview met Estelle uit.
28 augustus 2012: Estelle bezoekt Badr in HvB Nieuwegein, maar er mag maar 1 zak mee naar binnen.
27 oktober 2012: Al negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting.
9 november 2012: Badr voorlopig op vrije voeten. Feest in huize Estelle!
12 november 2012: Badr al gespot in Horecagelegenheid in Utrechtsestraat. Linea recta terug de bak in..
12 november 2012 Badr 'savonds weer opgepakt door 'arrestatieteam'. B
13 november 2012 Er is gebleken dat Badr ook contact heeft gehad met getuigen. De rechter stuurt hem na partijen gehoord te hebben weer naar PI Zoetermeer.

Als Badr Hari nog één keer in een vechtpartij belandt, gaat Estelle Cruijff bij hem weg.
Dat is volgens zijn advocate Bénédicte Ficq een extra stok achter de deur bij het schoon schip dat Hari zegt te willen maken.
Ficq heeft dit gisteren verklaard nadat justitie bekendmaakte dat het aantal mishandelingen waarvan de gewelddadige kickbokser wordt verdacht was gestegen van twee naar zes.

In een interview met het Parool op 23-jarige leeftijd: "Ik wil niet meer voor Nederland vechten. Ik ben uitgefloten in Nederland. Ik vecht nu voor Marokko." Hari doelt op zijn gevecht in de Arena in 2005, toen het publiek hem uitfloot toen hij neer was gegaan in de ring: 'Ik ben geboren in Amsterdam, maar ik vecht voor Marokko. Ik wil de Marokkanen in Nederland iets geven waar ze trots op kunnen zijn. Sinds mijn gevecht in de Arena in 2005 ben ik een beetje klaar met het Nederlandse publiek. Ik ging na dertig seconden zwaar neer. Daarna werd ik heel hard uitgefloten. Ja, dag! Vechten in Nederland doe ik dus niet meer. Daar ben ik te trots voor, weet je.'

Inmiddels is op 7 november bekend geworden dat Evert Santegoeds slechts een week na het Sensation-incident al met een mediastrateeg doorgenomen had hoe de imagoschade van Estelle en Badr het best beperkt kon worden, de keuze werd tussen scenario 1 "Onvoorwaardelijke liefde, en scenario 2 "de Tegenaanval".
Het advies van de mediastrateeg was scenario 1.
Hier te vinden: http://nikkinikster.files(...)/evertsantegoeds.pdf

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 15-11-2012 17:30:04 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_119243331
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:35 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik wist dat ik het gelezen had, dat Badr WEL iets aan zijn hand had (verwonding).
En Evert had getuigd dat hij niets gezien had aan de handen van Badr, neem ik aan, want hij heeft dat later lopen verkondigen.
Evert speelt vanaf het begin een smerige rol.
Als de partner van Evert ook bij Sensetion was, dan weet Evert het allemaal, vanaf dag 1.
Dat die gast zich niet schaamt over zijn gelieg, vooral na zijn zgn. objectief interview met
Hihi, Evert, schaamte en objectiviteit in 1 zin ;)
pi_119243350
Badr laatste strohalm voor Gyrath?

Yves Gijrath is aandelen eigen bedrijf kwijt

http://www.quotenet.nl/Ni(...)-bedrijf-kwijt-43275

http://glamora.ma/2012/11/yves_gijrath_moet_straks_naar.html
  donderdag 15 november 2012 @ 16:46:19 #4
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_119243453
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:42 schreef eskil het volgende:
Badr laatste strohalm voor Gyrath?

Yves Gijrath is aandelen eigen bedrijf kwijt

http://www.quotenet.nl/Ni(...)-bedrijf-kwijt-43275

http://glamora.ma/2012/11/yves_gijrath_moet_straks_naar.html
Dat plaatje :D
Het huilende zigeunerjongetje :D
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_119243595
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:46 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja echt he _O-

Vond dit wel een leuke reactie!

Zo heeft Yves mooi zijn handen vrij om met Badr uit te gaan eten en diens licenties te beheren. Badr mannen onder elkaar douchezeep, Badr Broodjes, Badr Theedoekenlijn, Badr hersenbeschadiging stichting voor ex boxers, Badr thuiskookboek, Badr design handboeien by Estelle, Badr gevangenis interieurs by Eric Kusters, Badr houtjes; om op te bijten, Badr Boek 'ik weet van niks', Badr&Estelle's Grote Horeca-routeboek.

Nee laat Yves maar schuiven; die weet overal wat van. Zegt ie.
  donderdag 15 november 2012 @ 16:59:24 #6
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119243902
Mooie OP.

Die foto's van Koen Everink heb ik nooit eerder gezien. Allemachtig. Er is aardig huisgehouden op die man. :{ .
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119244134
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:46 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Whahaha, hoe kom je aan die foto?

Edit: Ik zie het al.... Quote..... geweldig..
pi_119244211
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:49 schreef eskil het volgende:

[..]

Ja echt he _O-

Vond dit wel een leuke reactie!

Zo heeft Yves mooi zijn handen vrij om met Badr uit te gaan eten en diens licenties te beheren. Badr mannen onder elkaar douchezeep, Badr Broodjes, Badr Theedoekenlijn, Badr hersenbeschadiging stichting voor ex boxers, Badr thuiskookboek, Badr design handboeien by Estelle, Badr gevangenis interieurs by Eric Kusters, Badr houtjes; om op te bijten, Badr Boek 'ik weet van niks', Badr&Estelle's Grote Horeca-routeboek.

Nee laat Yves maar schuiven; die weet overal wat van. Zegt ie.
Badrdas
pi_119244441
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:08 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Badrdas
:D _O-
know'm sayin?
word? word.
pi_119244686
Kom deze blog tegen. Weet niet of hij al ooit geplaatst is.

http://relatie.blog.nl/ce(...)oor-evert-santegoeds
Even fotootje erbij om het geheugen op te frissen. :+

pi_119244845
het was toch ook overduidelijk in dat interview filmpje dat ze zwaar zit te acteren?
vooral eens bekijken met het geluid uit, dan druipt de ingestudeerde lichaamstaal er echt vanaf.
wat een dom wicht.
er is maar 1 ding wat ik niet van haar begrijp: waarom?
alleen maar verliefd kan volgens mij verklaren dat je zo totaal devoot zo ver meegaat in dit soort dingen, het geweld en de agressie, ik kan werkelijk niet begrijpen wat voor vrouw daar zo ver in gaat.
en dingen als golddigger of verliefd of gewoon dom is m.i. te kort door de bocht.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_119245063
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:42 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Hihi, Evert, schaamte en objectiviteit in 1 zin ;)
Ik weet het, dat is vloeken in de kerk. ;)
pi_119245106
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:25 schreef WRH het volgende:
het was toch ook overduidelijk in dat interview filmpje dat ze zwaar zit te acteren?
vooral eens bekijken met het geluid uit, dan druipt de ingestudeerde lichaamstaal er echt vanaf.
wat een dom wicht.
er is maar 1 ding wat ik niet van haar begrijp: waarom?
alleen maar verliefd kan volgens mij verklaren dat je zo totaal devoot zo ver meegaat in dit soort dingen, het geweld en de agressie, ik kan werkelijk niet begrijpen wat voor vrouw daar zo ver in gaat.
en dingen als golddigger of verliefd of gewoon dom is m.i. te kort door de bocht.
Een combinatie van laatstsgenoemde factoren, plus misschien het feit dat na(ast) Ruud met zijn Gulle Lid Badr in haar ogen een engel is. Zij vond dat vreemdgaan volgens mij kwalijker dan de agressieve aard van Badr.

Verder is het de naiviteit die je bij wel meer vrouwen ziet die denken dat ze een man kunnen veranderen. En onbegrijpelijk maar waar; veel vrouwen zien zulke agressie meer als beschermingsdrang naar hen toe. Ik denk dat als Everink haar daadwerkelijk heeft beledigd, zij het nog fijn vindt ook dat hij zo voor haar opkomt. Zeker na een huwelijk waar de desinteresse de laatste jaren vanaf scheen te druipen. Zal wel vanuit de rolverdeling in de oertijd te verklaren zijn.
pi_119245361
zit wat in.
ik vind het vooral een beetje engig worden. ben gek op mijn eigen partner maar als ik er toch naast zou staan als hij iemand beestachtig staat af te tuigen dan vraag ik mij werkelijk af hoe diep mijn liefde dan zou zitten, ik zou het op zijn minst geen prettig gezicht vinden.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_119246529
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:32 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Een combinatie van laatstsgenoemde factoren, plus misschien het feit dat na(ast) Ruud met zijn Gulle Lid Badr in haar ogen een engel is. Zij vond dat vreemdgaan volgens mij kwalijker dan de agressieve aard van Badr.

Verder is het de naiviteit die je bij wel meer vrouwen ziet die denken dat ze een man kunnen veranderen. En onbegrijpelijk maar waar; veel vrouwen zien zulke agressie meer als beschermingsdrang naar hen toe. Ik denk dat als Everink haar daadwerkelijk heeft beledigd, zij het nog fijn vindt ook dat hij zo voor haar opkomt. Zeker na een huwelijk waar de desinteresse de laatste jaren vanaf scheen te druipen. Zal wel vanuit de rolverdeling in de oertijd te verklaren zijn.
Maar badr is ook een vreemdganger , die had een zwangere vriendin terwijl hij het met estelle deed. Dan komt ruud er beter uit, die ging alleen vreemd, maar had geen losse handjes
pi_119246840
En Estelle wist dat...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_119246932
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:40 schreef WRH het volgende:
zit wat in.
ik vind het vooral een beetje engig worden. ben gek op mijn eigen partner maar als ik er toch naast zou staan als hij iemand beestachtig staat af te tuigen dan vraag ik mij werkelijk af hoe diep mijn liefde dan zou zitten, ik zou het op zijn minst geen prettig gezicht vinden.
Nu ja. Ik heb ook eens iemand een pak slaag gegeven die mijn vriendin voor prostituee met een celwoekerziekte uitmaakte en dat leverde me een enorm verliefde blik plus later supersex op.

Maar goed, daar was de schade een blauw oog en een bloedneus.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_119246994
Arme stel...ze is nu alweer net zolang zónder Badr als dat ze met hem heeft doorgebracht het afgelopen weekend..die moet zich vast in haar arm knijpen of ze het niet allemaal gedroomd heeft..

en idd..al was ik nog zo verliefd, als the object of my affection het normaal vond mensen in elkaar te rammen en er huichelachtig nog onderuit probeerde te komen...mijn liefde zou toch serieus bekoelen..

Maar Stel zwijgt liever..ze is zo blij met alle aandacht die ze kreeg en alle 'liefde'die ze zolang had moeten missen...dat geef je dan niet zomaar op blijkt wel
  donderdag 15 november 2012 @ 18:40:56 #19
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119247351
quote:
6s.gif Op donderdag 15 november 2012 15:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nou, als we deze, door het AD gemaakte, reconstructie moeten geloven, dan is het overduidelijk wie het gedaan heeft. Iets zegt mij dat Jappie deze niet voor ogen had.
Iets vertelt mij dat dit ook geen logisch en konsekwent verhaal is maar een bij elkaar geknipt en geplakt uittreksel van het daadwerkelijke artikel in datzelfde AD; waarbij bovendien dient aangetekend te worden dat zelfs het artikel in het AD zelf al uitermate specualtief is. ;)
pi_119247711
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:40 schreef Jappie het volgende:

[..]

Iets vertelt mij dat dit ook geen logisch en konsekwent verhaal is maar een bij elkaar geknipt en geplakt uittreksel van het daadwerkelijke artikel in datzelfde AD; waarbij bovendien dient aangetekend te worden dat zelfs het artikel in het AD zelf al uitermate specualtief is. ;)
Nou, laat die reconstructie waar jij het over had dan zien.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 15 november 2012 @ 18:53:06 #21
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119247775
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:17 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja praat Ficq na.
Neh, daar heb ik Ficq niet voor nodig, gewoon goed luisteren naar wat er wel en niet ontkent wordt door het OM ipv alleen proberen je eigen vooringenomen standpunt bevestigd te krijgen doet wonderen. :)

Maar goed we dwalen weer af....kennelijk is er een zeer grote angst bij de anti-Badr club dat ze wel eens ongelijk zouden kunnen hebben en dus schreeuwt de een nog harder dan de ander in de hoop daarmee de veroordeling te verstevigen.

Niets is zo makkelijk als veilig binnen de gemeenschap van de kudde meeblaten. ):O

Hmm. hoog .tijd voor een schapie schapie smilie..die koe is um ook nie echt :+
pi_119247858
Anti badr club :')
Kudde :')

Jeeeeezus

Afin, ook de vorige veroordeling, zijn sportieve diskwalificaties en de overige 8 aanklachten zullen vast verzonnen zijn door 'een kudde'.

Gelukkig ben jij anders!
pi_119247947
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:53 schreef Jappie het volgende:

[..]

Neh, daar heb ik Ficq niet voor nodig, gewoon goed luisteren naar wat er wel en niet ontkent wordt door het OM ipv alleen proberen je eigen vooringenomen standpunt bevestigd te krijgen doet wonderen. :)

Maar goed we dwalen weer af....kennelijk is er een zeer grote angst bij de anti-Badr club dat ze wel eens ongelijk zouden kunnen hebben en dus schreeuwt de een nog harder dan de ander in de hoop daarmee de veroordeling te verstevigen.

Niets is zo makkelijk als veilig binnen de gemeenschap van de kudde meeblaten. ):O

We weten dat zij de zaken verdraait. Haar goed recht natuurlijk, daar is ze advocaat voor. Dat onderscheid kan ik nog maken. ;)
pi_119247982
Dat er tot nu toe 23 en 28 topic's (nws/sho) zijn vol geblaat, zegt ook wel iets over hoe en wat lijkt me.
Zucht, wel lang wachten tot januari. Niets is zeker. :7 imo
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_119248028
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:29 schreef barca1971 het volgende:
Arme stel...ze is nu alweer net zolang zónder Badr als dat ze met hem heeft doorgebracht het afgelopen weekend..die moet zich vast in haar arm knijpen of ze het niet allemaal gedroomd heeft..

en idd..al was ik nog zo verliefd, als the object of my affection het normaal vond mensen in elkaar te rammen en er huichelachtig nog onderuit probeerde te komen...mijn liefde zou toch serieus bekoelen..

Maar Stel zwijgt liever..ze is zo blij met alle aandacht die ze kreeg en alle 'liefde'die ze zolang had moeten missen...dat geef je dan niet zomaar op blijkt wel
Extra gelukje voor haar, het was in ieder geval een "natte droom". _O-
  donderdag 15 november 2012 @ 19:04:41 #26
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119248232
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:58 schreef Soury het volgende:
Niets is zeker. imo
De bandbreedte is iig wel bekend; ergens tussen een corrigerende tik en zware geweldpleging in groepsverband moet het zitten. ;)
pi_119248328

pi_119248370
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:04 schreef Jappie het volgende:

[..]

De bandbreedte is iig wel bekend; ergens tussen een corrigerende tik en zware geweldpleging in groepsverband moet het zitten. ;)
We wachten geduldig af, onder het genot van een broodje :Y)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 15 november 2012 @ 19:11:31 #29
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119248476
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Afin, ook de vorige veroordeling, zijn sportieve diskwalificaties en de overige 8 aanklachten zullen vast verzonnen zijn door 'een kudde'.
Veroordeling = check
sportieve diskwalificatie = check
aanklachten = check

Zie je wel dat ook jij het kunt ^O^
pi_119248756
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:58 schreef Soury het volgende:
Dat er tot nu toe 23 en 28 topic's (nws/sho) zijn vol geblaat, zegt ook wel iets over hoe en wat lijkt me.
Zucht, wel lang wachten tot januari. Niets is zeker. :7 imo
bij gebrek aan een dagelijkse real life soape + stream, is dit een mooi alternatief :P
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_119248819
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:18 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

bij gebrek aan een dagelijkse real life soape + stream, is dit een mooi alternatief :P
Stream stream waar :P
pi_119249218
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:04 schreef Jappie het volgende:

[..]

Definieer 'corrigerende tik' please.
  donderdag 15 november 2012 @ 19:39:03 #33
16305 Jappie
parttime reverend
pi_119249739
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Definieer 'corrigerende tik' please
Aangezien het slachtoffer heeft aangegeven dat hij na 1 tik neerging en Badr zegt 1 corrigerende tik met de achterzijde van zijn hand te hebben gegeven dan kan het bijna niet anders of het zou een spinning backfist moeten zijn geweest. ;)
pi_119249902
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:39 schreef Jappie het volgende:

[..]

Aangezien het slachtoffer heeft aangegeven dat hij na 1 tik neerging en Badr zegt 1 corrigerende tik met de achterzijde van zijn hand te hebben gegeven dan kan het bijna niet anders of het zou een spinning backfist moeten zijn geweest. ;)
Wat natuurlijk scheelt, ik geloof niet in die 'corrigerende tik'. Zelfs de corrigerende tikken die sommige echtgenotes krijgen zijn niet eens heftig. En die gaan meestal pas na een flinke afrossing neer.
pi_119250924
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Definieer 'corrigerende tik' please.
Hier het resultaat van een corrigerende tik van Peter Graham tegen Broodje Hari:
pi_119251125
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:14 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

Maar badr is ook een vreemdganger , die had een zwangere vriendin terwijl hij het met estelle deed. Dan komt ruud er beter uit, die ging alleen vreemd, maar had geen losse handjes
Maar Badr geeft aan dat hij nog nooit zoiets heeft gevoeld als wat hij voor zijn goudlokje voelt. Dus dan denkt zij dat zij die sterke vrouw. is die hem echt heeft getemd. En misschien redeneert ze wel zo egocentrisch dat ze die agressie minder erg vindt, zolang hij haar maar niet slaat. Dat vreemdgaan werd haar natuurlijk rechtstreeks aangedaan.
pi_119251651
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hier het resultaat van een corrigerende tik van Peter Graham tegen Broodje Hari:
hij werd wel beter opgevangen en verzorgt dan Everink en die zag er nog wel beroerder uit dan Badrtje
pi_119251795
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat een rotsport is dat ook. Ik vind het helemaal niets. Bizar eigenlijk om elkaar voor de lol verrot te slaan. Geen wonder dat sommige mensen in het gewone leven ook zo gemakkelijk tikken uitdelen.
Vraag me toch af of ze hem geen zuurstof moesten toedienen, toen toen hij zo naar adem snakte (zo leek het tenminste), alsof zijn lichaam in stress was.
pi_119251811
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:19 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

hij werd wel beter opgevangen en verzorgt dan Everink en die zag er nog wel beroerder uit dan Badrtje
Die kreeg nog een trap na.
pi_119251950
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:08 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Maar Badr geeft aan dat hij nog nooit zoiets heeft gevoeld als wat hij voor zijn goudlokje voelt. Dus dan denkt zij dat zij die sterke vrouw. is die hem echt heeft getemd. En misschien redeneert ze wel zo egocentrisch dat ze die agressie minder erg vindt, zolang hij haar maar niet slaat. Dat vreemdgaan werd haar natuurlijk rechtstreeks aangedaan.
Het vreemdgaan is maar een excuus. Als het zo erg was, was ze zelf ook niet vreemdgegaan, maar was ze eerst gescheiden of het in ieder geval eerst verteld, voordat ze op vrijersvoeten ging.
Zij kreeg er nog voor betaald, ze had een creditcard om de pijn te verzachten. Zonder creditcard en dan ook nog verliefd worden op iemand zonder een vette bankrekening, DAT is pas stoer.
pi_119251990
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:23 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Die kreeg nog een trap na.
precies.
pi_119253002
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:27 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het vreemdgaan is maar een excuus. Als het zo erg was, was ze zelf ook niet vreemdgegaan, maar was ze eerst gescheiden of het in ieder geval eerst verteld, voordat ze op vrijersvoeten ging.
Zij kreeg er nog voor betaald, ze had een creditcard om de pijn te verzachten. Zonder creditcard en dan ook nog verliefd worden op iemand zonder een vette bankrekening, DAT is pas stoer.
Het gedeelte dat ze het vreemdgaan niet meer trok, zou misschien (deels) wel kunnen kloppen. Ik denk dat ze gewoon een nieuwe prooi heeft afgewacht voordat ze ging scheiden. Geen oude schoenen weggooien als je nog geen nieuwe hebt, dat idee. Vrouwen trekken inderdaad veel als het wangedrag van hun man gecompenseerd wordt met een goldcard.
  donderdag 15 november 2012 @ 20:53:45 #43
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119253023
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:39 schreef Jappie het volgende:

[..]

Ik zou het liever over een bitchslap willen hebben nav een uiterst beledigende opmerking ;)
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_119253282
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:53 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik zou het liever over een bitchslap willen hebben nav een uiterst beledigende opmerking ;)
Nog effe en het was een liefkozende aai :')
pi_119254207
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:23 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat een rotsport is dat ook. Ik vind het helemaal niets. Bizar eigenlijk om elkaar voor de lol verrot te slaan. Geen wonder dat sommige mensen in het gewone leven ook zo gemakkelijk tikken uitdelen.
Vraag me toch af of ze hem geen zuurstof moesten toedienen, toen toen hij zo naar adem snakte (zo leek het tenminste), alsof zijn lichaam in stress was.
Zijn kaak was hier gebroken. Maar aangezien dit er aan vooraf ging:

Kan ik niets anders zeggen als boontje komt om zijn loontje.
  donderdag 15 november 2012 @ 21:24:33 #46
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119254440
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wie het laatst lacht lacht het best :P

pi_119254557
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik vind het een walgelijke sport maar ik vind die Badr ook nog eens een walgelijke vent :r

Je kan hier wel goed zien dat er weinig voor nodig is voordat hij er op los slaat, die vent
heeft gewoon iets te veel tikken tegen zijn kop gehad, of hij zat al klem bij zijn geboorte,
dat schijnt ook niet zo gezond te zijn oO<;
pi_119254797
quote:
6s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:24 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Een slappe winst op punten, geen KO, geen gebroken kaak, geen jaar uit de running na een enorm grote teringbek te hebben gehad.
  donderdag 15 november 2012 @ 21:33:36 #49
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119254886
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik vind het een walgelijke sport maar ik vind die Badr ook nog eens een walgelijke vent :r

Je kan hier wel goed zien dat er weinig voor nodig is voordat hij er op los slaat, die vent
heeft gewoon iets te veel tikken tegen zijn kop gehad, of hij zat al klem bij zijn geboorte,
Je moet wel weten dat dit soort incidenten geen uitzondering zijn bij vechtsporten met veel publiciteit en dat dit gedrag ook niet echt ontmoedigd wordt.
pi_119254902
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hari is gek. Altijd al geweest. Je ziet het hier ook in zijn hele houding, in het begin ongeintresseerd hangen, daarna als enige een grote teringbek te hebben tegen iedereen, terwijl de rest gewoon sportief doet en dan ook nog eens gaan matten op de conferentie. Kijk ook hoe doorgeflipt hij doet in die gang tegen zijn eigen trainers en dan die lamp ook sloopt en zo. Gelukkig werd hij afgestraft met een gebroken kaak :7
pi_119254953
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:33 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Je moet wel weten dat dit soort incidenten geen uitzondering zijn bij vechtsporten met veel publiciteit en dat dit gedrag ook niet echt ontmoedigd wordt.
Noem nog eens iemand die zoooo onrespectvol naar zijn medespelers deed en agressief doet buiten de ring in de K1 dan.
pi_119254987
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 18:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nou, laat die reconstructie waar jij het over had dan zien.
Nee zeker? Je lulde dus maar wat? Kuddegedrag?
  donderdag 15 november 2012 @ 21:35:36 #53
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119254998
quote:
6s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Een slappe winst op punten, geen KO, geen gebroken kaak, geen jaar uit de running na een enorm grote teringbek te hebben gehad.
Dus Graham is een veel betere kickboxer dan Badr :?
pi_119255041
quote:
5s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Noem nog eens iemand die zoooo onrespectvol naar zijn medespelers deed en agressief doet buiten de ring in de K1 dan.
Nouhou .... op die vraag heb ik geen antwoord, maar eh... ik zat net dit stukkie te lezen.

Daar wordt je ook niet vrolijk van -O-

http://www.tobsport.nl/Ar(...)%20criminaliteit.htm
pi_119255109
quote:
6s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:24 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Wat je het laatst lacht noemt. 8)7
pi_119255149
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:35 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Who care's man, zolang die Graham niet in het nieuws is omdat hij her en der mensen
tot gort slaat is dat niet interessant en off topic :')
pi_119255188
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:35 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik wil Hari nog wel eens professioneel zien vechten op zijn 30+ _O-

Buiten dat is het gewoon een leuke vent zonder Hari zijn kankergedrag + speelt ie ook nog eens wat klaar in MMA. Je weet wel, waar Hari eerst zo'n grote bek over had tegen Overeem en toen KO ging tegen Overeem met K1 regels en toen als een lafaard niet op kwam dagen op het (volgens Hari voor kneuzen zijnde) MMA gevecht.
pi_119255326
quote:

[..]

Filmpje ken ik inderdaad. Een agressief mannetje, toen al.
pi_119255382
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Who care's man, zolang die Graham niet in het nieuws is omdat hij her en der mensen
Of tegenstanders die down gaan in de ring, nog natrappen en corrigerende tikjes geven.
pi_119255433
quote:
10s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik wil Hari nog wel eens professioneel zien vechten op zijn 30+ _O-

Buiten dat is het gewoon een leuke vent zonder Hari zijn kankergedrag + speelt ie ook nog eens wat klaar in MMA. Je weet wel, waar Hari eerst zo'n grote bek over had tegen Overeem en toen KO ging tegen Overeem met K1 regels en toen als een lafaard niet op kwam dagen op het (volgens Hari voor kneuzen zijnde) MMA gevecht.
MMA durfde hij niet echt.
pi_119255443
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:42 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Of tegenstanders die down gaan in de ring, nog natrappen en corrigerende tikjes geven.
Ja datte !
  donderdag 15 november 2012 @ 21:44:15 #62
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119255469
quote:
5s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik had het over vechtsporten met veel publiciteit...
http://www.bbc.co.uk/news/uk-17099239

Badr had de reputatie van bad boy binnen de K1 en mede daardoor was hij zo populair.
Je ziet ook dat het gedrag niet echt ontmoedigd werd, hij werd niet afgevoerd, sterker nog hij kreeg schouderklopjes, mensen van de organisatie noemde het een great show en het gevecht ging ook gewoon door.
  donderdag 15 november 2012 @ 21:45:24 #63
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119255523
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Mijn reactie had de naam Badr tenminste nog in zich 8-)
pi_119255534
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:53 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Het gedeelte dat ze het vreemdgaan niet meer trok, zou misschien (deels) wel kunnen kloppen. Ik denk dat ze gewoon een nieuwe prooi heeft afgewacht voordat ze ging scheiden. Geen oude schoenen weggooien als je nog geen nieuwe hebt, dat idee. Vrouwen trekken inderdaad veel als het wangedrag van hun man gecompenseerd wordt met een goldcard.
Zoiets trekt niemand, en toch gebeurt het heel veel.
Als ze niet verliefd was geworden, was er geen vuiltje aan de lucht geweest.
pi_119255590
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:44 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Badr had de reputatie van bad boy binnen de K1 en mede daardoor was hij zo populair.
Je ziet ook dat het gedrag niet echt ontmoedigd werd, hij werd niet afgevoerd, sterker nog hij kreeg schouderklopjes, mensen van de organisatie noemde het een great show en het gevecht ging ook gewoon door.
Die mensen die hij om zich heen had waren zelf ook geen lekkertjes. Dat klopt. Wat een tuig.
pi_119255613
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:45 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Mijn reactie had de naam Badr tenminste nog in zich 8-)
Jah... maar dat was dan ook alles :')
  donderdag 15 november 2012 @ 21:49:32 #67
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119255638
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Jah... maar dat was dan ook alles :')
Dit gezeik van jou is meer offtopic hoor :P
pi_119255714
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ik zeik niet :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119256608
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:43 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

MMA durfde hij niet echt.
Dat klopt. Terwijl hij eerst Overeem uitdaagde door te zeggen dat MMA voor homos was en Overeem maar eens tegen hem moest knokken met K1 regels, dan zou hij daarna tegen Overeem matten met MMA regels.
Het resultaat was dit:

En nooit is hij zijn afspraak nagekomen om dat gevecht met MMA regels te doen.
pi_119256662
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:44 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dit vind je echt vergelijkbaar? :?

quote:
former British heavyweight boxing champion David Haye over his role in a violent brawl with fellow British fighter Dereck Chisora.
pi_119261760
quote:

[..]

na alles wat er over die kerel bekend is, vind ik het toch wel merkwaardig dat je zo pro deo en a decharge voor die dwaas aan het pleiten bent.

hij heeft er alles aan gedaan om veel en vaak te laten blijken dat hij een zeer slecht ontwikkeld geweten heeft; constant liegt en weinig empathie kent. een schoft is ut.

dat harry-jan de winter zich zo aanstelt ten faveure van dit beest / de duivel, verbaast me niets. evert snottegoeds ook niet echt en die verkapte miljonairs-nicht al helemaal niet...

maar jij jappie ;) wat is er gebeurd met je? :'( gaat het wel?
pi_119261939
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

jij komt hier alleen maar om beequeen, lavender etc. over hun zeik te jagen }:|
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:20:13 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119262334
:')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119262535
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:20 schreef Leandra het volgende:
:')
ik ga er maar vanuit dat je deze smiley bedoelde: *; en dat je er dus twee te veel naar links zat. zo niet, no hard feelings... koop maar vast zo'n plaat voor in je enkel

:r
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:28:11 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119262567
Uiteraard, maar die ken ik niet op m'n telefoon :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:30:08 #76
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_119262607
Niet op de persoon. }:|
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_119262636
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:28 schreef Leandra het volgende:
Uiteraard, maar die ken ik niet op m'n telefoon :'(
okee, dan maar een enkeltje parijs doen met de tgv *;

ik ga snurken zo. slaap lekker alvast :*
pi_119262655
quote:
Everink vlak voor mishandeling geïnterviewd

© AVRO Enkele uren voordat Koen Everink ernstig werd mishandeld tijdens Sensation White, interviewde Jort Kelder de miljonair voor het AVRO-programma 'Hoe heurt het eigenlijk?'
Gekleed in smetteloos wit was Everink aanwezig op een pre-party van Sensation White, waar rijken uit heel Nederland bijeen waren voor het goede doel. Het feestje werd gehouden in een monumentaal pand aan de Amsterdamse Herengracht. Onder de gasten was ook topmodel Doutzen Kroes.
Doutzen veilde zichzelf en werd 'gewonnen' door Everink. Hij kocht de Friese schone voor 25.000 euro. Hij was daarmee de 'held van de avond', volgens presentator Jort Kelder.
Koen Everink had zelf ook een item ingebracht tijdens de veiling, namelijk een 'boodschappenautootje'. "Die hebben we met een aantal friends geschonken", zegt Koen trots.
pi_119262671
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:30 schreef static het volgende:
Niet op de persoon. }:|
nog zo'n kickboksverheerlijkend monster :r
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:32:33 #80
15080 static
pi_119262676
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:32 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

nog zo'n kickboksverheerlijkend monster :r
Nog even en al je posts zijn weg.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:32:43 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119262684
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:31 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

okee, dan maar een enkeltje parijs doen met de tgv *;

ik ga snurken zo. slaap lekker alvast :*
Oeh, Parijs O+
Ik ook, slaap lekker :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:33:11 #82
15080 static
pi_119262699
pi_119262722
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:32 schreef static het volgende:

[..]

:@ .
  Admin vrijdag 16 november 2012 @ 00:34:34 #84
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_119262755
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:32 schreef static het volgende:

[..]

Oh, snel even bijlezen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:34:46 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119262761
:D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119262782
Muppet :o
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:42:04 #87
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119262961
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:41 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Filmpje ken ik inderdaad. Een agressief mannetje, toen al.
Geen wonder dat je dat filmpje kent, die is vele malen gespammed.
Wat je veel minder ziet zijn beelden van persconferenties waar hij gewoon respectvol, haast bedeest en verlegen een persconferentie afwerkt.

Of respectvol met humor, en zelfs een vriendschappelijke omhelsing.

Of beelden van de uiterst respectvolle nazorg die hij biedt aan stefan leco nadat Badr won op een van de meest legendarische K.O.'s uit de sport.
Hij geeft hem zelfs liefdevol een kusje en hielp hem opstaan.

Daar lijkt juist heel sympathiek, dus ik vraag me ernstig af of het (snelle) oordeel bij velen niet gebaseerd is op beeldvorming (8>

[ Bericht 0% gewijzigd door schizovreemd op 16-11-2012 00:49:57 ]
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:46:14 #88
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119263075
quote:
15s.gif Op donderdag 15 november 2012 22:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dit vind je echt vergelijkbaar? :?

[..]

In zoverre vergelijkbaar dat het ook een uit de hand gelopen persconferentie is.
Maar je hebt gelijk daarbij vergeleken is het incident bij de persconferentie van Badr een peulenschil 8-)
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:47:14 #89
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119263097
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:08 schreef willem-jozef het volgende:

[..]

jij komt hier alleen maar om beequeen, lavender etc. over hun zeik te jagen }:|
Als dat de collateral damage van mijn Badr-love is, dan is dat natuurlijk mooi meegenomen :P
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:48:31 #90
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119263125
Oh ik ben net te laat zie ik ;)
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:48:48 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119263133
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:47 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Als dat de collateral danage van mijn Badr-love is, dan is dat natuurlijk mooi meegenomen :P
Ah, toch een kloon... Die 16 MIA zijn prullenbakaccounts?
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:52:27 #92
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119263231
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, toch een kloon... Die 16 MIA zijn prullenbakaccounts?
Dit is het het verzamel-account, die gebruik ik alleen als ik net mijn medicijnen heb ingenomen.
Verder heeft iedere persoonlijkheid zijn eigen account dus misschien ben ik je al eens tegengekomen, maar ik was het niet :P
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:53:51 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119263265
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:52 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dit is het het verzamel-account.
Verder heeft iedere persoonlijkheid zijn eigen account dus misschien ben ik je al eens tegengekomen, maar ik was het niet :P
Ik vind het een mooi excuus voor klonen met een ban ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:55:20 #94
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119263297
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind het een mooi excuus voor klonen met een ban ^O^
Probeer je me nu heel offtopic en een klein beetje opzichtig een ban aan te smeren :? _O-
  vrijdag 16 november 2012 @ 00:59:10 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119263380
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:55 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Probeer je me nu heel offtopic en een klein beetje opzichtig een ban aan te smeren :? _O-
Nee hoor, waarom zou je een ban moeten krijgen?
Tenzij die 16 MIA idd shredderaccounts zijn, maar eerlijk gezegd was dat een grapje.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 01:02:54 #96
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119263455
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee hoor, waarom zou je een ban moeten krijgen?
Tenzij die 16 MIA idd shredderaccounts zijn, maar eerlijk gezegd was dat een grapje.
Het lijkt wel toeval ;)
  vrijdag 16 november 2012 @ 01:04:24 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119263470
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 01:02 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Het lijkt wel toeval ;)
Mijn grapjes zijn zelden toeval.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 01:59:57 #98
15080 static
pi_119264136
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 00:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oh, snel even bijlezen.
http://forum.fok.nl/topic/1733755/7/25#117761147
pi_119265445
quote:
zou je de rest van t artikel ook kunnen inscannen? #durft te vragen

[ Bericht 0% gewijzigd door JaneDoe op 16-11-2012 10:21:48 ]
pi_119266033
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hari is gek. Altijd al geweest. Je ziet het hier ook in zijn hele houding, in het begin ongeintresseerd hangen, daarna als enige een grote teringbek te hebben tegen iedereen, terwijl de rest gewoon sportief doet en dan ook nog eens gaan matten op de conferentie. Kijk ook hoe doorgeflipt hij doet in die gang tegen zijn eigen trainers en dan die lamp ook sloopt en zo. Gelukkig werd hij afgestraft met een gebroken kaak :7
Ik weet wat u denkt en ook wat alle anderen hier denken , alles wat in de leven van Badr is walgelijk, mensen die hem steunen zijn ook walgelijk,zijn vriendin is walgelijk ,zijn sport is walgelijk,zijn advocaat is walgelijk , Badr is walgelijk!
In WNS topic heeft u zelf reageren dat als jij in de buurt komt ergens tegen Badr zal jij hem vermoorden, je wil hem met een wapens schieten , dat was Ryan die schokt van en zegt: Ik loop niet met een wapens...
En dat heb jij een paar keer het aangegeven!! Is dat meer normaal dan de ruzies van Badr??
wil jij zo graag beindigen ....in de gevangenis? voor Badr een man die jij niet eens kent? Raar.

Een paar jaar geleden waren ook toen mensen die hebben mij gepeste om Huub die was ook van alles,dat allemaal omdat samen met mijn vriendin hebben wij cadeaux gestuurd omdat wij hem ziellig vinden! Naar deze verschrikkelijk periode ben ik weg,bijna 3 jaar, ik ben terug om Badr Hari,
en om mijn kind te kunnen met hem beter Nederlandse te pratten,hij is 7 jaar.
Wat ik zeg hier is waar(mensen hier geloven niks| Ik wilt aan CC het vertellen over Badr Hari maar iedere keer doe ik het niet omdat gebeuren dingen die verstoppen mij,
Waarom CC omdat ik weet dat ze heeft grote mond,,,zij laat zien dat ze harde is, maar ze is recht door zee ,ik weet dat ze heeft ook een goede hart
dat weet ik toen in de tijd van Bommie, tijd van 2 reallity series................===
Daarom CC.Over Badr Hari;
Dus ik ken goed Badr Hari, zijn broer lees hier en weet dat ik niet lieg niet, dat is geen leugen,
ik weet wat jullie allemaal zegen dat hij druk,psychopath,leugenaar,gek etc...
Maar nee, echt niet,,,,hij is er niet,dom maar hij is te lief....hahaha
Hij is een verlegen man, hij wil nooit maar nooit interwieuws doen,behalve da laatste jaar... in zijn heel leven 4 of 5 intervieuws.
Hij was een goede student , hij hou van dansen maar in de nijgtht clubs durft hij niet,hij is de man die wil alles betalen ,hij is niet gierig,hij is elegante,en te rustig...haha echt waar hij is rustig hij praat niet zoveel. Maar kom niet aan zijn familie, zijn familie is alles voor hem.
Hij is door zijn vader streng opgevoed,als hij komt thuis hij kuss de handen van zijn moeder en vader en gaat hij direct naar zijn kamer,hij moet met zijn 7 jaar op sportschool gaan,iedere dag,omdat kinderen slaan,pesten hem,deze sportschool was ook streng,zijn vader betaald ook als was niet genoeg geld om te eten. Met 15 jaar was zijn eerste match.
badr hari is te invloedbaar..`influence,hij luisteren teveel als iemand zegt wat...
Hij kan nooit nee zegen, dat is echt zijn grote probleem
hij is ook intelligent maar ook naive hij is niet bijdehand, slim is hij niet ,hij ken geen .trucs maken ...etc...
hij is recht op zee, dardoor heeft hij gegeven dat hij een klap gegeven ook als hij weet dat zal voor problemen voor estelle geven,ik weet waarom in het begin heeft hij gezegt dat hij heeft niemand mishandeld.
Hij heeft nooit zoveel vrienden gehad tot de laatste jaren,maar geen echte vrienden
Hij doe veel voor de goede doel voor de armen in Marokko.
Hij heeft geopende in Oujda een weeshuis,
Hij heeft betald de hypoheek voor zijn ouders in Nederland, in Marokko een vakantie huis gekocht .
Als iemand moet iets hebben kreegt hij direct.
Zijn physiek; jullie moeten hem zien complet met alles,klopt hij heeft iets, direct mag jij hem, hij heeft lieve ogen,zijn gezicht is niet speciaal maar de complete silhouette is mooie,hij heeft een mooie loop.
hij drinkt niet, toen ik was in regency hotel die nu heet hotel Casablanca in de centrum vn Casablanca, ook de paar neven drinken niet maar ik en de ex vriendin ...ja.
hij is tegen alle drugs,maar dat ken ik het zien ,de boddybulding doen dat,hun spieren zijn opgeblasen als ballonen, badr niet hij heeft narurelle lange spieren,hij is gezond,hij traint iedere keer, naar een nederlandse match gaat hij direct naar kenitra,hij zit altijd in kenitra, meer dan in nederland.
In regency daar waren buikdanseressen hij komt niet eens bij, maar de neven ja. hij kijkt en geniet, om 5 uur smorgen zijn ze weg, ik woon daar in het hotel,ik wil betalen hij wil het niet,ik heb toen zijn telefnr,van de anderen ook,dat was 2 jaar geleden,ik weet niet eens wie hij was, maar deze avond heeft hij mij vertelt, veel gesproken veel,hij was niet arrogante,absoluut niet.ik heb contact met hem en zijn vrindin, ik was uitnogigd in Kenitra,in marrakech...maar ik heb Estelle nooit gezien.Ik ken zijn familie van badr.Ze hebben ook in nederland gegeten bij mij. mijn vriendin die ziek is ken hun goed, beter dan mij.
mijn vriendin heeft daar 3 jaar gewont omdat vriendin daar was daar bijna geparaliseerd door haar eerste hersensbloeding ze was daar in de cliniek en Badr was daar op visite bij haar.
Ik hoop dat zij niet boos woordt nu op mij omdat ik heb het verteld,maar ik moet het omdat iederen praat zo slecht over hem, ik weet dat gaat het niks veranderden, niks, maar dat is om mijn principe,ik moet het vertelen of jullie het geloven of niet, ik voel mij nu echt beter.
een paar mensen in Fok die het weten, ik heb ook verteld dat de avond van de politie de kinderen waren huilen en roepen aub laat jullie Badr tot morgen...hij heeft niks gedaannn de kleine kind was huilen en zijn zus was foto nemen omdat ze wil bewijzen of die gaan badr slaan,maar de politie heeft niks geslaan en ze hebben hem mee genomen met zijn vrij handen,niet vast of zo.
dat allemaal heb ik het verteld tegen een paar fokkers ,dat was voor de krant heeft iets van gezegt dus ook over
de mensen die gekomen de andere dag...getuigen waren ...maar estelle en iederen weet het toen niet , wat met everink gebeurt is weet ik het niet omdat ik heb met badr niet gesproken
hier,ik bedank deze persoon van fok dat ze heeft niks over gezegt. ze heeft ook gezien een email van een belangrijk persoon in badr leven,ik wil toen proeven dat ik de waarheid verteld. bedankt ,klasse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')