Jepquote:Op woensdag 14 november 2012 19:27 schreef Majinster het volgende:
Gaan de awei es800m van jullie ook zo snel kapot?
Dont blame shiz, hij is een goeie jongenquote:Op woensdag 14 november 2012 21:09 schreef monkeybrain het volgende:
Shiz moet die Awei dingen ook niet aanraden. Ik heb al eerder gezegd dat al die no-name prut te snel uit elkaar vallen, kabelbreukjes etc. Brainwavz, Meelectronics en nog wat andere merken zijn een tikkeltje duurder maar robuust met goede garantie.
QFTquote:Op woensdag 14 november 2012 21:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Dont blame shiz, hij is een goeie jongen
Gebruik ze elke week minimaal 1 keer en ze doen het hier nog primaquote:Op woensdag 14 november 2012 21:09 schreef monkeybrain het volgende:
Shiz moet die Awei dingen ook niet aanraden. Ik heb al eerder gezegd dat al die no-name prut te snel uit elkaar vallen, kabelbreukjes etc. Brainwavz, Meelectronics en nog wat andere merken zijn een tikkeltje duurder maar robuust met goede garantie.
Grootquote:Op woensdag 14 november 2012 23:09 schreef Fifut het volgende:
Weet iemand ongeveer de kans dat je bij een DHL pakket uit Amerika van boven de ¤22 invoerrechten/inklaringskosten moet betalen?
2xde helftquote:Op woensdag 14 november 2012 23:09 schreef Fifut het volgende:
Weet iemand ongeveer de kans dat je bij een DHL pakket uit Amerika van boven de ¤22 invoerrechten/inklaringskosten moet betalen?
Brainwavz hoesje? bedoel je niet awei hoesje?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Gebruik ze elke week minimaal 1 keer en ze doen het hier nog prima. Stop ze dan ook altijd weer netjes in een Brainwavz hoesje na gebruik.
Bij Brainwavz krijg je er een mooi hoesje bij.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:16 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
Brainwavz hoesje? bedoel je niet awei hoesje?
quote:Op woensdag 14 november 2012 12:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die zo'n ocean wave lamp heeft?
Hoe bevalt die t.o.v. de plaatjes?
Ben wel benieuwd namelijk, vind het wel een leuk cadeau om weg te geven.
Nee.quote:
Het zwarte dopje van de accu heeft aan een kant een balkje. Die moet naar beneden wijzen, dan plaats je 'em in de houder zodat dat balkje van de accu oplijnt met het zwarte uitstekende stukje van de houder (die twee balkjes). That's it. Op die manier kun je 'em niet anders monteren dan bedoel is eigenlijk. Ah, op die eerste foto doe je dat dan ook precies zo.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:15 schreef nodig het volgende:
[..]
@Shiznuts, hoe ver schuif jij de batterij erin? Totdat laat maar zeggen het dopje van de batterij tussen die 2 balkjes zit? Hier staat het dopje iets scheef op de batterij zelf waardoor je hem niet zover gedrukt krijgt maar ik weet niet zeker of dat wel de bedoeling is
Je moet ze ook niet als analbeads gebruiken, hè. Ik weet niet wat jullie ermee doen.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:09 schreef monkeybrain het volgende:
Zoek op AEE camera of blackvue. Beide HD.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:40 schreef pecealo het volgende:
Ik sta er best wel van te kijken, had deze battery cover besteld voor mijn note 2 omdat ik de orginele te glad vond. http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1439.l2649 besteld op:
Color: pu carbon white
Sale date: 11/06/12
Tracking number: --
Maandag 12 november/12 had ik hem al binnen! 6 dagen vanuit China?
-------------------------
Weet iemand een goed en leuk alternatief voor een GoPro camera?
AEE SD26 is HD 1080p, leuk ding.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:06 schreef shiznuts het volgende:
Mja, dan heb je het over de cultstatus camcorder de MD80.
Het goede daaraan is: er zijn best veel accessoires beschikbaar nog.
Slechte eraan: 't is maar 480p en niet echt de best modern standard quality ev4r.
Haha inderdaad!quote:Op donderdag 15 november 2012 00:17 schreef shiznuts het volgende:
Ah. ok. Oef, de eerste hits op Ebay doen pijn aan m'n portemonnee.
Dan liever gewoon meteen een Hero 3. Er is helaas niks dat de looks heeft van een eckte GoPro.
Anyhoezels...
Mwah, het zijn wel dopjes van zo'n ¤5. Ofwel het spul wat je in Nederland is qua bouwkwaliteit net zo slecht/goed als dit. Maar geluidskwaliteit en draagplezier is wel véél beter. Wil je goedkope dopjes; dan zijn dit wel dé dopjes die je moet hebben.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:09 schreef monkeybrain het volgende:
Ik bedoel een eigen hands on ervaring van iemand hier in het forum... niet een random filmpje van het internet....quote:
Dat lijkt me een heel vet filmpje, in de bergen met sneeuw, langs de boomtoppen en over skiërs heen.quote:'t is dat ik niet met geld strooi maar anders kocht ik 'm ook. M'n broers kunnen die wel in races gebruiken, ik onder de hexa, met skiën etc. Tof spul
Thanks for the heads upquote:Op donderdag 15 november 2012 10:11 schreef Downstar het volgende:
waarschuwing;
Ik kreeg wederom vandaag een mail ( een aantal maand terug ook al gehad)
dat mijn paypal rekening beperkt zou zou zijn, en dat ik moest kijken in klachten centrum waarom..
dan staat er een linkje van, ga naar paypal.. echter leid die link dus gewoon naar www.deva world.com ofzo...
wederom werd wel mijn echte naam gebruikt en kwam de mail van het adress service@paypal.nl ( gespoofd dus..)
dus pas op met dit soort mailtjes, grote kans dat jullie ze misschien ook wel krijgen
gezien het feit dat ze bijna 100% afkomstig moeten zijn van een chinese webshop!)
jepquote:Op woensdag 14 november 2012 19:27 schreef Majinster het volgende:
Gaan de awei es800m van jullie ook zo snel kapot?
Dikke troep voor dat geld, geeft toch geen licht in de kamer.. Kun je ook een led strip voor kopen, veel coolerquote:Op woensdag 14 november 2012 12:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die zo'n ocean wave lamp heeft?
Hoe bevalt die t.o.v. de plaatjes?
Ben wel benieuwd namelijk, vind het wel een leuk cadeau om weg te geven.
Dus daarom klinken die Awei's zo strontquote:Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef shiznuts het volgende:
Je moet ze ook niet als analbeads gebruiken, hè. Ik weet niet wat jullie ermee doen.
Maar in Nederland kun je 2 jaar garantie krijgen. 4 keer Awei of 1 keer goed spul kopen. Brainwavz in de uitverkoop zijn ook onder 10 euro, Meelectronics 20 euro. Doppen die 3 weken meegaan is echt niet leuk meer.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mwah, het zijn wel dopjes van zo'n ¤5. Ofwel het spul wat je in Nederland is qua bouwkwaliteit net zo slecht/goed als dit. Maar geluidskwaliteit en draagplezier is wel véél beter. Wil je goedkope dopjes; dan zijn dit wel dé dopjes die je moet hebben.
GoPro. 't is dat ik niet met geld strooi maar anders kocht ik 'm ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |