Yuri.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Shinsekai Yuri of Shinsekai Yaoi.. Wat klinkt beter?
ER KOMT EEN S3? HET IS FEEST.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Heul misschien komt S3 in februari
[ afbeelding ]
Lesboloverquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Yuri.
[..]
ER KOMT EEN S3? HET IS FEEST.
Al die lesbo's en homo's daarquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Shinsekai Yuri of Shinsekai Yaoi.. Wat klinkt beter?
Misschien, wat ik nu continu meekrijg in de Yuru yuri threads is er een kans op Februarie en anders weer in Jullie aangezien s1 en s2 ook in jullie airde.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
ER KOMT EEN S3? HET IS FEEST.
Tegen de verwachting in? Hij werd juist heel erg gehypedquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ben eigenlijk onbevooroordeeld aan dit seizoen begonnen, en Shinsekai Yori leek zo veelbelovend.. Uiteindelijk is Psycho-Pass een van mijn favorieten geworden tegen al mijn verwachtingen in. Eindelijk weer een toffe anime die de gore kant op gaat.
Drop het danquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tegen de verwachting in? Hij werd juist heel erg gehyped
Shinsekai Yuri was zo veelbelovend... Nu zit ik het met tegenzin te kijken
Gore als doel an sich.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ben eigenlijk onbevooroordeeld aan dit seizoen begonnen, en Shinsekai Yori leek zo veelbelovend.. Uiteindelijk is Psycho-Pass een van mijn favorieten geworden tegen al mijn verwachtingen in. Eindelijk weer een toffe anime die de gore kant op gaat.
Anime kijkers zijn ver vooruit met codecsquote:Thanks to an incredibly successful GSoC experience and numerous dedicated developers who have been working on many projects for years, XBMC 12 figures to be one of the most anticipated feature updates in a long time. Features include…
• HD audio support, including DTS-MA and Dolby True-HD, via the new XBMC AudioEngine
• Live TV and PVR support
• h.264 10bit (aka Hi10P) video software decoding for anime
• 64bit support in OSX to match the 64bit support in Linux
• Improved image support, allowing the database to accomodate numerous additional image types
• Support for the Raspberry PI
• Initial support for the Android platform
• Improved Airplay support across all platforms
• Advanced Filtering in the library
• Advanced UPnP sharing
• Translations now powered by Transifex
dat zeg ik al enige jaren..quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
XBMC 12.0 beta1
[..]
Anime kijkers zijn ver vooruit met codecs
Volgens mij kun je in XBMC ook gewoon mplayer als backend gebruikenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zeg ik al enige jaren..
maar wel aardig, dan kan xbmc ook een overweging worden voor mijn media center...(tis toch wel net iets mooier/prettiger t.o.v. MPC-HC (in dit specifieke geval)
Lekker 64 bitquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zeg ik al enige jaren..
maar wel aardig, dan kan xbmc ook een overweging worden voor mijn media center...(tis toch wel net iets mooier/prettiger t.o.v. MPC-HC (in dit specifieke geval)
Ben benieuwd,ik ga sowieso MK808 bestellen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij kun je in XBMC ook gewoon mplayer als backend gebruiken
Noobquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:46 schreef Arashimashou het volgende:
I have no idea what I am doing. Daarom gebruik ik gewoon vlc
VLCquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:46 schreef Arashimashou het volgende:
I have no idea what I am doing. Daarom gebruik ik gewoon vlc
Het gaat gewoon niet mee met de tijd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
VLC is helemaal klote geworden
Inmiddels wel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Speelt niet eens Hi10P af
Ik weet het niet.quote:
Gewoon Arch Linux gebruiken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Heb enorm moeite om kernel 3.6.0 debs te verwijderen(3.0.0.26,Kubuntu 11.10 recovery mode en live CD)
Volgens Valve niet hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon Arch Linux gebruiken.
Ubuntu, Fedora, Mint. Dat is Henk en Ingrid-linux.
quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Volgens Valve niet hoor
[..]![]()
*rent even weg*quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Sneller dan het licht
[ afbeelding ]
rustig maarquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
Oké. Die EVA 3.0 preview was echt
Prachtig geanimeerd ook weer.
En dan Kaworu op het eind WEIFnaweriognaerjiogniaerjngjiaerngjiaenrgnerg "I 've been waiting for you"
waerngfoawengjoaenrgjoenaogneoagnoearngkeagmeargmeorgn
Asuka is beste eva pilootquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
Oké. Die EVA 3.0 preview was echt
Prachtig geanimeerd ook weer.
En dan Kaworu op het eind WEIFnaweriognaerjiogniaerjngjiaerngjiaenrgnerg "I 've been waiting for you"
waerngfoawengjoaenrgjoenaogneoagnoearngkeagmeargmeorgn
Blijf met je poten van Fedora af.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon Arch Linux gebruiken.
Ubuntu, Fedora, Mint. Dat is Henk en Ingrid-linux.
ik kan inderdaad opgeven dat XBMC Mediaplayer classic gebruikt, maar dan start hij dus in de achtergrond MPC-HC op en minimaliseert hij XBMC.. dan kan ik net zo goed zelf MPC-HC gebruikenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij kun je in XBMC ook gewoon mplayer als backend gebruiken
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mijn linux leraarwilt die ubuntu 12.04 gebruiken ipv Arch linux.
vind die te moeilijk
Hmm, dan compile je hem toch gewoon zelf?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan inderdaad opgeven dat XBMC Mediaplayer classic gebruikt, maar dan start hij dus in de achtergrond MPC-HC op en minimaliseert hij XBMC.. dan kan ik net zo goed zelf MPC-HC gebruiken(ik wil als ik een mediacenter oplossing heb wel echt 1 naadloos werkende oplossing hebben, en XBMC kon dan nog niet leveren tenzij ik hem zelf ging compilen)
Zeker nog een Winblows mentaliteitquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mijn linux leraarwilt die ubuntu 12.04 gebruiken ipv Arch linux.
vind die te moeilijk
ooit gepoogd onder windows te compilen? nee zeker?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ongelofelijk.
[..]
Hmm, dan compile je hem toch gewoon zelf?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
Goh, animetopic is veranderd in computertopic
[ afbeelding ]
*rent weg*
Sorry.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
*rent weg*
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
*rent weg*
Terug komenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
*rent weg*
compileren is niet echt moelijk,zeggen zequote:Op zaterdag 17 november 2012 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit gepoogd onder windows te compilen? nee zeker?
99% van de keren dan klopt de beschrijving niet en moeten er allerlei bestanden worden aangepast (paden die afwijken, variablen die niet kloppen e.d.), ondanks dat de source code geschikt is voor windows compilatie..
Altijdquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
*rent weg*
Oh gutquote:
Ik heb pdcurses op windhoos nog niet aan de praat gekregen. Maar goed, ik ben inderdaad wel een beetje noobquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
compileren is niet echt moelijk,zeggen ze
[..]
Altijd
[..]
Oh gut
Windhoos niet gebruiken,wel Debian-based distrosquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb pdcurses op windhoos nog niet aan de praat gekregen. Maar goed, ik ben inderdaad wel een beetje noob
Een beetje soms.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik eigenlijk best tevreden ben over windows 8, maar toch bij win7 blijf.
8 staat op laptop. Ben tevredenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met Windows 7. Maar 8 sla ik toch echt over.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
8 is gemaakt voor tablets imo, heb hem eventjes gehad maar daarna toch maar weer verwijderd
Troll logic dusquote:
Ahaquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:06 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met Windows 7. Maar 8 sla ik toch echt over.
Oh guttekequote:Op zaterdag 17 november 2012 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
8 staat op laptop. Ben tevreden
Doe maar Google Androidquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
8 is gemaakt voor tablets imo, heb hem eventjes gehad maar daarna toch maar weer verwijderd
Het is mij opgevallen dat jij bij computerzaken vaak 'quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Troll logic dus
[..]
Aha
[..]
Oh gutteke
[..]
Doe maar Google Android![]()
Is that a good thing? It's a good thing, right?quote:
Natuurlijk. Het is een Seal of Approval. En ook nog eens een van mij.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Is that a good thing? It's a good thing, right?
ARIGATOU ARASHIMASHOU TEBAYO.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het is een Seal of Approval. En ook nog eens een van mij.
En niet alleen van haarquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
ARIGATOU ARASHIMASHOU TEBAYO.
SAO klaar met downloaden, kunnen we de memmem/jetsers/kanonnen van Suguha weer aanschouwen.
Hhnnnggg, memmen.quote:
Ik ben meer een billen man, maar laten we daar maar niet over beginnen voor we weer heel erg gaan slowchattenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Robin heeft ook zoiets geloof ik
Wat voor dieet?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:19 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het is mij opgevallen dat jij bij computerzaken vaak '' gebruikt. Wil je ons misschien iets zeggen over je dieet?
Overigens in animenieuws: G&P 6 blijkt uitgesteld. Maar hij komt nog wel.
Ik ga even kijken of er iemand op de chat is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ben meer een billen man, maar laten we daar maar niet over beginnen voor we weer heel erg gaan slowchatten
elektronica om te etenquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat voor dieet?
IK kijk JJBA wel als Blu-Ray uit is
Mijn tijdelijke 7" tablet(Aoson M71G) en deze week dit voor mijn animes!!quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:29 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of er iemand op de chat is.
[..]
elektronica om te eten
Class 4 of 10? Ik heb geen ideequote:Op zaterdag 17 november 2012 22:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mijn tijdelijke 7" tablet(Aoson M71G) en deze week dit voor mijn animes!!
32 GiB microSD kaart,class 4 of 10?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |