abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:07:55 #101
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_119285803
Ze woonde toch in een hotel in Marokko?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_119285828
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:07 schreef Staal het volgende:
Ze woonde toch in een hotel in Marokko?
Hahahaha _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_119285920
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:08 schreef Soury het volgende:

[..]

Hahahaha _O-
Het is stiekem gewoon mijn tante uit Marokko. :o

En ze komt, hiep hoi! *O*
pi_119285986
Zouzou gaf eerder aan dat ze een Nederlands kenteken heeft, dat zou toch betekenen dat ze in Nl woont?
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:12:10 #105
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119285989
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:05 schreef zouzou het volgende:

[..]

Een weeshuis kreegt altijd de naam, ze gaan niet de naam Hari geven. ik heb laatste gezegt zijn echt naam is El/houari, hij is ook geen Maarkaanse van afkomst...en dat weet jullie het ook niet.
Jij blijft tenminste ontopic :*
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_119286011
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:05 schreef zouzou het volgende:

[..]

Een weeshuis kreegt altijd de naam, ze gaan niet de naam Hari geven. ik heb laatste gezegt zijn echt naam is El/houari, hij is ook geen Maarkaanse van afkomst...en dat weet jullie het ook niet.
Ah, dus het weeshuis heet El/houari?

En Badr Hari heeft géén Marokkaanse afkomst?

Jeetje... dat is nieuws voor mij ! :o
pi_119286021
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Jij blijft tenminste ontopic :*
Ga jij maar even uitzoeken welke nationaliteit Badr eigenlijk heeft. :Y
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:14:10 #108
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_119286077
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef mootie het volgende:

[..]

Voor mij is het gewoon een Amsterdammer, voor de rest interesseert me dat niet zo.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_119286096
quote:

[..]

en welk weeshuis meneer El/houari heeft geopend !
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:14:50 #110
42366 Staal
pi_119286104
quote:
Zouzou gaf eerder aan dat ze een Nederlands kenteken heeft, dat zou toch betekenen dat ze in Nl woont?
Ze woont in Frankrijk met een Nederlands kenteken blijkbaar.

Dat ze in een hotel zou wonen had ik uit deze wirwar trouwens. Maar dat was dus twee jaar geleden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 08:55 schreef zouzou het volgende:

[..]

Ik weet wat u denkt en ook wat alle anderen hier denken , alles wat in de leven van Badr is walgelijk, mensen die hem steunen zijn ook walgelijk,zijn vriendin is walgelijk ,zijn sport is walgelijk,zijn advocaat is walgelijk , Badr is walgelijk!
In WNS topic heeft u zelf reageren dat als jij in de buurt komt ergens tegen Badr zal jij hem vermoorden, je wil hem met een wapens schieten , dat was Ryan die schokt van en zegt: Ik loop niet met een wapens...
En dat heb jij een paar keer het aangegeven!! Is dat meer normaal dan de ruzies van Badr??
wil jij zo graag beindigen ....in de gevangenis? voor Badr een man die jij niet eens kent? Raar.

Een paar jaar geleden waren ook toen mensen die hebben mij gepeste om Huub die was ook van alles,dat allemaal omdat samen met mijn vriendin hebben wij cadeaux gestuurd omdat wij hem ziellig vinden! Naar deze verschrikkelijk periode ben ik weg,bijna 3 jaar, ik ben terug om Badr Hari,
en om mijn kind te kunnen met hem beter Nederlandse te pratten,hij is 7 jaar.
Wat ik zeg hier is waar(mensen hier geloven niks| Ik wilt aan CC het vertellen over Badr Hari maar iedere keer doe ik het niet omdat gebeuren dingen die verstoppen mij,
Waarom CC omdat ik weet dat ze heeft grote mond,,,zij laat zien dat ze harde is, maar ze is recht door zee ,ik weet dat ze heeft ook een goede hart
dat weet ik toen in de tijd van Bommie, tijd van 2 reallity series................===
Daarom CC.Over Badr Hari;
Dus ik ken goed Badr Hari, zijn broer lees hier en weet dat ik niet lieg niet, dat is geen leugen,
ik weet wat jullie allemaal zegen dat hij druk,psychopath,leugenaar,gek etc...
Maar nee, echt niet,,,,hij is er niet,dom maar hij is te lief....hahaha
Hij is een verlegen man, hij wil nooit maar nooit interwieuws doen,behalve da laatste jaar... in zijn heel leven 4 of 5 intervieuws.
Hij was een goede student , hij hou van dansen maar in de nijgtht clubs durft hij niet,hij is de man die wil alles betalen ,hij is niet gierig,hij is elegante,en te rustig...haha echt waar hij is rustig hij praat niet zoveel. Maar kom niet aan zijn familie, zijn familie is alles voor hem.
Hij is door zijn vader streng opgevoed,als hij komt thuis hij kuss de handen van zijn moeder en vader en gaat hij direct naar zijn kamer,hij moet met zijn 7 jaar op sportschool gaan,iedere dag,omdat kinderen slaan,pesten hem,deze sportschool was ook streng,zijn vader betaald ook als was niet genoeg geld om te eten. Met 15 jaar was zijn eerste match.
badr hari is te invloedbaar..`influence,hij luisteren teveel als iemand zegt wat...
Hij kan nooit nee zegen, dat is echt zijn grote probleem
hij is ook intelligent maar ook naive hij is niet bijdehand, slim is hij niet ,hij ken geen .trucs maken ...etc...
hij is recht op zee, dardoor heeft hij gegeven dat hij een klap gegeven ook als hij weet dat zal voor problemen voor estelle geven,ik weet waarom in het begin heeft hij gezegt dat hij heeft niemand mishandeld.
Hij heeft nooit zoveel vrienden gehad tot de laatste jaren,maar geen echte vrienden
Hij doe veel voor de goede doel voor de armen in Marokko.
Hij heeft geopende in Oujda een weeshuis,
Hij heeft betald de hypoheek voor zijn ouders in Nederland, in Marokko een vakantie huis gekocht .
Als iemand moet iets hebben kreegt hij direct.
Zijn physiek; jullie moeten hem zien complet met alles,klopt hij heeft iets, direct mag jij hem, hij heeft lieve ogen,zijn gezicht is niet speciaal maar de complete silhouette is mooie,hij heeft een mooie loop.
hij drinkt niet, toen ik was in regency hotel die nu heet hotel Casablanca in de centrum vn Casablanca, ook de paar neven drinken niet maar ik en de ex vriendin ...ja.
hij is tegen alle drugs,maar dat ken ik het zien ,de boddybulding doen dat,hun spieren zijn opgeblasen als ballonen, badr niet hij heeft narurelle lange spieren,hij is gezond,hij traint iedere keer, naar een nederlandse match gaat hij direct naar kenitra,hij zit altijd in kenitra, meer dan in nederland.
In regency daar waren buikdanseressen hij komt niet eens bij, maar de neven ja. hij kijkt en geniet, om 5 uur smorgen zijn ze weg, ik woon daar in het hotel,ik wil betalen hij wil het niet,ik heb toen zijn telefnr,van de anderen ook,dat was 2 jaar geleden,ik weet niet eens wie hij was, maar deze avond heeft hij mij vertelt, veel gesproken veel,hij was niet arrogante,absoluut niet.ik heb contact met hem en zijn vrindin, ik was uitnogigd in Kenitra,in marrakech...maar ik heb Estelle nooit gezien.Ik ken zijn familie van badr.Ze hebben ook in nederland gegeten bij mij. mijn vriendin die ziek is ken hun goed, beter dan mij.
mijn vriendin heeft daar 3 jaar gewont omdat vriendin daar was daar bijna geparaliseerd door haar eerste hersensbloeding ze was daar in de cliniek en Badr was daar op visite bij haar.
Ik hoop dat zij niet boos woordt nu op mij omdat ik heb het verteld,maar ik moet het omdat iederen praat zo slecht over hem, ik weet dat gaat het niks veranderden, niks, maar dat is om mijn principe,ik moet het vertelen of jullie het geloven of niet, ik voel mij nu echt beter.
een paar mensen in Fok die het weten, ik heb ook verteld dat de avond van de politie de kinderen waren huilen en roepen aub laat jullie Badr tot morgen...hij heeft niks gedaannn de kleine kind was huilen en zijn zus was foto nemen omdat ze wil bewijzen of die gaan badr slaan,maar de politie heeft niks geslaan en ze hebben hem mee genomen met zijn vrij handen,niet vast of zo.
dat allemaal heb ik het verteld tegen een paar fokkers ,dat was voor de krant heeft iets van gezegt dus ook over
de mensen die gekomen de andere dag...getuigen waren ...maar estelle en iederen weet het toen niet , wat met everink gebeurt is weet ik het niet omdat ik heb met badr niet gesproken
hier,ik bedank deze persoon van fok dat ze heeft niks over gezegt. ze heeft ook gezien een email van een belangrijk persoon in badr leven,ik wil toen proeven dat ik de waarheid verteld. bedankt ,klasse.
Un certain jeune homme
pi_119286130
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:14 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Voor mij is het gewoon een Amsterdammer, voor de rest interesseert me dat niet zo.
Ze had het over ''de afkomst'' mijn man is ook een Amsterdammer maar hij is
wel van Griekse afkomst :7
pi_119286159
Voor Leandra, ik woon in ND, sinds mijn scheiding ben ik daar weg, niet in bar moustache maar in de buur van. Badr vader is geemigreerd in Marokko,hij komt niet van Marrokko.
pi_119286180
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:14 schreef Staal het volgende:

[..]

Ze woont in Frankrijk met een Nederlands kenteken blijkbaar.

Dat ze in een hotel zou wonen had ik uit deze wirwar trouwens. Maar dat was dus twee jaar geleden.

[..]

Die lap ga ik niet lezen, maar ze verbleef daar lijkt me. Gezien het gebrekkig taal gebruik. Nu niet meer
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_119286183
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:16 schreef zouzou het volgende:
Voor Leandra, ik woon in ND, sinds mijn scheiding ben ik daar weg, niet in bar moustache maar in de buur van. Badr vader is geemigreerd in Marokko,hij komt niet van Marrokko.
Waar komt zijn vader dan vandaan?
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:18:00 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119286218
quote:
Nee ze gaf aan dat ze geen NL kenteken meer heeft....
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:37 schreef zouzou het volgende:

[..]

Is een registratie in BPM, aub ik doe niet anders, ik heb vaak mensen laten rijden in mijn buitenlands auto.
Nu niet meer ik heb een Nederlands ketenken. De huurder heeft een registrate in Duitsland, dus hij moet bij ...Badr of makkelijk een goedkeuring halen.
Of wacht, als je er vanuitgaat dat het geen krom NL is dan staat er idd dat ze een NL kenteken heeft, en ontbreekt alleen de komma.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:18:04 #116
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119286223
Als je dat gaat googlen kom je gewoon weer bij daar el atfaal..dus je weet niet eens dat het een en dezelfde is
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:18:35 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119286241
quote:
Waar woon je nou? In NL waar je sinds je scheiding weg bent??
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:19:30 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119286281
Oh zie je wel... Badrs vader komt niet van Marokko, en ik dacht al toen ik dat hotel-verhaal las, klinkt een beetje Thalitha van Zon....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119286298
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waar woon je nou? In NL waar je sinds je scheiding weg bent??
Dat zegt ze toch, ze heeft een man en kind. En een restaurant in Grun :Y
pi_119286347
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:19 schreef Leandra het volgende:
Oh zie je wel... Badrs vader komt niet van Marokko, en ik dacht al toen ik dat hotel-verhaal las, klinkt een beetje Thalitha van Zon....
Ze mogen Wikipedia dan wel even bijwerken :')

http://nl.wikipedia.org/wiki/Badr_Hari

Hari bezit een dubbele nationaliteit en vecht onder de Marokkaanse vlag. Hari is geboren en getogen in Amsterdam. Zijn ouders komen oorspronkelijk uit de Marokkaanse stad Kenitra.
pi_119286361
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:37 schreef zouzou het volgende:

[..]

Is een registratie in BPM, aub ik doe niet anders, ik heb vaak mensen laten rijden in mijn buitenlands auto.
Nu niet meer ik heb een Nederlands ketenken. De huurder heeft een registrate in Duitsland, dus hij moet bij ...Badr of makkelijk een goedkeuring halen.
Ah, dit is inderdaad op 2 manier uit te leggen. Voor mij staat er dat ze wel een nl kenteken heeft, maar voor hetzelfde geld staat er het tegenovergestelde.
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:22:51 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119286435
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef mootie het volgende:

[..]

Ah, dit is inderdaad op 2 manier uit te leggen. Voor mij staat er dat ze wel een nl kenteken heeft, maar voor hetzelfde geld staat er het tegenovergestelde.
Ja, dat dus.... en met dat kromme NL wat ze schrijft.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:23:05 #123
42366 Staal
pi_119286443
quote:
En dat is kennelijk een issue onder de Marokkanen geweest. Tot dat Badr Elhouari bekend werd.
Toen was het geen probleem meer en is hij Marokkaans. Begrijp dat een beetje uit die vele reacties van opgewonden standjes zoals deze:

badr hari is marocan 100%

GhoTrish1000 1 jaar geleden
Un certain jeune homme
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:23:11 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119286450
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:19 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat zegt ze toch, ze heeft een man en kind. En een restaurant in Grun :Y
Waar dan?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119286475
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waar dan?
Vlak bij het weeshuis.
pi_119286484
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ah, dus het weeshuis heet El/houari?

En Badr Hari heeft géén Marokkaanse afkomst?

Jeetje... dat is nieuws voor mij ! :o
Dat is inderdaad een openbaring. En tamelijk relevant, aangezien de blinde haat jegens Hari vooral gevoed wordt door discriminatie en jaloezie. Ask Leon. Terwijl het dus niet eens een kutmarokkaan is!
pi_119286525
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:24 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een openbaring. En tamelijk relevant, aangezien de blinde haat jegens Hari vooral gevoed wordt door discriminatie en jaloezie. Ask Leon. Terwijl het dus niet eens een kutmarokkaan is!
Ik dacht al meteen toen ik zijn foto zag, dat is een KUTchinees :{w
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:27:19 #128
42366 Staal
pi_119286588
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:24 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Het is een Nederlander. 100% een Nederlander van half Marokkaanse afkomst maar toen hij bekend werd ineens 100% Marokkaans.

*grijns*
Un certain jeune homme
pi_119286621
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waar dan?
Sorry maar ik ga niet zoeken in haar comments :{w
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:28:27 #130
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119286625
Hoezo half marokkaans? Dat klopt toch niet
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:29:59 #131
42366 Staal
pi_119286680
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:28 schreef barca1971 het volgende:
Volgens sommige Marokkanen wel en volgens sommige Marokkanen niet.

Maar tis gewoon een kaaskop dus. Feel free to bash.
Un certain jeune homme
pi_119286723
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:28 schreef barca1971 het volgende:
Persoonlijke gegevens van BADR HARI OFFICAL FAN PAGE

http://www.facebook.com/BADRHARIFANPAGE/info

Badr Hari is een kickbokser. Hij is geboren te Amsterdam op 8 december 1984.
Zijn ouders komen oorspronkelijk uit het plaatsje Kenitra in Marokko, ook Badr heeft veel gevoel
bij de “roots” van zijn ouders en komt daarom tijdens zijn gevechten uit onder de Marokkaanse vlag.
pi_119286831
quote:

[..]

hij is Nederlands-Marokkaans, zijn vader was zelfs in Marokko geemigreerd.van een andere land
pi_119286902
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:33 schreef zouzou het volgende:

[..]

hij is Nederlands-Marokkaans, zijn vader was zelfs in Marokko geemigreerd.van een andere land
welk land? welk weeshuis en

ach laat maar :')
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:36:58 #135
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119286969
hahahha vermoeiend hé? why Badr _O_
pi_119287180
Waarom vragen jullie veel...hahaha! wil iemand mij hand vragen of zo...ik wil niet trouwen,
jullie moeten praten over BADR HARI en niet over Zouzou.
pi_119287190
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik dacht al meteen toen ik zijn foto zag, dat is een KUTchinees :{w
_O-
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:44:34 #138
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_119287307
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:21 schreef MightyMightyM het volgende:

Helaas lijkt ook hier de kwantiteit niet altijd met kwaliteit gepaard te gaan. Succes met het doorworstelen van je achterstand.
Omg zeg ik iets verkeerd :? Ik zeg alleen dat jullie snel gaan met de topic's :)
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:45:22 #139
42366 Staal
pi_119287344
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:41 schreef zouzou het volgende:
Waarom vragen jullie veel...hahaha! wil iemand mij hand vragen of zo...ik wil niet trouwen,
jullie moeten praten over BADR HARI en niet over Zouzou.
Nou je weet de aandacht wel vast te houden. Ik zocht op een uitspraak van je en belande even zo vrolijk weer op FOK! Je bent al zeker vanaf begin augustus bezig met Badr goed te praten. Maar met nauwelijks meer info dan op de Franse sites te vinden zijn. Maar dat is toeval zeker.
Un certain jeune homme
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:47:36 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119287442
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:45 schreef Staal het volgende:

[..]

Nou je weet de aandacht wel vast te houden. Ik zocht op een uitspraak van je en belande even zo vrolijk weer op FOK! Je bent al zeker vanaf begin augustus bezig met Badr goed te praten. Maar met nauwelijks meer info dan op de Franse sites te vinden zijn. Maar dat is toeval zeker.
Ik vind het al heel wat dat jij Franse sites weet je vinden die al die blaat ondersteunen, want we hebben tig keer om linkjes gevraagd, maar er kwam nooit iets.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119287764
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind het al heel wat dat jij Franse sites weet je vinden die al die blaat ondersteunen, want we hebben tig keer om linkjes gevraagd, maar er kwam nooit iets.
Ik heb vaak gezegt in veel kranten is verboden om iets te copieren ,jij moet eerst abonnerd worden, in Frankrijk jij kan copy maken van porno en zekker niet van regionale kranten.
pi_119287779
quote:

[..]

Joh vele linkjes, dat je het niet kan/wil lezen is een ander verhaal :+
pi_119287840
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:55 schreef zouzou het volgende:

[..]

Ik heb vaak gezegt in veel kranten is verboden om iets te copieren ,jij moet eerst abonnerd worden, in Frankrijk jij kan copy maken van porno en zekker niet van regionale kranten.
Een porno van Copycat zou meer kijkers trekken. :D
  vrijdag 16 november 2012 @ 19:59:04 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_119287929
Abo nerd.... dat lijkt me wel wat :+

Maar wat staat er nou in godsnaam? Je kunt in Frankrijk porno kopiëren en zeker niet van regionale kranten?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_119288026
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:59 schreef Leandra het volgende:
Abo nerd.... dat lijkt me wel wat :+

Maar wat staat er nou in godsnaam? Je kunt in Frankrijk porno kopiëren en zeker niet van regionale kranten?
Een pornootje kun je wel copuleren, maar een artikeltje uit de regionale krant niet.

Al begrijp ik niet hoe het een met het ander in verband staat.
  vrijdag 16 november 2012 @ 20:03:36 #146
42366 Staal
pi_119288144
quote:

[..]

Ik doe pas twee topics mee he. Ga natuurlijk niet al haar posts lezen. Ik zoek nog liever naar een cursus om braille te leren. Een weeshuis is in ieder geval niet te vinden.
Al hoewel dat best aannemelijk is hoor. Tuurlijk zal die man best wel eens iets aardigs doen.

Wat ik eigenlijk irritanter vind is dat zouzou alles naar haar hand weet te zetten met non argumentatie.
Laten we wel zijn, wat kan mij dat fucking weeshuis schelen?

Ik zie Zouzou nergens in gaan op de daden van Badrtje. Wat ze post is feitelijk niets anders dan jullie moeten je bek houden over Badr want ik ken hem en en jullie kennen hem niet.

Ja, ammehoela. Ze heeft hem wrs. 2 keer ontmoet via haar vriendin en de rest staat op internet.
En het zal wel lastig voor haar te rijmen zijn. Ze heeft hem natuurlijk als een charmante en voor haar aantrekkelijke man ontmoet en kan wrs. niet geloven dat hij tot dit soort dingen in staat is.

Mijn 2 centen.
Zouzou is in ieder geval geen bron. En als ik Badr was zou ik helemaal niet zo blij zijn met haar infantiele posten. (Dan heb ik het over de inhoud en niet over het gebrekkig Nederlands.)
Un certain jeune homme
pi_119288261
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 20:03 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik doe pas twee topics mee he. Ga natuurlijk niet al haar posts lezen. Ik zoek nog liever naar een cursus om braille te leren. Een weeshuis is in ieder geval niet te vinden.
Al hoewel dat best aannemelijk is hoor. Tuurlijk zal die man best wel eens iets aardigs doen.

Wat ik eigenlijk irritanter vind is dat zouzou alles naar haar hand weet te zetten met non argumentatie.

Ik zie Zouzou nergens in gaan op de daden van Badrtje. Wat ze post is feitelijk niets anders dan jullie moeten je bek houden over Badr want ik ken hem en en jullie kennen hem niet.

Ja, ammehoela. Ze heeft hem wrs. 2 keer ontmoet via haar vriendin en de rest staat op internet.
En het zal wel lastig voor haar te rijmen zijn. Ze heeft hem natuurlijk als een charmante en voor haar aantrekkelijke man ontmoet en kan wrs. niet geloven dat hij tot dit soort dingen in staat is.

Mijn 2 centen.
Zouzou is in ieder geval geen bron. En als ik Badr was zou ik helemaal niet zo blij zijn met haar infantiele posten. (Dan heb ik het over de inhoud en niet over het gebrekkig Nederlands.)
Ik zou zou me niet zo druk maken, en afwachten :P
pi_119288359
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 20:03 schreef Staal het volgende:

[..]

Mijn 2 centen.
Precies,ik ben mee eens.
  vrijdag 16 november 2012 @ 20:09:24 #149
42366 Staal
pi_119288427
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 20:07 schreef zouzou het volgende:

[..]

Precies,ik ben mee eens.
WTF?
Un certain jeune homme
  vrijdag 16 november 2012 @ 20:09:39 #150
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_119288437
ik denk dat Badr sowieso niet blij is op dit moment...

:N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')