quote:Op zondag 18 november 2012 09:23 schreef eskil het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)-Een-volksheld.dhtml
Het ging ineens over Marco en Leontien !quote:
Ik heb sterk de indruk dat het hier meer zegt over de auteur dan over z'n lezers.quote:Op zondag 18 november 2012 14:51 schreef MightyMightyM het volgende:
Het is altijd zo makkelijk om kritiek als jaloezie af te doen...
Dat denk ik ook. Veel van die Badr-fanaten focussen zich in hun lofzang nogal op uiterlijk vertoon en materiele zaken. Alsof dat voor iedereen topprioriteiten zijn in het leven.quote:Op zondag 18 november 2012 14:52 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Ik heb sterk de indruk dat het hier meer zegt over de auteur dan over z'n lezers.
''een parel voor de samenleving'' is het !quote:Op zondag 18 november 2012 14:51 schreef MightyMightyM het volgende:
Niet laf? Met zijn capaciteiten mensen in elkaar rammen? Het is altijd zo makkelijk om kritiek als jaloezie af te doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg ik helemaal nietquote:Op zondag 18 november 2012 08:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel. Terecht dus dat-ie bijna dood geschopt is.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:27 schreef Cynix ® het volgende:
Ok, het mag eigenlijk niet maar...
Koen ziet er eerlijk gezegd ook wel een beetje uit als iemand die je graag ergens klapjes voor zou willen geven.
quote:Op zondag 18 november 2012 15:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
''een parel voor de samenleving'' is het !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:In dat stuk had ik geschreven dat Badr een parel voor de samenleving kon zijn - dat kon werd door de media weggemoffeld.Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
quote:Parel
Badr is een schitterende sportman – helaas één met een aantal zwaktes. Daaraan moet hij nu ‘werken’. Hij kan een parel voor de samenleving worden. Maar hem straffen met een gevangenisstraf die zijn loopbaan kapot maakt, is hetzelfde als levenslang.
Hij heeft gelijk toch of niet dan?quote:Op zondag 18 november 2012 15:25 schreef Leandra het volgende:
De complete alinea dan maar, uit het originele stuk, anders krijgen we daar weer 3 topics gezeik over:
[..]
Op zich wel; een succesvolle Marokkaan kan uitstekend als rolmodel dienen, maar dat zit er nu gewoonweg niet meer in.quote:Op zondag 18 november 2012 15:27 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk toch of niet dan?
Ik had het over het wegmoffelenquote:Op zondag 18 november 2012 15:31 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Op zich wel; een succesvolle Marokkaan kan uitstekend als rolmodel dienen, maar dat zit er nu gewoonweg niet meer in.
Nee, wat mij betreft had hij gelijk gehad als hij had gezegd dat "Badr een parel voor de samenleving had kunnen zijn", maar zijn kans daarop heeft hij IMHO al minimaal 9 keer verspeeld.quote:Op zondag 18 november 2012 15:27 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Nou Nee, Nee en nog eens Nee !quote:Op zondag 18 november 2012 15:27 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
écht hoor, waar haalt die vent het vandaanquote:Hij is simpelweg te mooi en te verleidelijk voor vrouwen –
Leon de Winter gaat volkomen voorbij aan alle akkefietjes die vooraf gingen aan de mishandelingquote:Op zondag 18 november 2012 15:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, wat mij betreft had hij gelijk gehad als hij had gezegd dat "Badr een parel voor de samenleving had kunnen zijn", maar zijn kans daarop heeft hij IMHO al minimaal 9 keer verspeeld.
Hij kan het iig niet meer worden, zeker niet na deze "corrigerende tik" omdat een ander iets beledigends gezegd zou hebben over zijn vriendin.
Jij zegt dat het het (volgens de winter) een parel voor de samenleving is en haalt een stuk uit het AD aan waarin staatquote:Op zondag 18 november 2012 15:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou Nee, Nee en nog eens Nee !
Er lijkt toch iets weggemoffeld te zijn idd.quote:Leon de Winter: 'Badr Hari is parel voor de samenleving'
Noem het maar akkefietjes; een stalen plaat in je bakkes, huis in de hens en gebit eruit geslagen;)quote:Op zondag 18 november 2012 15:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Leon de Winter gaat volkomen voorbij aan alle akkefietjes die vooraf gingen aan de mishandeling
van Koen Everink.
Daar heb je gelijk in, de rest is Bull Shit !quote:Op zondag 18 november 2012 15:40 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Jij zegt dat het het (volgens de winter) een parel voor de samenleving is en haalt een stuk uit het AD aan waarin staat
[..]
Er lijkt toch iets weggemoffeld te zijn idd.
Zie je wel het is een (media)hetzequote:Op zondag 18 november 2012 15:37 schreef MightyMightyM het volgende:
Sorry schizo. Ja je hebt gelijk; veel mensen hebben van de mogelijkheid "kan zijn" een feit gemaakt.
ach jah...quote:Op zondag 18 november 2012 15:40 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Noem het maar akkefietjes; een stalen plaat in je bakkes, huis in de hens en gebit eruit geslagen;)
Acht aanklachten verzonnen door de media.quote:Op zondag 18 november 2012 15:41 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Zie je wel het is een (media)hetze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |