SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Ik heb geen imouto.quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Arashi join the imouto revolutie
[ afbeelding ]
I panickedquote:Op vrijdag 16 november 2012 17:27 schreef Arashimashou het volgende:
Aardig slechte TT, sorry. Maar het is je vergeven.
NEEEEEEEEEEEEEEEE MIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJNNNNNNNNNNNNN OOOOOOOGGGGGGGEEEEEEEEN EN HERSENS!quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:02 schreef Kyubey het volgende:
Goede TT. Ter ondersteuning komen 2 Lautners.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vervelend dat ik de neiging heb veel plaatjes op te slaan, waar ze ook over gaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:02 schreef Kyubey het volgende:
Goede TT. Ter ondersteuning komen 2 Lautners.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TsccchhhggggKRioet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ZO moe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die sculptuur was iets minder moe.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
ZO moe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom staat die er ook niet tussen ik had wel echt een wtf moment.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die sculptuur was iets minder moe.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Daarom staat die er ook niet tussen ik had wel echt een wtf moment.
WAAHquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:59 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin kzit al een 10 min durende eva 3 trailer te kijken
Thanks niggah.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
http://www.nyaa.eu/?page=torrentinfo&tid=374667
Asuka is de echte pop.quote:
IK KAN NIET WACHTEN AFHABFHGAHFHSAFKJAGHEOWHGUEWIBAISFUEG(#@R#@T@#)quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Asuka is de echte pop.
WAAH IK KAN NIET WACHTEN
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Asuka is de echte pop.
WAAH IK KAN NIET WACHTEN
"Dus, minister, hoe hoog is onze staatsschuld ook maar weer?"quote:
al gekekenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:53 schreef Arashimashou het volgende:
Gaan jullie maar fijn Ebangerion kijken, dan houd ik me wel bezig met vermakelijke cartoons.
Alsof ik die dosis 's ochtends niet al heb gehad. Maar goed, kan nog wel een keertje.quote:
Typisch zo'n serie die ik eigenlijk wel MOET zien. Toch heb ik dat tot nu toe niet gedaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:59 schreef Kyubey het volgende:
Bakemonogatari is... Vreemd.
Ik kan niet meer normaal naar een nietmachine kijken. Gr gr
Waarom heb je dat leuke gifje verwijderd....Gelukkig ziet ie al op de endless pile.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarom heb je dat leuke gifje verwijderd....Gelukkig ziet ie al op de endless pile.hij laadde niet meer bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar jij bent dus ook een Yuru yuri nigga
?
[ Bericht 7% gewijzigd door De_Dakgoot op 16-11-2012 21:27:53 ]/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Wacht maar tot je bij de tandenborstel komt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:59 schreef Kyubey het volgende:
Bakemonogatari is... Vreemd.
Ik kan niet meer normaal naar een nietmachine kijken. Gr gr
Meh, ik had gehoopt op oniai 7.quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin subs zijn uit [UTW]_Evangelion_3.0_-_You_Can_(Not)_Redo_Preview_[h264-720p][64A0C2BE].mkv
meestal tegen de middag aan raws zijn al uit nog eventjes geduld dusquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin subs zijn uit [UTW]_Evangelion_3.0_-_You_Can_(Not)_Redo_Preview_[h264-720p][64A0C2BE].mkv
Grquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin subs zijn uit [UTW]_Evangelion_3.0_-_You_Can_(Not)_Watch_[h264-720p][64A0C2BE].mkv
Tandenborstel is nisemono toch!quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:50 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij de tandenborstel komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:06 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Tandenborstel is nisemono toch!jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ze passen zich aan aan hun hommodoelgroep.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:03 schreef Kyubey het volgende:
Waarom is iedereen in Shinsekai Yori homo geworden?
Hoi. Tijd niet gezien?quote:
kloptquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ze passen zich aan aan hun hommodoelgroep.
[..]
Hoi. Tijd niet gezien?
De Bonobo-revolutie!quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:03 schreef Kyubey het volgende:
Waarom is iedereen in Shinsekai Yori homo geworden?
Ja, maar toen.... maar toen....quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
Deze scene, elke fucking keer weer![]()
[ afbeelding ]
Maar toen wat?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, maar toen.... maar toen....
quote:
Yuri.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Shinsekai Yuri of Shinsekai Yaoi.. Wat klinkt beter?
ER KOMT EEN S3? HET IS FEEST.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Heul misschien komt S3 in februari
[ afbeelding ]
Lesboloverquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Yuri.
[..]
ER KOMT EEN S3? HET IS FEEST.
Al die lesbo's en homo's daarquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Shinsekai Yuri of Shinsekai Yaoi.. Wat klinkt beter?
Misschien, wat ik nu continu meekrijg in de Yuru yuri threads is er een kans op Februarie en anders weer in Jullie aangezien s1 en s2 ook in jullie airde.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
ER KOMT EEN S3? HET IS FEEST.
Tegen de verwachting in? Hij werd juist heel erg gehypedquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ben eigenlijk onbevooroordeeld aan dit seizoen begonnen, en Shinsekai Yori leek zo veelbelovend.. Uiteindelijk is Psycho-Pass een van mijn favorieten geworden tegen al mijn verwachtingen in. Eindelijk weer een toffe anime die de gore kant op gaat.
Drop het danquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tegen de verwachting in? Hij werd juist heel erg gehyped
Shinsekai Yuri was zo veelbelovend... Nu zit ik het met tegenzin te kijken
Gore als doel an sich.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ben eigenlijk onbevooroordeeld aan dit seizoen begonnen, en Shinsekai Yori leek zo veelbelovend.. Uiteindelijk is Psycho-Pass een van mijn favorieten geworden tegen al mijn verwachtingen in. Eindelijk weer een toffe anime die de gore kant op gaat.
Anime kijkers zijn ver vooruit met codecsquote:Thanks to an incredibly successful GSoC experience and numerous dedicated developers who have been working on many projects for years, XBMC 12 figures to be one of the most anticipated feature updates in a long time. Features include…
• HD audio support, including DTS-MA and Dolby True-HD, via the new XBMC AudioEngine
• Live TV and PVR support
• h.264 10bit (aka Hi10P) video software decoding for anime
• 64bit support in OSX to match the 64bit support in Linux
• Improved image support, allowing the database to accomodate numerous additional image types
• Support for the Raspberry PI
• Initial support for the Android platform
• Improved Airplay support across all platforms
• Advanced Filtering in the library
• Advanced UPnP sharing
• Translations now powered by Transifex
dat zeg ik al enige jaren..quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
XBMC 12.0 beta1
[..]
Anime kijkers zijn ver vooruit met codecs
Volgens mij kun je in XBMC ook gewoon mplayer als backend gebruikenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zeg ik al enige jaren..
maar wel aardig, dan kan xbmc ook een overweging worden voor mijn media center...(tis toch wel net iets mooier/prettiger t.o.v. MPC-HC (in dit specifieke geval)
Lekker 64 bitquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zeg ik al enige jaren..
maar wel aardig, dan kan xbmc ook een overweging worden voor mijn media center...(tis toch wel net iets mooier/prettiger t.o.v. MPC-HC (in dit specifieke geval)
Ben benieuwd,ik ga sowieso MK808 bestellen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij kun je in XBMC ook gewoon mplayer als backend gebruiken
Noobquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:46 schreef Arashimashou het volgende:
I have no idea what I am doing. Daarom gebruik ik gewoon vlc
VLCquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:46 schreef Arashimashou het volgende:
I have no idea what I am doing. Daarom gebruik ik gewoon vlc
Het gaat gewoon niet mee met de tijd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
VLC is helemaal klote geworden
Inmiddels wel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Speelt niet eens Hi10P af
Ik weet het niet.quote:
Gewoon Arch Linux gebruiken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Heb enorm moeite om kernel 3.6.0 debs te verwijderen(3.0.0.26,Kubuntu 11.10 recovery mode en live CD)
Volgens Valve niet hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon Arch Linux gebruiken.
Ubuntu, Fedora, Mint. Dat is Henk en Ingrid-linux.
quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Volgens Valve niet hoor
[..]![]()
*rent even weg*quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Sneller dan het licht
[ afbeelding ]
rustig maarquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
Oké. Die EVA 3.0 preview was echt
Prachtig geanimeerd ook weer.
En dan Kaworu op het eind WEIFnaweriognaerjiogniaerjngjiaerngjiaenrgnerg "I 've been waiting for you"
waerngfoawengjoaenrgjoenaogneoagnoearngkeagmeargmeorgn
Asuka is beste eva pilootquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
Oké. Die EVA 3.0 preview was echt
Prachtig geanimeerd ook weer.
En dan Kaworu op het eind WEIFnaweriognaerjiogniaerjngjiaerngjiaenrgnerg "I 've been waiting for you"
waerngfoawengjoaenrgjoenaogneoagnoearngkeagmeargmeorgn
Blijf met je poten van Fedora af.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon Arch Linux gebruiken.
Ubuntu, Fedora, Mint. Dat is Henk en Ingrid-linux.
ik kan inderdaad opgeven dat XBMC Mediaplayer classic gebruikt, maar dan start hij dus in de achtergrond MPC-HC op en minimaliseert hij XBMC.. dan kan ik net zo goed zelf MPC-HC gebruikenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij kun je in XBMC ook gewoon mplayer als backend gebruiken
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mijn linux leraarwilt die ubuntu 12.04 gebruiken ipv Arch linux.
vind die te moeilijk
Hmm, dan compile je hem toch gewoon zelf?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan inderdaad opgeven dat XBMC Mediaplayer classic gebruikt, maar dan start hij dus in de achtergrond MPC-HC op en minimaliseert hij XBMC.. dan kan ik net zo goed zelf MPC-HC gebruiken(ik wil als ik een mediacenter oplossing heb wel echt 1 naadloos werkende oplossing hebben, en XBMC kon dan nog niet leveren tenzij ik hem zelf ging compilen)
Zeker nog een Winblows mentaliteitquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mijn linux leraarwilt die ubuntu 12.04 gebruiken ipv Arch linux.
vind die te moeilijk
ooit gepoogd onder windows te compilen? nee zeker?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ongelofelijk.
[..]
Hmm, dan compile je hem toch gewoon zelf?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
Goh, animetopic is veranderd in computertopic
[ afbeelding ]
*rent weg*
Sorry.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
*rent weg*
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
*rent weg*
Terug komenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
*rent weg*
compileren is niet echt moelijk,zeggen zequote:Op zaterdag 17 november 2012 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit gepoogd onder windows te compilen? nee zeker?
99% van de keren dan klopt de beschrijving niet en moeten er allerlei bestanden worden aangepast (paden die afwijken, variablen die niet kloppen e.d.), ondanks dat de source code geschikt is voor windows compilatie..
Altijdquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
*rent weg*
Oh gutquote:
Ik heb pdcurses op windhoos nog niet aan de praat gekregen. Maar goed, ik ben inderdaad wel een beetje noobquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
compileren is niet echt moelijk,zeggen ze
[..]
Altijd
[..]
Oh gut
Windhoos niet gebruiken,wel Debian-based distrosquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb pdcurses op windhoos nog niet aan de praat gekregen. Maar goed, ik ben inderdaad wel een beetje noob
Een beetje soms.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik eigenlijk best tevreden ben over windows 8, maar toch bij win7 blijf.
8 staat op laptop. Ben tevredenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met Windows 7. Maar 8 sla ik toch echt over.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
8 is gemaakt voor tablets imo, heb hem eventjes gehad maar daarna toch maar weer verwijderd
Troll logic dusquote:
Ahaquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met Windows 7. Maar 8 sla ik toch echt over.
Oh guttekequote:Op zaterdag 17 november 2012 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
8 staat op laptop. Ben tevreden
Doe maar Google Androidquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
8 is gemaakt voor tablets imo, heb hem eventjes gehad maar daarna toch maar weer verwijderd
Het is mij opgevallen dat jij bij computerzaken vaak 'quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Troll logic dus
[..]
Aha
[..]
Oh gutteke
[..]
Doe maar Google Android![]()
Is that a good thing? It's a good thing, right?quote:
Natuurlijk. Het is een Seal of Approval. En ook nog eens een van mij.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Is that a good thing? It's a good thing, right?
ARIGATOU ARASHIMASHOU TEBAYO.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het is een Seal of Approval. En ook nog eens een van mij.
En niet alleen van haarquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
ARIGATOU ARASHIMASHOU TEBAYO.
SAO klaar met downloaden, kunnen we de memmem/jetsers/kanonnen van Suguha weer aanschouwen.
Hhnnnggg, memmen.quote:
Ik ben meer een billen man, maar laten we daar maar niet over beginnen voor we weer heel erg gaan slowchattenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Robin heeft ook zoiets geloof ik
Wat voor dieet?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is mij opgevallen dat jij bij computerzaken vaak '' gebruikt. Wil je ons misschien iets zeggen over je dieet?
Overigens in animenieuws: G&P 6 blijkt uitgesteld. Maar hij komt nog wel.
Ik ga even kijken of er iemand op de chat is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ben meer een billen man, maar laten we daar maar niet over beginnen voor we weer heel erg gaan slowchatten
elektronica om te etenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat voor dieet?
IK kijk JJBA wel als Blu-Ray uit is
Mijn tijdelijke 7" tablet(Aoson M71G) en deze week dit voor mijn animes!!quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of er iemand op de chat is.
[..]
elektronica om te eten
Class 4 of 10? Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 17 november 2012 22:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mijn tijdelijke 7" tablet(Aoson M71G) en deze week dit voor mijn animes!!
32 GiB microSD kaart,class 4 of 10?![]()
Class 10 dusquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
Class 10 is bijna 2,5x zo snel als class 4 in zowel lees als schrijfsnelheid
waarom komt dit zo vaak voor hier...?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:24 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
vgnsdfiogjaio0gjaioerjgioaerjgioaejquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ben meer een billen man, maar laten we daar maar niet over beginnen voor we weer heel erg gaan slowchatten
Is dit niet.... de SC?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
gelukkig mag jij nog niet op KPDquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
vgnsdfiogjaio0gjaioerjgioaerjgioaej
Borsten zijn gewoon esthetisch. gr gr
Beter dan de meeste media spelersquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:44 schreef Qunix het volgende:
Mooi, dus XBMC 12 kan 10bit aan.
VLC is bagger en traag. (Maar ondanks dat ik vast zit op 1.x is dat prima voor muziek en streams, ik weiger te upgraden naar 2.x).
mplayer-extended voor de win.
Niks mis met boobiesquote:Op zondag 18 november 2012 00:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
gelukkig mag jij nog niet op KPD
shinsekai is kut in mijn opiniequote:Op zondag 18 november 2012 13:48 schreef Kyubey het volgende:
Onbegrijpelijk. Ik vind SOA nog leuker dan Shinsekai Yuri, K, BTOOOM en Kaibutsu-kun bij elkaar. Een beetje om dezelfde reden waarom ik Seagal-films geweldig vind, denk ik.
Wat is dezenquote:Latest Recommendations
If you liked
Aria the Animation
...then you might like
Mirai Nikki (TV)
Both animes features a main character who harbors deep love for the ones she love. And both are girls with pink hair
idd de soundtrackquote:Op zondag 18 november 2012 13:46 schreef Kyubey het volgende:
Glop glop
Al moet ik wel toegeven dat de soundtrack goed is.
Het was deze keer wat minder jaquote:Op zondag 18 november 2012 14:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hier de reden waarom je doki moet nemen en niet Hadeno
[Hadena] Onii-chan Dakedo Ai Sae Areba Kankeinai yo ne! - 07 [1280x720] [65C6F1F1].mkv
ben nog aan het wachten op dokiquote:Op zondag 18 november 2012 14:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het was deze keer wat minder ja
MAAR MEN MOET NIET TE KIESKEURIG ZIJN.
IMOUTO DOUBLE POWER.
Ok.quote:Op zondag 18 november 2012 13:48 schreef Kyubey het volgende:
Onbegrijpelijk. Ik vind SOA nog leuker dan Shinsekai Yuri, K, BTOOOM en Kaibutsu-kun bij elkaar. Een beetje om dezelfde reden waarom ik Seagal-films geweldig vind, denk ik.
Dit werkt heel hypnotiserend....quote:
Dit herken ik.quote:Op zondag 18 november 2012 13:48 schreef Kyubey het volgende:Een beetje om dezelfde reden waarom ik Seagal-films geweldig vind, denk ik.
quote:Op zondag 18 november 2012 15:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit werkt heel hypnotiserend....
[..]
Dit herken ik.
Tevens wou ik vandaag gaan schrijven voor Animees. Toen kreeg ik dit opgestuurd. Ik ga niets meer gedaan krijgen ben ik bang!
quote:Op zondag 18 november 2012 14:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
De loli's zijn overal
[ afbeelding ]
Maar het is wel zo.quote:
Ok.quote:Op zondag 18 november 2012 18:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maar het is wel zo.
Je moet ze in toom houden. Als ze in een hap een vogeltje opvreten, op de kop slaan.
Wat is dat voor streamquote:
quote:Op zondag 18 november 2012 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is dat voor stream
Of worden ze straks op brutale wijze omgebracht en is het een snuff movie?
Je hebt het moment gemist waarop ze bruut werden vermoord.quote:Op zondag 18 november 2012 18:55 schreef Arashimashou het volgende:
Hey, die adhd beestjes liggen nu heel stil. Eindelijk moe?
quote:Op zondag 18 november 2012 18:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je hebt het moment gemist waarop ze bruut werden vermoord.
Zonder ze aan te raken?quote:Op zondag 18 november 2012 18:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je hebt het moment gemist waarop ze bruut werden vermoord.
quote:Op zondag 18 november 2012 19:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zonder ze aan te raken?
Vergassing
Zijn ze gek genoeg voor.
Het miauwen is begonnen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 18 november 2012 19:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]Ook heel mooi ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat eigenlijk voor vreemd behang.
[ Bericht 3% gewijzigd door Arashimashou op 18-11-2012 19:14:14 ]
0:10 hm kijkon?quote:
Een soort van amagami achtige anime ?quote:
Shonen hè...quote:Op zondag 18 november 2012 19:49 schreef Qunix het volgende:
Hunter x Hunter is voor kinderen bedoeld, net als One Piece... Een vliegende hoofd wat stuiterde op een auto?
Als het voor kinderen onder 12 is,dan is het een kodomo seriequote:Op zondag 18 november 2012 19:49 schreef Qunix het volgende:
Hunter x Hunter is voor kinderen bedoeld, net als One Piece... Een vliegende hoofd wat stuiterde op een auto?
Mijn God dan spoor je als moeder ook niet.quote:Op zondag 18 november 2012 20:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Meanwhile,China lolicon targets![]()
![]()
![]()
![]()
China spoort niet,al jarenquote:Op zondag 18 november 2012 20:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn God dan spoor je als moeder ook niet.
True. Maar de verontwaardiging blijft.quote:Op zondag 18 november 2012 20:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
China spoort niet,al jaren
quote:Op zondag 18 november 2012 20:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 18 november 2012 20:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ja, voor iemand die naar tieton zoekt zal het wel extra zwaar zijn
Dude, dat is haast kinderporno man!quote:Op zondag 18 november 2012 20:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het gaat niet om plat of niet, maar om zes jaar oud zijnquote:Op zondag 18 november 2012 20:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Hoe kun je als man nou op een flat-chest vallen? Ongelofelijk.
Disclaimer:
Niets tegen kleine borsten hoor, dat mag ook. Dat is echter wat anders dan helemaal plat. gr gr
Ja, maar dat leek me ook wel vanzelfsprekendquote:Op zondag 18 november 2012 21:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het gaat niet om plat of niet, maar om zes jaar oud zijn
Nee. Saki is gewoon een slet.quote:
Vanwaar deze edit? Ik vond het prima te lezenquote:Op zondag 18 november 2012 21:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nee. Hoe kom je daar bij? Amagami had geen lesbiennes. Of het deel wat ik er van zag tenminste niet...
Nee. Saki is gewoon een slet.
quote:Op zondag 18 november 2012 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
True. Maar de verontwaardiging blijft.
Mee eensquote:
Zou het!!quote:Op zondag 18 november 2012 21:00 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dude, dat is haast kinderporno man!
Borstenmanquote:Op zondag 18 november 2012 20:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Hoe kun je als man nou op een flat-chest vallen? Ongelofelijk.
Disclaimer:
Niets tegen kleine borsten hoor, dat mag ook. Dat is echter wat anders dan helemaal plat. gr gr
'kinderen [...] telekinetische gaven [...] met het libido van een bonobo [...] klinky seks.'quote:Op zondag 18 november 2012 21:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vanwaar deze edit? Ik vond het prima te lezen
Ik heb 'm gewoon op een ander scherm staanquote:Op zondag 18 november 2012 21:34 schreef Kyubey het volgende:
Ik heb met veel moeite de livestream weg kunnen klikken.
the fuckquote:
Jij ook al last van?quote:Op zondag 18 november 2012 21:34 schreef Kyubey het volgende:
Watquote:Op zondag 18 november 2012 21:48 schreef mschol het volgende:
ik heb heel twilight in de bioscoop gezien![]()
die laatste film had wel een briljant stukje t.b.h.
Welk stukje? (mag in spoiler)quote:Op zondag 18 november 2012 21:48 schreef mschol het volgende:
Dude.....quote:Op zondag 18 november 2012 21:48 schreef mschol het volgende:
livestream?quote:Op zondag 18 november 2012 21:34 schreef Kyubey het volgende:
quote:Op zondag 18 november 2012 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welk stukje? (mag in spoiler)
SPOILER: twilightOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 18 november 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dude.....
Als het een gaydate was of iets dergelijks, dan snap ik het wel. Maar in je eentje...![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]Aan de ene kant briljant, aan de andere kant ook heel jammer omdat dan..SPOILER: twilightOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 18 november 2012 21:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aan de ene kant briljant, aan de andere kant ook heel jammer omdat dan..ja ik snap wat je bedoelt.. maar het was toch een erg leuke en goed geplande verassing, de hele zaal lag dubbelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 november 2012 21:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Maak er nou geen woorden aan vuil. Diegenen die het willen kijken gaan hun gang maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bagger Hollywood filmsquote:Op zondag 18 november 2012 21:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maak er nou geen woorden aan vuil. Diegenen die het willen kijken gaan hun gang maar
quote:Op zondag 18 november 2012 21:58 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
je bent er zeker ook zo 1 die harry potter deel 1 gezien heeft en vervolgens heeft gedacht: kinder toverserie![]()
Ik heb alleen boek 1 t/m 5 gelezen in het Engels(in 2003!! voor het laats) maar niet 6+7,ik heb de films nooit gekekenquote:Op zondag 18 november 2012 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent er zeker ook zo 1 die harry potter deel 1 gezien heeft en vervolgens heeft gedacht: kinder toverserie
Hmmm..quote:Op zondag 18 november 2012 22:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
See this robin asuka is beste eva gr gr
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gawd dit kan ik wel even gebruiken.quote:Op zondag 18 november 2012 22:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
OP naar een andere dimensie!
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je convention bedoelt? Robbie en Klapnip gaan geloof ik naar Tsunacon. Ik misschien ook.... Is wel tyfus ver weg.quote:Op zondag 18 november 2012 22:29 schreef marp0 het volgende:
Zijn jullie trouwens wel eens naar een convenction geweest? Ik zelf nooit.. Moet er wel eentje meegemaakt hebben eigenlijk, volgens mij is dat heel leuk
quote:
SPOILER: spoilers?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 18 november 2012 22:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]Shinji ultimate fagface.SPOILER: spoilers?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rotterdam.. Hmm mij te ver. Ik wil volgend jaar naar die van Abunai gaan. Nog ver weg maar goed, ik heb het geduld.quote:Op zondag 18 november 2012 22:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je convention bedoelt? Robbie en Klapnip gaan geloof ik naar Tsunacon. Ik misschien ook.... Is wel tyfus ver weg.
Mede noordelingquote:Op zondag 18 november 2012 22:35 schreef marp0 het volgende:
[..]
Rotterdam.. Hmm mij te ver. Ik wil volgend jaar naar die van Abunai gaan. Nog ver weg maar goed, ik heb het geduld.
Nee Brabander.. Maar kheb geen auto tot m'n beschikkingquote:
Nee, ik in dit geval ook niet. Naar dit plaatske genaamd Sliedrecht oid vanuit de stad Groningen. Ik moet er nog even over nadenkenquote:Op zondag 18 november 2012 22:42 schreef marp0 het volgende:
[..]
Nee Brabander.. Maar kheb geen auto tot m'n beschikking
Ik heb trouwens wel paar vrienden wonen in Rotterdam.. Misschien da itk met hun kan gaan dan. Hmm Ik kijk wel.quote:Op zondag 18 november 2012 22:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Nee, ik in dit geval ook niet. Naar dit plaatske genaamd Sliedrecht oid vanuit de stad Groningen. Ik moet er nog even over nadenken
Maybe ik ook, twijfel nog. Moet dan tevens iemand regelen die mee wil, ga niet naar mijn eerste animecon in mn eentje.quote:Op zondag 18 november 2012 22:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je convention bedoelt? Robbie en Klapnip gaan geloof ik naar Tsunacon. Ik misschien ook.... Is wel tyfus ver weg.
Die nanba met zijn 'YAY'quote:Op zondag 18 november 2012 22:48 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Namba Hibito is "Linda C", net als degene links.
quote:
quote:Op zondag 18 november 2012 20:14 schreef Qunix het volgende:
"That's one small step for a man, one giant leap for mankind"
- Neil_armstrong
"Yay!!"
- Nanba Hibito
[ afbeelding ]
Hype het nou niet teveel! Zometeen valt het je nog tegen!quote:Op zondag 18 november 2012 23:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wow.. dit gaat wat beloven. agrnaerjignaejongaernm
Ik heb hem net pas weggeklikt.quote:Op zondag 18 november 2012 21:34 schreef Kyubey het volgende:
Wat is er met die annotationquote:Op maandag 19 november 2012 00:03 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hype het nou niet teveel! Zometeen valt het je nog tegen!
[..]
Ik heb hem net pas weggeklikt.
Geen idee. Ik heb annotations ook meestal standaard uitstaan.quote:Op maandag 19 november 2012 00:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat is er met die annotation
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 19 november 2012 14:13 schreef Kyubey het volgende:
Hoe noem je een draadloze Asuka?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Psycho yandere die alles voor haar husbando wil doen en een mindfuck die zich in meerdere alternatieve dimensies afspeelt.quote:Op maandag 19 november 2012 14:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat kan ik trouwens verwachten van Mirai nikki heb hem namelijk binnengehaald.
Link?quote:Op maandag 19 november 2012 14:29 schreef Arashimashou het volgende:
Kyuunap zal de poll op de FP wel leuk vinden.
Wie kijkt er nou naar de frontpage.quote:Op maandag 19 november 2012 14:43 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
LINK? You better be trolling nigger
http://frontpage.fok.nl/
jacobusquote:Op maandag 19 november 2012 15:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wie kijkt er nou naar de frontpage.
Team Jacobus gestemd.
Jacob want sixpackquote:Op maandag 19 november 2012 15:46 schreef mschol het volgende:
[..]
jacobus
edward, want bling bling huid..,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |