Dat probleem had ik al vanaf de eerste dag dat ik hem binnen had.quote:Op woensdag 14 november 2012 09:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dit voor jou geldt...
Maar in principe is de manier van opbergen van oordoppen ook een erg grote factor in het falen van oordoppen.
Je kreukt als het ware de interne draden, waardoor ze breekbaar worden.
Het beste is, om ze bijvoorbeeld op te rollen.... want elke keer die knopen erin :s
13euro toch die copters?quote:Op woensdag 14 november 2012 09:49 schreef monkeybrain het volgende:
Potverdikkie, wat is een sound controller voor een led strip fantastisch![]()
Van kleur veranderen op het ritme van de muziek of "stroboscoop" functie zodat het gaat knipperen op het ritme. De normale regenboog functie werkt ook beter want gaat veel langzamer. Zeker een goede upgrade vergeleken met de bijgeleverde controller die geen bruikbare functies heeft tenzij je een LSD discotent wilt beginnen![]()
Ik heb ook nog wat copters bij Action gehaald, de afstandbedieningen gaan niet goed aan![]()
Vreemde meuk, gaat weer terug, koop wel in China
podver, net gister wat besteld daar..quote:Op woensdag 14 november 2012 10:33 schreef shiznuts het volgende:
http://www.buyincoins.com/lp/biggest-sale-2012.html -> ' XMASTCRAZYEN '
[ afbeelding ]
Netjes dan kan ik men lader goedkoper kopenquote:Op woensdag 14 november 2012 10:33 schreef shiznuts het volgende:
http://www.buyincoins.com/lp/biggest-sale-2012.html -> ' XMASTCRAZYEN '
[ afbeelding ]
Storten ze eerst liever men geld terug dan ze hetzelfde item simpel gewoon opnieuw sturen ?!quote:We are sorry that our storage is a joint shared storage and we have some treaty which do not support us to resend items to our own customers,but just support normal sales process.
So how about we refund you $1.27 as compensation?This is the best solution.
And you can buy it again.
Nee, 6,95 voor een pakket met 1 sweater, een paar schoenen en een overhemd. Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 14 november 2012 01:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Heb jij ook zulke hoge verzendkosten?
Daar ga ik wel vanuit, koop wel vaker kleding uit de UK en so far geen problemen.quote:Op woensdag 14 november 2012 01:53 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
De maten vallen hetzelde als hier?
mag ik die map?quote:Op dinsdag 13 november 2012 22:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]Ik heb een hele map ('various') vol met zulk soort linkjes in de linkmap 'Chinashopping'. Hier nog een paar dan:
Pleister-memo's , infuus-nachtlampje , spinnenstand , golvenprojector of een wallclimber ?
Even in de OP kijken, anders; www.retailmenot.com en www.tjoos.com.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:12 schreef jonasr het volgende:
Zijn er nog coupons voor/van focalprice?
Ik had al op retailmenot gekeken hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 14:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Even in de OP kijken, anders; www.retailmenot.com en www.tjoos.com.
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeven in de OP kijken...quote:Op woensdag 14 november 2012 14:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Even in de OP kijken, anders; www.retailmenot.com en www.tjoos.com.
Focalprice: $3 Off $50+ with Coupon AFFS3 or $12 Off $150+ with Coupon AFFS12 or $30 Off $300+ with Coupon AFFS30 or $60 Off $500+ with Coupon AFFS60. Ends 11/30/12quote:Op woensdag 14 november 2012 14:17 schreef jonasr het volgende:
[..]
Ik had al op retailmenot gekeken hoor.
Ik dacht, daar vind ik er geen mss weet hier iemand nog eentje ;P.
Blijkbaar geen algemene, dan wacht ik wel nog effe met bestellen op focalprice
Dus geen algemene ;P. (zoals ik al aangaf xD)quote:Op woensdag 14 november 2012 14:20 schreef nodig het volgende:
[..]
Focalprice: $3 Off $50+ with Coupon AFFS3 or $12 Off $150+ with Coupon AFFS12 or $30 Off $300+ with Coupon AFFS30 or $60 Off $500+ with Coupon AFFS60. Ends 11/30/12
quote:Op woensdag 14 november 2012 14:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeven in de OP kijken...
elke dag wat nieuws
elke dag weer kortiiiiing
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeven in de OP kijken...
Wat komt daar voorbij
shiznuts cadeautjes maken je blijjjhiijjjjj...
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeven in de OP kijken....
Ga nou maar je gang
en kom met je klaagzang...
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeven in de OP kijken....
wat vraagt pazara nou weer
wanneer begrijpt hij het toch een keeeeheeeeer...
laaaaalalalalalaaalalalalalaaaa
Heb er 1 hoodie besteld, was toch 8,95 verzendkosten.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:32 schreef Gutz het volgende:
[..]
Nee, 6,95 voor een pakket met 1 sweater, een paar schoenen en een overhemd. Valt wel mee toch?
[..]
Daar ga ik wel vanuit, koop wel vaker kleding uit de UK en so far geen problemen.
LiPo alarm. Geeft voltage van LiPo-batterij aan (ook per cell) en gaat piepen als voltage te laag wordt. Onmisbaar op een rc-model.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat is dat eerste ding? Een weegschaal?
Wat is dat eerste ding? Een weegschaal?quote:Op woensdag 14 november 2012 14:38 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik kan weer pakketjes verwachten. Niet veel bijzonders, maar toch weer iets. Zal helaas wel zo rond kerst of na oud&nieuw aankomen vrees ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |