TK70quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:36 schreef shiznuts het volgende:
Ja, je hoopt natuurlijk dat je weer het woordje 'Fenix' mag laten vallen?
Die is al meerdere keren langsgekomen jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:42 schreef pazara het volgende:
Mooi deal voor de donderdag avond! 1 cent!
http://www.fasttech.com/fasttech-giveaway
1 Cent Deal's kunnen niet vaak genoeg langs komenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:59 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Die is al meerdere keren langsgekomen jaInmiddels ook besteld!
MicroUSB neem ik aan? Gewoon een OEM-charger (HTC/Samsung/..) van eBay halen. Meeste laders zijn geen exclusief ontwerp, dus die worden ook gemaakt zonder officieel via merken verkocht te worden, dat drukt de prijs enorm en de kwaliteit is goed (laatst 2x EU-laders met microUSB binnengekregen (geen USB-socket met aparte kabel, maar gewoon 1 lader met stekker eraan), werken top).quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:16 schreef pazara het volgende:
ik zoek een lader die je overal mee kan nemen voor mijn mobiel
ik zag een keer op bic iets met een chip die je accu laad, maar ik kan hem niet meer vinden
Ja, nieuwe ja. Maar hij maakt al verbetering door daadwerkelijk te pogen iets bij te dragen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:04 schreef davedavy het volgende:
[..]
1 Cent Deal's kunnen niet vaak genoeg langs komen
Je doet de USB 2.0-compatible connector in je computer. En dan moet je 'em direct aan je 'naakte' accu stoppen (als ik dat plaatje begrijp?). Lijkt me een nogal dodgy methode. Begrijp er geen hol van. Maar lijkt me niet handig.quote:USB Keychain Charger draws power from any USB port and charge the battery directly.
0.01 euro zal je bedoelen, nee dit is volgensmij de enige nu.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:49 schreef 0wen het volgende:
Lampje van 0,1¤ ook besteld!!
Zijn er nog meer 0.1¤ deals?
Was toch een 1ct deal, geen 10ct deal?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:49 schreef 0wen het volgende:
Lampje van 0,1¤ ook besteld!!
Zijn er nog meer 0.1¤ deals?
Eerder je koptelefoon zelf doet het niet meer, heb je 'em opgeblazen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:46 schreef wesselbraaksma het volgende:
Damn linker kanaal van mn Little-Bear doet niks meer
koptelefoon doet het zonder amp perfect stekker draaien helpt ook niet damnquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Was toch een 1ct deal, geen 10ct deal?
(Ik hoef geen zaklamp en al helemaal niet als je moet inloggen en liken op Facebook)
Heb ik dat nou niet goed meegekregen, of heb jij de basisschool niet met succes afgerond?
[..]
Eerder je koptelefoon zelf doet het niet meer, heb je 'em opgeblazen?
Beetje draaien aan de stekker, andere oortjes/headphone proberen?
Accu opladen?
al proberen op te laden, al eens een ander kabeltje gehad en ook met mn IEM geprobeerd maar die doen allebeide hetzelfde. Kutquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:59 schreef shiznuts het volgende:
Vage shizzle, up ma nizzle.
Geen idee dan. Laat 'em een uur afkoelen of laad 'em eens op en probeer het nog eens (ook met een ander setje).
Stekkertje tussen pc/laptop/device OUT en amp IN zelf is het niet toevallig?
Ach 0.10¤ of 0.01¤quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:55 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Was toch een 1ct deal, geen 10ct deal?
(Ik hoef geen zaklamp en al helemaal niet als je moet inloggen en liken op Facebook)
Heb ik dat nou niet goed meegekregen, of heb jij de basisschool niet met succes afgerond?
[..]
Eerder je koptelefoon zelf doet het niet meer, heb je 'em opgeblazen?
Beetje draaien aan de stekker, andere oortjes/headphone proberen?
Accu opladen?
Refund aanvragen en mij je kapotte geven!quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:13 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
al proberen op te laden, al eens een ander kabeltje gehad en ook met mn IEM geprobeerd maar die doen allebeide hetzelfde. Kut
Heeft er niet zoveel mee te maken of iemand wel of niet 9 cent kan missen, meer erom dat je het gewoon fout had.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:16 schreef 0wen het volgende:
[..]
Ach 0.10¤ of 0.01¤
Ik ben in de positie dat het mij geen ene bal uitmaakt, dat jij op de centjes let kan me weinig maken...
Ontopic?
Even tracken bij PostNL, kun je de referentie zien. Dat is de ChinaPost/HKP-Trackingscode.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het niet thuis briefje van vandaag, had gelijk de melding dat ik hem morgen na 13u kan ophalen op het postkantoor...
Dat is het aparte... ik weet nu niet meer wat wat is
Opzich, kan dat ook een voordeel zijn... mbt zaken die hier niet besproken mogen worden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:35 schreef 0wen het volgende:
Als ik bij DX 3 dingen in het zelfde uur bestel komen ze 3 dagen na elkaar aan, best toevallig!
Als ze willen pikken ze ze er toch wel uit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Opzich, kan dat ook een voordeel zijn... mbt zaken die hier niet besproken mogen worden.
Ben zelf ook wel handig met de soldeerbout maar hoe zit het dan met garantie?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:16 schreef Painore het volgende:
[..]
Refund aanvragen en mij je kapotte geven!
Krijg hem vast wel weer gemaakt
[..]
Heeft er niet zoveel mee te maken of iemand wel of niet 9 cent kan missen, meer erom dat je het gewoon fout had.![]()
Mag ik wel hopen, daar betaal je immers voor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:44 schreef Goddelijker het volgende:
DHL is trouwens wel perfect, 12 nov laat op de middag besteld, 14e is het pakket opgehaald en vanochtend al bezorgd.
Ja, dat zeker.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Mag ik wel hopen, daar betaal je immers voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij ga ik hier mijn eerste les leren en blijf ik ermee zitten
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
ho ho... Albert Heijn chickie....quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:28 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon een iPhone 5 kopen voor dat postkantoorchickie.
Zo raak je natuurlijk wel een iPhone 5 hoesje kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ho ho... Albert Heijn chickie....Sorry dat ik je hele lap aan tekst niet kon volgen, maar waar de hell mention je Appie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Had een briefje op de deur geplaatst:
Beste "******"
Het pakketje mag ook rechtstreeks naar het postkantoor hier om de hoek.
Bedankt!
Toevallig moest ik even naar huis zonet, om medicijnen op te halen voor migraine en ik dacht, ach dan kan ik ook wel even langs het postkantoor.
Kom ik thuis, weer een niet thuis briefje op de mat...![]()
Loop ik naar het postkantoor: "Hey ****! Het is al bekend hoor ik heb hier je pakketje liggen" <<< leuk meisje van rond de 19... die me altijd aanspreekt bij me voornaam als ik de winkel in kom... en nee het is niet eens de jumbo!
2 pakketjes in totaal.... 2 horloges en iphone 5 hoesje...
Ik vertel het haar.... vraagt ze kan je ook een witte doen voor iphone 4? Knap als ze is, kon ik het niet weerstaan en zal ik voor haar een witte leather flipcase bestellen.
maarr..... het briefje op de mat... die heeft 2x erop staan... nu heb ik 2 pakketjes gehaald bij het postkantoor, maar nou kan ik morgen nog een extra pakket halen volgens mij... want ik had maar 1 niet thuiscode... die heb ik laten bezorgen op het postkantoor, maar het waren 2 verschillende pakketjes, maar 1 van die pakketjes stemde niet overeen met de trackingcode die ik opgehaald heb op het postkantoor.
Ik snap er ook niets meer van, maar het zal wel.... of hij heeft zich vergist.. en dit waren ze wel. (alhoewel ik nog wel op 2 andere pakketjes wacht)
oh well... so far my story
30 oktober besteld trouwens. Vind ik toch redelijk rap.
even makkelijker gezegd trouwens:
ik heb 2 trackingscodes op de pakketjes.
1 trackingscode kwam overeen met een niet thuis briefje van gister
1 trackingscode kwam niet overeen
niet thuis briefje van vandaag, kwam met geen van beide pakketjes overeen.
Dan heb ik morgen nog 1 op te halen lijkt me toch?
(stomme postbode... dat hij niet even om de hoek kan lopen voor mij...)http://www.google.nl/#hl=(...)se+webshops+gu10+ledquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:37 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand ervaring met GU10 Led-lampen? Ben op zoek naar een goede van +- 4W in de kleur warm-wit.
of probeer ze anders gewoon, hè.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
"Nee het is niet eens de jumbo"quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:39 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Sorry dat ik je hele lap aan tekst niet kon volgen, maar waar de hell mention je Appie?
[..]
Nee hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
"Nee het is niet eens de jumbo"
"winkel"
Volgens mij, is AH de enige supermarkt die postkantoren heeft.
Je haalt daar constant zelf 'postkantoor' aan hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
"Nee het is niet eens de jumbo"
"winkel"
Volgens mij, is AH de enige supermarkt die postkantoren heeft.
3 besteld vanavond meerquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:42 schreef Miniem het volgende:
zaklampje van fasttech is shipped, ben benieuwd.
ninja editquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:43 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je haalt daar constant zelf 'postkantoor' aan hoor.
En nee, ik ken ook wel een C1000 bijvoorbeeld die dat heeft.![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]* shiznuts takes the offer. Now gimme zhe monies!!1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes, I'm quicker than a ninjaThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Gisteren besteld en inmiddels is die ook al verstuurdquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:42 schreef pazara het volgende:
Dat je serieus waar, daar lol in hebt om die 1 cent deals zoveel mogelijk uit te melkenquote:
Heb jij 3 FB accounts dan?quote:
Thanksquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:42 schreef pazara het volgende:
Waarquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:52 schreef Poepoog het volgende:
Zag vandaag een billboard van Lightinthebox![]()
![]()
Maar dan nog, toch grappig om te zien, dat LITB het anders aanpakt dan de andere webwinkelsquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:48 schreef monkeybrain het volgende:
Amsterdam
[ afbeelding ]
Hoeveel kost zo'n geintje eigenlijk?
Wel een beetje suf langs de weg, kun je beter in het openbaar vervoer doen als iedereen zit te vervelen.
Als jij hogere prijzen wilt betalenquote:Op zaterdag 17 november 2012 08:26 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Maar dan nog, toch grappig om te zien, dat LITB het anders aanpakt dan de andere webwinkels
33 dagen, je kunt nog wel even wachten met je geschilquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:17 schreef Moos. het volgende:
Gaat lekker hier...Ik heb 14 Oktober wat bestelt op eForChina en nog steeds niet binnen, dus nu maar een PayPal geschil geopend. En nu zie ik ook dat BangGood mijn pakketje met Flyteexpress heeft verzonden, terwijl ik echt zeker weet dat ik UK Warehouse heb aangeklikt en dat Flyteexpres naar even zoeken niet in de UK ligt. Maar ja, dat is het risico van China shopping...
Oh, oh, het is een geschil hé. Geen claim, een geschil moet ik sowieso binnen 45 dagen doen. Weliswaar wat vroeg nu, maar goed ik heb nooit langer dan 25 dagen hoeven wachten. En dit is trouwens brievenbuspost wat normaal sowieso wat sneller gaat.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
33 dagen, je kunt nog wel even wachten met je geschil
Zeker kopen,want Jelly Bean(4.1.1)quote:Op donderdag 15 november 2012 19:46 schreef wesselbraaksma het volgende:
[..]
1 per person stond bij tinydeal ookik heb er net een besteld en laat ik nou net ook een hele berg facebook accounts hebben.......
We zullen eens even proberen
Edit: dit ziet er ook niet verkeerd uit btw
https://www.fasttech.com/(...)-jellybean-411-mini-
dualcore 1.6 Ghz, 1GB ram, daar moet android wel aardig op kunnen lopen.
Weet alleen niet of hij ook goedkoop is maar ziet er kwa specs wel goed uit
Waarschijnlijk nieuw,weet niet zekerquote:Op woensdag 14 november 2012 14:08 schreef nodig het volgende:
MK809 met rockchip 3066 en mali-400 voor nog net geen 54$
http://lightake.com/detai(...)ini_PC___Black-59724
Is dit nou van dezelfde fabrikant als de MK802 en MK808 of niet? Dit is wel een heel andere design (met ingebouwde HDMI Male)
Tsjah, ik wilde reageren, maar toen zag ik opeens deze post::quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Niet enorm luid? Ik heb 'em geloof ik niet verder dan zo'n 3/5e gehad.De boel wordt gewoon erg efficiënt aangedreven waardoor alles prima klinkt en omdat het een buizenversterker is zit er ook nog een beetje karakter aan ook. Ik vind het wel wat.
Zo'n FiiO E-nog-wat is dan opeens maar speelgoed.
Feit is, dingetje is goedkoop. De reden dat o.a. Fiio op bijv. head-fi zo opgehemeld wordt, is vanwege het feit dat het Chinees is, erg value for money en degelijk is. I.t.t. veel ander Chinese audio. Er zijn zat leuke Chinese portable headphone ampjes te koop, maar allemaal hebben ze last van quality issues, Fiio lijkt daarop de uitzondering. Een beetje buis voor in een buizenversterker kost zelf ook al best wat, en met de prijzen waarvoor de little bear ampjes weg gaan, blijft er dan weinig over voor overige componentjes. En aangezien het niet alleen het buisje is wat je geluid verzorgt, hebben die gasten ergens op bezuinigd - da's iig de enige conclusie die ik kan trekken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:46 schreef wesselbraaksma het volgende:
Damn linker kanaal van mn Little-Bear doet niks meer
Mjah.. Laatst ook een collega iets besteld bij LITB. Lekker betaald met Ideal en zo. Best slim ook. Eerst aan mij vragen hoe dat ook alweer zat met chinashoppen, om vervolgens zonder paypal of wat dan ook betalen (want dan moet je iets doen met je bank of zo?quote:Op zaterdag 17 november 2012 08:26 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Maar dan nog, toch grappig om te zien, dat LITB het anders aanpakt dan de andere webwinkels
Een pruik besteld?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:44 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Tsjah, ik wilde reageren, maar toen zag ik opeens deze post::
[..]
Feit is, dingetje is goedkoop. De reden dat o.a. Fiio op bijv. head-fi zo opgehemeld wordt, is vanwege het feit dat het Chinees is, erg value for money en degelijk is. I.t.t. veel ander Chinese audio. Er zijn zat leuke Chinese portable headphone ampjes te koop, maar allemaal hebben ze last van quality issues, Fiio lijkt daarop de uitzondering. Een beetje buis voor in een buizenversterker kost zelf ook al best wat, en met de prijzen waarvoor de little bear ampjes weg gaan, blijft er dan weinig over voor overige componentjes. En aangezien het niet alleen het buisje is wat je geluid verzorgt, hebben die gasten ergens op bezuinigd - da's iig de enige conclusie die ik kan trekken.
[..]
Mjah.. Laatst ook een collega iets besteld bij LITB. Lekker betaald met Ideal en zo. Best slim ook. Eerst aan mij vragen hoe dat ook alweer zat met chinashoppen, om vervolgens zonder paypal of wat dan ook betalen (want dan moet je iets doen met je bank of zo?) op een webshop en lekker betalen met ideal. En dan na een week vragen hoe lang het ongeveer duurt want hij had het al een week geleden besteld. Mensen snappen het gewoon niet, zeker omdat de site tegenwoordig in het Nederlands is hebben mensen niet eens door dat het een Chinees bedrijf betreft. Sowieso zeiken doen Nederlanders volgens mij tegenwoordig sneller dan zelf even nadenken of gewoon lezen wat er op een site staat.
![]()
http://www.klacht.nl/ligh(...)lightinthebox-comnl/
I know.quote:
En dan ook nog gaan zeuren over de zichttermijn en de "inprort tax"quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:48 schreef AnimeFan het volgende:
De coupon 'TT10NOV30' uit de OP lijkt niet te werken bij Tomtop
Of het komt doordat er bij de MK808 al 18% off staat
http://www.tomtop.com/min(...)c-cortex-a9-8gb.html
[..]
Een pruik besteld?
En meestal geeft de webshop nog eens aan dat er mogelijk BTW in kan komen en dat dat verschilt per landquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:38 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dan ook nog gaan zeuren over de zichttermijn en de "inprort tax"Het is een fucking Chinees bedrijf...
Heb je 1tje voor AliExpress?quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:48 schreef AnimeFan het volgende:
De coupon 'TT10NOV30' uit de OP lijkt niet te werken bij Tomtop
Of het komt doordat er bij de MK808 al 18% off staat
http://www.tomtop.com/min(...)c-cortex-a9-8gb.html
Deze toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:30 schreef dramatic het volgende:
M'n ES800M verlorenIs het nog steeds de beste deal of zijn er nog meer 'leuke' dopjes te vinden?
Dit dus!!quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:39 schreef CnMaster_ het volgende:
[..]
http://www.priceangels.co(...)arphone-s583678.html
Het zijn dezelfde inderdaad. Maar ik snap niet waarom je op AlieExpress wilt bestellen als je ook bij PriceAngels kunt bestellen. PA is ook nog eens goedkoper. Ik wou je alleen maar een tip geven..quote:
Ach,maakt niet uit!quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:49 schreef CnMaster_ het volgende:
[..]
Het zijn dezelfde inderdaad. Maar ik snap niet waarom je op AlieExpress wilt bestellen als je ook bij PriceAngels kunt bestellen. PA is ook nog eens goedkoper. Ik wou je alleen maar een tip geven..
Uiteraard begrijp ik het concept, en de ES800M waren dan ook perfect. Ik gebruik nu de http://lightake.com/detai(...)dphone_KM_928_-27844 welke ik toch ook zeker niet slecht vind maar helaas een ietsjes mindere bass heeft. Overall zo'n beetje even goed denk ik.. Ik vroeg me slechts af of iemand intussen toevallig weer een nieuwe 'ontdekking' had gedaanquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:04 schreef shiznuts het volgende:
Je begrijpt het concept van bang-for-buck wel?
Als je dan toch met geld gaat smijten, dan kun je beter iets uit een categorie hoger nemen...
Die R1 Brainwavz bijvoorbeeld. Zal je blij zijn te wezen dat daar FedEx express shipping bij zit en dat je 5% korting hebt met ' fb2012fiver '. De M2 blijven ook mooie dopjes, M4 en M5 zijn 'On sale'.
Ik vind de ES800M prima, erg gaaf en ongeëvenaard in z'n eigen klasse... maar als je het geld uitgeeft dat in een klasse daarboven uitgeeft, dan ga ik dat niet begrijpen...
Neuh, niet echt. Ik heb Cogoo!-dopjes onderweg waar ik wel benieuwd naar ben.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:16 schreef dramatic het volgende:
[..]
Uiteraard begrijp ik het concept, en de ES800M waren dan ook perfect. Ik gebruik nu de http://lightake.com/detai(...)dphone_KM_928_-27844 welke ik toch ook zeker niet slecht vind maar helaas een ietsjes mindere bass heeft. Overall zo'n beetje even goed denk ik.. Ik vroeg me slechts af of iemand intussen toevallig weer een nieuwe 'ontdekking' had gedaan
->quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:26 schreef CnMaster_ het volgende:
Net besteld: http://www.**********.com/product52975.html
E V E R B U Y I N G, waarom kan je dit niet gewoon typen?
@ SuperChips: Banggood neem ik aan?quote:Op zondag 23 september 2012 17:16 schreef shiznuts het volgende:
Everbuying.com heeft een geschiedenis met spammen op deze site. De naam en url wordt daarom geblokkeerd. Verder een ok shop, heb er vaak besteld.
http://www.ebay.com/itm/R(...)&hash=item19d53147f2 is deze niet goedkoper?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:31 schreef CnMaster_ het volgende:
Oke, bedankt.
En deze: http://www.evrbuying.com/product226069.html
Goedkoper dan op eBay toch.. Zelfde kwaliteit?
Was niet zoveel respons. Volgens mij is de afstand tussen de LEDs te groot en de voeding niet ok, ofzo?quote:Op donderdag 8 november 2012 14:38 schreef shiznuts het volgende:
Ebay/Artscow...
Oh en... 'BlackFriday2012' voor 8% off bij Everbuying (tot 26.11).
Is dit nog wat voor de LED-fans? http://tinyurl.com/cx5uqkg
Da's een 3528 i.p.v. een 5050 en 300 vs 150 (don't askquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:35 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/R(...)&hash=item19d53147f2 is deze niet goedkoper?
(is dit dezelfde?)
De klantenservice van de Chinese shop schrijft beter Nederlandsquote:Op zaterdag 17 november 2012 18:59 schreef neo2000 het volgende:
[..]
I know.
Te makkelijk maar kan het niet laten: misschien nodig vanwege het teveel kankeren?
Fenix led kopen...quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:41 schreef shiznuts het volgende:
Ik ben de LED-expert niet, maar die heb ik al eens voorbij laten komen...
[..]
Was niet zoveel respons. Volgens mij is de afstand tussen de LEDs te groot en de voeding niet ok, ofzo?
Hier zit geen voeding bij en de Ledstrip is anders. Iedereen bedankt voor de antwoordenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:35 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/R(...)&hash=item19d53147f2 is deze niet goedkoper?
(is dit dezelfde?)
Heb je tegen mij?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:04 schreef shiznuts het volgende:
Je begrijpt het concept van bang-for-buck wel?
Als je dan toch met geld gaat smijten, dan kun je beter iets uit een categorie hoger nemen...
Die R1 Brainwavz bijvoorbeeld. Zal je blij zijn te wezen dat daar FedEx express shipping bij zit en dat je 5% korting hebt met ' fb2012fiver '. De M2 blijven ook mooie dopjes, M4 en M5 zijn 'On sale'.
Ik vind de ES800M prima, erg gaaf en ongeëvenaard in z'n eigen klasse... maar als je het geld uitgeeft dat in een klasse daarboven uitgeeft, dan ga ik dat niet begrijpen...
Wat is dit?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:12 schreef SuperChips het volgende:
Alstu:
5% discount for HID Expired date: 2013-03-03 Security Code:HIDBG
0-5
$5 off for Vocaloid Snow Miku Costume Expired date: 2013-03-23 Security Code:f130d7
10%
10%coupon for v911 chareger Expired date: 2013-02-24 Security Code:d0ab15
15%
15% for V911 Connect Buckle Button Turntable Expired date: 2013-02-24 Security Code:395694
6%
6% for A Pair of Steering Bar for V911 Expired date: 2013-02-24 Security Code:be7727
33%
33.3% OFF for 3D Stitch Movable Ear Flip Hard Back Case for Apple iPhone4 4S Expired date: 2013-03-06 Security Code:f0279b
28%
28.5% off for Iphone4 4s case with diamond famous and car mark Expired date: 2013-03-06 Security Code:21dd70
38%
38% off for Cardigan Jacket Coat Expired date: 2013-03-07 Security Code:ca2118
24%
24% OFF for 4.3 Inch C5000 cellphone Wifi GPS Expired date: 2013-03-07 Security Code:778bb9
22%
22.8% OFF for 7 inch Touch Screen Android 2.2 OS Tablet PC WiFi 3G Expired date: 2013-03-07 Security Code:3876ee
25%
25.2% OFF for 4.3 inch Android 2.3 Smart Phone Unlocked Capacitive touch screen Expired date: 2013-03-08 Security Code:b51b44
32%
32% OFF for New Car Kit Windshield Holder Cradle Mount for Apple iPad Expired date: 2013-03-12 Security Code:b97664
8%
8%coupon for Walkera Genius CP Expired date: 2013-05-01 Security Code:13293b
15%
15% OFF for HSP 94122,HSP 94123T and Yaxuan YX0767 1:43 4CH iphone Android Remote Control Mini Speed Racing Car Expired date: 2013-05-16 Security Code:w90e01
0-3
17% OFF for iphone4 4s Element Vapor 4 Pro case cover Expired date: 2013-06-06 Security Code:b18h03
20%
Intimate Apparel Expired date: 2012-12-31 Security Code:95f7bb
8%
8% discount for the v949 Expired date: 2012-12-01 Security Code:2a5815
7%
Christmas coupon 7% for orders Expired date: 2012-12-15 Security Code:bgxmas
Eigenlijk wel ja.quote:
Ah, leuk dat je Powerbeats-clones naar dit topic brengt...quote:-knip- is 1 van de oordopjes als reserve ,andere volgen
Seems like Banggood-coupons to me.quote:[..]
Wat is dit?
Ik ben niet begonnen over oordoopjesquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
[..]
Ah, leuk dat je Powerbeats-clones naar dit topic brengt...
Je weet dat clones teleurstellen en het niet de bedoeling is dat het daar in dit topic over gaat?
Ik zal nog wel ff wat Phrodi's proberen.
[..]
Seems like Banggood-coupons to me.
Is deze dan niet goedkoper?quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik heb zelfs deze MK808 in mijn current order lijst voor a.s dinsdag
goed zoekenquote:Op zondag 18 november 2012 00:14 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Is deze dan niet goedkoper?
http://www.aliexpress.com(...)ex-A9/650811969.html
Oh wacht, gratis toetsenbord bij jouw link
van de fuze en de clip loop ik beide niet echt warm...quote:Op zondag 18 november 2012 00:11 schreef shiznuts het volgende:
Over het algemeen wordt aangeraden een SanDisk mp3-speler te halen.
Een oude refurbished Fuze of Clip+.
Of een nieuwe Clip Zip.
Compatible met Rockbox: http://www.rockbox.org .
Loop dan maar snel warm want veel beter dan een zip + rockbox ga je niet krijgen voor dat geld. Dit weekend bij Conrad met 10% code 54 euro 8gb versie, 42 euro 4gb versie.quote:Op zondag 18 november 2012 00:29 schreef mschol het volgende:
[..]
van de fuze en de clip loop ik beide niet echt warm...
dat rockbox heb ik nog nooit van gehoord, ga ik eens bekijken..
dan is het eigenlijk best triest gesteld met de mp3 spelers.. echt keuze is er niet meer (tenzij je een telefoon als mp3 speler kooptquote:Op zondag 18 november 2012 01:52 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Loop dan maar snel warm want veel beter dan een zip + rockbox ga je niet krijgen voor dat geld. Dit weekend bij Conrad met 10% code 54 euro 8gb versie, 42 euro 4gb versie.
Een tablet(met een redelijk batterij) is ook mogelijkquote:Op zondag 18 november 2012 02:11 schreef mschol het volgende:
[..]
dan is het eigenlijk best triest gesteld met de mp3 spelers.. echt keuze is er niet meer (tenzij je een telefoon als mp3 speler koopt)
dat schiet in alle gevallen zijn doel voorbij..quote:Op zondag 18 november 2012 02:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Een tablet(met een redelijk batterij) is ook mogelijk
tenminste niet op marktplaatsquote:Op zondag 18 november 2012 02:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat schiet in alle gevallen zijn doel voorbij..![]()
ik ga wel even kijken of mijn speler toch nog 2de hands ergens te krijgen is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |