abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119210344
Gaan de awei es800m van jullie ook zo snel kapot?
pi_119211914
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:27 schreef Majinster het volgende:
Jep :P. Bij mij al na een week lol.
  woensdag 14 november 2012 @ 21:09:04 #128
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_119215288
Shiz moet die Awei dingen ook niet aanraden. Ik heb al eerder gezegd dat al die no-name prut te snel uit elkaar vallen, kabelbreukjes etc. Brainwavz, Meelectronics en nog wat andere merken zijn een tikkeltje duurder maar robuust met goede garantie.
pi_119217550
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:09 schreef monkeybrain het volgende:
Shiz moet die Awei dingen ook niet aanraden. Ik heb al eerder gezegd dat al die no-name prut te snel uit elkaar vallen, kabelbreukjes etc. Brainwavz, Meelectronics en nog wat andere merken zijn een tikkeltje duurder maar robuust met goede garantie.
Dont blame shiz, hij is een goeie jongen :Y
pi_119217796
quote:
8s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:48 schreef nodig het volgende:

[..]

Dont blame shiz, hij is een goeie jongen :Y
QFT
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  woensdag 14 november 2012 @ 21:56:23 #131
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119218077
quote:
Gebruik ze elke week minimaal 1 keer en ze doen het hier nog prima :@. Stop ze dan ook altijd weer netjes in een Brainwavz hoesje na gebruik.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119221892
Weet iemand ongeveer de kans dat je bij een DHL pakket uit Amerika van boven de ¤22 invoerrechten/inklaringskosten moet betalen?
pi_119222089
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:09 schreef Fifut het volgende:
Weet iemand ongeveer de kans dat je bij een DHL pakket uit Amerika van boven de ¤22 invoerrechten/inklaringskosten moet betalen?
Groot
pi_119222121
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:09 schreef Fifut het volgende:
2xde helft

Vrij groot denk ik, want amerika en DHL
pi_119222196
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 21:56 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Gebruik ze elke week minimaal 1 keer en ze doen het hier nog prima :@. Stop ze dan ook altijd weer netjes in een Brainwavz hoesje na gebruik.
Brainwavz hoesje? bedoel je niet awei hoesje?
pi_119222287
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:16 schreef wesselbraaksma het volgende:

[..]

Brainwavz hoesje? bedoel je niet awei hoesje?
Bij Brainwavz krijg je er een mooi hoesje bij.
  woensdag 14 november 2012 @ 23:27:56 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119222703
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 12:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die zo'n ocean wave lamp heeft?

Hoe bevalt die t.o.v. de plaatjes?

Ben wel benieuwd namelijk, vind het wel een leuk cadeau om weg te geven.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 13:37 schreef pazara het volgende:

[..]

mag ik die map?
Nee. *)
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 17:15 schreef nodig het volgende:
[..]

@Shiznuts, hoe ver schuif jij de batterij erin? Totdat laat maar zeggen het dopje van de batterij tussen die 2 balkjes zit? Hier staat het dopje iets scheef op de batterij zelf waardoor je hem niet zover gedrukt krijgt maar ik weet niet zeker of dat wel de bedoeling is :P
Het zwarte dopje van de accu heeft aan een kant een balkje. Die moet naar beneden wijzen, dan plaats je 'em in de houder zodat dat balkje van de accu oplijnt met het zwarte uitstekende stukje van de houder (die twee balkjes). That's it. Op die manier kun je 'em niet anders monteren dan bedoel is eigenlijk. Ah, op die eerste foto doe je dat dan ook precies zo. :Y Dat is het probleem dan niet. :)

En troubleshooting. _O- Haha, ok, nou gelukkig toch gelukt! ^O^ I can do science me!
quote:
Je moet ze ook niet als analbeads gebruiken, hè. Ik weet niet wat jullie ermee doen. _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119223264
Ik sta er best wel van te kijken, had deze battery cover besteld voor mijn note 2 omdat ik de orginele te glad vond. http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1439.l2649 besteld op:

Color: pu carbon white
Sale date: 11/06/12
Tracking number: --

Maandag 12 november/12 had ik hem al binnen! 6 dagen vanuit China? :O

-------------------------

Weet iemand een goed en leuk alternatief voor een GoPro camera?
  woensdag 14 november 2012 @ 23:54:34 #139
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_119224021
Er is in principe niet echt een goed alternatief voor een GoPro camera. Ja, een Contour HD ofzo. :') Maar dat schiet prijstechnisch ook niet echt op. Wil je budget en China heb je eigenlijk weinig keuzes.

Een van de mogelijkheden is op eBay of via chinaprices.us of waar dan ook een Y3000 cam te kopen. Qua video wel aardig, audio is ruk, maar dan zet je er maar een muziekje overheen ofzo. Er is een grotere doelgroep die eerder neigt richting de 808 cams. Meer daarover hier: http://www.chucklohr.com/808/index.shtml . Ik heb zelf de #3, #11 en #16 en kan je die van harte aanbevelen. Haal de #3 via Aliexpress of een webshops (chinaprices) en de #16 kun je van eBay plukken. Je hebt tegenwoordig zelfs versies met wider angle lens-opties.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119224391
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:40 schreef pecealo het volgende:
Ik sta er best wel van te kijken, had deze battery cover besteld voor mijn note 2 omdat ik de orginele te glad vond. http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1439.l2649 besteld op:

Color: pu carbon white
Sale date: 11/06/12
Tracking number: --

Maandag 12 november/12 had ik hem al binnen! 6 dagen vanuit China? :O

-------------------------

Weet iemand een goed en leuk alternatief voor een GoPro camera?
Zoek op AEE camera of blackvue. Beide HD.

Goede cams.. prijs kan tegenvallen.
Ja.
pi_119224490
Mja, dan heb je het over de cultstatus camcorder de MD80.
Het goede daaraan is: er zijn best veel accessoires beschikbaar nog.
Slechte eraan: 't is maar 480p en niet echt de best modern standard quality ev4r.
pi_119224748
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 00:06 schreef shiznuts het volgende:
Mja, dan heb je het over de cultstatus camcorder de MD80.
Het goede daaraan is: er zijn best veel accessoires beschikbaar nog.
Slechte eraan: 't is maar 480p en niet echt de best modern standard quality ev4r.
AEE SD26 is HD 1080p, leuk ding.

Blackvue heeft hd cameras met gps.
Ja.
pi_119224812
Ah. ok. Oef, de eerste hits op Ebay doen pijn aan m'n portemonnee. :P
Dan liever gewoon meteen een Hero 3. Er is helaas niks dat de looks heeft van een eckte GoPro.

Anyhoezels... :z
pi_119224984
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 00:17 schreef shiznuts het volgende:
Ah. ok. Oef, de eerste hits op Ebay doen pijn aan m'n portemonnee. :P
Dan liever gewoon meteen een Hero 3. Er is helaas niks dat de looks heeft van een eckte GoPro.

Anyhoezels... :z
Haha inderdaad! ;)

Blackvue is beter te betalen, maar geen accu. Weet niet of die wel in de nieuwere versie zit.

ZzzzZz
Ja.
pi_119225568
quote:
Mwah, het zijn wel dopjes van zo'n ¤5. Ofwel het spul wat je in Nederland is qua bouwkwaliteit net zo slecht/goed als dit. Maar geluidskwaliteit en draagplezier is wel véél beter. Wil je goedkope dopjes; dan zijn dit wel dé dopjes die je moet hebben.

En een GoPro is wat mij betreft nog steeds dé camera die je moet hebben als je die voor lompe taken wil gebruiken (Felix Baumgarter gebruikte bijvoorbeld 5 GoPro's bij z'n sprong, en je ziet ze ook heel veel bij tv-producties).
En die Blackvue ziet er wel geinig uit maar ik zie die staan voor zo'n $200. Een GoPro 1080P camera heb je ook voor ¤200.

Voor wat je krijgt is dat gewoon niet veel geld, een beetje cameraatje dat 1080P kan filmen kost al snel ¤100+ en dan heb je lang nog niet de (bouw)kwaliteit van een GoPro. 't is dat ik niet met geld strooi maar anders kocht ik 'm ook. M'n broers kunnen die wel in races gebruiken, ik onder de hexa, met skiën etc. Tof spul :Y :9~

Over geld strooien gesproken; de iBood hunt is bezig voor 2 dagen. Dus wie nog geld over heeft en troep wil hebben; enjoy yourself!
pi_119228932
quote:
Ik bedoel een eigen hands on ervaring van iemand hier in het forum... niet een random filmpje van het internet....

Die ocean sounds, komen die automatisch uit die speaker? Of moet je daar zelf een track voor downloaden op je telefoon bijv.

quote:
't is dat ik niet met geld strooi maar anders kocht ik 'm ook. M'n broers kunnen die wel in races gebruiken, ik onder de hexa, met skiën etc. Tof spul
Dat lijkt me een heel vet filmpje, in de bergen met sneeuw, langs de boomtoppen en over skiërs heen.

ik zeg... MAKEN! ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119230602
waarschuwing;

Ik kreeg wederom vandaag een mail ( een aantal maand terug ook al gehad)
dat mijn paypal rekening beperkt zou zou zijn, en dat ik moest kijken in klachten centrum waarom..

dan staat er een linkje van, ga naar paypal.. echter leid die link dus gewoon naar www.deva world.com ofzo...

wederom werd wel mijn echte naam gebruikt en kwam de mail van het adress service@paypal.nl ( gespoofd dus..)

dus pas op met dit soort mailtjes :D, grote kans dat jullie ze misschien ook wel krijgen
gezien het feit dat ze bijna 100% afkomstig moeten zijn van een chinese webshop!)
pi_119230660
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 10:11 schreef Downstar het volgende:
waarschuwing;

Ik kreeg wederom vandaag een mail ( een aantal maand terug ook al gehad)
dat mijn paypal rekening beperkt zou zou zijn, en dat ik moest kijken in klachten centrum waarom..

dan staat er een linkje van, ga naar paypal.. echter leid die link dus gewoon naar www.deva world.com ofzo...

wederom werd wel mijn echte naam gebruikt en kwam de mail van het adress service@paypal.nl ( gespoofd dus..)

dus pas op met dit soort mailtjes :D, grote kans dat jullie ze misschien ook wel krijgen
gezien het feit dat ze bijna 100% afkomstig moeten zijn van een chinese webshop!)

Thanks for the heads up
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_119230726
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:27 schreef Majinster het volgende:
jep
ene na 2 weken en de andere na 3 weken
  donderdag 15 november 2012 @ 10:20:17 #150
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_119230786
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 12:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand die zo'n ocean wave lamp heeft?

Hoe bevalt die t.o.v. de plaatjes?

Ben wel benieuwd namelijk, vind het wel een leuk cadeau om weg te geven.
Dikke troep voor dat geld, geeft toch geen licht in de kamer.. Kun je ook een led strip voor kopen, veel cooler :7

quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 23:27 schreef shiznuts het volgende:

Je moet ze ook niet als analbeads gebruiken, hè. Ik weet niet wat jullie ermee doen. _O-
Dus daarom klinken die Awei's zo stront _O-
Maar jij hangt al die doppen aan een spijker, dan blijven ze zeer lang werken :P

quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 00:46 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Mwah, het zijn wel dopjes van zo'n ¤5. Ofwel het spul wat je in Nederland is qua bouwkwaliteit net zo slecht/goed als dit. Maar geluidskwaliteit en draagplezier is wel véél beter. Wil je goedkope dopjes; dan zijn dit wel dé dopjes die je moet hebben.

GoPro. 't is dat ik niet met geld strooi maar anders kocht ik 'm ook.

Maar in Nederland kun je 2 jaar garantie krijgen. 4 keer Awei of 1 keer goed spul kopen. Brainwavz in de uitverkoop zijn ook onder 10 euro, Meelectronics 20 euro. Doppen die 3 weken meegaan is echt niet leuk meer.

Even een nieuwsbericht, je strooit met geld of ben je de hexacopter vergeten :D Ik vraag me ook altijd af waarom jij zo moeilijk doet over doppen die niet meer dan 5 euro mogen kosten :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')