Een verkeerde quote lijkt me. Het is ook lastigquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Gespleten persoonlijkheid misschien
Wrs. niet verder gekomen dan de herkenning in de eerste alinea. Die man zal vast wel eens iets aardigs doen. Anders kan ik het niet verklaren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Gespleten persoonlijkheid misschien
Als je nog 2 centen extra had, wie zou je dan wel als bron aanwijzen alhier?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:03 schreef Staal het volgende:
Mijn 2 centen. Zouzou is in ieder geval geen bron.
Niemand. Maar niemand pretendeert hier dan ook meer te weten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als je nog 2 centen extra had, wie zou je dan wel als bron aanwijzen alhier?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Niemand. Maar niemand pretendeert hier dan ook meer te weten.
Aaaaahhh, okay dan heb ik de afgelopen 50 + topics niet goed opgelet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat is nou precies waar het om draait Staal. De waarheid ligt niet echt bovenop. We wachten afquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:32 schreef Staal het volgende:
[..]
GMTAquote:
De Qoute is redelijk belangrijk, Jort is een zeikerd die wel een een face slap mag hebbenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:48 schreef Jappie het volgende:
Verbaast me niets dat deze beelden nu verschijnen gezien het grote enthousiasme waarmee Jort Kelder zijn mening over deze zaak de laatste weken her en der laat "doorsijpelen". Ook hij zet inmiddels alle middelen in die hem ter beschikking staan.
Die yves berokkend hem alleen maar schadequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:53 schreef utrecht1970 het volgende:
Kamp badr hari heeft zich anders ook goed gemobiliseerd met es en yg
Datzelfde zou je je af kunnen vragen over ES overigens,quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:57 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Die yves berokkend hem alleen maar schade
Heeft hem geadviseerd dat hij interviews moet doen waarin hij op en en eerlijk is, waardoor nu 'iedereen' denkt dat het een psychopaat is.
Heeft hem waarschijnlijk in contact gebracht met Steenbakkers die hem uitnodigde op sensation.
Heeft Badr met zijn vriendjes bezocht waardoor hij weer vast kwam te zitten
Ik vraag me hevig af of Yves wel in team Badr zit
Ik zat me suf te denken waar ES voor stondquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Datzelfde zou je je af kunnen vragen over ES overigens,
Zijn artikelen sloegen verschrikkelijk de plank mis.
Het lekken van zijn scenario mails
Het interview met Estelle
Evert Santegoedsquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:01 schreef schizovreemd het volgende:
Ik zat me suf te denken waar ES voor stond
Ja ik had hem doorquote:
Ik ga nog even wat research doen...so longquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:03 schreef schizovreemd het volgende:
We zijn wat op het spoor, wat ik je brom
Ja ik ga nog even in mijn slaapkamer wat extra posters van Badr ophangenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ga nog even wat research doen...so long
Na die paardenkop in zijn bed heeft hij zijn handen er vanaf getrokken. Yves redt het wel zonder Estellequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:57 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Die yves berokkend hem alleen maar schade
Heeft hem geadviseerd dat hij interviews moet doen waarin hij op en en eerlijk is, waardoor nu 'iedereen' denkt dat het een psychopaat is.
Heeft hem waarschijnlijk in contact gebracht met Steenbakkers die hem uitnodigde op sensation.
Heeft Badr met zijn vriendjes bezocht waardoor hij weer vast kwam te zitten
Ik vraag me hevig af of Yves wel in team Badr zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |