Yuri.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Shinsekai Yuri of Shinsekai Yaoi.. Wat klinkt beter?
ER KOMT EEN S3? HET IS FEEST.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Heul misschien komt S3 in februari
[ afbeelding ]
Lesboloverquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Yuri.
[..]
ER KOMT EEN S3? HET IS FEEST.
Al die lesbo's en homo's daarquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Shinsekai Yuri of Shinsekai Yaoi.. Wat klinkt beter?
Misschien, wat ik nu continu meekrijg in de Yuru yuri threads is er een kans op Februarie en anders weer in Jullie aangezien s1 en s2 ook in jullie airde.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
ER KOMT EEN S3? HET IS FEEST.
Tegen de verwachting in? Hij werd juist heel erg gehypedquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ben eigenlijk onbevooroordeeld aan dit seizoen begonnen, en Shinsekai Yori leek zo veelbelovend.. Uiteindelijk is Psycho-Pass een van mijn favorieten geworden tegen al mijn verwachtingen in. Eindelijk weer een toffe anime die de gore kant op gaat.
Drop het danquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Tegen de verwachting in? Hij werd juist heel erg gehyped
Shinsekai Yuri was zo veelbelovend... Nu zit ik het met tegenzin te kijken
Gore als doel an sich.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ben eigenlijk onbevooroordeeld aan dit seizoen begonnen, en Shinsekai Yori leek zo veelbelovend.. Uiteindelijk is Psycho-Pass een van mijn favorieten geworden tegen al mijn verwachtingen in. Eindelijk weer een toffe anime die de gore kant op gaat.
Anime kijkers zijn ver vooruit met codecsquote:Thanks to an incredibly successful GSoC experience and numerous dedicated developers who have been working on many projects for years, XBMC 12 figures to be one of the most anticipated feature updates in a long time. Features include…
• HD audio support, including DTS-MA and Dolby True-HD, via the new XBMC AudioEngine
• Live TV and PVR support
• h.264 10bit (aka Hi10P) video software decoding for anime
• 64bit support in OSX to match the 64bit support in Linux
• Improved image support, allowing the database to accomodate numerous additional image types
• Support for the Raspberry PI
• Initial support for the Android platform
• Improved Airplay support across all platforms
• Advanced Filtering in the library
• Advanced UPnP sharing
• Translations now powered by Transifex
dat zeg ik al enige jaren..quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
XBMC 12.0 beta1
[..]
Anime kijkers zijn ver vooruit met codecs
Volgens mij kun je in XBMC ook gewoon mplayer als backend gebruikenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zeg ik al enige jaren..
maar wel aardig, dan kan xbmc ook een overweging worden voor mijn media center...(tis toch wel net iets mooier/prettiger t.o.v. MPC-HC (in dit specifieke geval)
Lekker 64 bitquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zeg ik al enige jaren..
maar wel aardig, dan kan xbmc ook een overweging worden voor mijn media center...(tis toch wel net iets mooier/prettiger t.o.v. MPC-HC (in dit specifieke geval)
Ben benieuwd,ik ga sowieso MK808 bestellen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij kun je in XBMC ook gewoon mplayer als backend gebruiken
Noobquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:46 schreef Arashimashou het volgende:
I have no idea what I am doing. Daarom gebruik ik gewoon vlc
VLCquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:46 schreef Arashimashou het volgende:
I have no idea what I am doing. Daarom gebruik ik gewoon vlc
Het gaat gewoon niet mee met de tijd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
VLC is helemaal klote geworden
Inmiddels wel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Speelt niet eens Hi10P af
Ik weet het niet.quote:
Gewoon Arch Linux gebruiken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Heb enorm moeite om kernel 3.6.0 debs te verwijderen(3.0.0.26,Kubuntu 11.10 recovery mode en live CD)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |