Een verkeerde quote lijkt me. Het is ook lastigquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Gespleten persoonlijkheid misschien
Wrs. niet verder gekomen dan de herkenning in de eerste alinea. Die man zal vast wel eens iets aardigs doen. Anders kan ik het niet verklaren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Gespleten persoonlijkheid misschien
Als je nog 2 centen extra had, wie zou je dan wel als bron aanwijzen alhier?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:03 schreef Staal het volgende:
Mijn 2 centen. Zouzou is in ieder geval geen bron.
Niemand. Maar niemand pretendeert hier dan ook meer te weten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als je nog 2 centen extra had, wie zou je dan wel als bron aanwijzen alhier?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Niemand. Maar niemand pretendeert hier dan ook meer te weten.
Aaaaahhh, okay dan heb ik de afgelopen 50 + topics niet goed opgelet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat is nou precies waar het om draait Staal. De waarheid ligt niet echt bovenop. We wachten afquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:32 schreef Staal het volgende:
[..]
GMTAquote:
De Qoute is redelijk belangrijk, Jort is een zeikerd die wel een een face slap mag hebbenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:48 schreef Jappie het volgende:
Verbaast me niets dat deze beelden nu verschijnen gezien het grote enthousiasme waarmee Jort Kelder zijn mening over deze zaak de laatste weken her en der laat "doorsijpelen". Ook hij zet inmiddels alle middelen in die hem ter beschikking staan.
Die yves berokkend hem alleen maar schadequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:53 schreef utrecht1970 het volgende:
Kamp badr hari heeft zich anders ook goed gemobiliseerd met es en yg
Datzelfde zou je je af kunnen vragen over ES overigens,quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:57 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Die yves berokkend hem alleen maar schade
Heeft hem geadviseerd dat hij interviews moet doen waarin hij op en en eerlijk is, waardoor nu 'iedereen' denkt dat het een psychopaat is.
Heeft hem waarschijnlijk in contact gebracht met Steenbakkers die hem uitnodigde op sensation.
Heeft Badr met zijn vriendjes bezocht waardoor hij weer vast kwam te zitten
Ik vraag me hevig af of Yves wel in team Badr zit
Ik zat me suf te denken waar ES voor stondquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Datzelfde zou je je af kunnen vragen over ES overigens,
Zijn artikelen sloegen verschrikkelijk de plank mis.
Het lekken van zijn scenario mails
Het interview met Estelle
Evert Santegoedsquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:01 schreef schizovreemd het volgende:
Ik zat me suf te denken waar ES voor stond
Ja ik had hem doorquote:
Ik ga nog even wat research doen...so longquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:03 schreef schizovreemd het volgende:
We zijn wat op het spoor, wat ik je brom
Ja ik ga nog even in mijn slaapkamer wat extra posters van Badr ophangenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ga nog even wat research doen...so long
Na die paardenkop in zijn bed heeft hij zijn handen er vanaf getrokken. Yves redt het wel zonder Estellequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:57 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Die yves berokkend hem alleen maar schade
Heeft hem geadviseerd dat hij interviews moet doen waarin hij op en en eerlijk is, waardoor nu 'iedereen' denkt dat het een psychopaat is.
Heeft hem waarschijnlijk in contact gebracht met Steenbakkers die hem uitnodigde op sensation.
Heeft Badr met zijn vriendjes bezocht waardoor hij weer vast kwam te zitten
Ik vraag me hevig af of Yves wel in team Badr zit
Dan wordt Team Badr wel heel klein, gelukkig heeft hij jullie nogquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Datzelfde zou je je af kunnen vragen over ES overigens,
Zijn artikelen sloegen verschrikkelijk de plank mis.
Het lekken van zijn scenario mails
Het interview met Estelle
Die kwamen met een lampion langs, en poef zat hij weer vastquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:13 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoe zijn die lui bij badr of estelle terecht gekomen, hoe kennen ze hen, yves , evert , kusters
Evert woonde volgens mij in dezelfde flat waar Estelle woonde toen ze de eerste keer zwanger van Ruud was.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:13 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoe zijn die lui bij badr of estelle terecht gekomen, hoe kennen ze hen, yves , evert , kusters
Ja precies, dus Evert kwam met een bloemetje langs en hop de ME stond er bij. Kut gast die Evertquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Evert woonde volgens mij in dezelfde flat waar Estelle woonde toen ze de eerste keer zwanger van Ruud was.
Kuster en Yves zijn waarschijnlijk gewoon BN-entourage, ons kent ons, en mevrouw Gullit kent iedereen.
Dat stond gister ook al in het topic. Ik zag de uitzending gister maar vond hem ook maar zo'n typisch rijkeluiskneusjequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Er is weer ''nieuws''
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ma-Jort-Kelder.dhtml
Slachtoffer Badr Hari duikt op in tv-programma Jort Kelder
16-11-12 - 11:44
[ afbeelding ]
Koen Everink, de zakenman die door kickbokser Badr Hari werd afgeranseld op Sensation White,
dook gisteravond plotseling op in het tv-programma Hoe Heurt Het Eigenlijk?
De opnames vonden plaats op de pre-party van het feest afgelopen juli
De AVRO hield de beelden (vanaf 21:00 minuten) onder de pet tot gisteravond. In het item bezoekt
presentator Jort Kelder een veilingavond, die plaatsvindt in het huis van Sensation-oprichter Duncan
Stutterheim.
Jort ontmoet daar Koen Everink, die met een paar vrienden geld wil ophalen voor Dance4Life, het
goede doel dat Sensation steunt.
de beelden: http://cookies.publiekeom(...).nl/?crrand=91273320
De zakenman wil die avond een auto weggeven voor de veiling.
Ook biedt hij mee op exclusieve tickets voor de show van Victoria's Secret, aangeboden door
niemand minder dan Doutzen Kroes zelf. Uiteindelijk biedt Koen 25.000 euro en wint hij de tickets.
De mishandeling van Koen van Everink werd afgelopen augustus groot nieuws.
Badr Hari zou hem in een skybox tijdens het feest in korte tijd flink hebben toegetakeld en blijvend
letsel hebben toegebracht.
Ja het is een hetze tegen de arme Badr Hari. Hij die gediscrimineerd wordtquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:48 schreef Jappie het volgende:
Verbaast me niets dat deze beelden nu verschijnen gezien het grote enthousiasme waarmee Jort Kelder zijn mening over deze zaak de laatste weken her en der laat "doorsijpelen". Ook hij zet inmiddels alle middelen in die hem ter beschikking staan.
Rijkeluiskneusje ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:37 schreef alors het volgende:
[..]
Dat stond gister ook al in het topic. Ik zag de uitzending gister maar vond hem ook maar zo'n typisch rijkeluiskneusjeHij zal vorige week ook wel niet naar de VS show zijn geweest als het nog zo ernstig met hem gesteld is.
http://glamora.ma/2012/11/leon_gaat_badrboek_schrijven.htmlquote:Leon gaat Badr boek schrijven
Aha, daar komt eindelijk de aap uit de mouw. Leon de Winter zet zich al maanden ogenschijnlijk geheel belangeloos in voor de gevallen kickbokser Badr Hari. Of nu ja, belangeloos, De Winter is een maatje van Badr's blutte zaakwaarnemer Yves Gijrath, maar voor zover we weten, wordt hij er verder niet voor betaald (net als Evert Santegoeds, trouwens). Volgens Leon is het dus allemaal niet de schuld van Hari. Wel van de media. Van Koen Everink zelf. En van de maatschappij. Maar dus niet van Badr, want dat is een lieverd. Enfin, gisterenavond was ome Leon aanwezig bij Prozafestival Het Grote Gebeuren om op het podium aan de tand gevoeld te worden door Elsbeth Etty. Dat leverde, naast de bevestiging dat De Winter een pedante zak is, nog een nieuwtje op, vandaag opgetikt door literair weblog TZUM. Nadat de schrijver beweerde absoluut zeker te weten dat Badr onschuldig was, ontspon zich de volgende conversatie:
Etty: ?Hoe weet je dat zo zeker??
De Winter: ?Ik heb me in de zaak verdiept en ik weet precies hoe het zit!?
Etty: ?Dan kun je ons dat uitleggen.?
De Winter: ?Maar dat doe ik niet.?
Etty: ?Waarom niet??
De Winter: ?Daar zit nog een boek in.?
Juistem. Er komt dus wellicht een boek over het hele gebeuren. Daarin gaat Leon precies vertellen hoe het allemaal zit en dat wat Badr overkwam best lijkt op zijn akkefietje met zijn vouwfiets, ook beschreven in een column. Wij stellen ons een soort hedendaagse Romeo & Juliet voor, met Estelle in de perfecte rol van kwijnende vrouw. Gefeliciteerd vast met je AKO-nominatie, hoor, Leon.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:29 schreef Leandra het volgende:
Ik gok dat het er op neerkomt dat Badr zich ernstig bedreigd voelde door Everink en dat het pure zelfverdediging was.
Wellicht een gevalletje noodweerexces, maar daar zal het volgens Leon wel bij blijven
Wordt een dun boekje dan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:29 schreef Leandra het volgende:
Ik gok dat het er op neerkomt dat Badr zich ernstig bedreigd voelde door Everink en dat het pure zelfverdediging was.
Wellicht een gevalletje noodweerexces, maar daar zal het volgens Leon wel bij blijven
Hij heeft anders wel tientallen fans over de hele wereld hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor.
Leon hoort de kassa al rinkelen
True, truequote:Op zaterdag 17 november 2012 14:28 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel tientallen fans over de hele wereld hoor
Mwah, de psyche van de succesvolle sporter die de vrouw van een zeer geliefde andere sporter aan de haak heeft geslagen, en dan die nieuw geld patser die in de buurt van zijn vriendin komt....quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:28 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Wordt een dun boekje dan.
Nee ik denk dat Leon het hele complot uitvoerig uit de (thee)doeken gaat doen
Denk dat dit 100% in de roos is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, de psyche van de succesvolle sporter die de vrouw van een zeer geliefde andere sporter aan de haak heeft geslagen, en dan die nieuw-geld patser die in de buurt van zijn vriendin komt....
Ik zie daar een behoorlijke bedreiging richting de sporter die een beperkte verdienperiode heeft.
Die sporter weet als geen ander dat die nieuw geld patser ook zonder zijn lijf kan verdienen, wat de sporter niet kan, en de vrouw van de succesvolle voetballer weet als geen ander hoe hard het inkomen van een sporter naar beneden gaat als de sportcarrière beeindigd wordt.
Ik snap het wel, Badr voelde zich verschrikkelijk bedreigd door dat kleine, dikke, rijke mannetje, en omdat Leon zelf ook een klein, dik mannetje is, maar qua rijkdom niet in de buurt kan komen van Everink heeft hij ook bij voorbaat al een schurfthekel aan Everink.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat dit 100% in de roos is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |