Allemaal eigen schuld.quote:Op zondag 18 november 2012 15:40 schreef MightyMightyM het volgende:
[..]
Noem het maar akkefietjes; een stalen plaat in je bakkes, huis in de hens en gebit eruit geslagen;)
Hij is tenslotte HET alphamannetje.quote:Op zondag 18 november 2012 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemaal eigen schuld.
Hadden ze maar niet in de space van deze 'parel' moeten komen.
Hij nam wel een sterretje in Estelle.quote:Op zondag 18 november 2012 18:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allemaal eigen schuld.
Hadden ze maar niet in de space van deze 'parel' moeten komen.
Ja, waar dat idee vandaan komt dat vrouwen dat opwinden vinden?quote:Op zondag 18 november 2012 18:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Meeste vrouwen van boven de 18 en een opleiding hoger dan VMBO houden totaal niet van een vriend die de hele tijd vechtpartijen aangaat, dus die adoratie zal ook wel meevallen.
Zij heeft hem niet verlaten, hij ontdekte dat ze vreemdging en blies de boel opquote:Op zondag 18 november 2012 20:13 schreef barca1971 het volgende:
Ik kwam die foto tegen van rond die tijd dat Estelle het dus al met Badr hield maar nog gewoon met Ruud op vakantie ging..ook een beetje raar dat ze op 1 juni nog met een hoop bombarie de Talkies werd gelanceerd met haar op de cover, en een intervieuw over dat ze bijn a12,5 jaar getrouwd waren en bla bla bla...dan snap ik niet dat je dat ook niet intrekt als je al weet dat je op het punt staat om je man te verlaten. Beetje raar dat er dan een blad in de winkel komt terwijl het hele land in rep en roer is om de scheiding van de eeuw, waarin estelle nog gewoon praat alsof ze bij Ruud is. Dat vind ik ook een beetje hypocriet..
Soufian Asafiatiquote:Op zondag 18 november 2012 20:07 schreef barca1971 het volgende:
weten jullie wie dit is?
http://www.fotosmulders.n(...)tart=&search=estelle
Uiteindelijk zou het natuurlijk een keer uit moeten komen. Ik kan me niet voorstellen dat Badr haar met Ruud had willen delen als het wat serieuzer zou worden.quote:Op zondag 18 november 2012 20:18 schreef barca1971 het volgende:
Zou het spel dan gewoon doorgegaan zijn denk je als Ruud er niet achter was gekomen?
Dat komt omdat Leo een vuige aap is.quote:Op zondag 18 november 2012 15:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Leon de Winter gaat volkomen voorbij aan alle akkefietjes die vooraf gingen aan de mishandeling
van Koen Everink.
Als (als!) ik een verhouding zou hebben met Badr Hari, zou ik dat doodzwijgen.quote:Op zondag 18 november 2012 22:45 schreef Leandra het volgende:
Mwah, met de reputatie van Badr weet ik ook niet of ik wel degene zou willen zijn die dat openbaar maakte....
quote:Op maandag 19 november 2012 09:10 schreef mommychaos het volgende:
Bij Paul de Leeuw zaterdagavond: Badr de musical
http://www.nederland1.nl/gemist/46612
Vanaf 56.45 Hilarisch.![]()
Ge-wel-dig!!!!quote:Op maandag 19 november 2012 09:10 schreef mommychaos het volgende:
Bij Paul de Leeuw zaterdagavond: Badr de musical
http://www.nederland1.nl/gemist/46612
Vanaf 56.45 Hilarisch.![]()
dit dus.quote:Op zondag 18 november 2012 18:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Meeste vrouwen van boven de 18 en een opleiding hoger dan VMBO houden totaal niet van een vriend die de hele tijd vechtpartijen aangaat, dus die adoratie zal ook wel meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |