Waarquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:52 schreef Poepoog het volgende:
Zag vandaag een billboard van Lightinthebox![]()
![]()
Maar dan nog, toch grappig om te zien, dat LITB het anders aanpakt dan de andere webwinkelsquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:48 schreef monkeybrain het volgende:
Amsterdam
[ afbeelding ]
Hoeveel kost zo'n geintje eigenlijk?
Wel een beetje suf langs de weg, kun je beter in het openbaar vervoer doen als iedereen zit te vervelen.
Als jij hogere prijzen wilt betalenquote:Op zaterdag 17 november 2012 08:26 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Maar dan nog, toch grappig om te zien, dat LITB het anders aanpakt dan de andere webwinkels
33 dagen, je kunt nog wel even wachten met je geschilquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:17 schreef Moos. het volgende:
Gaat lekker hier...Ik heb 14 Oktober wat bestelt op eForChina en nog steeds niet binnen, dus nu maar een PayPal geschil geopend. En nu zie ik ook dat BangGood mijn pakketje met Flyteexpress heeft verzonden, terwijl ik echt zeker weet dat ik UK Warehouse heb aangeklikt en dat Flyteexpres naar even zoeken niet in de UK ligt. Maar ja, dat is het risico van China shopping...
Oh, oh, het is een geschil hé. Geen claim, een geschil moet ik sowieso binnen 45 dagen doen. Weliswaar wat vroeg nu, maar goed ik heb nooit langer dan 25 dagen hoeven wachten. En dit is trouwens brievenbuspost wat normaal sowieso wat sneller gaat.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
33 dagen, je kunt nog wel even wachten met je geschil
Zeker kopen,want Jelly Bean(4.1.1)quote:Op donderdag 15 november 2012 19:46 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
1 per person stond bij tinydeal ookik heb er net een besteld en laat ik nou net ook een hele berg facebook accounts hebben.......
We zullen eens even proberen
Edit: dit ziet er ook niet verkeerd uit btw
https://www.fasttech.com/(...)-jellybean-411-mini-
dualcore 1.6 Ghz, 1GB ram, daar moet android wel aardig op kunnen lopen.
Weet alleen niet of hij ook goedkoop is maar ziet er kwa specs wel goed uit
Waarschijnlijk nieuw,weet niet zekerquote:Op woensdag 14 november 2012 14:08 schreef nodig het volgende:
MK809 met rockchip 3066 en mali-400 voor nog net geen 54$
http://lightake.com/detai(...)ini_PC___Black-59724
Is dit nou van dezelfde fabrikant als de MK802 en MK808 of niet? Dit is wel een heel andere design (met ingebouwde HDMI Male)
Tsjah, ik wilde reageren, maar toen zag ik opeens deze post::quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Niet enorm luid? Ik heb 'em geloof ik niet verder dan zo'n 3/5e gehad.De boel wordt gewoon erg efficiënt aangedreven waardoor alles prima klinkt en omdat het een buizenversterker is zit er ook nog een beetje karakter aan ook. Ik vind het wel wat.
Zo'n FiiO E-nog-wat is dan opeens maar speelgoed.
Feit is, dingetje is goedkoop. De reden dat o.a. Fiio op bijv. head-fi zo opgehemeld wordt, is vanwege het feit dat het Chinees is, erg value for money en degelijk is. I.t.t. veel ander Chinese audio. Er zijn zat leuke Chinese portable headphone ampjes te koop, maar allemaal hebben ze last van quality issues, Fiio lijkt daarop de uitzondering. Een beetje buis voor in een buizenversterker kost zelf ook al best wat, en met de prijzen waarvoor de little bear ampjes weg gaan, blijft er dan weinig over voor overige componentjes. En aangezien het niet alleen het buisje is wat je geluid verzorgt, hebben die gasten ergens op bezuinigd - da's iig de enige conclusie die ik kan trekken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:46 schreef wesselbraaksma het volgende:
Damn linker kanaal van mn Little-Bear doet niks meer
Mjah.. Laatst ook een collega iets besteld bij LITB. Lekker betaald met Ideal en zo. Best slim ook. Eerst aan mij vragen hoe dat ook alweer zat met chinashoppen, om vervolgens zonder paypal of wat dan ook betalen (want dan moet je iets doen met je bank of zo?quote:Op zaterdag 17 november 2012 08:26 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Maar dan nog, toch grappig om te zien, dat LITB het anders aanpakt dan de andere webwinkels
Een pruik besteld?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:44 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, ik wilde reageren, maar toen zag ik opeens deze post::
[..]
Feit is, dingetje is goedkoop. De reden dat o.a. Fiio op bijv. head-fi zo opgehemeld wordt, is vanwege het feit dat het Chinees is, erg value for money en degelijk is. I.t.t. veel ander Chinese audio. Er zijn zat leuke Chinese portable headphone ampjes te koop, maar allemaal hebben ze last van quality issues, Fiio lijkt daarop de uitzondering. Een beetje buis voor in een buizenversterker kost zelf ook al best wat, en met de prijzen waarvoor de little bear ampjes weg gaan, blijft er dan weinig over voor overige componentjes. En aangezien het niet alleen het buisje is wat je geluid verzorgt, hebben die gasten ergens op bezuinigd - da's iig de enige conclusie die ik kan trekken.
[..]
Mjah.. Laatst ook een collega iets besteld bij LITB. Lekker betaald met Ideal en zo. Best slim ook. Eerst aan mij vragen hoe dat ook alweer zat met chinashoppen, om vervolgens zonder paypal of wat dan ook betalen (want dan moet je iets doen met je bank of zo?) op een webshop en lekker betalen met ideal. En dan na een week vragen hoe lang het ongeveer duurt want hij had het al een week geleden besteld. Mensen snappen het gewoon niet, zeker omdat de site tegenwoordig in het Nederlands is hebben mensen niet eens door dat het een Chinees bedrijf betreft. Sowieso zeiken doen Nederlanders volgens mij tegenwoordig sneller dan zelf even nadenken of gewoon lezen wat er op een site staat.
![]()
http://www.klacht.nl/ligh(...)lightinthebox-comnl/
I know.quote:
En dan ook nog gaan zeuren over de zichttermijn en de "inprort tax"quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:48 schreef AnimeFan het volgende:
De coupon 'TT10NOV30' uit de OP lijkt niet te werken bij Tomtop
Of het komt doordat er bij de MK808 al 18% off staat
http://www.tomtop.com/min(...)c-cortex-a9-8gb.html
[..]
Een pruik besteld?
En meestal geeft de webshop nog eens aan dat er mogelijk BTW in kan komen en dat dat verschilt per landquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dan ook nog gaan zeuren over de zichttermijn en de "inprort tax"Het is een fucking Chinees bedrijf...
Heb je 1tje voor AliExpress?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:48 schreef AnimeFan het volgende:
De coupon 'TT10NOV30' uit de OP lijkt niet te werken bij Tomtop
Of het komt doordat er bij de MK808 al 18% off staat
http://www.tomtop.com/min(...)c-cortex-a9-8gb.html
Deze toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:30 schreef dramatic het volgende:
M'n ES800M verlorenIs het nog steeds de beste deal of zijn er nog meer 'leuke' dopjes te vinden?
Dit dus!!quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:39 schreef CnMaster_ het volgende:
[..]
http://www.priceangels.co(...)arphone-s583678.html
Het zijn dezelfde inderdaad. Maar ik snap niet waarom je op AlieExpress wilt bestellen als je ook bij PriceAngels kunt bestellen. PA is ook nog eens goedkoper. Ik wou je alleen maar een tip geven..quote:
Ach,maakt niet uit!quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:49 schreef CnMaster_ het volgende:
[..]
Het zijn dezelfde inderdaad. Maar ik snap niet waarom je op AlieExpress wilt bestellen als je ook bij PriceAngels kunt bestellen. PA is ook nog eens goedkoper. Ik wou je alleen maar een tip geven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |