Hihi, Evert, schaamte en objectiviteit in 1 zinquote:Op donderdag 15 november 2012 16:35 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik wist dat ik het gelezen had, dat Badr WEL iets aan zijn hand had (verwonding).
En Evert had getuigd dat hij niets gezien had aan de handen van Badr, neem ik aan, want hij heeft dat later lopen verkondigen.
Evert speelt vanaf het begin een smerige rol.
Als de partner van Evert ook bij Sensetion was, dan weet Evert het allemaal, vanaf dag 1.
Dat die gast zich niet schaamt over zijn gelieg, vooral na zijn zgn. objectief interview met
Dat plaatjequote:Op donderdag 15 november 2012 16:42 schreef eskil het volgende:
Badr laatste strohalm voor Gyrath?
Yves Gijrath is aandelen eigen bedrijf kwijt
http://www.quotenet.nl/Ni(...)-bedrijf-kwijt-43275
http://glamora.ma/2012/11/yves_gijrath_moet_straks_naar.html
Ja echt hequote:Op donderdag 15 november 2012 16:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat plaatje
Het huilende zigeunerjongetje
[ afbeelding ]
Whahaha, hoe kom je aan die foto?quote:Op donderdag 15 november 2012 16:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat plaatje
Het huilende zigeunerjongetje
[ afbeelding ]
Badrdasquote:Op donderdag 15 november 2012 16:49 schreef eskil het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Vond dit wel een leuke reactie!
Zo heeft Yves mooi zijn handen vrij om met Badr uit te gaan eten en diens licenties te beheren. Badr mannen onder elkaar douchezeep, Badr Broodjes, Badr Theedoekenlijn, Badr hersenbeschadiging stichting voor ex boxers, Badr thuiskookboek, Badr design handboeien by Estelle, Badr gevangenis interieurs by Eric Kusters, Badr houtjes; om op te bijten, Badr Boek 'ik weet van niks', Badr&Estelle's Grote Horeca-routeboek.
Nee laat Yves maar schuiven; die weet overal wat van. Zegt ie.
Ik weet het, dat is vloeken in de kerk.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:42 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Hihi, Evert, schaamte en objectiviteit in 1 zin
Een combinatie van laatstsgenoemde factoren, plus misschien het feit dat na(ast) Ruud met zijn Gulle Lid Badr in haar ogen een engel is. Zij vond dat vreemdgaan volgens mij kwalijker dan de agressieve aard van Badr.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:25 schreef WRH het volgende:
het was toch ook overduidelijk in dat interview filmpje dat ze zwaar zit te acteren?
vooral eens bekijken met het geluid uit, dan druipt de ingestudeerde lichaamstaal er echt vanaf.
wat een dom wicht.
er is maar 1 ding wat ik niet van haar begrijp: waarom?
alleen maar verliefd kan volgens mij verklaren dat je zo totaal devoot zo ver meegaat in dit soort dingen, het geweld en de agressie, ik kan werkelijk niet begrijpen wat voor vrouw daar zo ver in gaat.
en dingen als golddigger of verliefd of gewoon dom is m.i. te kort door de bocht.
Maar badr is ook een vreemdganger , die had een zwangere vriendin terwijl hij het met estelle deed. Dan komt ruud er beter uit, die ging alleen vreemd, maar had geen losse handjesquote:Op donderdag 15 november 2012 17:32 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Een combinatie van laatstsgenoemde factoren, plus misschien het feit dat na(ast) Ruud met zijn Gulle Lid Badr in haar ogen een engel is. Zij vond dat vreemdgaan volgens mij kwalijker dan de agressieve aard van Badr.
Verder is het de naiviteit die je bij wel meer vrouwen ziet die denken dat ze een man kunnen veranderen. En onbegrijpelijk maar waar; veel vrouwen zien zulke agressie meer als beschermingsdrang naar hen toe. Ik denk dat als Everink haar daadwerkelijk heeft beledigd, zij het nog fijn vindt ook dat hij zo voor haar opkomt. Zeker na een huwelijk waar de desinteresse de laatste jaren vanaf scheen te druipen. Zal wel vanuit de rolverdeling in de oertijd te verklaren zijn.
Nu ja. Ik heb ook eens iemand een pak slaag gegeven die mijn vriendin voor prostituee met een celwoekerziekte uitmaakte en dat leverde me een enorm verliefde blik plus later supersex op.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:40 schreef WRH het volgende:
zit wat in.
ik vind het vooral een beetje engig worden. ben gek op mijn eigen partner maar als ik er toch naast zou staan als hij iemand beestachtig staat af te tuigen dan vraag ik mij werkelijk af hoe diep mijn liefde dan zou zitten, ik zou het op zijn minst geen prettig gezicht vinden.
Iets vertelt mij dat dit ook geen logisch en konsekwent verhaal is maar een bij elkaar geknipt en geplakt uittreksel van het daadwerkelijke artikel in datzelfde AD; waarbij bovendien dient aangetekend te worden dat zelfs het artikel in het AD zelf al uitermate specualtief is.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou, als we deze, door het AD gemaakte, reconstructie moeten geloven, dan is het overduidelijk wie het gedaan heeft. Iets zegt mij dat Jappie deze niet voor ogen had.
Nou, laat die reconstructie waar jij het over had dan zien.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Iets vertelt mij dat dit ook geen logisch en konsekwent verhaal is maar een bij elkaar geknipt en geplakt uittreksel van het daadwerkelijke artikel in datzelfde AD; waarbij bovendien dient aangetekend te worden dat zelfs het artikel in het AD zelf al uitermate specualtief is.
Neh, daar heb ik Ficq niet voor nodig, gewoon goed luisteren naar wat er wel en niet ontkent wordt door het OM ipv alleen proberen je eigen vooringenomen standpunt bevestigd te krijgen doet wonderen.quote:
We weten dat zij de zaken verdraait. Haar goed recht natuurlijk, daar is ze advocaat voor. Dat onderscheid kan ik nog maken.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh, daar heb ik Ficq niet voor nodig, gewoon goed luisteren naar wat er wel en niet ontkent wordt door het OM ipv alleen proberen je eigen vooringenomen standpunt bevestigd te krijgen doet wonderen.
Maar goed we dwalen weer af....kennelijk is er een zeer grote angst bij de anti-Badr club dat ze wel eens ongelijk zouden kunnen hebben en dus schreeuwt de een nog harder dan de ander in de hoop daarmee de veroordeling te verstevigen.
Niets is zo makkelijk als veilig binnen de gemeenschap van de kudde meeblaten.![]()
Hmm. hoog .tijd voor een schapie schapie smilie..die koe is um ook nie echt
Extra gelukje voor haar, het was in ieder geval een "natte droom".quote:Op donderdag 15 november 2012 18:29 schreef barca1971 het volgende:
Arme stel...ze is nu alweer net zolang zónder Badr als dat ze met hem heeft doorgebracht het afgelopen weekend..die moet zich vast in haar arm knijpen of ze het niet allemaal gedroomd heeft..
en idd..al was ik nog zo verliefd, als the object of my affection het normaal vond mensen in elkaar te rammen en er huichelachtig nog onderuit probeerde te komen...mijn liefde zou toch serieus bekoelen..
Maar Stel zwijgt liever..ze is zo blij met alle aandacht die ze kreeg en alle 'liefde'die ze zolang had moeten missen...dat geef je dan niet zomaar op blijkt wel
De bandbreedte is iig wel bekend; ergens tussen een corrigerende tik en zware geweldpleging in groepsverband moet het zitten.quote:
We wachten geduldig af, onder het genot van een broodjequote:Op donderdag 15 november 2012 19:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
De bandbreedte is iig wel bekend; ergens tussen een corrigerende tik en zware geweldpleging in groepsverband moet het zitten.
Veroordeling = checkquote:Op donderdag 15 november 2012 18:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Afin, ook de vorige veroordeling, zijn sportieve diskwalificaties en de overige 8 aanklachten zullen vast verzonnen zijn door 'een kudde'.
bij gebrek aan een dagelijkse real life soape + stream, is dit een mooi alternatiefquote:Op donderdag 15 november 2012 18:58 schreef Soury het volgende:
Dat er tot nu toe 23 en 28 topic's (nws/sho) zijn vol geblaat, zegt ook wel iets over hoe en wat lijkt me.
Zucht, wel lang wachten tot januari. Niets is zeker.imo
Stream stream waarquote:Op donderdag 15 november 2012 19:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
bij gebrek aan een dagelijkse real life soape + stream, is dit een mooi alternatief
Definieer 'corrigerende tik' please.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
De bandbreedte is iig wel bekend; ergens tussen een corrigerende tik en zware geweldpleging in groepsverband moet het zitten.
Aangezien het slachtoffer heeft aangegeven dat hij na 1 tik neerging en Badr zegt 1 corrigerende tik met de achterzijde van zijn hand te hebben gegeven dan kan het bijna niet anders of het zou een spinning backfist moeten zijn geweest.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Definieer 'corrigerende tik' please
Wat natuurlijk scheelt, ik geloof niet in die 'corrigerende tik'. Zelfs de corrigerende tikken die sommige echtgenotes krijgen zijn niet eens heftig. En die gaan meestal pas na een flinke afrossing neer.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aangezien het slachtoffer heeft aangegeven dat hij na 1 tik neerging en Badr zegt 1 corrigerende tik met de achterzijde van zijn hand te hebben gegeven dan kan het bijna niet anders of het zou een spinning backfist moeten zijn geweest.
Hier het resultaat van een corrigerende tik van Peter Graham tegen Broodje Hari:quote:Op donderdag 15 november 2012 19:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Definieer 'corrigerende tik' please.
Maar Badr geeft aan dat hij nog nooit zoiets heeft gevoeld als wat hij voor zijn goudlokje voelt. Dus dan denkt zij dat zij die sterke vrouw. is die hem echt heeft getemd. En misschien redeneert ze wel zo egocentrisch dat ze die agressie minder erg vindt, zolang hij haar maar niet slaat. Dat vreemdgaan werd haar natuurlijk rechtstreeks aangedaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:14 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Maar badr is ook een vreemdganger , die had een zwangere vriendin terwijl hij het met estelle deed. Dan komt ruud er beter uit, die ging alleen vreemd, maar had geen losse handjes
hij werd wel beter opgevangen en verzorgt dan Everink en die zag er nog wel beroerder uit dan Badrtjequote:Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hier het resultaat van een corrigerende tik van Peter Graham tegen Broodje Hari:
Wat een rotsport is dat ook. Ik vind het helemaal niets. Bizar eigenlijk om elkaar voor de lol verrot te slaan. Geen wonder dat sommige mensen in het gewone leven ook zo gemakkelijk tikken uitdelen.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hier het resultaat van een corrigerende tik van Peter Graham tegen Broodje Hari:
Die kreeg nog een trap na.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
hij werd wel beter opgevangen en verzorgt dan Everink en die zag er nog wel beroerder uit dan Badrtje
Het vreemdgaan is maar een excuus. Als het zo erg was, was ze zelf ook niet vreemdgegaan, maar was ze eerst gescheiden of het in ieder geval eerst verteld, voordat ze op vrijersvoeten ging.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:08 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Maar Badr geeft aan dat hij nog nooit zoiets heeft gevoeld als wat hij voor zijn goudlokje voelt. Dus dan denkt zij dat zij die sterke vrouw. is die hem echt heeft getemd. En misschien redeneert ze wel zo egocentrisch dat ze die agressie minder erg vindt, zolang hij haar maar niet slaat. Dat vreemdgaan werd haar natuurlijk rechtstreeks aangedaan.
precies.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die kreeg nog een trap na.
Het gedeelte dat ze het vreemdgaan niet meer trok, zou misschien (deels) wel kunnen kloppen. Ik denk dat ze gewoon een nieuwe prooi heeft afgewacht voordat ze ging scheiden. Geen oude schoenen weggooien als je nog geen nieuwe hebt, dat idee. Vrouwen trekken inderdaad veel als het wangedrag van hun man gecompenseerd wordt met een goldcard.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het vreemdgaan is maar een excuus. Als het zo erg was, was ze zelf ook niet vreemdgegaan, maar was ze eerst gescheiden of het in ieder geval eerst verteld, voordat ze op vrijersvoeten ging.
Zij kreeg er nog voor betaald, ze had een creditcard om de pijn te verzachten. Zonder creditcard en dan ook nog verliefd worden op iemand zonder een vette bankrekening, DAT is pas stoer.
Ik zou het liever over een bitchslap willen hebben nav een uiterst beledigende opmerkingquote:Op donderdag 15 november 2012 19:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aangezien het slachtoffer heeft aangegeven dat hij na 1 tik neerging en Badr zegt 1 corrigerende tik met de achterzijde van zijn hand te hebben gegeven dan kan het bijna niet anders of het zou een spinning backfist moeten zijn geweest.
Nog effe en het was een liefkozende aaiquote:Op donderdag 15 november 2012 20:53 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik zou het liever over een bitchslap willen hebben nav een uiterst beledigende opmerking
Zijn kaak was hier gebroken. Maar aangezien dit er aan vooraf ging:quote:Op donderdag 15 november 2012 20:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat een rotsport is dat ook. Ik vind het helemaal niets. Bizar eigenlijk om elkaar voor de lol verrot te slaan. Geen wonder dat sommige mensen in het gewone leven ook zo gemakkelijk tikken uitdelen.
Vraag me toch af of ze hem geen zuurstof moesten toedienen, toen toen hij zo naar adem snakte (zo leek het tenminste), alsof zijn lichaam in stress was.
Wie het laatst lacht lacht het bestquote:Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zijn kaak was hier gebroken. Maar aangezien dit er aan vooraf ging:
Kan ik niets anders zeggen als boontje komt om zijn loontje.
Ik vind het een walgelijke sport maar ik vind die Badr ook nog eens een walgelijke ventquote:Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een slappe winst op punten, geen KO, geen gebroken kaak, geen jaar uit de running na een enorm grote teringbek te hebben gehad.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:24 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht lacht het best
Je moet wel weten dat dit soort incidenten geen uitzondering zijn bij vechtsporten met veel publiciteit en dat dit gedrag ook niet echt ontmoedigd wordt.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind het een walgelijke sport maar ik vind die Badr ook nog eens een walgelijke vent![]()
Je kan hier wel goed zien dat er weinig voor nodig is voordat hij er op los slaat, die vent
heeft gewoon iets te veel tikken tegen zijn kop gehad, of hij zat al klem bij zijn geboorte,
dat schijnt ook niet zo gezond te zijn;
Hari is gek. Altijd al geweest. Je ziet het hier ook in zijn hele houding, in het begin ongeintresseerd hangen, daarna als enige een grote teringbek te hebben tegen iedereen, terwijl de rest gewoon sportief doet en dan ook nog eens gaan matten op de conferentie. Kijk ook hoe doorgeflipt hij doet in die gang tegen zijn eigen trainers en dan die lamp ook sloopt en zo. Gelukkig werd hij afgestraft met een gebroken kaakquote:Op donderdag 15 november 2012 21:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind het een walgelijke sport maar ik vind die Badr ook nog eens een walgelijke vent![]()
Je kan hier wel goed zien dat er weinig voor nodig is voordat hij er op los slaat, die vent
heeft gewoon iets te veel tikken tegen zijn kop gehad, of hij zat al klem bij zijn geboorte,
dat schijnt ook niet zo gezond te zijn;
Noem nog eens iemand die zoooo onrespectvol naar zijn medespelers deed en agressief doet buiten de ring in de K1 dan.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:33 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Je moet wel weten dat dit soort incidenten geen uitzondering zijn bij vechtsporten met veel publiciteit en dat dit gedrag ook niet echt ontmoedigd wordt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Neh, daar heb ik Ficq niet voor nodig, gewoon goed luisteren naar wat er wel en niet ontkent wordt door het OM ipv alleen proberen je eigen vooringenomen standpunt bevestigd te krijgen doet wonderen.
Maar goed we dwalen weer af....kennelijk is er een zeer grote angst bij de anti-Badr club dat ze wel eens ongelijk zouden kunnen hebben en dus schreeuwt de een nog harder dan de ander in de hoop daarmee de veroordeling te verstevigen.
Niets is zo makkelijk als veilig binnen de gemeenschap van de kudde meeblaten.![]()
Nee zeker? Je lulde dus maar wat? Kuddegedrag?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou, laat die reconstructie waar jij het over had dan zien.
Dus Graham is een veel betere kickboxer dan Badrquote:Op donderdag 15 november 2012 21:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Een slappe winst op punten, geen KO, geen gebroken kaak, geen jaar uit de running na een enorm grote teringbek te hebben gehad.
Nouhou .... op die vraag heb ik geen antwoord, maar eh... ik zat net dit stukkie te lezen.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Noem nog eens iemand die zoooo onrespectvol naar zijn medespelers deed en agressief doet buiten de ring in de K1 dan.
Wat je het laatst lacht noemt.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:24 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Wie het laatst lacht lacht het best
Who care's man, zolang die Graham niet in het nieuws is omdat hij her en der mensenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:35 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dus Graham is een veel betere kickboxer dan Badr
Ik wil Hari nog wel eens professioneel zien vechten op zijn 30+quote:Op donderdag 15 november 2012 21:35 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dus Graham is een veel betere kickboxer dan Badr
Filmpje ken ik inderdaad. Een agressief mannetje, toen al.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Of tegenstanders die down gaan in de ring, nog natrappen en corrigerende tikjes geven.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Who care's man, zolang die Graham niet in het nieuws is omdat hij her en der mensen
tot gort slaat is dat niet interessant en off topic
MMA durfde hij niet echt.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik wil Hari nog wel eens professioneel zien vechten op zijn 30+
Buiten dat is het gewoon een leuke vent zonder Hari zijn kankergedrag + speelt ie ook nog eens wat klaar in MMA. Je weet wel, waar Hari eerst zo'n grote bek over had tegen Overeem en toen KO ging tegen Overeem met K1 regels en toen als een lafaard niet op kwam dagen op het (volgens Hari voor kneuzen zijnde) MMA gevecht.
Ja datte !quote:Op donderdag 15 november 2012 21:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Of tegenstanders die down gaan in de ring, nog natrappen en corrigerende tikjes geven.
Ik had het over vechtsporten met veel publiciteit...quote:Op donderdag 15 november 2012 21:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Noem nog eens iemand die zoooo onrespectvol naar zijn medespelers deed en agressief doet buiten de ring in de K1 dan.
Mijn reactie had de naam Badr tenminste nog in zichquote:Op donderdag 15 november 2012 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Who care's man, zolang die Graham niet in het nieuws is omdat hij her en der mensen
tot gort slaat is dat niet interessant en off topic
Zoiets trekt niemand, en toch gebeurt het heel veel.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:53 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Het gedeelte dat ze het vreemdgaan niet meer trok, zou misschien (deels) wel kunnen kloppen. Ik denk dat ze gewoon een nieuwe prooi heeft afgewacht voordat ze ging scheiden. Geen oude schoenen weggooien als je nog geen nieuwe hebt, dat idee. Vrouwen trekken inderdaad veel als het wangedrag van hun man gecompenseerd wordt met een goldcard.
Die mensen die hij om zich heen had waren zelf ook geen lekkertjes. Dat klopt. Wat een tuig.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:44 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik had het over vechtsporten met veel publiciteit...
http://www.bbc.co.uk/news/uk-17099239
Badr had de reputatie van bad boy binnen de K1 en mede daardoor was hij zo populair.
Je ziet ook dat het gedrag niet echt ontmoedigd werd, hij werd niet afgevoerd, sterker nog hij kreeg schouderklopjes, mensen van de organisatie noemde het een great show en het gevecht ging ook gewoon door.
Jah... maar dat was dan ook allesquote:Op donderdag 15 november 2012 21:45 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Mijn reactie had de naam Badr tenminste nog in zich
Dit gezeik van jou is meer offtopic hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah... maar dat was dan ook alles
Ik zeik nietquote:Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dit gezeik van jou is meer offtopic hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt. Terwijl hij eerst Overeem uitdaagde door te zeggen dat MMA voor homos was en Overeem maar eens tegen hem moest knokken met K1 regels, dan zou hij daarna tegen Overeem matten met MMA regels.quote:
Dit vind je echt vergelijkbaar?quote:Op donderdag 15 november 2012 21:44 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ik had het over vechtsporten met veel publiciteit...
http://www.bbc.co.uk/news/uk-17099239
Badr had de reputatie van bad boy binnen de K1 en mede daardoor was hij zo populair.
Je ziet ook dat het gedrag niet echt ontmoedigd werd, hij werd niet afgevoerd, sterker nog hij kreeg schouderklopjes, mensen van de organisatie noemde het een great show en het gevecht ging ook gewoon door.
quote:former British heavyweight boxing champion David Haye over his role in a violent brawl with fellow British fighter Dereck Chisora.
na alles wat er over die kerel bekend is, vind ik het toch wel merkwaardig dat je zo pro deo en a decharge voor die dwaas aan het pleiten bent.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
jij komt hier alleen maar om beequeen, lavender etc. over hun zeik te jagenquote:Op donderdag 15 november 2012 21:49 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dit gezeik van jou is meer offtopic hoor
ik ga er maar vanuit dat je deze smiley bedoelde:quote:
okee, dan maar een enkeltje parijs doen met de tgvquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:28 schreef Leandra het volgende:
Uiteraard, maar die ken ik niet op m'n telefoon
quote:Everink vlak voor mishandeling geïnterviewd
© AVRO Enkele uren voordat Koen Everink ernstig werd mishandeld tijdens Sensation White, interviewde Jort Kelder de miljonair voor het AVRO-programma 'Hoe heurt het eigenlijk?'
Gekleed in smetteloos wit was Everink aanwezig op een pre-party van Sensation White, waar rijken uit heel Nederland bijeen waren voor het goede doel. Het feestje werd gehouden in een monumentaal pand aan de Amsterdamse Herengracht. Onder de gasten was ook topmodel Doutzen Kroes.
Doutzen veilde zichzelf en werd 'gewonnen' door Everink. Hij kocht de Friese schone voor 25.000 euro. Hij was daarmee de 'held van de avond', volgens presentator Jort Kelder.
Koen Everink had zelf ook een item ingebracht tijdens de veiling, namelijk een 'boodschappenautootje'. "Die hebben we met een aantal friends geschonken", zegt Koen trots.
Nog even en al je posts zijn weg.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nog zo'n kickboksverheerlijkend monster
Oeh, Parijsquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, dan maar een enkeltje parijs doen met de tgv![]()
ik ga snurken zo. slaap lekker alvast
Oh, snel even bijlezen.quote:
Geen wonder dat je dat filmpje kent, die is vele malen gespammed.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Filmpje ken ik inderdaad. Een agressief mannetje, toen al.
In zoverre vergelijkbaar dat het ook een uit de hand gelopen persconferentie is.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit vind je echt vergelijkbaar?
[..]
Als dat de collateral damage van mijn Badr-love is, dan is dat natuurlijk mooi meegenomenquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:08 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jij komt hier alleen maar om beequeen, lavender etc. over hun zeik te jagen
Ah, toch een kloon... Die 16 MIA zijn prullenbakaccounts?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:47 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Als dat de collateral danage van mijn Badr-love is, dan is dat natuurlijk mooi meegenomen
Dit is het het verzamel-account, die gebruik ik alleen als ik net mijn medicijnen heb ingenomen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, toch een kloon... Die 16 MIA zijn prullenbakaccounts?
Ik vind het een mooi excuus voor klonen met een banquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:52 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dit is het het verzamel-account.
Verder heeft iedere persoonlijkheid zijn eigen account dus misschien ben ik je al eens tegengekomen, maar ik was het niet
Probeer je me nu heel offtopic en een klein beetje opzichtig een ban aan te smerenquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi excuus voor klonen met een ban
Nee hoor, waarom zou je een ban moeten krijgen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:55 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Probeer je me nu heel offtopic en een klein beetje opzichtig een ban aan te smeren![]()
Het lijkt wel toevalquote:Op vrijdag 16 november 2012 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom zou je een ban moeten krijgen?
Tenzij die 16 MIA idd shredderaccounts zijn, maar eerlijk gezegd was dat een grapje.
zou je de rest van t artikel ook kunnen inscannen? #durft te vragenquote:
Ik weet wat u denkt en ook wat alle anderen hier denken , alles wat in de leven van Badr is walgelijk, mensen die hem steunen zijn ook walgelijk,zijn vriendin is walgelijk ,zijn sport is walgelijk,zijn advocaat is walgelijk , Badr is walgelijk!quote:Op donderdag 15 november 2012 21:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hari is gek. Altijd al geweest. Je ziet het hier ook in zijn hele houding, in het begin ongeintresseerd hangen, daarna als enige een grote teringbek te hebben tegen iedereen, terwijl de rest gewoon sportief doet en dan ook nog eens gaan matten op de conferentie. Kijk ook hoe doorgeflipt hij doet in die gang tegen zijn eigen trainers en dan die lamp ook sloopt en zo. Gelukkig werd hij afgestraft met een gebroken kaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |