Ik bedoel 15 politie die komen binnen....quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef zouzou het volgende:
[..]
15 kinderen komen binnen, om 19.30... = is dat niet dramatisch dat is over kinderen en hier niet over Badr of Estelle, ik vind het verschikkelijk?
Artikel 54quote:
Ja maar, ja maar, wat moeten wij danquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:18 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik hoop ook dat Estelle iets doet. Stoppen met dat gejenk, getuigen en zich als een verantwoordelijke moeder gedragen.
Dat hij in deze situatie zijn hoofd koel hield en zelfs humoristisch reageerde, wil niet zeggen dat hij in andere situaties geen heethoofd kan zijn. Wat hij gelukkig wel weet van zichzelf.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat was te danken aan het feit dat Badr zelf iig zijn hoofd koel hield; wat dat betreft pleit dat dus eik tegen al die mensen die beweren dat het zo'n heethoofd is.
Nu overdrijf je het is geen gevaarlijke psychopaat waarbij dat nodig isquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het zag er ook echt dramatisch uit. Sluipschutters op de daken. Badr werd geboeid met een zak over zijn hoofd afgevoerd.
Welk weeshuis?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:01 schreef schizovreemd het volgende:
Hij doe veel voor de goede doel voor de armen in Marokko.
Hij heeft geopende in Oujda een weeshuis,
Hij heeft betald de hypoheek voor zijn ouders in Nederland, in Marokko een vakantie huis gekocht .
Als iemand moet iets hebben kreegt hij direct.
Met 15 kinderen zijn ze hem komen halen??quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef zouzou het volgende:
[..]
15 kinderen komen binnen, om 19.30... = is dat niet dramatisch dat is over kinderen en hier niet over Badr of Estelle, ik vind het verschikkelijk?
Ik denk een door Evert bedacht weeshuis.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Welk weeshuis?
Ik kan maar één weeshuis vinden Oujda en dat is deze.
http://www.daarelatfaal.nl/
Natuurlijk is dat triest voor die kinderen, maar dat is niet door toedoen van justitie, maar is enkel en alleen het gevolg van het gedrag van Badr en Estelle.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef zouzou het volgende:
[..]
Als je iets post doe het dan goed...quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Welk weeshuis?Ik kan maar één weeshuis vinden Oujda en dat is deze.http://www.daarelatfaal.nl/
Senario 321 !quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:37 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik denk een door Evert bedacht weeshuis.
Het weeshuis van de hitsquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:37 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dappere kinderen, voor Badr zingen dat zijn moeder een dikzak is..quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met 15 kinderen zijn ze hem komen halen??
En St. Maarten was net geweest.... je verwacht het dan ook niet meer hè.
Zouzou, kun jij er als maatje niet even voor zorgen dat Badr hier komt posten? Hij spreekt wat beter Nederlands en dan kan hij zelf even e.e.a. uitleggen. En dan graag ook hoe het zit met dat appartement dat hij in de fik heeft gestoken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ik bedoel 15 politie die komen binnen....
Ja oké dat is een stichting, ik kan wel lezen hoor, maar op die website staan plaatjesquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als je iets post doe het dan goed...
1e page na openen van het door jouw geplaatste linkje zegt immers dit:
De stichting is opgericht door Ilham Kheinette. Nadat ze in maart 2005 een bezoek bracht aan een weeshuis in Oujda, keerde zij terug naar Nederland met de absolute wil iets te gaan betekenen voor de kansarme kinderen daar.
Als ik op "weeshuis Oujda" google dan kom ik behalve op het weeshuis dat Fann net linkte alleen maar op posts van zouzou op FOK! tegen waarin dat gezegd wordt....quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:37 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Je post impliceerde dat je linkje verwees naar het ENIGE weeshuis wat in Oujda te vinden was.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Een heel normale vraag toch?
Nee hoor, ik zei dat ik maar één weeshuis kon vindenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je post impliceerde dat je linkje verwees naar het ENIGE weeshuis wat in Oujda te vinden was.
Daarom was en blijft mijn vraag:quote:Ik kan maar één weeshuis vinden
Ik kan maar één weeshuis vinden Oujda en dat is deze.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zei dat ik maar één weeshuis kon vinden
[..]
Daarom was en blijft mijn vraag:
Welk Weeshuis?
nee zouzou post duidelijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kan maar één weeshuis vinden Oujda en dat is deze.
En vervolgens plaatste je alleen het linkje.
Dus of je excuus en 3 weesgegroetjes of je moet leren om wat duidelijker te posten.
Zouzou heeft een excuus die is buitenlands..wat is jouw excuus ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee zouzou post duidelijk![]()
Ik wil gewoon weten welk weeshuis, zo'n moeilijke vraag is dat niet, maar blijkbaar vindt zouzou
dat wel want ik krijg geen antwoord
Ik ben blondquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zouzou heeft een excuus die is buitenlands..wat is jouw excuus ?
Het lijkt me ook niet verstandig, want voor je het weet gaan de haters stappen ondernemen om de arme kinderen uit de handen van Badr te reddenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten welk weeshuis, zo'n moeilijke vraag is dat niet, maar blijkbaar vindt zouzou
Die is aan het werk, met gips en alquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |