Zoomable = wegblijvenquote:Op zaterdag 22 september 2012 20:09 schreef Loll het volgende:
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item4604e0113b is dit dingetje een beetje aan te raden of is voor het zelfde geld beter te krijgen dit is mijn eerste serieuze zaklamp die ik haal dus ik ben nog niet echt thuis er in.
Die coupons in het vorige deel werken bij welke producten?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:02 schreef davedavy het volgende:
Iemand al eens een fotoboek besteld?
Staat erbij.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:21 schreef yorkick het volgende:
[..]
Die coupons in het vorige deel werken bij welke producten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas, deze keer geen fotoboek.
Waar gebruik je ze voor? Maak je muziek?quote:Op zondag 23 september 2012 16:26 schreef shiznuts het volgende:
Gisteren voor le lolz ook nog maar een Takstar HI1500 besteld.
[ afbeelding ]
En een Mele F10 2.4Ghz wireless keyboard/gesture mouse.
[ afbeelding ]
PayPal claim indienen tegen de verkoper binnen de aangegeven termijn. Met het postorderbedrijf dat faalt en niet levert heb jij niets te maken.quote:Op zondag 23 september 2012 16:36 schreef neo2000 het volgende:
Shiz, vooral laten weten hoe de Takstars bevallen!
Even een slightly offtopic vraagje; bestel de laatste tijd vrij vaak zaken via Ebay. Zo ook laatst een vrij prijzige zonnebril besteld vanuit de UK. Wachten, wachten.. Seller gecontact die aangaf dat het tot 14 business days kan duren volgens royal mail.. Nog even iets langer gewacht dan dat, nog steeds niets. Seller weer gecontact. Hij gaf aan dat tracking bij royal mail een rare status aangaf.. Hij gebeld, gisteren uitsluitsel: pakketje zou 2 keer bij mij aangeboden zijn, is vervolgens achtergebleven bij postkantoor en is nu op weg terug naar de UK. Saywhuuuut?
Morgen zelf hier het lokale postkantoor maar eens bellen om te kijken of daar toevallig iets op mij wacht. Zelf uiteraard geen kennisgevingen gehad, of geen briefjes, of whatever. Met een beetje mazzel ligt het daar dus nog maar ik denk dat of royal mail een fuckup gemaakt heeft, of postnl. Aangezien pakketje waarsch. al weer op weg terug is naar de UK (of nog erger; gewoon ergens kwijt geraakt is..) is er denk ik vrij weinig wat ik verder kan doen dan Paypal claimen na 45 dagen, toch?
Vooral een beetje ver met een duidelijk goede beam.quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:20 schreef monkeybrain het volgende:
Wil je dichtbij veel licht (kleine lens) of echt zo'n verre straal (grote lens)?
Neuh, niet echt een muziek producer, al mag ik graag een beetje pingelen op m'n gitaren. Maar ik luister graag muziek en ik doe af en toe wat videoshoots waarvoor ik m'n Zoom H1 etc gebruik en dan de audio monitor. Muziek is vaak volgeladen met details en een bepaalde feel en niet ieder setje in-ears en niet elke headphone kan dat op een juiste manier vertalen. Daarom ben ik zowat continu opzoek naar die perfecte soundstage/signature en probeer van alles en nog wat.quote:Op zondag 23 september 2012 16:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waar gebruik je ze voor? Maak je muziek?
Ik heb ook net aan het rad gedraaid. Had precies hetzelfde als jou.quote:Op zondag 23 september 2012 16:47 schreef nodig het volgende:
4x aan het rad van Ever buying gedraaid: resultaat= 3x niks 1x 1EB point (je hebt 5 EB punten nodig om 1x te draaien) Achja, niet iedereen kan een Slll of een iPhone5 winnen
Al mijn 3 pakketjes van Ebay waren inmiddels binnen, ebay bevalt goed dus
Sterker nog... er zijn niet eens decoratieve knopjes om de 'chrono-functie' in werking te stellen.quote:
Was de eerste die me opvielquote:
Dat ook nog eens, ja. Maar ok, smaken verschillen natuurlijk.quote:
Oké, haha..quote:Op zondag 23 september 2012 17:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Was de eerste die me opviel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |