Lekker 64 bitquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zeg ik al enige jaren..
maar wel aardig, dan kan xbmc ook een overweging worden voor mijn media center...(tis toch wel net iets mooier/prettiger t.o.v. MPC-HC (in dit specifieke geval)
Ben benieuwd,ik ga sowieso MK808 bestellen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij kun je in XBMC ook gewoon mplayer als backend gebruiken
Noobquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:46 schreef Arashimashou het volgende:
I have no idea what I am doing. Daarom gebruik ik gewoon vlc
VLCquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:46 schreef Arashimashou het volgende:
I have no idea what I am doing. Daarom gebruik ik gewoon vlc
Het gaat gewoon niet mee met de tijd.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:50 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
VLC is helemaal klote geworden
Inmiddels wel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Speelt niet eens Hi10P af
Ik weet het niet.quote:
Gewoon Arch Linux gebruiken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Heb enorm moeite om kernel 3.6.0 debs te verwijderen(3.0.0.26,Kubuntu 11.10 recovery mode en live CD)
Volgens Valve niet hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon Arch Linux gebruiken.
Ubuntu, Fedora, Mint. Dat is Henk en Ingrid-linux.
quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:57 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Volgens Valve niet hoor
[..]![]()
*rent even weg*quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Sneller dan het licht
[ afbeelding ]
rustig maarquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
Oké. Die EVA 3.0 preview was echt
Prachtig geanimeerd ook weer.
En dan Kaworu op het eind WEIFnaweriognaerjiogniaerjngjiaerngjiaenrgnerg "I 've been waiting for you"
waerngfoawengjoaenrgjoenaogneoagnoearngkeagmeargmeorgn
Asuka is beste eva pilootquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
Oké. Die EVA 3.0 preview was echt
Prachtig geanimeerd ook weer.
En dan Kaworu op het eind WEIFnaweriognaerjiogniaerjngjiaerngjiaenrgnerg "I 've been waiting for you"
waerngfoawengjoaenrgjoenaogneoagnoearngkeagmeargmeorgn
Blijf met je poten van Fedora af.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon Arch Linux gebruiken.
Ubuntu, Fedora, Mint. Dat is Henk en Ingrid-linux.
ik kan inderdaad opgeven dat XBMC Mediaplayer classic gebruikt, maar dan start hij dus in de achtergrond MPC-HC op en minimaliseert hij XBMC.. dan kan ik net zo goed zelf MPC-HC gebruikenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgens mij kun je in XBMC ook gewoon mplayer als backend gebruiken
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mijn linux leraarwilt die ubuntu 12.04 gebruiken ipv Arch linux.
vind die te moeilijk
Hmm, dan compile je hem toch gewoon zelf?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan inderdaad opgeven dat XBMC Mediaplayer classic gebruikt, maar dan start hij dus in de achtergrond MPC-HC op en minimaliseert hij XBMC.. dan kan ik net zo goed zelf MPC-HC gebruiken(ik wil als ik een mediacenter oplossing heb wel echt 1 naadloos werkende oplossing hebben, en XBMC kon dan nog niet leveren tenzij ik hem zelf ging compilen)
Zeker nog een Winblows mentaliteitquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mijn linux leraarwilt die ubuntu 12.04 gebruiken ipv Arch linux.
vind die te moeilijk
ooit gepoogd onder windows te compilen? nee zeker?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ongelofelijk.
[..]
Hmm, dan compile je hem toch gewoon zelf?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
Goh, animetopic is veranderd in computertopic
[ afbeelding ]
*rent weg*
Sorry.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
*rent weg*
quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
*rent weg*
Terug komenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:41 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
*rent weg*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |