Volgens Valve niet hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon Arch Linux gebruiken.
Ubuntu, Fedora, Mint. Dat is Henk en Ingrid-linux.
quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Volgens Valve niet hoor
[..]![]()
*rent even weg*quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Sneller dan het licht
[ afbeelding ]
rustig maarquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
Oké. Die EVA 3.0 preview was echt
Prachtig geanimeerd ook weer.
En dan Kaworu op het eind WEIFnaweriognaerjiogniaerjngjiaerngjiaenrgnerg "I 've been waiting for you"
waerngfoawengjoaenrgjoenaogneoagnoearngkeagmeargmeorgn
Asuka is beste eva pilootquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
Oké. Die EVA 3.0 preview was echt
Prachtig geanimeerd ook weer.
En dan Kaworu op het eind WEIFnaweriognaerjiogniaerjngjiaerngjiaenrgnerg "I 've been waiting for you"
waerngfoawengjoaenrgjoenaogneoagnoearngkeagmeargmeorgn
Blijf met je poten van Fedora af.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon Arch Linux gebruiken.
Ubuntu, Fedora, Mint. Dat is Henk en Ingrid-linux.
ik kan inderdaad opgeven dat XBMC Mediaplayer classic gebruikt, maar dan start hij dus in de achtergrond MPC-HC op en minimaliseert hij XBMC.. dan kan ik net zo goed zelf MPC-HC gebruikenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij kun je in XBMC ook gewoon mplayer als backend gebruiken
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mijn linux leraarwilt die ubuntu 12.04 gebruiken ipv Arch linux.
vind die te moeilijk
Hmm, dan compile je hem toch gewoon zelf?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan inderdaad opgeven dat XBMC Mediaplayer classic gebruikt, maar dan start hij dus in de achtergrond MPC-HC op en minimaliseert hij XBMC.. dan kan ik net zo goed zelf MPC-HC gebruiken(ik wil als ik een mediacenter oplossing heb wel echt 1 naadloos werkende oplossing hebben, en XBMC kon dan nog niet leveren tenzij ik hem zelf ging compilen)
Zeker nog een Winblows mentaliteitquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mijn linux leraarwilt die ubuntu 12.04 gebruiken ipv Arch linux.
vind die te moeilijk
ooit gepoogd onder windows te compilen? nee zeker?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ongelofelijk.
[..]
Hmm, dan compile je hem toch gewoon zelf?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
Goh, animetopic is veranderd in computertopic
[ afbeelding ]
*rent weg*
Sorry.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
*rent weg*
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
*rent weg*
Terug komenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
*rent weg*
compileren is niet echt moelijk,zeggen zequote:Op zaterdag 17 november 2012 21:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ooit gepoogd onder windows te compilen? nee zeker?
99% van de keren dan klopt de beschrijving niet en moeten er allerlei bestanden worden aangepast (paden die afwijken, variablen die niet kloppen e.d.), ondanks dat de source code geschikt is voor windows compilatie..
Altijdquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
*rent weg*
Oh gutquote:
Ik heb pdcurses op windhoos nog niet aan de praat gekregen. Maar goed, ik ben inderdaad wel een beetje noobquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
compileren is niet echt moelijk,zeggen ze
[..]
Altijd
[..]
Oh gut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |