Ah op die fiets. Ja dat is wel grappig inderdaad. Dat soort kutcrimineeltjes moeten KEI en KEIHARD aangepakt worden. Maar het gevorderde vuile soort dat wordt door dezelfde mensen die dit roepen aanbeden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:33 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Kutcrimineeltjes stelen toch gewoon een auto
quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:40 schreef Staal het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Ja dat is wel grappig inderdaad. Dat soort kutcrimineeltjes moeten KEI en KEIHARD aangepakt worden. Maar het gevorderde vuile soort dat wordt door dezelfde mensen die dit roepen aanbeden.
Holleeder wordt ook doodleuk op straat aangesproken door mensen die graag met de BNC-er op de foto willen.
Jij bent dus ook zo'n debiel.
Het maakt in NL niet uit of de eigenaar erbij zit, als je als inwoner van NL in een auto met een buitenlands kenteken rijdt dan ben je BPM-plichtig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:37 schreef zouzou het volgende:
[..]
Is een registratie in BPM, aub ik doe niet anders, ik heb vaak mensen laten rijden in mijn buitenlands auto.
Nu niet meer ik heb een Nederlands ketenken. De huurder heeft een registrate in Duitsland, dus hij moet bij ...Badr of makkelijk een goedkeuring halen.
Als u met een auto, bestelauto of motor met een buitenlands kenteken voor een korte periode gebruikmaakt van de Nederlandse weg, kunt u een vrijstelling van bpm en mrb krijgen. Dit geldt voor motorrijtuigen die u in het buitenland heeft gehuurd, geleend of geleased.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt in NL niet uit of de eigenaar erbij zit, als je als inwoner van NL in een auto met een buitenlands kenteken rijdt dan ben je BPM-plichtig.
De uitzonderingen daarop zijn wanneer een ontheffing is aangevraagd en wanneer het om een huurauto gaat (waarbij ook nog regels gelden).
En jij concludeert op welke grond dat het een huurauto zou zijn?
Als je een auto van een kennis leent dan is het niet automatisch een huurauto.
En jij gaat er vanuit dat Badr die vrijstelling aangevraagd heeft?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:43 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Als u met een auto, bestelauto of motor met een buitenlands kenteken voor een korte periode gebruikmaakt van de Nederlandse weg, kunt u een vrijstelling van bpm en mrb krijgen. Dit geldt voor motorrijtuigen die u in het buitenland heeft gehuurd, geleend of geleased.
best knap voor iemand die de woorden horeca en getuige niet begrijpt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jij gaat er vanuit dat Badr die vrijstelling aangevraagd heeft?
Ja, dat weten wij al jaren, maar zou "inside information" zou kennelijk niet, die denkt dat ze 8 en 13 zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:47 schreef WRH het volgende:
even weggeplukt van www.voornamelijk.nl
De zes kinderen van Ruud Gullit
19-7-2012 · 9 COMMENTS
in NEDERLANDSE CELEBS
Met de aanstaande scheiding van Ruud Gullit en zijn vrouw Estelle Cruijff komen ook hun kinderen regelmatig beeld.
Het nichtje van Johan Cruijff heeft twee kinderen met Gullit: dochter Joëlle (1997) en zoon Maxime (2001).
Ken jij niet gewoon een reactie geven zonder mij een pijl te stekken, normaal mensen doen normaal als ze vragen iets anders praat ik niet meer mee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:44 schreef MightyMightyM het volgende:
Maxim zit in groep 8 zouzou, dus die is denk ik zo'n jaar of 11, 12 en Joelle 16. Ik vond de arrestatie er niet erg heftig uitzien en moet zelfs bekennen dat ik de reactie van Badr wel geestig vond. Maar hoe zie jij het dan voor je? Moet de politie voortaan bellen en even overleggen wanneer het uitkomt, het liefst onder schooltijd en dan niet tussen de middag omdat het gezin dan een bammetje eet aan de witte keukentafel? Ik ben overigens bang dat die kinderen al genoeg hebben meegemaakt waardoor ze van zo'n arrestatie niet eens wakker liggen.
Ik denk dat het best zo kan zijn dat Steenbakkers dit geregeld heeft voordat hij hem aan Badr uitleende omdat hij Badr waarmee hij net een sponsorcontact heeft getekend niet in de problemen wil brengenquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jij gaat er vanuit dat Badr die vrijstelling aangevraagd heeft?
Dankjewel, 15 dus, my bad. In ieder geval niet een leeftijd waarop het mij verantwoord lijkt om door oma Jadranka meegenomen te worden door de rechtbank. Ben in ieder geval blij dat zouzou aan de kinderen denkt, al lijkt ze de verantwoordelijkheid voor de dingen die hen overkomen in een andere hoek zoekt dan ik...quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:47 schreef WRH het volgende:
even weggeplukt van www.voornamelijk.nl
De zes kinderen van Ruud Gullit
19-7-2012 · 9 COMMENTS
in NEDERLANDSE CELEBS
Met de aanstaande scheiding van Ruud Gullit en zijn vrouw Estelle Cruijff komen ook hun kinderen regelmatig beeld.
Het nichtje van Johan Cruijff heeft twee kinderen met Gullit: dochter Joëlle (1997) en zoon Maxime (2001).
gaan jullie ook over dat zeuren, ik ken de kinderen niet ,ik ken estelle ook niet, ik weet wat il weet van iemand anders die weet alles, wij praten niet over de leeftijd van dit of dat, maar ze blijven nog kinderen...15 politie binnen zonder toestemming van de rechter, dat moeten niet bij mij te proberen...zekker als je geen verdacht bent,dan hebben een probleem.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat weten wij al jaren, maar zou "inside information" zou kennelijk niet, die denkt dat ze 8 en 13 zijn.
hoe weet je zo zeker dat de politie geen toestemming had?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:56 schreef zouzou het volgende:
[..]
gaan jullie ook over dat zeuren, ik ken de kinderen niet ,ik ken estelle ook niet, ik weet wat il weet van iemand anders die weet alles, wij praten niet over de leeftijd van dit of dat, maar ze blijven nog kinderen...15 politie binnen zonder toestemming van de rechter, dat moeten niet bij mij te proberen...zekker als je geen verdacht bent,dan hebben een probleem.
Maar hij is wél verdachte, dus wat klets je nou?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:56 schreef zouzou het volgende:
[..]
gaan jullie ook over dat zeuren, ik ken de kinderen niet ,ik ken estelle ook niet, ik weet wat il weet van iemand anders die weet alles, wij praten niet over de leeftijd van dit of dat, maar ze blijven nog kinderen...15 politie binnen zonder toestemming van de rechter, dat moeten niet bij mij te proberen...zekker als je geen verdacht bent,dan hebben een probleem.
Saai hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar hij is wél verdachte, dus wat klets je nou?
Bij mij komt oom agent ook principieel niet binnen. Daarom trap ik ook geen enkels van mensen af, zullen we maar zeggen.
Zo is dat, die hele Estelle is niet zo interessantquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:56 schreef zouzou het volgende:
[..]
Dit soort inside info vind ik veel interessanterquote:Hij doe veel voor de goede doel voor de armen in Marokko.
Hij heeft geopende in Oujda een weeshuis,
Hij heeft betald de hypoheek voor zijn ouders in Nederland, in Marokko een vakantie huis gekocht .
Als iemand moet iets hebben kreegt hij direct.
Estelle, waar ze naar binnen zijn gegaan is geen verdachte toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar hij is wél verdachte, dus wat klets je nou?
Bij mij komt oom agent ook principieel niet binnen. Daarom trap ik ook geen enkels van mensen af, zullen we maar zeggen.
Nee precies. Al die maffiagasten zijn ook altijd poeslief voor hun moeder.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:01 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Zo is dat, die hele Estelle is niet zo interessant
[..]
Dit soort inside info vind ik veel interessanter
Dan lijkt het opeens niet zo een psychopaat die crimineel en arrogant is
Ik heb de stellige indruk dat dit adres is doorgegeven als zijn verblijfplaats, het is niet alsof hij even op visite was of zo. Daarnaast kan er altijd een machtiging zijn geweest om binnen te treden, ik heb daar geen zicht op. In elk geval zat er even tussen het overtreden van de voorwaarden en het oppakken van Hari, dus ga er maar vanuit dat aan de vormvoorschriften is voldaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:02 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Estelle, waar ze naar binnen zijn gegaan is geen verdachte toch?
Ik stel een redelijk normale en oprechte vraag. Je reageert tamelijk defensief terwijl ik je niet aanval en helemaal niks tegen jou persoonlijk heb.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:50 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ken jij niet gewoon een reactie geven zonder mij een pijl te stekken, normaal mensen doen normaal als ze vragen iets anders praat ik niet meer mee.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee precies. Al die maffiagasten zijn ook altijd poeslief voor hun moeder.
quote:Hij doe veel voor de goede doel voor de armen in Marokko.
Hij heeft geopende in Oujda een weeshuis
wat begrijp je niet aan een bevel tot aanhouden van de rechter, duidelijk genoeg toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:56 schreef zouzou het volgende:
[..]
Altijd handig, een weeshuis, voor het geval de corrigerende tik iets té goed werkt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:08 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Hij doe veel voor de goede doel voor de armen in Marokko.
Ik denk dat ze door vd Heuvel getipt zijn dat ze even naar shownieuws moesten kijkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb de stellige indruk dat dit adres is doorgegeven als zijn verblijfplaats,
wat ben je dan, jij zal komen met een wappen om Badr te schieten en dan zeg jij het in een Forum....====quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee precies. Al die maffiagasten zijn ook altijd poeslief voor hun moeder.
En dan ondertussen de een na de ander met betonnen schoenen in de rivier flikkeren.
hahaha...dat is de probleem jullie weten niet eens hoe het zit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat begrijp je niet aan een bevel tot aanhouden van de rechter, duidelijk genoeg toch?
daarnaast vraagt de politie altijd aan de bewoner van een huis of ze mogen binnenkomen voordat ze dat doen.. estelle zal deze dus ook gewoon gegeven hebben
Jij weet wel hoe het zit?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:16 schreef zouzou het volgende:
[..]
hahaha...dat is de probleem jullie weten niet eens hoe het zit.
De rechter was er niet dat was de idee van de OM...Ze zijn gekomen om 19.30...kinderen zullen naar bed.Ik hoop dat Estelle doet iets..
Wat wou ze doen dan, janken dat haar kinderen hier niet aan blootgesteld mogen worden? Dat verliest ze alleen al omdat haar dochter mee was naar de rechtbank. Over goede moeder zijn gesprokenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:16 schreef zouzou het volgende:
[..]
De rechter was er niet dat was de idee van de OM...Ze zijn gekomen om 19.30...kinderen zullen naar bed.Ik hoop dat Estelle doet iets..
Helaas lijkt ook hier de kwantiteit niet altijd met kwaliteit gepaard te gaan. Succes met het doorworstelen van je achterstand.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:17 schreef Haaibaaike het volgende:
Nummertje 29 al ..Gaat hard deze topic's
Dat zullen er een hoop gaan doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:12 schreef zouzou het volgende:
[..]
wat ben je dan, jij zal komen met een wappen om Badr te schieten en dan zeg jij het in een Forum....====
Liefquote:
Een aangifte tegen de politie.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe het zit?
En wat hoop je dat Estelle doet?
Een uitstapje naar de rechtbank omdat hun nieuwe pappa waar ze het goed mee kunnen vinden moet verschijnen bij de rechtbank en eventueel op vrije voeten kan komen is natuurlijk wel van andere orde van blootstelling dan een heel politieteam in je huis die hem weer komen ophalen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat wou ze doen dan, janken dat haar kinderen hier niet aan blootgesteld mogen worden? Dat verliest ze alleen al omdat haar dochter mee was naar de rechtbank. Over goede moeder zijn gesproken
Ja, het zag er ook echt dramatisch uit. Sluipschutters op de daken. Badr werd geboeid met een zak over zijn hoofd afgevoerd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:23 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Een uitstapje naar de rechtbank omdat hun nieuwe pappa waar ze het goed mee kunnen vinden moet verschijnen bij de rechtbamk en eventueel op vrije voeten kan komen is natuurlijk wel van andere orde van blootstelling dan een heel politieteam in je huis die hem weer komen ophalen.
Dat was te danken aan het feit dat Badr zelf iig zijn hoofd koel hield; wat dat betreft pleit dat dus eik tegen al die mensen die beweren dat het zo'n heethoofd is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, het zag er ook echt dramatisch uit. Sluipschutters op de daken. Badr werd geboeid met een zak over zijn hoofd afgevoerd.
Is het niet zo dat het OM kan verzoeken om tot arrestatie over te gaan en de rechtercommisaris beslist?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:16 schreef zouzou het volgende:
[..]
15 kinderen komen binnen, om 19.30... = is dat niet dramatisch dat is over kinderen en hier niet over Badr of Estelle, ik vind het verschikkelijk?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het zag er ook echt dramatisch uit. Sluipschutters op de daken. Badr werd geboeid met een zak over zijn hoofd afgevoerd.
Ik bedoel 15 politie die komen binnen....quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef zouzou het volgende:
[..]
15 kinderen komen binnen, om 19.30... = is dat niet dramatisch dat is over kinderen en hier niet over Badr of Estelle, ik vind het verschikkelijk?
Artikel 54quote:
Ja maar, ja maar, wat moeten wij danquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:18 schreef MightyMightyM het volgende:
Ik hoop ook dat Estelle iets doet. Stoppen met dat gejenk, getuigen en zich als een verantwoordelijke moeder gedragen.
Dat hij in deze situatie zijn hoofd koel hield en zelfs humoristisch reageerde, wil niet zeggen dat hij in andere situaties geen heethoofd kan zijn. Wat hij gelukkig wel weet van zichzelf.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat was te danken aan het feit dat Badr zelf iig zijn hoofd koel hield; wat dat betreft pleit dat dus eik tegen al die mensen die beweren dat het zo'n heethoofd is.
Nu overdrijf je het is geen gevaarlijke psychopaat waarbij dat nodig isquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welk weeshuis?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:01 schreef schizovreemd het volgende:
Hij doe veel voor de goede doel voor de armen in Marokko.
Hij heeft betald de hypoheek voor zijn ouders in Nederland, in Marokko een vakantie huis gekocht .
Als iemand moet iets hebben kreegt hij direct.
Met 15 kinderen zijn ze hem komen halen??quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef zouzou het volgende:
[..]
15 kinderen komen binnen, om 19.30... = is dat niet dramatisch dat is over kinderen en hier niet over Badr of Estelle, ik vind het verschikkelijk?
Ik denk een door Evert bedacht weeshuis.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Welk weeshuis?
Ik kan maar één weeshuis vinden Oujda en dat is deze.
http://www.daarelatfaal.nl/
Natuurlijk is dat triest voor die kinderen, maar dat is niet door toedoen van justitie, maar is enkel en alleen het gevolg van het gedrag van Badr en Estelle.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef zouzou het volgende:
[..]
Als je iets post doe het dan goed...quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Welk weeshuis?Ik kan maar één weeshuis vinden Oujda en dat is deze.http://www.daarelatfaal.nl/
Senario 321 !quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:37 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Ik denk een door Evert bedacht weeshuis.
Het weeshuis van de hitsquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:37 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Dappere kinderen, voor Badr zingen dat zijn moeder een dikzak is..quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met 15 kinderen zijn ze hem komen halen??
En St. Maarten was net geweest.... je verwacht het dan ook niet meer hè.
Zouzou, kun jij er als maatje niet even voor zorgen dat Badr hier komt posten? Hij spreekt wat beter Nederlands en dan kan hij zelf even e.e.a. uitleggen. En dan graag ook hoe het zit met dat appartement dat hij in de fik heeft gestoken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef zouzou het volgende:
[..]
Ik bedoel 15 politie die komen binnen....
Ja oké dat is een stichting, ik kan wel lezen hoor, maar op die website staan plaatjesquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als je iets post doe het dan goed...
1e page na openen van het door jouw geplaatste linkje zegt immers dit:
De stichting is opgericht door Ilham Kheinette. Nadat ze in maart 2005 een bezoek bracht aan een weeshuis in Oujda, keerde zij terug naar Nederland met de absolute wil iets te gaan betekenen voor de kansarme kinderen daar.
Als ik op "weeshuis Oujda" google dan kom ik behalve op het weeshuis dat Fann net linkte alleen maar op posts van zouzou op FOK! tegen waarin dat gezegd wordt....quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:37 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Je post impliceerde dat je linkje verwees naar het ENIGE weeshuis wat in Oujda te vinden was.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Een heel normale vraag toch?
Nee hoor, ik zei dat ik maar één weeshuis kon vindenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je post impliceerde dat je linkje verwees naar het ENIGE weeshuis wat in Oujda te vinden was.
Daarom was en blijft mijn vraag:quote:Ik kan maar één weeshuis vinden
Ik kan maar één weeshuis vinden Oujda en dat is deze.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zei dat ik maar één weeshuis kon vinden
[..]
Daarom was en blijft mijn vraag:
Welk Weeshuis?
nee zouzou post duidelijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kan maar één weeshuis vinden Oujda en dat is deze.
En vervolgens plaatste je alleen het linkje.
Dus of je excuus en 3 weesgegroetjes of je moet leren om wat duidelijker te posten.
Zouzou heeft een excuus die is buitenlands..wat is jouw excuus ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee zouzou post duidelijk![]()
Ik wil gewoon weten welk weeshuis, zo'n moeilijke vraag is dat niet, maar blijkbaar vindt zouzou
dat wel want ik krijg geen antwoord
Ik ben blondquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:52 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zouzou heeft een excuus die is buitenlands..wat is jouw excuus ?
Het lijkt me ook niet verstandig, want voor je het weet gaan de haters stappen ondernemen om de arme kinderen uit de handen van Badr te reddenquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten welk weeshuis, zo'n moeilijke vraag is dat niet, maar blijkbaar vindt zouzou
Die is aan het werk, met gips en alquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het is Everink nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is aan het werk, met gips en al
Matig verweer, maar aangezien het vrijdagavond patatavond is laat ik het er bij zitten en ga nu over op belangrijker zakenquote:
Zolang Badr in een staatshotel zit hebben die kinderen sowieso niets te vrezen...quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:52 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet verstandig, want voor je het weet gaan de haters stappen ondernemen om de arme kinderen uit de handen van Badr te redden
Weet je wat ik denk?quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:52 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet verstandig, want voor je het weet gaan de haters stappen ondernemen om de arme kinderen uit de handen van Badr te redden
Nou, ik vind het nogal wat om te beweren dat hij een weeshuis heeft geopend en danquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Matig verweer, maar aangezien het vrijdagavond patatavond is laat ik het er bij zitten en ga nu over op belangrijker zaken
kom maar, dat ga ik nooit doen, het is of ik geef het aan telegraaf, nooit....quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja oké dat is een stichting, ik kan wel lezen hoor, maar op die website staan plaatjes
ik neem aan van weeskinderen, mijn vraag aan zouzou is dus gewoon ''Welk Weeshuis?''
Een heel normale vraag toch?
Google levert ook echt alleen maar de bewering van zouzou op als je op badr weeshuis zoektquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou, ik vind het nogal wat om te beweren dat hij een weeshuis heeft geopend en dan
niet de naam van het weeshuis kunnen noemen.
Hoeveel rotzooi moeten we nog lezen van die zouzou?
Ze was toch gevallenquote:
Zouzou dom wicht ! Dat is reclame voor Badr !quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:58 schreef zouzou het volgende:
[..]
kom maar, dat ga ik nooit doen, het is of ik geef het aan telegraaf, nooit....
Oh, dus eigenlijk was het een geheim dat hij een weeshuis geopend heeft.... dat heb je dan mooi verraden met je posts op FOK!, daar zal hij niet blij mee zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:58 schreef zouzou het volgende:
[..]
kom maar, dat ga ik nooit doen, het is of ik geef het aan telegraaf, nooit....
HORECAAAAAAquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Matig verweer, maar aangezien het vrijdagavond patatavond is laat ik het er bij zitten en ga nu over op belangrijker zaken
Ja ik zag hetquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Google levert ook echt alleen maar de bewering van zouzou op als je op badr weeshuis zoekt
Zo ernstig dat ze kennelijk niet aan het werk kan, want een restaurant hebben en vrijdag om 19.00 uur niets beters te doen hebben dan op een forum in een ander land posten klopt niet.quote:
of in Partyquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]O
Ja ik zag hetstraks staat het nog in de krant
Zouzou mag blij zijn dat ze haar restaurant in NL niet meer heeft, stel dat Badr even langs had willen komen, dan was het nu haar schuld dat hij vastzit.quote:
ze woont toch in NL?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo ernstig dat ze kennelijk niet aan het werk kan, want een restaurant hebben en vrijdag om 19.00 uur niets beters te doen hebben dan op een forum in een ander land posten klopt niet.
Ze woont gewoon in Nederland hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo ernstig dat ze kennelijk niet aan het werk kan, want een restaurant hebben en vrijdag om 19.00 uur niets beters te doen hebben dan op een forum in een ander land posten klopt niet.
Nee nee, al een paar jaar niet meer, sinds haar scheiding van de man met wie om de hoek woonde van het restaurant waar Badr en Estelle een broodje gegeten hebben....quote:
Een weeshuis kreegt altijd de naam, ze gaan niet de naam Hari geven. ik heb laatste gezegt zijn echt naam is El/houari, hij is ook geen Maarkaanse van afkomst...en dat weet jullie het ook niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ik zag hetstraks staat het nog in de krant
Heb je daar een bron van, want mijn laatste info was een restaurant in Groningenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee nee, al een paar jaar niet meer, sinds haar scheiding van de man met wie om de hoek woonde van het restaurant waar Badr en Estelle een broodje gegeten hebben....
Nu woont ze weer gewoon in Frankrijk.
Tenzij een klooncheck een andere locatie aangeeft natuurlijk
heb ik dan verkeerd begrepen. Jij bent de expert inmiddels!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sinds wanneer? Pas was het nog noord-Frankrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |