abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119233025
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:58 schreef shiznuts het volgende:

[..]

:P Ik heb een hele map ('various') vol met zulk soort linkjes in de linkmap 'Chinashopping'. Hier nog een paar dan:
Pleister-memo's , infuus-nachtlampje , spinnenstand , golvenprojector of een wallclimber ?
Geniaal al die dingen.
Als ik een grote kamer had en veel geld had ik het allemaal gekocht :+
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  donderdag 15 november 2012 @ 12:13:57 #152
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119234343
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:32 schreef Miniem het volgende:

[..]

Geniaal al die dingen.
Als ik een grote kamer had en veel geld had ik het allemaal gekocht :+
Ik wacht ook nog op de loterij :')!

quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:11 schreef Downstar het volgende:
waarschuwing;

Ik kreeg wederom vandaag een mail ( een aantal maand terug ook al gehad)
dat mijn paypal rekening beperkt zou zou zijn, en dat ik moest kijken in klachten centrum waarom..

dan staat er een linkje van, ga naar paypal.. echter leid die link dus gewoon naar www.deva world.com ofzo...

wederom werd wel mijn echte naam gebruikt en kwam de mail van het adress service@paypal.nl ( gespoofd dus..)

dus pas op met dit soort mailtjes :D, grote kans dat jullie ze misschien ook wel krijgen
gezien het feit dat ze bijna 100% afkomstig moeten zijn van een chinese webshop!)

Nog nooit zo'n mailtje gehad (gelukkig) :P.

3 pakketjes al een paar dagen in Nederland, nog niet 1 in huis. Denk dat ik een paar brieven op de mat krijg volgende week.
Of heeft de douane alweer een achterstand? Het ging zo goed de laatste tijd. (pakketjes wel binnen een week uit China weg overigens).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119234744
Ik had ook een pakketje, keurig NL tracking van PostNL ontvangen. Kon hem steeds niet tracken, kom ik gisteravond thuis, ligt er een briefje op de mat. Kan hem dus vandaag ophalen bij het postkantoor.

Ondertussen doet de tracking het nog steeds niet, terwijl hij echt gelijk is aan wat er op het briefje staat. Best vaag.
pi_119235256
Zo heeft me neefje er vandaag de balen in.

Pakketje is gestuurd en weer retour gestuurd richting HK. Reden: Adres klopt niet (blijkbaar).

Hij weet van niets... nu heeft hij al die weken voor niets gewacht.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119238913
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 08:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dat lijkt me een heel vet filmpje, in de bergen met sneeuw, langs de boomtoppen en over skiërs heen.

ik zeg... MAKEN! ;-)
Skiën heb ik nog nooit gedaan; en als ik daar al heen ga ga ik niet m'n niet inklapbare hexa meesleuren. Kan inderdaad wel enorm gave beelden opleveren inderdaad.
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:20 schreef monkeybrain het volgende:
Maar in Nederland kun je 2 jaar garantie krijgen. 4 keer Awei of 1 keer goed spul kopen. Brainwavz in de uitverkoop zijn ook onder 10 euro, Meelectronics 20 euro. Doppen die 3 weken meegaan is echt niet leuk meer.

(...)

Ik vraag me ook altijd af waarom jij zo moeilijk doet over doppen die niet meer dan 5 euro mogen kosten :P
2 jaar garantie op oordopjes...ben een keer met een goedkoop setje teruggegaan; garantie kun je vergeten op die goedkope dopjes. En je hebt ergens ook wel gelijk hoor, beter een keer wat duurder dan tig keer goedkoper. Maar ik gebruik de dopjes bijna niet en dan vind ik het wel best, zo zijn de ES800M dopjes perfect op de fiets; met andere dopjes heb je snel last van windgeraas wat gewoon pijn doet aan je oren. En die Brainwavz...klinken interessant O-) ...
quote:
Even een nieuwsbericht, je strooit met geld of ben je de hexacopter vergeten :D
:@ Die is inderdaad wat uit de hand gelopen, maar uiteindelijk is het nog niet echt bijzonder veel geld voor wat je krijgt, dergelijk spul kan soms een veelvoud kosten.

Plus ik ben blijkbaar ambtenaar dus ik mag oorspronkelijke budgets overschrijden >:)

En dan straks nog een nieuwe DSLR, Ramos W30HD ;( :'( ...

EDIT #1:
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:48 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Te lui om te zoeken.

Wat is het totaalbedrag wat je nu kwijt bent geweest aan die hexacopter?
Dat wil ik denk ik niet weten :X :% :{ , maar het is enkele honderden in ieder geval.

EDIT #2: ik vrees voor Paypal; de claim is nog steeds niet opgelost voor de Claimpad terwijl het op status staat dat Paypal onderzoekende is...

[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 15-11-2012 15:12:57 ]
pi_119239153
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 14:40 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Skiën heb ik nog nooit gedaan; en als ik daar al heen ga ga ik niet m'n niet inklapbare hexa meesleuren. Kan inderdaad wel enorm gave beelden opleveren inderdaad.

[..]

2 jaar garantie op oordopjes...ben een keer met een goedkoop setje teruggegaan; garantie kun je vergeten op die goedkope dopjes. En je hebt ergens ook wel gelijk hoor, beter een keer wat duurder dan tig keer goedkoper. Maar ik gebruik de dopjes bijna niet en dan vind ik het wel best, zo zijn de ES800M dopjes perfect op de fiets; met andere dopjes heb je snel last van windgeraas wat gewoon pijn doet aan je oren. En die Brainwavz...klinken interessant O-) ...

[..]

:@ Die is inderdaad wat uit de hand gelopen, maar uiteindelijk is het nog niet echt bijzonder veel geld voor wat je krijgt, dergelijk spul kan soms een veelvoud kosten.

Plus ik ben blijkbaar ambtenaar dus ik mag oorspronkelijke budgets overschrijden >:)

En dan straks nog een nieuwe DSLR, Ramos W30HD ;( :'( ...
Te lui om te zoeken.

Wat is het totaalbedrag wat je nu kwijt bent geweest aan die hexacopter?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119242740
@ Iemand91: ik heb 't geld van m'n claimpad al terug. :o

Heb trouwens info over m'n Takstar TS-650. Gelukkig is 'ie niet met een enkeltje spoorloos vermist gegaan, maar door de verscherpte controles weer terugbeland bij MisterTao die 'em op hun beurt met een nieuwe trackcode alweer opgestuurd hadden.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119244726
Niet helemaal China gerelateerd maar wel iets wat sommigen hier kunnen weten.

Als iemand iets naar een DHL servicepunt bij je in de buurt stuurt.
Hoe kom je dan te weten wanneer je het op kunt halen?
  donderdag 15 november 2012 @ 18:52:48 #159
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_119247761
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 16:26 schreef shiznuts het volgende:
@ Iemand91: ik heb 't geld van m'n claimpad al terug. :o

Heb trouwens info over m'n Takstar TS-650. Gelukkig is 'ie niet met een enkeltje spoorloos vermist gegaan, maar door de verscherpte controles weer terugbeland bij MisterTao die 'em op hun beurt met een nieuwe trackcode alweer opgestuurd hadden.
Controle op wat? Denken ze dat je met een Takstar telefoonlijnen kunt afluisteren? _O-
pi_119249109
Jeey weer pakjes binnen gekregen :D
Artscow: Stempel, Kerstkaarten en mijn telefoonhoesje.
BIC: Kabeltjes, Hoesje, en een nieuwe muis :)

Duurde langer dan normaal, kerstdrukte lijkt begonnen. Klopt het trouwens dat registerd Airmail sneller is? Krijg namelijk het spul van Artscow altijd sneller.
pi_119249193
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:22 schreef Miniem het volgende:
Niet helemaal China gerelateerd maar wel iets wat sommigen hier kunnen weten.

Als iemand iets naar een DHL servicepunt bij je in de buurt stuurt.
Hoe kom je dan te weten wanneer je het op kunt halen?
Je krijgt een mail van DHL dat er iets voor je ligt: werkt prima!
pi_119249283
1 cent deal ?

http://www.fasttech.com/fasttech-giveaway

[ Bericht 35% gewijzigd door heymanski op 15-11-2012 19:40:20 ]
pi_119249397
quote:
Ik ga dr geen facebook voor aanmaken :P
pi_119249527
Vandaag bericht van Banggood en van Priceangels

Mijn pakketje met onderdelen voor V911 is ook teruggestuurd naar Banggood en die hebben het 24 oktober weer verstuurd vandaar dat het zo laat was, er is mij ook nog 100BG points aangeboden en dan kun je moeilijk nee zeggen....

Van Priceangels heb ik een 3 dollar coupon gekregen zodat ik weer nieuwe ES800M´s kan kopen :)

Gisteren ook nog mijn 25e 1ct deal gekregen wacht er nu nog op 1.

En vandaag................ Mijn Little-Bear!!!! Gelijk getest en eerst dacht ik mweh hij versterkt wel (niet enorm luid maar wel harder dan mijn oren kunnen verdragen).
Maar als je dan even aan het luisteren bent dan tjsa je hoort gewoon alle details.
Hij geeft een soort extra demensie aan de muziek ik weet niet echt hoe je dat moet bescrijven :@

Aanrader dus ^O^

quote:
TNT jullie krijgen het weer druk :P
  donderdag 15 november 2012 @ 19:43:55 #165
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_119250017
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:35 schreef wesselbraaksma het volgende:
Vandaag bericht van Banggood en van Priceangels

Mijn pakketje met onderdelen voor V911 is ook teruggestuurd naar Banggood en die hebben het 24 oktober weer verstuurd vandaar dat het zo laat was, er is mij ook nog 100BG points aangeboden en dan kun je moeilijk nee zeggen....

Van Priceangels heb ik een 3 dollar coupon gekregen zodat ik weer nieuwe ES800M´s kan kopen :)

Gisteren ook nog mijn 25e 1ct deal gekregen wacht er nu nog op 1.

En vandaag................ Mijn Little-Bear!!!! Gelijk getest en eerst dacht ik mweh hij versterkt wel (niet enorm luid maar wel harder dan mijn oren kunnen verdragen).
Maar als je dan even aan het luisteren bent dan tjsa je hoort gewoon alle details.
Hij geeft een soort extra demensie aan de muziek ik weet niet echt hoe je dat moet bescrijven :@

Aanrader dus ^O^

[..]

TNT jullie krijgen het weer druk :P
Limit one per person, while supplies last

Fastcardtech kennende krijg je 'm dus nooit omdat ze er maar 3 hadden.. >-<

Hmm,, nja we'll see!

[ Bericht 1% gewijzigd door tokko1 op 15-11-2012 19:51:53 ]
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_119250159
quote:
16s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:43 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Limit one per person, while supplies last

Fastcardtech kennende krijg je 'm dus nooit omdat ze er maar 3 hadden.. >-<
1 per person stond bij tinydeal ook :') ik heb er net een besteld en laat ik nou net ook een hele berg facebook accounts hebben.......
We zullen eens even proberen ;)
Edit: dit ziet er ook niet verkeerd uit btw
https://www.fasttech.com/(...)-jellybean-411-mini-
dualcore 1.6 Ghz, 1GB ram, daar moet android wel aardig op kunnen lopen.
Weet alleen niet of hij ook goedkoop is maar ziet er kwa specs wel goed uit

[ Bericht 17% gewijzigd door wesselbraaksma op 15-11-2012 19:55:14 ]
pi_119251074
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 19:28 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Je krijgt een mail van DHL dat er iets voor je ligt: werkt prima!
Maar ze weten mijn mail toch niet?
pi_119251209
Shipment number RX**********DE
Status from Tue, 13.11.2012 18:47 hours The shipment has arrived in the destination country
Next step The shipment is being transported to the delivery depot

mystery unraveled... het is dus een DHL code! Want ik krijg statusupdates van DHL.

Postbode is geweest vandaag en heb weer eens een niet thuis code... dus ik ben aan het kijken welke het kan zijn :')
YouTube
pi_119251355
quote:
Besteld :P
pi_119251629
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:12 schreef Miniem het volgende:

[..]

Besteld :P
Hier ook :D
  donderdag 15 november 2012 @ 20:36:28 #171
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119252323
Hier ook besteld ;). 2 stuks met verschillende facebooks. (wel zelfde paypal).
Je kan de like direct weer weghalen lijkt mij? (na de order)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119252621
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 20:36 schreef RobertNL het volgende:
Hier ook besteld ;). 2 stuks met verschillende facebooks. (wel zelfde paypal).
Je kan de like direct weer weghalen lijkt mij? (na de order)
Liked me wel :Y
pi_119254273
Ook besteld! ga nu een 2de bestellen met zelfde paypal, maar andere facebook :)

Thanks!
pi_119254351
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:20 schreef pecealo het volgende:
Ook besteld! ga nu een 2de bestellen met zelfde paypal, maar andere facebook :)

Thanks!
Ik heb 10 Facebooks oh boy.......
Kan je wel met dezelfde fasttech account bestellen?
en tot wanneer is ie geldig?
pi_119254735
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2012 21:22 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Ik heb 10 Facebooks oh boy.......
Kan je wel met dezelfde fasttech account bestellen?
en tot wanneer is ie geldig?
in dat geval, bestel er ook maar 1 voor mij... dan hoef ik al die moeite niet te doen.

betaal ik je via paypal wel de verzendskosten :P
YouTube
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')